Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Odtü makine gelir mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
20
Cevap
0
Favori
142
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> Odtü makine gelir mi ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    Yerleştirme puanım puanza ve pbg de 510 odtü makine geçen yıl 6 bininciyi almış olur mu sizce?

    Ekstra soru : Sizce ben kimim?



    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: şerefyum

    Yerleştirme puanım puanza ve pbg de 510 odtü makine geçen yıl 6 bininciyi almış olur mu sizce?

    Ekstra soru : Sizce ben kimim?

    yukarı .
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1919 Mesaj
    Onuryum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: win streak

    Onuryum

    Hayır onurymun varisi gururyum :::::::::::)

    TAHMİNLERİNİZ ÖNEMLİ ARKADAŞLAR .
    |
    |
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 358280 gün cezanın, 358279 gün 21 saat 27 dakika kadarı kaldı.
    3 Not
    sincaryum
    |
    |
    _____________________________
    Her doğru sözün altına imzamı atarım.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    up lütfen tahminde bulunun arkadaşlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    434 Mesaj
    Hocam aynı durumdayız benimde 509 civarı gösteriyor, umarım gelir :)



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    652 Mesaj
    515 tam son anda gelebilir 6binden iyi olursun ama makina da yükseliyo hep



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Murat4541

    Hocam aynı durumdayız benimde 509 civarı gösteriyor, umarım gelir :)

    umarım odtüde okumak istiyorum şahsen İstanbuldayım ve istanbulda kalmamam gerekiyor aile yüzünden
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ruardc

    515 tam son anda gelebilir 6binden iyi olursun ama makina da yükseliyo hep

    evet özellikle mühündüslikler 2014 e göre yükselmişler neredeyse 1 k fark var.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ruardc

    515 tam son anda gelebilir 6binden iyi olursun ama makina da yükseliyo hep

    Kardeşim 468 ile kapamış bölüm bu yıl 10 kişi arttırmış
    2014 den 2015 e geçerken 5 azalmıştı
    sen 515 puana 6k mı diyorsun 50 puanlık artış mı olur
    _____________________________
  • Binbaşı
    1062 Mesaj
    İmkansiz. Alternatiflere bak.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Koç Burssuz

    İmkansiz. Alternatiflere bak.

    Bir şey derdim de önceki hesabım senin gibi bir trole sövdüğümden banlandı o yüzden elime sahip oluyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    652 Mesaj

    2014ten 15 e de artmıştı kontenjan ben diyorumki 5.2 fln olur diye düşündüm makinayı kötü ihtimali değerlendirdim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    reisdicen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ruardc

    2014ten 15 e de artmıştı kontenjan ben diyorumki 5.2 fln olur diye düşündüm makinayı kötü ihtimali değerlendirdim

    imkansız 5.2 olması 6,5 falan kapatır
    10 kişi arttı diyorum hacım 2015 de 5 kişi azalmıştı
    _____________________________
  • Yarbay
    2012 Mesaj

    Eskiler tanır forumun efsanelerinden...
    |
    |
    win streak kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    652 Mesaj

    Kardeşim valla bak hep kontenjan artıyo zaten ama ona rağmen hep sıralamalar düşüyo 5klarda olucağına eminim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    reisdicen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ruardc

    Kardeşim valla bak hep kontenjan artıyo zaten ama ona rağmen hep sıralamalar düşüyo 5klarda olucağına eminim

    ya kardeşim sen 463 puana 26k demişsin
    515 puana odtü makina son sıra diyon kusura bakma ama saçmalıyorsun
    6k aşağısına inmez bölüm
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ruardc

    Kardeşim valla bak hep kontenjan artıyo zaten ama ona rağmen hep sıralamalar düşüyo 5klarda olucağına eminim

    hayır dikkatli bak 2014 te kontenjan sayısı 2015ten fazla odtüde 2016 da ise 2014 ten fazla :) hep artmıyor kontenjan yani :)
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    upyum :)
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
haberler
Bey Azura
son dakika
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.