Şimdi Ara

OEM UYUMLULUĞU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • _____________________________




  • ssd almak yerine ekran kartını r7 250 yapabilirsin
    _____________________________
  • SSD gerekli olmaz mı? Hem ekran kartının yeterli olucağını düşünüyorum :|
    _____________________________
  • Topladığın sistem yanlış olmuş apu işlemciye ekran kartı alınmaz. O sisteme 8 gb ram ve ssd de gereksiz.

    İşlemciyi g3220 anakartı da msi h81 p33 yap. Kasayı thermaltake versa 2 500 watt alabilirsin. Çöp evereste para verme. Ekran kartını eğer oyun oynamayı düşünüyorsan r7 260x almanı tavsiye ederim.
    _____________________________
    ASROCK B250M PRO4 - G4560 - CRUCİAL BALLİSTİX 4X4 16GB DDR4 - SAMSUNG 960 EVO - AORUS RX 570 - CORSAIR 350D - SHARKOON COOL ZERO 650W
  • sinerji bilgisayarda gözüme çarpanlar,
    fx4300 işlemci 230 tl
    760g anakart 130 tl
    4gb ram 110tl 1333mhz
    350w kasa 130 tl
    gtx750 e.kartı 320 tl

    920 tl ediyor. güzel bir oyun pc olur.
    _____________________________
    Dh nin yeni ahlaki erdemleri;
    hırsızlık, fuhuş, ahlaksızlık.
    bunlarla ilgili eleştiri yaparsanız ceza alırsınız.
    fahişeye fahişe, hırsıza hırsız, ahlaksıza ahlaksız diyemezsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turuncu Sakal

    Topladığın sistem yanlış olmuş apu işlemciye ekran kartı alınmaz. O sisteme 8 gb ram ve ssd de gereksiz.

    İşlemciyi g3220 anakartı da msi h81 p33 yap. Kasayı thermaltake versa 2 500 watt alabilirsin. Çöp evereste para verme. Ekran kartını eğer oyun oynamayı düşünüyorsan r7 260x almanı tavsiye ederim.

    Bütcem birazcık kısıtlı max 1000 tl civarı harcama yapmayı düşünüyorum. Bu yüzden intele biraz uzağım amd bi örnek yazarsanız sevinirim :)
    _____________________________
  • Taş çatlasa anca bu kadar


     OEM UYUMLULUĞU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-2989B833C -- 10 Ocak 2015; 19:25:19 >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Red Runner

    quote:

    Orijinalden alıntı: Turuncu Sakal

    Topladığın sistem yanlış olmuş apu işlemciye ekran kartı alınmaz. O sisteme 8 gb ram ve ssd de gereksiz.

    İşlemciyi g3220 anakartı da msi h81 p33 yap. Kasayı thermaltake versa 2 500 watt alabilirsin. Çöp evereste para verme. Ekran kartını eğer oyun oynamayı düşünüyorsan r7 260x almanı tavsiye ederim.

    Bütcem birazcık kısıtlı max 1000 tl civarı harcama yapmayı düşünüyorum. Bu yüzden intele biraz uzağım amd bi örnek yazarsanız sevinirim :)

    Amd de fx6300 den daha düşük alınacak işlemci yok. Yani 1000 liraya en iyi intel oluyor.
    _____________________________
    ASROCK B250M PRO4 - G4560 - CRUCİAL BALLİSTİX 4X4 16GB DDR4 - SAMSUNG 960 EVO - AORUS RX 570 - CORSAIR 350D - SHARKOON COOL ZERO 650W
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turuncu Sakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Red Runner

    quote:

    Orijinalden alıntı: Turuncu Sakal

    Topladığın sistem yanlış olmuş apu işlemciye ekran kartı alınmaz. O sisteme 8 gb ram ve ssd de gereksiz.

    İşlemciyi g3220 anakartı da msi h81 p33 yap. Kasayı thermaltake versa 2 500 watt alabilirsin. Çöp evereste para verme. Ekran kartını eğer oyun oynamayı düşünüyorsan r7 260x almanı tavsiye ederim.

    Bütcem birazcık kısıtlı max 1000 tl civarı harcama yapmayı düşünüyorum. Bu yüzden intele biraz uzağım amd bi örnek yazarsanız sevinirim :)

    Amd de fx6300 den daha düşük alınacak işlemci yok. Yani 1000 liraya en iyi intel oluyor.

    olmuşmudur usta?
     OEM UYUMLULUĞU
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Red Runner

    quote:

    Orijinalden alıntı: Turuncu Sakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Red Runner

    quote:

    Orijinalden alıntı: Turuncu Sakal

    Topladığın sistem yanlış olmuş apu işlemciye ekran kartı alınmaz. O sisteme 8 gb ram ve ssd de gereksiz.

    İşlemciyi g3220 anakartı da msi h81 p33 yap. Kasayı thermaltake versa 2 500 watt alabilirsin. Çöp evereste para verme. Ekran kartını eğer oyun oynamayı düşünüyorsan r7 260x almanı tavsiye ederim.

    Bütcem birazcık kısıtlı max 1000 tl civarı harcama yapmayı düşünüyorum. Bu yüzden intele biraz uzağım amd bi örnek yazarsanız sevinirim :)

    Amd de fx6300 den daha düşük alınacak işlemci yok. Yani 1000 liraya en iyi intel oluyor.

    olmuşmudur usta?
     OEM UYUMLULUĞU

    O kasa ve psu işe yaramaz. Thermaltake versa 2 500 watt veya cmp-350 500 watt al.
    _____________________________
    ASROCK B250M PRO4 - G4560 - CRUCİAL BALLİSTİX 4X4 16GB DDR4 - SAMSUNG 960 EVO - AORUS RX 570 - CORSAIR 350D - SHARKOON COOL ZERO 650W




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.