Şimdi Ara

Nvidia 6800 Ultra SLI ile 3DMark 2005'den 7229 puan alıyor ! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
2.688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TEKnaKILLAH

    ACABA İLERİDE 3-4 TANE DE TAKABİLECEKMİYİZ


    abi 2 tane takmak için manyak yüksek bi güç kaynağı gerek ! adamlar 480 w'lık öneriyo !!!! 4 tane taksan adamlar 1000 watt 'lık kaynak önercekler !
    walla bence en iyisi voodoo idi , hiç 2 tane takma falan yoktu ! direk 2in1 gibiydi ! hey gidi günler heeyyy !
  • Arkadaşlar bu topic altinda yazilanlarin çoğunun yanliş olduğunu belirteyim ilk başta...

    N-Vidia SLI yi anlamak için ilk başta SLI yi anlamak gerek.SLI Futuremark'in programlarinda yüksek puan almanin yaninda asil olarak tasarlanma nedeni üst düzey ekran kartlariyla (Ati X850 XT,GF6800Series)max. çözünürlülük ve detay da oynanmiyacak oyunlari(FarCry,Doom3...)oynamak için tasarlanmiş bir sistemdir.Dolayisiyla 1024x768 çözünürlülükte çalişan bir oyunda tek 6800Ultra'yla çok az farkedecektir.SLI sistem asil farkini tek bi kartin yapamiyacaği yerlerde gösterir.Dolayisiyla eğer düşük çözünürlülükte oyun oyniyan biriyseniz SLI sistemin size bir yarari olmicak.
    SLI sistem 1600*1200 gibi çözünürlülüklerde ve 8xAF/16xAA li filtrelemelerde asil gücünü gösteriyor.ATI ve NVİDİA nin tek başına hiç bir karti(X850XT ve DualCore'lu 6600GT)dahil tek başına Doom 3 ü full detay ve max AA ve AF ayalarinda akici bir şekilde oynatamiyor.Dolayisiyla burda tek çare SLI sistem kurmak.

    Bana sorarsaniz SLI sistem ATI nin liderliğini elinden aliyor.Ve Nvidia'nin gerilemesini durdurup yeniden eski günlerine döndürüyor.Gerçek oyuncular her zaman max. hiz ve max. görüntü kalitesinde oyun oynamak ister.Dolayisiyla ATI nin en son umudu X850XT bile ,yine SLI varken tercih olmaktan çikiyor.ATI'nin dual-core lu ekran kartlariyla cevap vermesi bekleniyordu ama yine Nvidia burda ön planda.Dual-Core lu üretilen Gigabyte 6600GT,tek başina tüm üst düzey Nvidia ve ATI kartlarini geçmeyi başariyor.Nvidia'nin Dual-Core lu kartlarinda SLI sistemi kullanip kullanmiyacaği ise belirsiz.Eğer kullanilirsa 4 GPU nun çalıştiği PC ler ve ATI yide çok zor günler bekliyo olacak...

    SLI sistemin maliyetine gelince pahalli,,,öncelikle iyi bir monitör,iyi bir güç kaynaği ön şart,,,sonra SLI anakart,hizli bir işlemci ve yaninada 2 tane ekran karti koyunca maliyet 2000$ sinirina yaklaşiyor.
    Peki SLI sistem gerekli mi?Ilk başta SLI sistem Extreme oyunculara yönelik bişey.Yani burda işin içine para+istek giriyor.Şahsen ben oyunlari max çözünürlülük ve hizda akıcı oynamak istiyorum ve kurmayı düşünüyorum.
    Ayrica bu topiği yazan arkadaşın bir yanlişini düzeltiyim.SLI sistem 3D Mark 2005 de 10000 puan filan aliyor.7700 küsür puan tek başina o/c lu bir 6800Ultra bile alabilir.

    Bu arada şunuda belirtmekte fayda var.SLI sistem alipta o/c yapmiyan olmaz.Dolayisiyla aşağıda SLI sistemle yapilan bir extreme o/c un linkini veriyorum bir göz atin isterseniz...

    3D MARK 05 ---->12457
    3D Mark 03----->28003


    SLI Extreme o/c

    RossTheBoss-




  • azına sağlık rossthboss
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Basar


    quote:

    Orjinalden alıntı: TEKnaKILLAH

    ACABA İLERİDE 3-4 TANE DE TAKABİLECEKMİYİZ


    abi 2 tane takmak için manyak yüksek bi güç kaynağı gerek ! adamlar 480 w'lık öneriyo !!!! 4 tane taksan adamlar 1000 watt 'lık kaynak önercekler !
    walla bence en iyisi voodoo idi , hiç 2 tane takma falan yoktu ! direk 2in1 gibiydi ! hey gidi günler heeyyy !



    Yanlış hatırlamıyorsam Voodoo 2 ler de sli modda çalışıyordu, zamanının en baba kartıydı.. Efsaneydi o...




  • Sli ne kadar mantıklı veya gerekli tartışılabilir , ama emin olduğumuz birşey varki atide ibreler döndüğü anda benzer bir teknoloji açıklayacaktır.

    Benim görüşüme göre Ati nin yeni teknolojileri kullanmaktaki zamanlamaları genelde Nvidia'dan daha başarılıdır .

    2 adet 6800ultraya neden sahip olunması gerektigini ise şimdilik anlamış değilim , birinin performansı bile fazlasıyla yeterliyken hele hiç anlam veremiyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: RossTheBoss


    Arkadaşlar bu topic altinda yazilanlarin çoğunun yanliş olduğunu belirteyim ilk başta...

    N-Vidia SLI yi anlamak için ilk başta SLI yi anlamak gerek.SLI Futuremark'in programlarinda yüksek puan almanin yaninda asil olarak tasarlanma nedeni üst düzey ekran kartlariyla (Ati X850 XT,GF6800Series)max. çözünürlülük ve detay da oynanmiyacak oyunlari(FarCry,Doom3...)oynamak için tasarlanmiş bir sistemdir.Dolayisiyla 1024x768 çözünürlülükte çalişan bir oyunda tek 6800Ultra'yla çok az farkedecektir.SLI sistem asil farkini tek bi kartin yapamiyacaği yerlerde gösterir.Dolayisiyla eğer düşük çözünürlülükte oyun oyniyan biriyseniz SLI sistemin size bir yarari olmicak.
    SLI sistem 1600*1200 gibi çözünürlülüklerde ve 8xAF/16xAA li filtrelemelerde asil gücünü gösteriyor.ATI ve NVİDİA nin tek başına hiç bir karti(X850XT ve DualCore'lu 6600GT)dahil tek başına Doom 3 ü full detay ve max AA ve AF ayalarinda akici bir şekilde oynatamiyor.Dolayisiyla burda tek çare SLI sistem kurmak.

    Bana sorarsaniz SLI sistem ATI nin liderliğini elinden aliyor.Ve Nvidia'nin gerilemesini durdurup yeniden eski günlerine döndürüyor.Gerçek oyuncular her zaman max. hiz ve max. görüntü kalitesinde oyun oynamak ister.Dolayisiyla ATI nin en son umudu X850XT bile ,yine SLI varken tercih olmaktan çikiyor.ATI'nin dual-core lu ekran kartlariyla cevap vermesi bekleniyordu ama yine Nvidia burda ön planda.Dual-Core lu üretilen Gigabyte 6600GT,tek başina tüm üst düzey Nvidia ve ATI kartlarini geçmeyi başariyor.Nvidia'nin Dual-Core lu kartlarinda SLI sistemi kullanip kullanmiyacaği ise belirsiz.Eğer kullanilirsa 4 GPU nun çalıştiği PC ler ve ATI yide çok zor günler bekliyo olacak...

    SLI sistemin maliyetine gelince pahalli,,,öncelikle iyi bir monitör,iyi bir güç kaynaği ön şart,,,sonra SLI anakart,hizli bir işlemci ve yaninada 2 tane ekran karti koyunca maliyet 2000$ sinirina yaklaşiyor.
    Peki SLI sistem gerekli mi?Ilk başta SLI sistem Extreme oyunculara yönelik bişey.Yani burda işin içine para+istek giriyor.Şahsen ben oyunlari max çözünürlülük ve hizda akıcı oynamak istiyorum ve kurmayı düşünüyorum.
    Ayrica bu topiği yazan arkadaşın bir yanlişini düzeltiyim.SLI sistem 3D Mark 2005 de 10000 puan filan aliyor.7700 küsür puan tek başina o/c lu bir 6800Ultra bile alabilir.

    Bu arada şunuda belirtmekte fayda var.SLI sistem alipta o/c yapmiyan olmaz.Dolayisiyla aşağıda SLI sistemle yapilan bir extreme o/c un linkini veriyorum bir göz atin isterseniz...

    3D MARK 05 ---->12457
    3D Mark 03----->28003


    SLI Extreme o/c

    RossTheBoss-


    Herkese selamlar ...

    @RossTheBoss

    Yazılan yazıların birçoğunun yanlış olduğunu belirtmişsin ama somut hiçbirşey yazamamışsın. SLI yüksek çözünürlükte işe yarıyor vs. Bunlar her donanım meraklısının bildiği şeyler.. Yazdıklarının konuya pek birşey kattığını söylemek zor, Yanlış olduğunu düşündüğün şeyleri daha net yazarsan sevinirim.

    Ayrıca;

    quote:

    Ayrica bu topiği yazan arkadaşın bir yanlişini düzeltiyim.SLI sistem 3D Mark 2005 de 10000 puan filan aliyor.7700 küsür puan tek başina o/c lu bir 6800Ultra bile alabilir.


    demişsin ama, sanırım konunun sonundaki linke bakmamışsın? Benim haberi yazdığım kaynak direk Nvidia'nın kendi basın odasında yazdığı yazıdır. Bak orda ne diyor...

    quote:

    NVIDIA Corporation (Nasdaq: NVDA), a worldwide leader in graphics and digital media processors, today announced that the Company has set the bar for 3dMark™05, the latest PC performance benchmark from Futuremark® Corporation. In benchmark tests performed by NVIDIA using 3dMark05, the NVIDIA® GeForce™ 6800 Ultra SLI™ achieved an industry high-score of 7229¹.


    Yani ben hiçbirşeyi uydurmuyorum!3-5 gün içinde elimde hazır olacak 6800U SLI sistemim, ve emin ol bu konuda karar vermeden önce ne kadar araştırdığımı, ne kadar incelediğimi tahmin bile edemezsin. Bende biliyorum şu anda 2*6800Ultra SLI sistem 9500 civarında 3dmark 2005 puanı aldığını ama bu haberin yazıldığı tarihe bakarsan, ekim ayının başı olduğunu görürsün. Bu tarih Nvidia'nın henüz çok yeni olan sli sürücüleri ile yapılmış ilk testler. Üstelik bu puan hatalı bile olsa, bunu benim hatam olarak gösteremezsin. Sonuçta haberin kaynağı Nvidia, bu puanları ben kafamdan uydurmuyorum.

    Tek 6800U ile 7700 alınabileceğini söylemişsin ama bence sen yanlış biliyorsun. Şu an'a kadar tek 6800u ile alınabilen en yüksek puan 7000 ki bu puan, bu forumun üyelerinin %1'inin hayatı boyunca bırak kullanmayı, çalışırken bile göremeyecekleri soğutma sistemleri ile alınabiliyor! Verdiğin linklerden de haberimiz var, ama bırak Türkiye'yi, Dünyada bile phas-change tabanlı soğutma sistemi kullanıp skorları ile akıllarda yer edebilen sayılı kişiler varken, Türkiye geneline göre yaptığımız haberlerde böyle şeylerin yer bulmasının hiçbir mantığı yok bizim için.

    Konulara biryerde bi hata bulayımda ortaya çıkarayım mantığı ile girmek anlamsız, sonuçta bende insanım benimde hatalarım olabilir ama yazdığım yazıyı, onun kaynağını okumadan bunun şurası yanlış,şunun şurası hatalı demek pek hoş değil. Daha dikkatli okumanızı rica ediyorum.

    Saygılar




  • quote:

    Orjinalden alıntı: @tEnDEr

    Sli ne kadar mantıklı veya gerekli tartışılabilir , ama emin olduğumuz birşey varki atide ibreler döndüğü anda benzer bir teknoloji açıklayacaktır.

    Benim görüşüme göre Ati nin yeni teknolojileri kullanmaktaki zamanlamaları genelde Nvidia'dan daha başarılıdır .

    2 adet 6800ultraya neden sahip olunması gerektigini ise şimdilik anlamış değilim , birinin performansı bile fazlasıyla yeterliyken hele hiç anlam veremiyorum.


    Evt bir adet 6800Ultra fazlasiyla yeterli ama piskopat oyuncalara yetmez...Neden dersen biz her türlü oyunu takilma olmadan en güzel görüntüleriyle oynamak isteriz..Dolayisiyla SLI şart...

    ATI'nin benzer bir teknoloji uygulayip uygulamiyacaği havada biraz.AMR ve Dual-Core u geliştriyolar ama SLI kadar başarli olup olmiyacağini zaman gösterecek...Kesin olan bişey var ki,ATI X serisiyle kalitesini düşürdü...Özellikle X800 altinda ki kartlar fiyat performans olarak vasat seyrediyolar...X850 ise kesinlikle piskopat oyunculari tatmin etmiyecek bir kart...Çünkü SLI sistem varken parayi X850 ye yatirmak saçmalik olur...Dolayisila X850 nin tahminden çok daha az satiş rakamlarinda gezineceğini belirtiyim.Şu an marifet en hizli karti yapmakta deil...Evet hala en hizli kartlari ATI yapiyor ama pratikte Nvidia'nin SLI si ortaliği silip süpürüyor...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: enderc


    quote:

    Orjinalden alıntı: RossTheBoss


    Arkadaşlar bu topic altinda yazilanlarin çoğunun yanliş olduğunu belirteyim ilk başta...

    N-Vidia SLI yi anlamak için ilk başta SLI yi anlamak gerek.SLI Futuremark'in programlarinda yüksek puan almanin yaninda asil olarak tasarlanma nedeni üst düzey ekran kartlariyla (Ati X850 XT,GF6800Series)max. çözünürlülük ve detay da oynanmiyacak oyunlari(FarCry,Doom3...)oynamak için tasarlanmiş bir sistemdir.Dolayisiyla 1024x768 çözünürlülükte çalişan bir oyunda tek 6800Ultra'yla çok az farkedecektir.SLI sistem asil farkini tek bi kartin yapamiyacaği yerlerde gösterir.Dolayisiyla eğer düşük çözünürlülükte oyun oyniyan biriyseniz SLI sistemin size bir yarari olmicak.
    SLI sistem 1600*1200 gibi çözünürlülüklerde ve 8xAF/16xAA li filtrelemelerde asil gücünü gösteriyor.ATI ve NVİDİA nin tek başına hiç bir karti(X850XT ve DualCore'lu 6600GT)dahil tek başına Doom 3 ü full detay ve max AA ve AF ayalarinda akici bir şekilde oynatamiyor.Dolayisiyla burda tek çare SLI sistem kurmak.

    Bana sorarsaniz SLI sistem ATI nin liderliğini elinden aliyor.Ve Nvidia'nin gerilemesini durdurup yeniden eski günlerine döndürüyor.Gerçek oyuncular her zaman max. hiz ve max. görüntü kalitesinde oyun oynamak ister.Dolayisiyla ATI nin en son umudu X850XT bile ,yine SLI varken tercih olmaktan çikiyor.ATI'nin dual-core lu ekran kartlariyla cevap vermesi bekleniyordu ama yine Nvidia burda ön planda.Dual-Core lu üretilen Gigabyte 6600GT,tek başina tüm üst düzey Nvidia ve ATI kartlarini geçmeyi başariyor.Nvidia'nin Dual-Core lu kartlarinda SLI sistemi kullanip kullanmiyacaği ise belirsiz.Eğer kullanilirsa 4 GPU nun çalıştiği PC ler ve ATI yide çok zor günler bekliyo olacak...

    SLI sistemin maliyetine gelince pahalli,,,öncelikle iyi bir monitör,iyi bir güç kaynaği ön şart,,,sonra SLI anakart,hizli bir işlemci ve yaninada 2 tane ekran karti koyunca maliyet 2000$ sinirina yaklaşiyor.
    Peki SLI sistem gerekli mi?Ilk başta SLI sistem Extreme oyunculara yönelik bişey.Yani burda işin içine para+istek giriyor.Şahsen ben oyunlari max çözünürlülük ve hizda akıcı oynamak istiyorum ve kurmayı düşünüyorum.
    Ayrica bu topiği yazan arkadaşın bir yanlişini düzeltiyim.SLI sistem 3D Mark 2005 de 10000 puan filan aliyor.7700 küsür puan tek başina o/c lu bir 6800Ultra bile alabilir.

    Bu arada şunuda belirtmekte fayda var.SLI sistem alipta o/c yapmiyan olmaz.Dolayisiyla aşağıda SLI sistemle yapilan bir extreme o/c un linkini veriyorum bir göz atin isterseniz...

    3D MARK 05 ---->12457
    3D Mark 03----->28003


    SLI Extreme o/c

    RossTheBoss-


    Herkese selamlar ...

    @RossTheBoss

    Yazılan yazıların birçoğunun yanlış olduğunu belirtmişsin ama somut hiçbirşey yazamamışsın. SLI yüksek çözünürlükte işe yarıyor vs. Bunlar her donanım meraklısının bildiği şeyler.. Yazdıklarının konuya pek birşey kattığını söylemek zor, Yanlış olduğunu düşündüğün şeyleri daha net yazarsan sevinirim.

    Yanliş 1)

    Nvidianın iddia ettiği ve 3dmark 2003'de başardığı %90 lara varan artışın bu teste görülmemesi akıllarda bu SLI sisteminin yada 2*PEG sisteminin ne kadar verimli olduğu hakkında şüpheler uyandırmıyor değil.

    Nvidia'nin iddia ettiği %90 lara varan başari testlerde görülüyor.Nitekim bu fark standart ayarlarda deilde,yüksel çözününürlülük ve detayda oluyor...

    Yanlış 2)

    Yinede tahminlerimiz SLI sistemin belli bir yerden sonra işlemci sınırlayıcı olduğu, bu sınırlama sonucada günümüzün işlemcileri ile maksimum 7200 civarı puan alınabileceğiAyrıca;

    SLI sistem işlemci sinirlayici filan değildir...Günümüz işlemcilerle 7200 deilde 12.000 küsür puan aliniyor...Aksine Fx 55 le,yeni nesil Geforce 6900 serisiyle 3D Mark 2005 te 18.000 lere varan puanlar alinacak...

    Yanlış 3)

    Başka sınırılı tutan faktör ise gpu güçlerinin arttığı halde ram performansının çokda artmadığı (256-bit veriyolu hala 256-bit veriyolu).

    256 Bit veriyolu şu an fazlasiyla yeterli...Nitekim 128 Bt lik 6600GT,256 bit lik bir çok karttan daha iyi performans sergilemekte...

    Yanlış 4)

    Başka arkadaşlar farklı fikirde olabilir fakat futuremark sitesine bakıldığında 3dmark01 -03--05 testlerinde görüldüğü gibi yeni nesil kartlar arasında x800xt.P.E kesinlikle üstün durumda

    Ati X800Xt P.E. edition tek başina üstün olabilir ama SLI sistemin yaninda ve üst çözünürlülüklerde çöküyor...

    Yanlış 5)

    piyasaya "gerçek" dx9 oyunları çıktığında yarıştırabilirsin. dx9'u en çok kullanan far cry'da zaten kendini belli etmişti. eski versiyonlarda görüntü kalitesi berbatken V1.2 yaması ile görüntüsü biraz daha güzelleşti ama performansı acaip düştü. 9600XT ile aynı oldu performansı. hatta dahada düştü. tomshardwareda bunun testi vardı.
    uzun lafın kısası; fx serisinde tam dx9 desteği yok bunu anlayın işte artık.



    FX serisinde DX9 desteği sonuna kadar var.Sadece kötü kart ürettiği için N-Vidia o zmnlarda performansi düşüktü...


    Yanliş 6)

    SLI olmasına ragmen atinın x800xt pe modelının o/c edılmıs halını gecemıyo

    X800XT pe yi geçmeyi birak yüksek çözünürlülük ve detayda ikiye bile katliyor SLI sistem...

    quote:

    Ayrica bu topiği yazan arkadaşın bir yanlişini düzeltiyim.SLI sistem 3D Mark 2005 de 10000 puan filan aliyor.7700 küsür puan tek başina o/c lu bir 6800Ultra bile alabilir.


    demişsin ama, sanırım konunun sonundaki linke bakmamışsın? Benim haberi yazdığım kaynak direk Nvidia'nın kendi basın odasında yazdığı yazıdır. Bak orda ne diyor...

    quote:

    NVIDIA Corporation (Nasdaq: NVDA), a worldwide leader in graphics and digital media processors, today announced that the Company has set the bar for 3dMark™05, the latest PC performance benchmark from Futuremark® Corporation. In benchmark tests performed by NVIDIA using 3dMark05, the NVIDIA® GeForce™ 6800 Ultra SLI™ achieved an industry high-score of 7229¹.


    Yani ben hiçbirşeyi uydurmuyorum!3-5 gün içinde elimde hazır olacak 6800U SLI sistemim, ve emin ol bu konuda karar vermeden önce ne kadar araştırdığımı, ne kadar incelediğimi tahmin bile edemezsin. Bende biliyorum şu anda 2*6800Ultra SLI sistem 9500 civarında 3dmark 2005 puanı aldığını ama bu haberin yazıldığı tarihe bakarsan, ekim ayının başı olduğunu görürsün. Bu tarih Nvidia'nın henüz çok yeni olan sli sürücüleri ile yapılmış ilk testler. Üstelik bu puan hatalı bile olsa, bunu benim hatam olarak gösteremezsin. Sonuçta haberin kaynağı Nvidia, bu puanları ben kafamdan uydurmuyorum.

    Tek 6800U ile 7700 alınabileceğini söylemişsin ama bence sen yanlış biliyorsun. Şu an'a kadar tek 6800u ile alınabilen en yüksek puan 7000 ki bu puan, bu forumun üyelerinin %1'inin hayatı boyunca bırak kullanmayı, çalışırken bile göremeyecekleri soğutma sistemleri ile alınabiliyor! Verdiğin linklerden de haberimiz var, ama bırak Türkiye'yi, Dünyada bile phas-change tabanlı soğutma sistemi kullanıp skorları ile akıllarda yer edebilen sayılı kişiler varken, Türkiye geneline göre yaptığımız haberlerde böyle şeylerin yer bulmasının hiçbir mantığı yok bizim için.

    Tek 6800U ile 7000 puan alinip alinmamasi forum üyeleriyle alakali deildir.Veya onlarin görüp kullanip kullanmamalariyla da alakali değildir.Nitekim sıvı nitrojenlede soğutsan tek Geforce 6800Ultra 7000 i geçiyor...Bence böyle haberlerin mantiği var ve bulunmasi lazim...


    Konulara biryerde bi hata bulayımda ortaya çıkarayım mantığı ile girmek anlamsız, sonuçta bende insanım benimde hatalarım olabilir ama yazdığım yazıyı, onun kaynağını okumadan bunun şurası yanlış,şunun şurası hatalı demek pek hoş değil. Daha dikkatli okumanızı rica ediyorum.


    Sen bi inceleme okumuşsun ona göre kesin yargilarda bulunmuşsun.Yargilarin hatali...Demek ki son sürücüler çikmasada "SLI sistemin yararliliği akillarda süphe uyandiriyor" gibi yargilarka yaklaşilmamasi lazim...

    Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YıldırımMuharebe -- 2 Şubat 2005, 6:50:57 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: RossTheBoss


    Arkadaşlar bu topic altinda yazilanlarin çoğunun yanliş olduğunu belirteyim ilk başta...

    N-Vidia SLI yi anlamak için ilk başta SLI yi anlamak gerek.SLI Futuremark'in programlarinda yüksek puan almanin yaninda asil olarak tasarlanma nedeni üst düzey ekran kartlariyla (Ati X850 XT,GF6800Series)max. çözünürlülük ve detay da oynanmiyacak oyunlari(FarCry,Doom3...)oynamak için tasarlanmiş bir sistemdir.Dolayisiyla 1024x768 çözünürlülükte çalişan bir oyunda tek 6800Ultra'yla çok az farkedecektir.SLI sistem asil farkini tek bi kartin yapamiyacaği yerlerde gösterir.Dolayisiyla eğer düşük çözünürlülükte oyun oyniyan biriyseniz SLI sistemin size bir yarari olmicak.
    SLI sistem 1600*1200 gibi çözünürlülüklerde ve 8xAF/16xAA li filtrelemelerde asil gücünü gösteriyor.ATI ve NVİDİA nin tek başına hiç bir karti(X850XT ve DualCore'lu 6600GT)dahil tek başına Doom 3 ü full detay ve max AA ve AF ayalarinda akici bir şekilde oynatamiyor.Dolayisiyla burda tek çare SLI sistem kurmak.

    Bana sorarsaniz SLI sistem ATI nin liderliğini elinden aliyor.Ve Nvidia'nin gerilemesini durdurup yeniden eski günlerine döndürüyor.Gerçek oyuncular her zaman max. hiz ve max. görüntü kalitesinde oyun oynamak ister.Dolayisiyla ATI nin en son umudu X850XT bile ,yine SLI varken tercih olmaktan çikiyor.ATI'nin dual-core lu ekran kartlariyla cevap vermesi bekleniyordu ama yine Nvidia burda ön planda.Dual-Core lu üretilen Gigabyte 6600GT,tek başina tüm üst düzey Nvidia ve ATI kartlarini geçmeyi başariyor.Nvidia'nin Dual-Core lu kartlarinda SLI sistemi kullanip kullanmiyacaği ise belirsiz.Eğer kullanilirsa 4 GPU nun çalıştiği PC ler ve ATI yide çok zor günler bekliyo olacak...

    SLI sistemin maliyetine gelince pahalli,,,öncelikle iyi bir monitör,iyi bir güç kaynaği ön şart,,,sonra SLI anakart,hizli bir işlemci ve yaninada 2 tane ekran karti koyunca maliyet 2000$ sinirina yaklaşiyor.
    Peki SLI sistem gerekli mi?Ilk başta SLI sistem Extreme oyunculara yönelik bişey.Yani burda işin içine para+istek giriyor.Şahsen ben oyunlari max çözünürlülük ve hizda akıcı oynamak istiyorum ve kurmayı düşünüyorum.
    Ayrica bu topiği yazan arkadaşın bir yanlişini düzeltiyim.SLI sistem 3D Mark 2005 de 10000 puan filan aliyor.7700 küsür puan tek başina o/c lu bir 6800Ultra bile alabilir.

    Bu arada şunuda belirtmekte fayda var.SLI sistem alipta o/c yapmiyan olmaz.Dolayisiyla aşağıda SLI sistemle yapilan bir extreme o/c un linkini veriyorum bir göz atin isterseniz...

    3D MARK 05 ---->12457
    3D Mark 03----->28003


    SLI Extreme o/c

    RossTheBoss-



    eh şimdi her ne kadar fazla oyun oynamasamda yahu bu millet enayimi 700 usd yada daha fazlasını kart başına verip oyun oynayacak hadi onu geçtim sli vodoo larda da vardı ve 800*600 den 1024*768 e çıkmaktan başka bir işe yuaramıyordu sen bunları kendinmi test ettin yada hayatında orada yazan çözünürlükte sli kartla oyunmu oynadın dahasınıda geçtim bütçen o kdr varsa neden test yapmıyorsun bizleride aydınlatırsın




  • yakinda 6900 ultra yolda desenize.
  • bence 6800 GT den biraz daha yavaş bi ekran karti piyasaya girmesi gerekiyo.


    6700 felan SLİ olacak 9200 Puan vurabilen.

    360$ lık bişe.

    bu arada çokmu istedim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Dracul

    SLI sistemi ile baglanmasına ragmen %90 sonuç beklemek herzaman dogru olmaz bence.sebebi ise grafik kartının işlemci limitinde takılıp kalmış olması.

    evet...
  • rossboss süper yazmışın tebrikler aynı düşüncelere sahibiz...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: berknos


    quote:

    Orjinalden alıntı: Dracul

    SLI sistemi ile baglanmasına ragmen %90 sonuç beklemek herzaman dogru olmaz bence.sebebi ise grafik kartının işlemci limitinde takılıp kalmış olması.

    evet...


    Şimdi zaten slinin mantığıyla çelişen birşey var,üst çözünürlük aa/af ile veya vgaya bağımlı(dx8 yada dx9 shaderlarının bolca olduğu) oynarken cpudan kaynaklanan bir performans artışı sağlayacağını düşünüyorsanız yanılıyorsunuz.Belli bir seviye cpu sahibi olmanız tüm oyunları slinin kullanılacağı modlarda max seviye perf. ile çalıştırabilme imkanını veriyor.(2200 mhz a64 diyebilirim)

    Burda olay vgaya bağımlıdır,bu tür sistemleri alan kişilerde en az 1280 4x 16xaf ile oynayacağı için cpu ile hızlanacak birşey yok.Zaten çok açık bir örneği var şu anda 2005 sırf vgaya baktığından dolayı cpu ile komik artışlar sağlanıyor.Bunun nedeni komple dx9'dan oluşan testlerden oluşması,günümüzdeki oyunlarda hızla shader ağırlıklı yöne kayacağından dolayı bu çözünürlük gittikçe düşecek,zaman gelecek aynı 2005'teki gibi her oyun 1024 çözünürlüğünde bile cpudan etkilenmemeye başlayacak.

    Eskisi gibi vgalar kuvvetli değiller,eskiden dx7 zamanında o kadar kuvvetliydiki kartlar,cpu ile en ufak artıştan etkileniyordu,shader olayı geliştikçe bu azaldı.Bununda açık örneği 3dmark 2003,gt1 dx7 olduğu için cpudaki artışlardan direk etkilenirken,diğer 2 dx8 ve son dx9 testi cpudan çok az etkileniyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kesker -- 2 Şubat 2005, 17:51:26 >




  • @RossTheBoss

    Uykusuzluk başına vurmuş senin heralde ki benim yazmadığım yazıları benim yazdığım yanlışlar olarak göstermeye çalışıyorsun.

    quote:

    Yanlış 4)

    Başka arkadaşlar farklı fikirde olabilir fakat futuremark sitesine bakıldığında 3dmark01 -03--05 testlerinde görüldüğü gibi yeni nesil kartlar arasında x800xt.P.E kesinlikle üstün durumda

    Ati X800Xt P.E. edition tek başina üstün olabilir ama SLI sistemin yaninda ve üst çözünürlülüklerde çöküyor...

    Yanlış 5)

    piyasaya "gerçek" dx9 oyunları çıktığında yarıştırabilirsin. dx9'u en çok kullanan far cry'da zaten kendini belli etmişti. eski versiyonlarda görüntü kalitesi berbatken V1.2 yaması ile görüntüsü biraz daha güzelleşti ama performansı acaip düştü. 9600XT ile aynı oldu performansı. hatta dahada düştü. tomshardwareda bunun testi vardı.
    uzun lafın kısası; fx serisinde tam dx9 desteği yok bunu anlayın işte artık.


    FX serisinde DX9 desteği sonuna kadar var.Sadece kötü kart ürettiği için N-Vidia o zmnlarda performansi düşüktü...

    Yanliş 6)

    SLI olmasına ragmen atinın x800xt pe modelının o/c edılmıs halını gecemıyo

    X800XT pe yi geçmeyi birak yüksek çözünürlülük ve detayda ikiye bile katliyor SLI sistem...



    Şu yazdıkların ve benim yanlışımmış gibi gösterdiklerinin benimle hiçbir ilişkisi yoktur.

    Diğerlerine bakarsak;
    quote:

    Yanlış 2)

    Yinede tahminlerimiz SLI sistemin belli bir yerden sonra işlemci sınırlayıcı olduğu, bu sınırlama sonucada günümüzün işlemcileri ile maksimum 7200 civarı puan alınabileceğiAyrıca;

    SLI sistem işlemci sinirlayici filan değildir...Günümüz işlemcilerle 7200 deilde 12.000 küsür puan aliniyor...Aksine Fx 55 le,yeni nesil Geforce 6900 serisiyle 3D Mark 2005 te 18.000 lere varan puanlar alinacak...


    Sen öyle zannet. SLI de olsa sonuçta işlemciye bağlı. Sentetik benchmark testlerinden kafanı kaldırıp gerçek dünya testlerine bakarsan, işlemcinin ne kadar sınırlayıcı rol oynadığını görürsün. Fx-55 deyip duruyorsun ama, orta seviye işlemciler ile SLI sisteminin neden bu kadar verimli olmadığını söylemiyorsun. İnsanlar benchmark oynamıyor.
    Ayrıca bak orda kocaman kocaman tahmin yazıyor. Şu şöyle olacak diye bir iddia ortada zaten yok.

    Bide bu var;
    quote:

    Yanlış 3)

    Başka sınırılı tutan faktör ise gpu güçlerinin arttığı halde ram performansının çokda artmadığı (256-bit veriyolu hala 256-bit veriyolu).

    256 Bit veriyolu şu an fazlasiyla yeterli...Nitekim 128 Bt lik 6600GT,256 bit lik bir çok karttan daha iyi performans sergilemekte...


    Merak etme, 2048x1536 çözünürlükte 8xAA & 16x AF açınca 256bit ram veriyolu da şişmeye başlıyor.

    Örnek verdiğin 6600GT, 128bit veriyoluna rağmen 1ghzde çalışan belleklerle donatılmış. Bu yüzden bant genişliği 256bit kartların çoğu ile eş yada yakın düzeyde. üstelik 500 MHz de çalışan 8 pipe&3vp li bir çekirdeği var. 6600GTyi yüksek performanslı yapan da bu çekirdeğin yüksek hızı zaten. Bunun böyle olduğunu düz 6600lerin orta halli performansına bakarak da görmek mümkün.

    başka birşey;
    quote:


    Yanliş 1)

    Nvidianın iddia ettiği ve 3dmark 2003'de başardığı %90 lara varan artışın bu teste görülmemesi akıllarda bu SLI sisteminin yada 2*PEG sisteminin ne kadar verimli olduğu hakkında şüpheler uyandırmıyor değil.

    Nvidia'nin iddia ettiği %90 lara varan başari testlerde görülüyor.Nitekim bu fark standart ayarlarda deilde,yüksel çözününürlülük ve detayda oluyor...


    Sen benchmarklarla bozmuşsun. SLI birkaç benchmark ve oyun dılşında %90 artışı hala yakalayabilmiş değil. Bak nZone official olarak desteklenen SLI oyunları için ne yazmış...
    quote:

    The applications in this list scale by as little as 22% and as much as 99%, with the average scaling of these applications being more than 50%.

    -----

    quote:

    Tek 6800U ile 7000 puan alinip alinmamasi forum üyeleriyle alakali deildir.Veya onlarin görüp kullanip kullanmamalariyla da alakali değildir.Nitekim sıvı nitrojenlede soğutsan tek Geforce 6800Ultra 7000 i geçiyor...Bence böyle haberlerin mantiği var ve bulunmasi lazim...


    Öyle haberlerin yazılıp yazılmamasının kararını biz veririz. Her yeni oc rekorunu yazmanın bir anlamı yok. Biz kitlelere hitap eden haberler yazarız. Galon galon sıvı azot kullanıp, 2-3 benchmarktan sonra pert olan kartların Türkiyedeki kullanıcıların %99unu ilgilendirmiyor. Meraklı olan da zaten kendisi araştırıp görüyor neyin ne olduğunu...

    ---

    quote:

    Sen bi inceleme okumuşsun ona göre kesin yargilarda bulunmuşsun.Yargilarin hatali...Demek ki son sürücüler çikmasada "SLI sistemin yararliliği akillarda süphe uyandiriyor" gibi yargilarka yaklaşilmamasi lazim...


    Okuduğum şey inceleme değil bi bir. Ve yargılarımın hiçbiri kesin değil. Kendi fikirlerimi yazdığım bölümlerde
    de zaten''tahminimizce'' şeklinde kelimeler kullanarak bunu göstermişim.
    Ayrıca, ''Demek ki son sürücüler çikmasada "SLI sistemin yararliliği akillarda süphe uyandiriyor" şeklinde bir yargı ile yaklaştığımı nerden çıkarıyorsun? Kendi düşüncelerini, BAŞKALARININ YAZDIĞI ŞEYLERİ benim yazdığım şeyler yada benim düşüncelerim gibi göstermekten vazgeç! Bu konuya son cevabım bu, ha olurdaki sen başkalarının yazılarını benim yazılarım gibi göstermekten vazgeçersin, çamur at izi kalsın mantğından uzaklaşırsın, o zaman konuşuruz




  • quote:

    Orjinalden alıntı: berknos

    rossboss süper yazmışın tebrikler aynı düşüncelere sahibiz...


    Sen o photoshopcu arkadaştın demi 3.5ghz a64üm var diyodun ama ssleri yemedi millet
  • quote:

    Orjinalden alıntı: berknos

    rossboss süper yazmışın tebrikler aynı düşüncelere sahibiz...

    sen burada boşa wakit gecirme. birazdaha photoshop çalış ta tüm dünya sayende amd 5000mhz gorsun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Kesker

    quote:

    Orjinalden alıntı: berknos


    quote:

    Orjinalden alıntı: Dracul

    SLI sistemi ile baglanmasına ragmen %90 sonuç beklemek herzaman dogru olmaz bence.sebebi ise grafik kartının işlemci limitinde takılıp kalmış olması.

    evet...


    Şimdi zaten slinin mantığıyla çelişen birşey var,üst çözünürlük aa/af ile veya vgaya bağımlı(dx8 yada dx9 shaderlarının bolca olduğu) oynarken cpudan kaynaklanan bir performans artışı sağlayacağını düşünüyorsanız yanılıyorsunuz.Belli bir seviye cpu sahibi olmanız tüm oyunları slinin kullanılacağı modlarda max seviye perf. ile çalıştırabilme imkanını veriyor.(2200 mhz a64 diyebilirim)

    Burda olay vgaya bağımlıdır,bu tür sistemleri alan kişilerde en az 1280 4x 16xaf ile oynayacağı için cpu ile hızlanacak birşey yok.Zaten çok açık bir örneği var şu anda 2005 sırf vgaya baktığından dolayı cpu ile komik artışlar sağlanıyor.Bunun nedeni komple dx9'dan oluşan testlerden oluşması,günümüzdeki oyunlarda hızla shader ağırlıklı yöne kayacağından dolayı bu çözünürlük gittikçe düşecek,zaman gelecek aynı 2005'teki gibi her oyun 1024 çözünürlüğünde bile cpudan etkilenmemeye başlayacak.

    Eskisi gibi vgalar kuvvetli değiller,eskiden dx7 zamanında o kadar kuvvetliydiki kartlar,cpu ile en ufak artıştan etkileniyordu,shader olayı geliştikçe bu azaldı.Bununda açık örneği 3dmark 2003,gt1 dx7 olduğu için cpudaki artışlardan direk etkilenirken,diğer 2 dx8 ve son dx9 testi cpudan çok az etkileniyor.



    çok doğru bir yorum +1




  • quote:

    Orjinalden alıntı: wincih


    quote:

    Orjinalden alıntı: RossTheBoss


    Arkadaşlar bu topic altinda yazilanlarin çoğunun yanliş olduğunu belirteyim ilk başta...

    N-Vidia SLI yi anlamak için ilk başta SLI yi anlamak gerek.SLI Futuremark'in programlarinda yüksek puan almanin yaninda asil olarak tasarlanma nedeni üst düzey ekran kartlariyla (Ati X850 XT,GF6800Series)max. çözünürlülük ve detay da oynanmiyacak oyunlari(FarCry,Doom3...)oynamak için tasarlanmiş bir sistemdir.Dolayisiyla 1024x768 çözünürlülükte çalişan bir oyunda tek 6800Ultra'yla çok az farkedecektir.SLI sistem asil farkini tek bi kartin yapamiyacaği yerlerde gösterir.Dolayisiyla eğer düşük çözünürlülükte oyun oyniyan biriyseniz SLI sistemin size bir yarari olmicak.
    SLI sistem 1600*1200 gibi çözünürlülüklerde ve 8xAF/16xAA li filtrelemelerde asil gücünü gösteriyor.ATI ve NVİDİA nin tek başına hiç bir karti(X850XT ve DualCore'lu 6600GT)dahil tek başına Doom 3 ü full detay ve max AA ve AF ayalarinda akici bir şekilde oynatamiyor.Dolayisiyla burda tek çare SLI sistem kurmak.

    Bana sorarsaniz SLI sistem ATI nin liderliğini elinden aliyor.Ve Nvidia'nin gerilemesini durdurup yeniden eski günlerine döndürüyor.Gerçek oyuncular her zaman max. hiz ve max. görüntü kalitesinde oyun oynamak ister.Dolayisiyla ATI nin en son umudu X850XT bile ,yine SLI varken tercih olmaktan çikiyor.ATI'nin dual-core lu ekran kartlariyla cevap vermesi bekleniyordu ama yine Nvidia burda ön planda.Dual-Core lu üretilen Gigabyte 6600GT,tek başina tüm üst düzey Nvidia ve ATI kartlarini geçmeyi başariyor.Nvidia'nin Dual-Core lu kartlarinda SLI sistemi kullanip kullanmiyacaği ise belirsiz.Eğer kullanilirsa 4 GPU nun çalıştiği PC ler ve ATI yide çok zor günler bekliyo olacak...

    SLI sistemin maliyetine gelince pahalli,,,öncelikle iyi bir monitör,iyi bir güç kaynaği ön şart,,,sonra SLI anakart,hizli bir işlemci ve yaninada 2 tane ekran karti koyunca maliyet 2000$ sinirina yaklaşiyor.
    Peki SLI sistem gerekli mi?Ilk başta SLI sistem Extreme oyunculara yönelik bişey.Yani burda işin içine para+istek giriyor.Şahsen ben oyunlari max çözünürlülük ve hizda akıcı oynamak istiyorum ve kurmayı düşünüyorum.
    Ayrica bu topiği yazan arkadaşın bir yanlişini düzeltiyim.SLI sistem 3D Mark 2005 de 10000 puan filan aliyor.7700 küsür puan tek başina o/c lu bir 6800Ultra bile alabilir.

    Bu arada şunuda belirtmekte fayda var.SLI sistem alipta o/c yapmiyan olmaz.Dolayisiyla aşağıda SLI sistemle yapilan bir extreme o/c un linkini veriyorum bir göz atin isterseniz...

    3D MARK 05 ---->12457
    3D Mark 03----->28003


    SLI Extreme o/c

    RossTheBoss-



    eh şimdi her ne kadar fazla oyun oynamasamda yahu bu millet enayimi 700 usd yada daha fazlasını kart başına verip oyun oynayacak hadi onu geçtim sli vodoo larda da vardı ve 800*600 den 1024*768 e çıkmaktan başka bir işe yuaramıyordu sen bunları kendinmi test ettin yada hayatında orada yazan çözünürlükte sli kartla oyunmu oynadın dahasınıda geçtim bütçen o kdr varsa neden test yapmıyorsun bizleride aydınlatırsın


    bak dostum bu tip yorumlar bana birşey KAYBETTİRMEZzzz....veya sana bir şey KAZANDİRMAZZzzz."SLI kuracaklarin hiçbiri enai değildir",laflarina dikkat et seviyeni çocuklaştirma...
    SLI sistem bileşenleri daha doğru dürüst Türkiye piyasasinda değiller...6800GT VE Ultra'nin PCI-E versiyonu ülkemizin sinirlari içinde satişta değil,SLI sistemi yazin kuracam,o zmn testini yaparim sana burda özel olarak...
    bak bi de bi insanin SLI sistemi kurmasi için baba bi bütçeye sahip olmasina gerek yok...Nitekim ben 5 aydir sirf bunun için para biriktiriyorum ve bi 5 ay daha biriktircem...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: enderc

    @RossTheBoss

    Uykusuzluk başına vurmuş senin heralde ki benim yazmadığım yazıları benim yazdığım yanlışlar olarak göstermeye çalışıyorsun.

    quote:

    Yanlış 4)

    Başka arkadaşlar farklı fikirde olabilir fakat futuremark sitesine bakıldığında 3dmark01 -03--05 testlerinde görüldüğü gibi yeni nesil kartlar arasında x800xt.P.E kesinlikle üstün durumda

    Ati X800Xt P.E. edition tek başina üstün olabilir ama SLI sistemin yaninda ve üst çözünürlülüklerde çöküyor...

    Yanlış 5)

    piyasaya "gerçek" dx9 oyunları çıktığında yarıştırabilirsin. dx9'u en çok kullanan far cry'da zaten kendini belli etmişti. eski versiyonlarda görüntü kalitesi berbatken V1.2 yaması ile görüntüsü biraz daha güzelleşti ama performansı acaip düştü. 9600XT ile aynı oldu performansı. hatta dahada düştü. tomshardwareda bunun testi vardı.
    uzun lafın kısası; fx serisinde tam dx9 desteği yok bunu anlayın işte artık.


    FX serisinde DX9 desteği sonuna kadar var.Sadece kötü kart ürettiği için N-Vidia o zmnlarda performansi düşüktü...

    Yanliş 6)

    SLI olmasına ragmen atinın x800xt pe modelının o/c edılmıs halını gecemıyo

    X800XT pe yi geçmeyi birak yüksek çözünürlülük ve detayda ikiye bile katliyor SLI sistem...



    Şu yazdıkların ve benim yanlışımmış gibi gösterdiklerinin benimle hiçbir ilişkisi yoktur.


    Zaten senin yanlişin olarak göstermedim,diğer arkadaşlarin yanlış yorumlari...

    Diğerlerine bakarsak;
    quote:

    Yanlış 2)

    Yinede tahminlerimiz SLI sistemin belli bir yerden sonra işlemci sınırlayıcı olduğu, bu sınırlama sonucada günümüzün işlemcileri ile maksimum 7200 civarı puan alınabileceğiAyrıca;

    SLI sistem işlemci sinirlayici filan değildir...Günümüz işlemcilerle 7200 deilde 12.000 küsür puan aliniyor...Aksine Fx 55 le,yeni nesil Geforce 6900 serisiyle 3D Mark 2005 te 18.000 lere varan puanlar alinacak...


    Sen öyle zannet. SLI de olsa sonuçta işlemciye bağlı. Sentetik benchmark testlerinden kafanı kaldırıp gerçek dünya testlerine bakarsan, işlemcinin ne kadar sınırlayıcı rol oynadığını görürsün. Fx-55 deyip duruyorsun ama, orta seviye işlemciler ile SLI sisteminin neden bu kadar verimli olmadığını söylemiyorsun. İnsanlar benchmark oynamıyor.
    Ayrıca bak orda kocaman kocaman tahmin yazıyor. Şu şöyle olacak diye bir iddia ortada zaten yok.

    Yaniliyorsun...AMD 2500+ bile SLI sistem için fazlasiyla yeterli bir işlemcidir...Nitekim SLI sistem kuran bir insan kesinlikle orta seviye bir işlemci kullanmiyacaktir...kesinlikle o/c yapmadan durmiyacaktir...Orta seviye işlemcilerlede SLI fazlasiyla verimlidir...Oyunlarlada bir çok testte görürsen P4 2.8 ile Fx55 arasinda en fazla 60kare oynar...Bu da zaten 50kare yi geçmiş bir oyunda gereksizdir...Yani oyunlar artik ekran kartlariyla oynaniyo,işlemcilerle değil...
    Bide bu var;
    quote:

    Yanlış 3)

    Başka sınırılı tutan faktör ise gpu güçlerinin arttığı halde ram performansının çokda artmadığı (256-bit veriyolu hala 256-bit veriyolu).

    256 Bit veriyolu şu an fazlasiyla yeterli...Nitekim 128 Bt lik 6600GT,256 bit lik bir çok karttan daha iyi performans sergilemekte...


    Merak etme, 2048x1536 çözünürlükte 8xAA & 16x AF açınca 256bit ram veriyolu da şişmeye başlıyor.

    Örnek verdiğin 6600GT, 128bit veriyoluna rağmen 1ghzde çalışan belleklerle donatılmış. Bu yüzden bant genişliği 256bit kartların çoğu ile eş yada yakın düzeyde. üstelik 500 MHz de çalışan 8 pipe&3vp li bir çekirdeği var. 6600GTyi yüksek performanslı yapan da bu çekirdeğin yüksek hızı zaten. Bunun böyle olduğunu düz 6600lerin orta halli performansına bakarak da görmek mümkün.

    farketmez sonuçta hizli mi?hizli...demekki 128 bit veriyoluda yeterli performans almak için yeterliymiş...
    başka birşey;
    quote:


    Yanliş 1)

    Nvidianın iddia ettiği ve 3dmark 2003'de başardığı %90 lara varan artışın bu teste görülmemesi akıllarda bu SLI sisteminin yada 2*PEG sisteminin ne kadar verimli olduğu hakkında şüpheler uyandırmıyor değil.

    Nvidia'nin iddia ettiği %90 lara varan başari testlerde görülüyor.Nitekim bu fark standart ayarlarda deilde,yüksel çözününürlülük ve detayda oluyor...


    Sen benchmarklarla bozmuşsun. SLI birkaç benchmark ve oyun dılşında %90 artışı hala yakalayabilmiş değil. Bak nZone official olarak desteklenen SLI oyunları için ne yazmış...
    quote:

    The applications in this list scale by as little as 22% and as much as 99%, with the average scaling of these applications being more than 50%.

    -----

    Ya ben sana ilk başta şunu soriyim,SLI bir sistem şu an kaç tane oyuna hitap ediyor?Belkin en fazla 5 tane...Ve bu oyunlarda inan yükseklere uçuldukça performansi tek karta göre ikiye katlandiği yerler bile var...Benchler ne işe yarar?Aşağı yukari performans gücünü göstermek için....
    quote:



    Tek 6800U ile 7000 puan alinip alinmamasi forum üyeleriyle alakali deildir.Veya onlarin görüp kullanip kullanmamalariyla da alakali değildir.Nitekim sıvı nitrojenlede soğutsan tek Geforce 6800Ultra 7000 i geçiyor...Bence böyle haberlerin mantiği var ve bulunmasi lazim...


    Öyle haberlerin yazılıp yazılmamasının kararını biz veririz. Her yeni oc rekorunu yazmanın bir anlamı yok. Biz kitlelere hitap eden haberler yazarız. Galon galon sıvı azot kullanıp, 2-3 benchmarktan sonra pert olan kartların Türkiyedeki kullanıcıların %99unu ilgilendirmiyor. Meraklı olan da zaten kendisi araştırıp görüyor neyin ne olduğunu...


    Yaa ben burda o/c rekoru yazmiyorum...Ben burda tek geforce 6800ultra nin 3dmark 05 de 7000 i geçebildiğini iddia ettim,,,geçmiş mi;geçebiliyomuş değil mi?isterse dünyanin %99.9 unu ilgilendirmesin,sonuçta geçmiş...Ayrica bu benchler sonucunda galonla sivi azot kullanilmiyor...Ve kartlar pert olmuyor...Hava sağutmayla 6000 i çok rahat devirmiş sürüyle insan var...Geforce 6800Ultrayla...
    Bak düz 6800 5300 lerde alan arkadaşlar var...


    Leadtek 6800
    ---

    quote:

    Sen bi inceleme okumuşsun ona göre kesin yargilarda bulunmuşsun.Yargilarin hatali...Demek ki son sürücüler çikmasada "SLI sistemin yararliliği akillarda süphe uyandiriyor" gibi yargilarka yaklaşilmamasi lazim...


    Okuduğum şey inceleme değil bi bir. Ve yargılarımın hiçbiri kesin değil. Kendi fikirlerimi yazdığım bölümlerde
    de zaten''tahminimizce'' şeklinde kelimeler kullanarak bunu göstermişim.
    Ayrıca, ''Demek ki son sürücüler çikmasada "SLI sistemin yararliliği akillarda süphe uyandiriyor" şeklinde bir yargı ile yaklaştığımı nerden çıkarıyorsun? Kendi düşüncelerini, BAŞKALARININ YAZDIĞI ŞEYLERİ benim yazdığım şeyler yada benim düşüncelerim gibi göstermekten vazgeç! Bu konuya son cevabım bu, ha olurdaki sen başkalarının yazılarını benim yazılarım gibi göstermekten vazgeçersin, çamur at izi kalsın mantğından uzaklaşırsın, o zaman konuşuruz



    Senin yargilarin insanlara SLI sistemin boş bir şey olduğunu göstermekte...Nitekim sen den sonra atilan mesajlarin bir çoğuda,SLI sistemin zayif olduğu yönünde yazilmiş iddialar.Çünkü senin yazdiklarini okuyup ona göre yorum yapmiş insanlar...Yazdiklarini şimdide başkasina ait olduğunu iddia ediyosun...Daha da batiriyorsun kendini...Bak benim burda kimseye çamur atma niyetimde yok.Yanlışlarini kabullen artik...Insanlara yanlış bilgiler sunduğunu kabullen... Sonuçta yazdiklarin şu an için yanliş şeyler mi?Yanlış...[Nokta]




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.