Şimdi Ara

OHA DİYORUM KANALININ SEVİYESİ SSLİ

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
96
Cevap
5
Favori
2.814
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> OHA DİYORUM KANALININ SEVİYESİ SSLİ
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1947 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Professional Geek

    quote:

    Orijinalden alıntı: RadioheadTR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Professional Geek

    Benim tanıttığım arkadaşlarım dışında ilk kez Papa Franku'yu bilen birini görüyorum

    Aynen 10 kişi artılamış bir de çok şaşırdım çevremde 2 kişi biliyor sadece türkiyede demek izleyen varmış yine. Bu arada o nasıl öyle karakterini değiştiriyor normal hali yani George Joji Miller hali çok farklı

    Hocam aynen gayet normal kuul bir adama benziyor. Demek ki her insanın garip bir tarafı var sadece bazıları daha iyi saklıyor

    Adam bir de vlog ve müzik yapıyormuş ama fan kitlesi ciddi vlogların falan altına ey b0ss i hab a cancer falan deyip dalga geçince silmiş her şeyi. Mesela yaptığı bir parça




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    5456 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: RadioheadTR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Professional Geek

    quote:

    Orijinalden alıntı: RadioheadTR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Professional Geek

    Benim tanıttığım arkadaşlarım dışında ilk kez Papa Franku'yu bilen birini görüyorum

    Aynen 10 kişi artılamış bir de çok şaşırdım çevremde 2 kişi biliyor sadece türkiyede demek izleyen varmış yine. Bu arada o nasıl öyle karakterini değiştiriyor normal hali yani George Joji Miller hali çok farklı

    Hocam aynen gayet normal kuul bir adama benziyor. Demek ki her insanın garip bir tarafı var sadece bazıları daha iyi saklıyor

    Adam bir de vlog ve müzik yapıyormuş ama fan kitlesi ciddi vlogların falan altına ey b0ss i hab a cancer falan deyip dalga geçince silmiş her şeyi. Mesela yaptığı bir parça






    Komedi şarkıları çok iyi rap şarkıları filan cidden iyi olabilirmiş bence Pink Guy albümü bayağı iyi bence. Kaldırmakta haklı adam, ota boka ey b0ss yazan kitle zaten bazı videolarında eleştirdiği kitle.

    Bide vlogların linkini buldum:http://archive.org/search.php?query=creator%3A%22Jojivlogs%22
    _____________________________
    Forumun yazılım altyapısı o kadar mükemmel ki imzanın bile tamamı çıkmıyor
    Arrested Development-Band of Brothers-Boardwalk Empire-Black Books-Breaking Bad-Brooklyn Nine-Nine-Chuck-Da Vinci's Demons-Dexter-Eastbound




  • Teğmen
    230 Mesaj
    Eskiden yokluk vardı şimdi bolluk var.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1947 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Professional Geek

    quote:

    Orijinalden alıntı: RadioheadTR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Professional Geek

    quote:

    Orijinalden alıntı: RadioheadTR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Professional Geek

    Benim tanıttığım arkadaşlarım dışında ilk kez Papa Franku'yu bilen birini görüyorum

    Aynen 10 kişi artılamış bir de çok şaşırdım çevremde 2 kişi biliyor sadece türkiyede demek izleyen varmış yine. Bu arada o nasıl öyle karakterini değiştiriyor normal hali yani George Joji Miller hali çok farklı

    Hocam aynen gayet normal kuul bir adama benziyor. Demek ki her insanın garip bir tarafı var sadece bazıları daha iyi saklıyor

    Adam bir de vlog ve müzik yapıyormuş ama fan kitlesi ciddi vlogların falan altına ey b0ss i hab a cancer falan deyip dalga geçince silmiş her şeyi. Mesela yaptığı bir parça






    Komedi şarkıları çok iyi rap şarkıları filan cidden iyi olabilirmiş bence Pink Guy albümü bayağı iyi bence. Kaldırmakta haklı adam, ota boka ey b0ss yazan kitle zaten bazı videolarında eleştirdiği kitle.

    Bide vlogların linkini buldum:http://archive.org/search.php?query=creator%3A%22Jojivlogs%22

    Vay çok teşekkürler hocam ben 1 senedir falan franki biliyordum da 2 ay önce falan bayağı takip etmeye başladım yani o vlogları hiç izleyemedim bir o kendisini ifşa ettiği videoyu gördüm. Bu arada bu videodaki kel eleman (dade) howtobasic olduğunu öğrenince çok şaşırdım ne zaman izlesem iyi gülüyorum bu videoya tam aradığım mizah bu, maxmoefoe gibi kanallarda ve creme de la meme tarzı fb sayfalarında





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RadioheadTR -- 6 Ağustos 2015; 21:47:15 >
    _____________________________




  • Yarbay
    5456 Mesaj

    Hocam Dade efsanedir zaten Bide HowToBasic olduğu kesin değil diye biliyorum, MaxMoeFoe'ya ve Frank'in kendisine bile howtobasic diyorlardı bir ara.

    Bide HowToBasic eskiden güldürürdüde 1 senedir filan hiç komik değil bence. MaxMoeFoe'nun çok videosunu izlemedimde o da çok güldürmedi en iyisi Frank, ironi-karakterler-kara mizah filan tam benim mizahıma uyuyor
    |
    |
    RadioheadTR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Forumun yazılım altyapısı o kadar mükemmel ki imzanın bile tamamı çıkmıyor
    Arrested Development-Band of Brothers-Boardwalk Empire-Black Books-Breaking Bad-Brooklyn Nine-Nine-Chuck-Da Vinci's Demons-Dexter-Eastbound
  • Binbaşı
    1947 Mesaj





    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Professional Geek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    54 Mesaj
    Benim 5 yaşındaki yiğenim bile izliyor. 5. Sınıf yine iyimiş
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5456 Mesaj

    |
    |
    RadioheadTR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Forumun yazılım altyapısı o kadar mükemmel ki imzanın bile tamamı çıkmıyor
    Arrested Development-Band of Brothers-Boardwalk Empire-Black Books-Breaking Bad-Brooklyn Nine-Nine-Chuck-Da Vinci's Demons-Dexter-Eastbound
  • Teğmen
    131 Mesaj
    kreş yuvası oldu :D başka bir videoda 2006 doğumluların yorumlarını görmüştüm. O da şu, videoya girip yorumlara bakın :D o da yan kanalları BonbonTv


    not: 1997 dogumluyum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1998Özge_SaoPaulo -- 8 Ağustos 2015; 0:50:39 >
    |
    |
    _____________________________
    You can't stop me loving myself 💜
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    En azından 'herkes'i 'herkez' diye yazmıyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1187 Mesaj
    kaliteli sesli video türkçe youtubede çok az iken bu kanallara ilgi normal



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    588 Mesaj
    Şu cem denen adamın recep ivedik 4 deki halil ibrahim olduğunu biliyor muydunuz?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Kolej görmeyen öğrencinin notu da eksi
  • Teğmen
    131 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Professional Geek

    Hocam Dade efsanedir zaten Bide HowToBasic olduğu kesin değil diye biliyorum, MaxMoeFoe'ya ve Frank'in kendisine bile howtobasic diyorlardı bir ara.

    Bide HowToBasic eskiden güldürürdüde 1 senedir filan hiç komik değil bence. MaxMoeFoe'nun çok videosunu izlemedimde o da çok güldürmedi en iyisi Frank, ironi-karakterler-kara mizah filan tam benim mizahıma uyuyor

    Hocam bende Howtobasic izliyordum önceden mide bulandırıcı oldu videoları, şimdi Bethany Mota izliyorum ben guzel videolar cekiyor kiz eşyalar falan yapıyor yapyap kanalındaki gibi :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1998Özge_SaoPaulo -- 8 Ağustos 2015; 1:11:43 >
    |
    |
    _____________________________
    You can't stop me loving myself 💜




  • Yüzbaşı
    315 Mesaj
    Ee ne olmuş yani? Çocuklar için bir program yapılamaz mı? Adamlar ekmeğinin peşinde, beğenmiyorsan izlemezsin. He anasayfamda neden çıkıyor diyorsun, ee TV izlerken kadın pedi reklamı çıkıyor, buda seni ilgilendirmiyor ama yapacak bir şey yok. Sistem böyle işliyor. Adamlar bu işi para karşılığı yapıyor, zevkten stüdyo kiralayıp bir sürü ekipman ve eleman çalıştırmıyorlar. TV'de çizgi film görünce kanalı değiştiriyorsan, 4. sınıf videosunu da değiştirirsin. 10 sene önce biz bunu yapıyorduk diyenler az ötede oynasın, o zaman her evde PC yoktu.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1199 Mesaj
    Uplayalım herkes görsün



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    bide tomarla para kazanıyor demişler la adamlar hayvan gibi eleman çalışıyor stüdyoları baya iyi tamamen profesyoneller bi zahmet emeklerinin karşılığını alsınlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
emek server
bankalar.org
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.