Şimdi Ara

NVIDIA RTX 2000 Serisi [ANA KONU] | 2060 & 2060S // 2070 & 2070S // 2080 & 2080S & 2080Ti (134. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.901
Cevap
63
Favori
389.100
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 132133134135136
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • canlee89 kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle alınmaz bu fiyatlarla elindekinin değerini bil temiz tut hocam:) 3 yıl daha gideri var kullanın ölene kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eskibirkurt kullanıcısına yanıt
    Iyide isiklandirmanin temel kurali olan ve oyun yapiminda isleri kolaylastiran ray traci neden kimse kullanmasin ki? Ek bir zahmetide yok?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • canlee89 kullanıcısına yanıt
    Ben 1080 kartimi 4k dan satarim almak isteyen olursa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WARTIME

    Ben 1080 kartimi 4k dan satarim almak isteyen olursa
    Bana 1080TI lazım hocam :) 1080 var zaten özellikle FE arıyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YoğunBelKası

    1080ti strix dediğiniz gibi muhteşem. 20xx alacak olsam yine asus alırım. Ama hedef 3080ti

    Benim hedef en erken 4080ti.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AndrewRayel

    Bu kadar verilen paranın karşılığı 4k da 144 fps oynamak gerekirdi hiçte zorlanmadan. İsteseler yaparlar. Gıdım gıdım gidip ekmeği yiyorlar. 2xxx alacak param var ama almıyorum. Bu fiyata bu kart hak etmiyor. 1080ti alırım 2k monitörde istediğim oyunu 100 fps yukarı garanti oynarım.

    En üst seviye kartta bu dediğin şey olmalı kesinlikle.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • vamp kullanıcısına yanıt
    Önce bir konuyu açıklığa kavuştrayım. Geliştirilmiş gpu hızlandırmalı gerçekzamanlı ışın izleme teknolojisi tutmaz demiyorum. Tutmama ihtimali var diyorum. Nvidia olsun, AMD olsun sık sık teknoloji demoları yayınlıyor. 3DMark larda benchmark ama oda birçeşit teknoloji demosu. Bu teknoloji demolarının grafik kalitesi çoğunlukla oyunlarda kendini göstermiyor. Konsola çıkan bir oyun o konsolda kesin çalışır ama pc denince çeşit çeşit konfigirasyon var. Üretici oyunu nekadar geniş konfigirasyon aralığında çalışabilecek şekilde yaparsa satış alanıda okadar genişler. Bugün crysis 1'in şahane multisinin neden başarısız olduğunu modern warfare'in multisinin neden başarılı olduğunu anlatmıştım. Crysis çok daha güçlü minimum gpu istiyordu. Bununla beraber piyasada şu ara en çok tutan oyunlar şu ara pubg-fortnite türü oyunlar baya moda. İnsanlar konsolda crackli oyunu bedavaya almak yerine orjinali alırsa crackte çalışmayan multisi için alıyor. Hem çok güçlü ekran kartı gerektireceksin hem multin isteneni vermeyecek ozaman kim orjinal pc oyunu alacak ? Oyun üreticilerinin bu tür hesapları var. Benim yeni kartlarda beyendiğim bir yön varsa DLSS antialising-kenar yumuşatma teknolojisi. Antialising full hd için 4k dan daha önemli çünkü full hd nin iri piksellerinde tırtıklar daha belli oluyor. Bu teknoloji full hd nin dostu. Pek çok oyunda güzelim tırtıksız görüntüler veren 8x, 16x antialising açmak aşırı hız düşüşü nedeniyle mümkün olmuyordu. DLSS hem performans hem kaliteli antialising verecekse kişisel zevkime çok uygun.




  • Konsoldan 1050Ti'ye geçince eşekten inip At'a binmiş gibiydim şimdi 1050Ti'den 2070'e geçiş yapınca artık uçuşa geçeriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soapmc

    Akıllı telefonlar çıktıktan sonra efsane 8210, 3310 vb serilere dönenleriniz var mı? Yok di mi? Olsa mantıksız olurdu zaten. Neden? Çünkü beklentiler yükseldi, insanlar belirli bir standarta alıştı.



    Küçükken elektriksiz evde oturan babam şimdi elektrikler 1 saat kesilince kıyameti koparıyor.



    Siz fps isteyenlere çoluk çocuk diyorsunuz. Ben de 31 yaşındayım. 20-30 fpslerde çok da keyif alarak oyunlar oynadım. Ama artık kafama silah dayasalar oynamam, oynasam da keyif alamam. Çünkü ben bi pc oyuncusu olarak, hem de single player; artık belirli bi standarta alıştım ve bu standartın altına indiğim an keyif alamam.



    İstediğim 300-500 fpsler değil.. Pc oyunculuğunun bugün ulaştığı standart 60+ fpsdir. 144hz 240hz bunlar ekstra keyfe girer. 144hz deneyimleyen de 60hz istemez mesela.



    Bu duruma göre mevcut kaliteyi zaten tatminkar bulan kişilerin, bilhassa 4k'da daha yüksek performanslar istemesi neden çoluk çocukluk oluyor. Ben de oyunlarda grafiği birinci planda tutan insanlar "yeni nesil ergenler" desem mesela? Demem çünkü doğru değil. Bunlar tercih meseleleri..



    Yapımcıların grafik ve detay seviyelerine odaklandıkça oyunlarda kaybolan ruhu RT iyice dibe batırmaz mı mesela? RT'nin çok iyi uygulandığı ve gözüktüğü bi aksiyon oyununda bakkala gidip iki ekmek bi süt alıp oyun bile bitebilir. Nasılsa RT var gerisi kimin umurunda? İşin şakası bi yana; kaldi ki mevcut standarta alışan genel pc oyuncuları için RT performans konusuna hiç girmiyorum.



    Siz işininizi daha kaliteli ve daha performanslı yapacak olabilirsiniz. Kendi açınızdan haklısınız da.. Ancak g/rtx serisi kartlar oyuncu kartlarıdır ve oyunculara hitap eder.



    Çözünürlük arttıkça kalite artmaz denmiş bi de.. Ne diyeceğimi bilemedim.. Kaldı ki RT teknolojisi çözünürlüğe bişey katmıyor. Gerçek zamanlı yansıma, ışık ve gölgelendirme yapıyor.



    Siz rendercılar işinizi daha iyi yapın allah bol kazançlar versin. Oyuncuların haklı tepkilerine de küçümseyici tavırlar takınmaktan vazgeçin. Çok itici oluyorsunuz.



    Ha şunu da belirteyim; 1080ti 1080p 144hz kullanıcısıyım. Ben nvidia'nın aynen böyle bi çakallık yapacağını bildiğim için 2 hafta önce 1440p monitörümü 1080p'ye indirdim. Benim için hava hoş yani. Çook uzun yürürüm 1080ti ile.. Ben çoğunluğun haklı tepkilerine katılıyorum ve siz rendercılar haklı olduğunuz noktalar olsa da sürekli aynı şeyleri tekrarlayarak gerçekten çok sıkıcı oluyorsunuz. Oyuncunun anlatmak istediği başka sizinki bambaşka..

    Sen konsol fiyatının ortalama 3 katına kart satıp 1080p RT 60 fps hedefliyoruz moduna geçersen, insanlar seni boykot da eder eleştirir de.. Çok haklılar. Bunlar hep rakipsizlikten işte..

    Bak akıllı telefon piyasasında 1/3 fiyatına huawei'nin yaptığı işler ve satış rakamlarına.. Samsung sana yakın fiyat çekiyor pek takmadın, nasılsa öncüyüz dedin. Huawei geldi yanına tehdit ediyor şimdi iphone'u. Nvidia'ya da böyle bi uyarı lazım. Amd hiç umut vermiyor.

    Özet: Oyuncular haklı, rendercılar siz de kısmen haklısınız ama oyuncular kadar değil. Hele oyuncuların genel eleştirilerini küçümseyecek, 15 yaşında çocuk diyecek kadar hiç değil!
    Aynen hocam,yıl olmuş 2018 hala Crysis 3 standartındayız.



    FPS,4K,RT birer tercihtir. Samsung,Apple, Xiaomi gibi.



    Ben yüksek FPS veya 4K isteyen adama saygı duyuyorum,ama RT dediğimizde velet muamelesi göreceksek o iş yatar.



    Adam RT kapatıp FPS sini 1080Ti'den daha yüksek alabilecek hala dırdır yapıyor yok niye performans artışı yok.



    Intel 2600K dan 7700K ya kadar ne değiştirdi onca nanometre düşüşüne rağmen? Aynısının birkaç özellik eklenmiş ve daha stabil oc olabilen versiyonu. Bu kadar tepki çekti mi,hayır.



    Oysa Nvidia RTX kartlarında DLSS,DLAA ve RT getirdi ve bunları sadece 300 dolar ekleyerek (referans tasarım) yaptı,768 fazladan CUDA ve tensor coreler ile RT çipi düşünüldüğünde gayet te normal,neden bu kadar tepki çekti anlamıyorum. Titan V 1536 fazla CUDA core ve AI özelliğiyle 3000$ olarak çıktı ve kimse 1800 dolarlık sıçramayı dert etmedi.



    Çözünürlük arttıkça kalite artmaz,küçük ekranlarda görüntü daha nettir ve doğal AA etkisi yapar,büyük ekranlarda ise görüntü bozulması 1080P'ye göre daha azdır. 480P,720P,1080Pve 4K görüntüyü herhangi bir 4K monitörde oynatın. 480P'de görüntü net değildir ama hala kabul edilebilir bir seviyededir. Çözünürlük arttıkça netlik artar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konsoldan kastın ps3 mü yoksa 4 mü hem konsol hem 1050 ti kullanmıs biri olarak arada öle bi fark yok derim hatta mevcut konsollar 1050 ti performansına benzer güç sunmakta 1080p medium detay seviyesindeler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • NVIDIA RTX 2000 Serisi [ANA KONU] | 2060 & 2060S // 2070 & 2070S // 2080 & 2080S & 2080Ti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R-10 -- 2 Eylül 2018; 22:4:53 >
  • eskibirkurt kullanıcısına yanıt
    Rtx teknoloji coklu platform olarak tanitildi. Sinema sektorunde mimariye ordanda oyuncular ocin donanimsal destek ile. Yani nvidia bu ise butun kaynaklariyla is ortaklariyla beraber girdi. Ray trace in tutmama gibi bir olasiligi yok yani. Ray trace bir talepti ve o talepte gerceklesti

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vamp

    Rtx teknoloji coklu platform olarak tanitildi. Sinema sektorunde mimariye ordanda oyuncular ocin donanimsal destek ile. Yani nvidia bu ise butun kaynaklariyla is ortaklariyla beraber girdi. Ray trace in tutmama gibi bir olasiligi yok yani. Ray trace bir talepti ve o talepte gerceklesti
    Sıradaki talep ne hocam ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çözünürlük mü Rtx mi sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker ali

    Çözünürlük mü Rtx mi sizce?
    Çözünürlük + ultra settings + G-Sync

    Bana yeter :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canlee89 -- 24 Ağustos 2018; 23:38:16 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vamp

    Rtx teknoloji coklu platform olarak tanitildi. Sinema sektorunde mimariye ordanda oyuncular ocin donanimsal destek ile. Yani nvidia bu ise butun kaynaklariyla is ortaklariyla beraber girdi. Ray trace in tutmama gibi bir olasiligi yok yani. Ray trace bir talepti ve o talepte gerceklesti
    Buna bende katılıyorum.



    Bazı arkadaşlar hairworks, phsyx, gsync vb... teknolojilerle kıyaslıyor RTX’i.



    Adamlar gpu mimarisi üzerinde değişikliğe gidip bu sisteme geçiş için hazırlanıyor. yıllardır GTX marka algısıyla önemli yere geldiği oyuncu odaklı kartlarını artık RTX olarak lanse etmesi bu işin gideceği yeri gösteriyor aslında. şimdi sektörü yakından takip etmeyen bir kaç nesil aralıklarla ekran kartı alan bir kullanıcı RTX ne olaki diyecektir. Nvidia ne kadar erken o kadar iyi düşüncesiyle ciddi bir adım attı bence. Hem ilk olmanın kaymağını yiyecek, hemde rakibine göre teknolojiyi son kullanıcıya getiren ilk firma görünümünde olacak.



    Kısaca bu teknoloji öyle kolay kolay unutulacak yabana atılacak bir teknoloji olmayacak kesinlikle. Gelecek bu teknolojide açık net.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R-10


    demekki rtx alınca büyük gögüslü lara ile oynuyorsun o kadar para verince lara bile değişiyor




  • Gerçek rt bu değil

    Nvidia'nın tanıtımını yaptığı şey rt den çok rm (gerçek zamanlı aynalama).Sadece şu b*ktan tanıtıma bakarak rt hakkında bir fikre sahip olunabilineceğini sanmıyorum. İnsanlar haklı olarak "-ee hani bu ikisi arasındaki fark" diyorlar. rt off iken gerçek zamanlı aynalamayı kapatıyor sadece, açıkken de parlak ve cilalı objeler üzerinde aynalama efekleri görüyoruz. Eğer rt hakkında az çok şey biliyorsam rt'nin kesinlikle "gerçek zamanlı ayna yansımanın çok ötesinde bir şey olduğudur. tabi ki bu aynalama efektide rt sayesinde yapılabilen birşey ama nvidia'nın rtx'i sadece buna indirgemesi düşündürücü ve üzücü. Kasti olarak gerçek rtx'in nimetlerini saklıyor gibime geliyor.

    İnternette çok uğraştım ama gerçek rt'nin ne olduğu hakkında fikir verebilecek çok ama çok basit yapılı, şu eski amiga oyunlarına benzer yapıda rtx destekli bir oyun demosu vardı.

    Anlayabildiğim kadarıyla rtx destekli bir oyunda isterseniz tek renk paleti kullanın. Diyelim biz plastik askerler kullanacağız renkleride sade yeşil olsun. Maalesef rt desteği olmadan o gerçek plastik doku hissini klasik dx yöntemleriyle verilebilineceğini sanmıyorum. Verilse dahi, önceden renderlayıp sadece bir kaç demet ışınla önceden renderlı dokularla işi kotarmalısınız fakat bunun da gerçekçi olabilmesi için ciddi anlamda 4k filan doku kalitesi olması gerekir. Aynı zamanda maalesef render kalitesi artıkça böyle basit bir işlemde dahi gpu'nuz yanacaktır. Kısacası bu kadar basit yapılı tek renk ve dokulu oyunlarda dahi klasik dx'le rt'deki gibi gerçekçi bir his yakalayamıyorsunuz. Doku kalitesi ne kadar artırılırsa arttırılsın kabak gibi sunni olduğu anlaşılıyor.

    Bu önümüzdeki oyunlardan ziyade bundan sonra çıkacak oyunlara bakmak gerekir. Birde rt'de Fullhd'de 60 fps basabilmek muazzam bir iş. Bazıları dudak büküyor hayret ettim. Sanırım ray tracing için tek tek her bir fotonun simüle edildiği, bu simüle işlemi sırasında yüzeye çarpan ve oradan seken simüle edilmiş fotonların yine gerçek hayattaki fotonlar gibi o yüzeyin bilgilerini alıp sektikten sonraki başka bir yüzeye çarptıklarında o yüzeye aktardıklarını ve doğal olarak kendilerine verilen ışığın şiddetine göre oradan da sekip havaya suya toza her nereye çarpacaklarsa aynı şekilde oralarda da benze dinamik etkiler göstereceğini dolayısıyla bunların her biri için yığınla hesap kitap yapılması gerektiğini fhd de ne kadar piksel varsa ne orandaysa onlarında hesaba katılması gerektiğini unutuyorlar galiba.

    Tabi çeneye kolay. Tabi ki yine de bizim için aşırı derecede pahalı ve lüks. Destekleyen oyunlara bakarsak elzem bir durumu yok ama ilerde değerlenir. o net. Tabi birde şu can sıkan gigaray mevzuları var oralara girmek istemedim.




  • vamp kullanıcısına yanıt
    Peki RTX'in geleceğinden emin bir kullanıcı olarak hangi RTX kartı satın almayı düşünüyorsun?
  • 6'lı SLI yaptım Nvidia larayı eve gönderdi :D
  • 
Sayfa: önceki 132133134135136
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.