Şimdi Ara

odanın son hali yeni resimler eklendi gelin gelin SS SS SS

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
19 Misafir (12 Mobil) - 7 Masaüstü12 Mobil
5 sn
354
Cevap
3
Favori
12.822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 234
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 48
  • Ortalama Mesaj Aralığı 15 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 31
  • Favoriye Eklediklerim 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Renji Abarai (48 mesaj) Cengiz Elektronik (9 mesaj) uludagkarinna (8 mesaj) [C_a_N_e_R] (6 mesaj) TruuChainz (5 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (109 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> odanın son hali yeni resimler eklendi gelin gelin SS SS SS
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    8110 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Oğuzmert



    Bunlarla zenginmi olunurmuş Porsche marka arabam var ve villada yaşıyorum inanmayan varsa ss ekleyebilirim





    benzinin bitmek üzere
    |
    |
    _____________________________
    Fikrin kadar varsın!
  • Yüzbaşı
    550 Mesaj
    Adamın facebook profilinde donanımhaberde çalışıyor gözüküyo



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Loading..
  • Yarbay
    3612 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: ithal_et



    dostum sana bir arkadaş tavsiyesi. senden birkaç yaş büyüğüm. bende geçen seneye kadar b.k gibi para harcardım. altımda son model arabam, 2 tane evim, sinema odam, her çeşit elektronik aletim var. gece dışarı çıktığımda en az 2.000 tl harcardım. spor yapmak istediğimde gidip 3 milyara koşu bandı alıp 2 kere koşup sıkıldığımda bi tanıdığıma verirdim. media mark a gidip 10 - 15 cihaz birden alırdım. bazılarının paketini açmayı bile unuturdum. hergün bi kızla takılırdım. ama geçen sene maddi olarak resmen göçtüm. o para döktüğüm cihazları satmayı düşündüm ama para falan etmedi. gerçekten maddi sıkıntı insanı adam ediyormuş. benden sana arkadaş tavsiyesi. o çeşme herzaman öyle akmıyor. parayı çarçur etmektense yatırım yapmanı tavsiye ederim. bir iş kur, para biriktir. bi köşeye at. maddi dururum tekrar düzene giriyor. ama birdaha tövbe. savurganlık yapmam asla. çok ihtiyacım olmadığı sürece pahallı bi cihaz almam.



    evy kardeşim tavsiyelerine uyucam
    |
    |
    _____________________________




  • Uzaklaştırılmış 2 gün cezanın, 1 gün 6 saat 27 dakika kadarı kaldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Black Wall Street



    ps vitadan başka herşey var.amacın hava atmak olduğu için buna uygun bir başlık koyman daha iyi olur.mesela, "görmemişten elektronik cihaz şovu" veya "görmemişim ama cihaz bende" uygun.



    +1920
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Renji Abarai

    27 Şubat 2012; 21:21:18

    cep telefonları



    1110 askerde kulladığım cihazdır piline kağıt sıkıştırınca adam gibi çalışıyor yoksa kendi kendine kapanıyor 10 tl

    motorola v3 imeisi kopyalandı cihaz bazen açılıyor bazen açılmıyor kasa falan gayet iyi durumda 15 tl

    motorola c113a modeli dış kap iyi durumda çalışmıyor zaten şarj aleti yok belkide çallışıyordur 5 tl

    3310 kendi orjinal kabı ile duruyor imei kopyalandı öle boş boş duruyor



    2 adet araba için kaset adaptörü var 5 tl



    sony ericsson hmp 85 kulaklık adaptörü telefona giren kısım yani üst taraf yok 5 tl

    Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.

    Cevap Yaz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1991 Mesaj
    Zenginlik böyle bir şey iste










    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3612 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: lombi

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    26 yaş
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Renji Abarai



    Kimden: uludagkarinna

    Kime: Renji Abarai

    Tarih: 4 Mart 2012; 23:25:10

    Başlık: Cevap: ..





    Abi bokunu yiyim kullanmadigin bisi varsa ver telefonum. 5325843109 ciddiyim.

    Evinize temizlige geliirim , karimida getiririm,



    Onun attigi pmyi yazip duracagina o ikinci el konuna niye onlari yazdigini soylesene



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________


    Heil Hitler!
  • Binbaşı
    1132 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vitor reis

    burdaki fakirlere bakma kardeş.. zenginin halinden zengin anlar :)

    televizyonu hiç beğenmedim yanlız yakışmamış

    Alıntıları Göster
    Allah daha çok versin.
    |
    |
    _____________________________


    CUMHURİYET'İMİZE SAHİP ÇIKALIM...
  • Yarbay
    4650 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengiz Elektronik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Renji Abarai



    babammı veteriner benmi hahahhh



    yaa okumadan etmeden yorum yazıyosun cengiz bide profilim de açık olmasına rağmen onu bile doğru okuyamıyosun hiç değilse senin gibi saklamıyorum



    Bakmadım Bile Safranboluya Beraber Gitmiştik O Unuttuğun Devrenim Ben Senin.

    Alıntıları Göster
    Allah daha az versin
    _____________________________
    Kimse hayat kadar sert vuramaz.

    (Rocky Balboa - 2006)




  • Yüzbaşı
    881 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: V2



    Allah daha az versin



    kıskanç fakir
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4650 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vitor reis

    quote:

    Orijinalden alıntı: V2



    Allah daha az versin



    kıskanç fakir

    Alıntıları Göster
    ne kıskanacam orda ki gereksiz malzemeyle 200 tane somalili doyar
    |
    |
    _____________________________
    Kimse hayat kadar sert vuramaz.

    (Rocky Balboa - 2006)
  • Yarbay
    3088 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Feather

    yaptığın görgüsüzlük. İsterim ki ekmek alamayacak duruma gelirsin ve farkı görürsün. Zenginler hepiniz aynısınız...

    Hayır şimdi sahip olduğun şeylerin gösterdin? Havan kime olmayan gururun mu kabardı?

    Başka şeyler de derdim ama neyse...

    Alıntıları Göster
    hocam toplam maliyet ne kadar ?

    not:Hayırlı olsun tüm ürünler.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    881 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: E.Sanchez



    hocam toplam maliyet ne kadar ?

    not:Hayırlı olsun tüm ürünler.



    görgüsüzün önde gidenisin hocam. elektronik ürünler neysede adam giydiği tişörtü, gömleği yazmış
    _____________________________
  • Binbaşı
    1384 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: V2

    ne kıskanacam orda ki gereksiz malzemeyle 200 tane somalili doyar

    Alıntıları Göster
    yanında gözlerine bakacak, elini tutacak,nefes alıp veren bir dişi yoksa herşey boş hacı emin ol. bu kadar ıvır zıvır boş iş...



    bir bihter tüm dünyaya bedel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EcheLoN_ -- 5 Mart 2012; 0:24:00 >
    _____________________________
  • Yarbay
    3088 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vitor reis



    quote:

    Orijinalden alıntı: E.Sanchez



    hocam toplam maliyet ne kadar ?

    not:Hayırlı olsun tüm ürünler.



    görgüsüzün önde gidenisin hocam. elektronik ürünler neysede adam giydiği tişörtü, gömleği yazmış





    hocam benimki görgüsüzlük degil zaten o kıyafetleri toplasan o masadaki bir tane alet zor eder ben forumu alışveriş için kullanıyorum görgüsüzlük yapmak için yazmadım elektronik eşyalara sahip olmadıgım için ben de böyle yazdım yani biraz hoş görünsün diye o imza sayesinde birçok arkadas bana indirim oldugunda haber veriyor asla görgüsüz olmadım, öyle olsam 10 tl lik çek istemezdim zaten insanlardan
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3612 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: EcheLoN_



    yanında gözlerine bakacak, elini tutacak,nefes alıp veren bir dişi yoksa herşey boş hacı emin ol. bu kadar ıvır zıvır boş iş...



    bir bihter tüm dünyaya bedel



    çok haklısın dostum geçten öle ama hayırlısıyla haziranda evleniyorum ;)
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    25 Mesaj
    BİDE YÜZÜNÜ GÖRELİM DOSTUM MALLARI GÖRDÜKTE SAHİBİNİ MERAK ETTİM
    |
    |
    _____________________________
    beni tarihle yargılaa
  • Yarbay
    4650 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: PunkBunny

    quote:

    Orijinalden alıntı: vitor reis



    quote:

    Orijinalden alıntı: E.Sanchez



    hocam toplam maliyet ne kadar ?

    not:Hayırlı olsun tüm ürünler.



    görgüsüzün önde gidenisin hocam. elektronik ürünler neysede adam giydiği tişörtü, gömleği yazmış





    hocam benimki görgüsüzlük degil zaten o kıyafetleri toplasan o masadaki bir tane alet zor eder ben forumu alışveriş için kullanıyorum görgüsüzlük yapmak için yazmadım elektronik eşyalara sahip olmadıgım için ben de böyle yazdım yani biraz hoş görünsün diye o imza sayesinde birçok arkadas bana indirim oldugunda haber veriyor asla görgüsüz olmadım, öyle olsam 10 tl lik çek istemezdim zaten insanlardan

    Alıntıları Göster
    biraz içini rahatlatalım senin









    |
    |
    _____________________________
    Kimse hayat kadar sert vuramaz.

    (Rocky Balboa - 2006)




  • Yüzbaşı
    353 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: EcheLoN_

    yanında gözlerine bakacak, elini tutacak,nefes alıp veren bir dişi yoksa herşey boş hacı emin ol. bu kadar ıvır zıvır boş iş...



    bir bihter tüm dünyaya bedel

    Alıntıları Göster
    Yaşının 26 oldugunu görünce şaşırdım ben senin daha bebe oldugunu düşünmüştüm odayı görünce.



    Bir de 26 yaşında bu kadar asosyal olmamalı bi insan
    _____________________________


    Kaybetmekten korkma! Bir şeyi kazanmak için, bazı şeyleri kaybetmelisin Ve unutma kaybettiğinde değil, VAZGEÇTİĞİNDE YENİLİRSİN




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Webtures SEO;SEO Nedir?
kripto para haberleri
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,474
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.