|
Merhaba, ben 2010 yılında bir üniversitenin bir bölümünü kazandıktan sonra 2012 yılında tekrar sınava girip önceki bölümümü sildirip başka bir universitenin başka bir bölümüne geçtim ve bu bölümden mezun oldum. Üniversite affı geliyormuş sanırım, sorum şu ki, önceki bölümüme dönüp bu bölüme sınavsız kayıt yaptırabilir miyim? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH Anonim -- 24 Haziran 2022; 21:55:49 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






