|
_____________________________
I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes.
|
Nufus Krizi Kapımızda - Yokoluyoruz !
-
-
nufusumuz aptal. Iq ortalamamız çok dusuk. Kedi gibi cogalsan ne olacak sanki. Bence iyi oluyor belki daha akıllı bir toplumumuz olur. İnsanlar bunu düşünmek yerine her zaman kriz yaratma çabasına giriyorlar.
bu arada daha mı çok kole lazım? Kadınlar erkeklerin bir numaralı kolesi ve çocuk doğurma oyuncağı mı olsun?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Haklı olabilirsiniz, gerçekten haklı olabilirsiniz; fakat başkasının düşüncelerini değiştirmek söz konusu olunca haklı olmanız büyük bir olasılıkla hiçbir şeyi değiştirmeyecektir. Her on tartışmanın dokuzunda taraflar kendi haklılıklarına, tartışmaya başlamadan önce inandıklarından daha çok inanmaktadırlar. Tartışmayı kazanamazsınız. Çünkü kazansanız da kaybetseniz de bir şeyleri kaybetmişsinizdir. Neden? Diyelim ki diğer kişiye karşı bir zafer kazandınız ve onun fikirlerini bir paçavra gibi parça parça ettiniz, kafasının çalışmadığını kanıtladınız. Peki ya sonra? Siz kendinizi iyi hissedeceksiniz. Ya karşınızdaki kişi? Onu küçük düşürmüş olacaksınız. Gururu kırılacak. Size gücenecek. Ayrıca unutmayın: Düşüncelerinin yanlışlığı kanıtlansa da, insan aynı düşünceleri savunmaya devam eder. Bir münakaşadan en iyi sonucu almanın tek yolu münakaşadan kaçınmaktır. -Dale Carnegie -
Aynen öyle.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________
PSN / XBOX / STEAM / YTUBE : ShinQda
________________________
LG Oled G1 - LG Soundbar GX - Playstation 5 Pro with Logitec / Razer / SteelSeries -
Müthiş önerilermiş, çocuk yapmayı reddedenler idam edilsin önerisi de eklenirse tam olur.
_____________________________ -
Sanki isveç gibi yazmış. "2123 Türk yok" hehehe
_____________________________ -
-
Hocam çok doğru söylüyorsunuz aynı fikirdeyim. Yanlız nüfusun azalmasından ziyade daha tehlikeli bir durum var burada, o da demografik yapının değişmesi.
Ülkenin sınırları akp sayesinse kevgire dönmüş durumda ve vatandaşlıkta eskiye nazaran çok daha kolay alınabiliyor. Ülkeye giren göçmenler 8-10 çocuk yapıyorlar ve sen burada tek çocuğa nasıl bakacağım ben kendime bile bakamıyorum derdine düşüyorsun ama bu durum onların umurunda değil. Kısaca bop ' un bir parçası olan bu plan tıkır tıkır işliyor. Ülkeyi hızla araplaştırma eğilimindeler. Zaten bunların seçmenleri de arapları sevmiyor, adeta onlara tapıyor. Onlar da bu duruma çanak tutuyorlar böylece.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Vurucu Tayfa -
Nüfus kalsa bile o nüfus yaşlı olacak. Yaş ortalaması hızlı bir şekilde artıyor.
2.100 de belki 50-60 olur. Komple yaşlı olacak etraf neredeyse bu da ilginç bir durum.
_____________________________ -
Zuri ve malum kardeşleriniz sağolsunlar yaş ortalamasını gençleştirirler merak etmeyin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
TÜiK yaziyor okumayin yanlistir zaten.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
İşin komik tarafı yıllarca 3 çocuk yapın diye konuştu durdu, milleti çocuk yapamaz halede kendileri getirdi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
2050 lerde ev ve arsa sahibi olmak kolay olacak bu projeksiyona göre, satan çok alan az olur zaten 2020lerde doğanlar genelde tek kardeş en büyük rahatlığı onlar yaşar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
bloklananar yazmışlar. alıntılıyorsunuz denk geliyor.
faşo maşo diyen, Türk olmayan etknikler işte burada yazıyorlar. sana kimse konuyu oku demiyor zaten! ama sevinme. zargos evinin komşu vadilerinde ovalarında 35 milyon TÜRK daha var. onlarda doğum oranı 2.30. bir gece alıncak karara bakar! kafkas dediğin 25 milyon Türk barındırıyor.
bir tanesi de 2 yıldır burada ruzya gödhü, 33 şehıdımız diye dolanıyordu ukrayna sever. işte şehitler bu ukrayna çocuklarının ne kadar umrundaymış şimdi daha iyi anlaşılmıştır.
özetle: bunları bloklatacak kadar delirtmişsem, hala haklı olduğumu gösterir.
_____________________________ -
kim doğruracak millet daha kendine bakamıyor çocuk mu bakacak?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
GÜZEL HABER
_____________________________ 
-
Yaşadığım kadar beni ilgilendirir. Sonrası için hiç bir şey umrumda olmaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
2100 yılı için endişelenmişler. endişelenmesine gerek yok, bu konuda yazanların hiç biri 2100 yılını görmez. hatta şu an çocuğun olsa o da 75 yaşında olur, onun da görüp görmeyeceği meçhul. 30unda o torun yaptı desen o da 45 olur. kısacası dıdısının dıdısı kadar endişelenilir anca.
_____________________________ AMD Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk MAX, Crucial Ballistix Sport LT DDR4 3000 2x8GB, MSI GeForce 1060 3GB Gaming X, Kioxia Exceria Plus 1TB, Phanteks P400A, EVGA Supernova 650 G2, Noctua NH-U12S Chromax, Acer VG240ypbiip, Aula F75, Logitech G Pro X Superlight -
ben öldükten sonra bana ne nüfustan dünyadan
_____________________________ -
Ben öldükten sonra ne çocuğum ne torunum ne Türkiye ne dunya umrumda olmaz ki :) isterse Türkiye diye bir yer olmasın Suriye olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
![]() |
|
İşin komik tarafı yıllarca 3 çocuk yapın diye konuştu durdu, milleti çocuk yapamaz halede kendileri getirdi
|
|
nufusumuz aptal. Iq ortalamamız çok dusuk. Kedi gibi cogalsan ne olacak sanki. Bence iyi oluyor belki daha akıllı bir toplumumuz olur. İnsanlar bunu düşünmek yerine her zaman kriz yaratma çabasına giriyorlar. bu arada daha mı çok kole lazım? Kadınlar erkeklerin bir numaralı kolesi ve çocuk doğurma oyuncağı mı olsun? |
|
Müthiş önerilermiş, çocuk yapmayı reddedenler idam edilsin önerisi de eklenirse tam olur. |
|
Hocam çok doğru söylüyorsunuz aynı fikirdeyim. Yanlız nüfusun azalmasından ziyade daha tehlikeli bir durum var burada, o da demografik yapının değişmesi. Ülkenin sınırları akp sayesinse kevgire dönmüş durumda ve vatandaşlıkta eskiye nazaran çok daha kolay alınabiliyor. Ülkeye giren göçmenler 8-10 çocuk yapıyorlar ve sen burada tek çocuğa nasıl bakacağım ben kendime bile bakamıyorum derdine düşüyorsun ama bu durum onların umurunda değil. Kısaca bop ' un bir parçası olan bu plan tıkır tıkır işliyor. Ülkeyi hızla araplaştırma eğilimindeler. Zaten bunların seçmenleri de arapları sevmiyor, adeta onlara tapıyor. Onlar da bu duruma çanak tutuyorlar böylece. |
Benzer içerikler
- pasaport kayıtlı iphone
- boykot olmayan sigaralar
- yetmez ama evet
- tayfun demir serbest
- ömer aktaşöz şikayetvar
- microlino fiyat
- vertu telefon hangi ülkenin
- n11 kime satıldı
- e sim kaç tl
- fsd türkiye
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler





kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






