Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Oda sigara koktu yardim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
11
Cevap
0
Favori
284
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Oda sigara koktu yardim
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    318 Mesaj
    Napcam az çok kokuyo sabah anlarlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    971 Mesaj
    Camı aç geçer hemen zaten.Parfüm örtmez o kokuyu oyle bi hataya düşme.
    |
    |
    _____________________________
    Acaba sırf dünya için mi yaratılmışsın ki bütün vaktini ona sarfediyorsun.
  • Yüzbaşı
    318 Mesaj
    Actim sonuna kadar buz gibi oldu bana hala koku geliyor ama yeni ictigim için herhalde derin nefes alinca gelmiyo koku



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    1043 Mesaj
    Ne diye içersiniz anlamam ki hayatımda 1 kere içtim zehirden ibaret.

    Neyse; şuanda yapılacak en mantıklı çözüm portakal,mandalina bulabildiğini odana getir soy kabuklarını güzellce mıncıkla sabaha mis gibi mandalina portakal kokar.
    |
    |
    _____________________________
    Herşeyin birşeyini , birşeyin herşeyini bileceksiniz..
  • Yüzbaşı
    731 Mesaj
    Mum yak , ciddiyim
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    510 Mesaj
    Mum yakin bikac tane tertemiz olur



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3605 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dafuq

    Mum yak , ciddiyim

    Aynen mum sigara kokusunu aliyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    2013 Astra J Sport / 34 UV 0537

    2010 Otokar M2010 / 34 M 0537

    YILDIZ 24
  • Yarbay
    4997 Mesaj
    mum
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7966 Mesaj
    Mom



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1095 Mesaj
    portakal mandalina ve mum.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    394 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 7he mcRp


    quote:

    Orijinalden alıntı: dafuq

    Mum yak , ciddiyim

    Aynen mum sigara kokusunu aliyor

    Aslında ısınıp genleşen hava yukarı çıkıyor. Mum yakmaya alışırsanız uzun vadede tavan kararır.
    _____________________________
  • Yarbay
    3605 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: elente

    quote:

    Orijinalden alıntı: 7he mcRp


    quote:

    Orijinalden alıntı: dafuq

    Mum yak , ciddiyim

    Aynen mum sigara kokusunu aliyor

    Aslında ısınıp genleşen hava yukarı çıkıyor. Mum yakmaya alışırsanız uzun vadede tavan kararır.

    Isinan havanin yukseldigini biliyordum ama hic dediginiz şekilde düşünmemiştim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    2013 Astra J Sport / 34 UV 0537

    2010 Otokar M2010 / 34 M 0537

    YILDIZ 24




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
üniversite
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,222
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.