Şimdi Ara

Notebook-Ultrabook Tamir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
565
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, bu konuyu yaşadığım bir sıkıntı sonrası ileride başkalarına da faydalı olması ümidiyle açıyorum. Maksat, çeşitli servislerde yaşanılan sorunları paylaşarak insanların özellikle notebook ve ultrabook taimiri, yedek parça değişimi vs. hizmetleri alırken tercih edeceği firmaları seçmelerine yardımcı olmak.

    İlk olarak kendi yaşadığım Casper Nirvana Touch Ultrabook CBT.3317-8500V cihazımın tamiri ve yedek parça değişimi konusundaki sıkıntıyı anlatarak başlayacağım.

    Sorun: Menteşe değişimi yapıldığı öne sürülerek menteşelerin kırık haliyle yuvalarına yapıştırılması.
    Firma: Maksimum Bilişim

    Yapılan işlemleri göseren teslim belgesi:
    Notebook-Ultrabook Tamir

    Açıklama: Fotorafta da görebileceğiniz üzere kasa tamiri ve menteşe değişimi işlemleri uygulandı. Bu işlemlerden yaklaşık 10 ay sonra menteşelerden biri yine aynı şekilde kırılmış olarak yerinden çıktı. Garanti süresi geçtiği için önce ömrü bu kadarmış diye düşündüm fakat sonrasında diğer menteşenin üzerini de kapaan plastik kapağın da çıkmasıyla aslında menteşelerinin hiç değiştirilmediğini ve kırık haliyle yapıştırıldığını fark ettim. On ay boyunca bilgisayarı eskisine nazaran daha narin kullanmamın bu yapıştırma işleminin ömrünü uzattığını düşünüyorum ki hâla diğer menteşenin yapışkanı sağlam bir şekilde duruyor.

    Yapışkanı sağlam kalan sol menteşe:
    Notebook-Ultrabook Tamir

    Yapışkanı çıkan sağ menteşe:
    Notebook-Ultrabook Tamir

    Yapışkanı sağlam kalan sol menteşe (kırık menteşenin yapıştırıldığı daha bariz):
    Notebook-Ultrabook Tamir

    Genel görünüm ve menteşelerin üzerini kapatan plastik parça:
    Notebook-Ultrabook Tamir


    Açıklama: Fotoğraflardan da net bir şekilde anlaşılacağı üzere bariz bir şekilde ücretini ödediğim bir parçayı bilgisayarıma eklenmemiş şekilde teslim almışım. Bunda öncelikle en büyük hata benimdir; değiştirilen eski parçayı da bilgisayarla birlikte istemem gerekirdi. Fan değişimi yapıldığı da yazıyor fakat fandaki ses sorunu giderildiği için onu hiç irdelemedim ama o da sadece tamir edilmiş gibi görünüyor.

    Süreç: Bu durumu farketmemle iyi niyetli bir şekilde, teknik elemanlarla cihazı alan front deskteki elemanlar arasında bir iletişim sıkıntısı sebebiyle bu durumun yaşanmış olduğunu düşünerek cihazı servise tekrar götürdüm. Fakat orada karşılaştığım muamele hiç de yapıcı olmayan ve müşteri memnuniyetinden oldukça uzak bir tarzdaydı. Teknik işlerle ilgilenen bir elemana durumu göstermeyi ve onların inceledikten sonra gerekli açıklamayı yapıp bana hak vereceklerini düşündüğümü belirttim. Bütün bu iyi niyetli ve yumuşak tavrıma rağmen bana garanti süresinin altı ay olduğunu ve eğer yedek parça değişiminin ücretini ödememe rağmen yapılmadığını garanti süresi içinde farketmem gerektiğini söyleyip yardımcı olamayacaklarını belirttiler. Ben satın aldığım bir ürünün bana verilmediğini ve en azından yedek parça olarak sadece menteşeleri almayı talep ettiğimi söyledim. Bana gelen cevap hep aynı yöndeydi. Bu tavırdan sonra yanlış anlamaya ve firma içi iletişim aksaklığına bağlı olan bir problem olabileceğine dayalı olan görüşüm daha çok bilinçli bir durum olma ihtimaline doğru kaydı. Yaklaşık yarım saat boyunca aynı kişiye derdimi farklı yöntemlerle anlatmayı denedim fakat cözüm odaklı yaklaşılmayıp hep aynı cevabı alınca cihazımı alıp firmadan ayrılmak durumunda kaldım. Konuşmada ortada bir sorun olmadığını, geç farketmiş olmamın benim sorunum olduğunu ve eğer onlara güvenmiyorsam başka cihazı başka biyere götürmemi söylediler. Parasını verdiğim yedek parçanın cihaza eklenmediğini garanti süresinde farkedemediysem iş işten geçmişmiş. Her ihtimale karşı ben firmaya telefonumu ve ismimi verip en azından parasını verdiğim menteşelerimi almak istediğimi belirttim. Geri dönüş yaparlarsa buradan güncelleyeceğim.

    Herkes bu tarz deneyimlerini paylaşırsa oldukça verimli bir konu olacağını ve noebook-ultrabook tamiri için servis seçerken bir rehber olarak kullanılabileceğini düşünüyorum. Sevgiler.

    Yıllar sonra gelen edit:Aziz Bey firma tarafından yetkili olarak geçen ay sonunda benimle iletişime geçip mağduriyetimin giderilmesi ve müşteri memnuniyetinin sağlanması adına yapmış olduğum 300 liralık ödemenin 200 lirasını geri ödemeyi teklif etti. Ödemem bugün itibariyle gerçekleşmiş bulunmakta. Kendilerine konuyla tekrar ilgilendikleri için teşekkür ediyorum. İzledikleri yeni stratejinin de marka imajlarına oldukça büyük getirileri olacağını düşünüyorum. Bu vesileyle kendilerine iade-i itibar yapmış olayım. iyi günler diliyorum.@azizyilmazerrr



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muzy38 -- 14 Ocak 2019; 14:32:2 >







  • Merhabalar. Oncelikle bu sikintinizi bizim ile iletisime gecerek cozum ve cevap arasaydiniz hem bizim icin hemde sizin icin daha avantajli bir cozum olacagini belirtmek isterim.
    cihazinizi inceledigim zaman cihazinizda menteseleriniz set olarak degismis ve cihaza takilmis yalniz kasaniza onarim yazilmis cihaza kasa degisimi degil kasa onarimiz yapilmis. bu hususta menteseleriniz kasaniza ozel bir malzeme ile kaynatilmis. biz bu onarima kirilmama garantisi veriyoruz ama siz bizim ile iletisime gezmek yerine farkli yollar aramissiniz. bu onairm ise 2 yila yakin cihazda kulllanilmis. bu tarz yaklasimlar yerine haklarinizi bilmeniz ve ucretsiz onarimdan faydalanmaniz gerekli ama siz en son yapilacak yaklasimi ilk olarak yapmissiniz. Cihazda belirttiginiz gibi usulsuz bir islem yoktur ve soylemleriniz asilsizdir. umarim bu tavraniz genel olarak degisir ve insanlari en ufak bir durumda aldatip isini belese getirmeye calisan musteri profilinden uzaklasirsiniz. tesekkruler.
  • azizyilmazerrr A kullanıcısına yanıt
    quote:

    Süreç: Bu durumu farketmemle iyi niyetli bir şekilde, teknik elemanlarla cihazı alan front deskteki elemanlar arasında bir iletişim sıkıntısı sebebiyle bu durumun yaşanmış olduğunu düşünerek cihazı servise tekrar götürdüm. Fakat orada karşılaştığım muamele hiç de yapıcı olmayan ve müşteri memnuniyetinden oldukça uzak bir tarzdaydı. Teknik işlerle ilgilenen bir elemana durumu göstermeyi ve onların inceledikten sonra gerekli açıklamayı yapıp bana hak vereceklerini düşündüğümü belirttim. Bütün bu iyi niyetli ve yumuşak tavrıma rağmen bana garanti süresinin altı ay olduğunu ve eğer yedek parça değişiminin ücretini ödememe rağmen yapılmadığını garanti süresi içinde farketmem gerektiğini söyleyip yardımcı olamayacaklarını belirttiler. Ben satın aldığım bir ürünün bana verilmediğini ve en azından yedek parça olarak sadece menteşeleri almayı talep ettiğimi söyledim. Bana gelen cevap hep aynı yöndeydi. Bu tavırdan sonra yanlış anlamaya ve firma içi iletişim aksaklığına bağlı olan bir problem olabileceğine dayalı olan görüşüm daha çok bilinçli bir durum olma ihtimaline doğru kaydı. Yaklaşık yarım saat boyunca aynı kişiye derdimi farklı yöntemlerle anlatmayı denedim fakat cözüm odaklı yaklaşılmayıp hep aynı cevabı alınca cihazımı alıp firmadan ayrılmak durumunda kaldım. Konuşmada ortada bir sorun olmadığını, geç farketmiş olmamın benim sorunum olduğunu ve eğer onlara güvenmiyorsam başka cihazı başka biyere götürmemi söylediler. Parasını verdiğim yedek parçanın cihaza eklenmediğini garanti süresinde farkedemediysem iş işten geçmişmiş. Her ihtimale karşı ben firmaya telefonumu ve ismimi verip en azından parasını verdiğim menteşelerimi almak istediğimi belirttim. Geri dönüş yaparlarsa buradan güncelleyeceğim.


    Merhaba, yukarıda yazdığım mesajın bir kısmını olduğu gibi kopyala yapıştır yaparak üstte alıntı şeklinde paylaşıyorum. Lütfen dili veya herhangi başka bir sebeple anlaşılmayan yerleri bana sorunuz. Servise gelip tatlı dil kullanarak hakkımı aradığımı da okuyacağınız üzere belirtmiştim. Sonrasında sizden aynı şekilde bir iyi niyet göremediğimde tavrımı kesinlikle değiştirmedim fakat diğer arkadaşların madur olmaması için yaşadığım tecrübeyi mümkün olduğu ölçüde kullanıcı platformlarında ve çevremde paylaşmaya özen gösteriyorum.

    Aşağıdaki linkten göreceğiniz üzere firmanızla benzer sorunları yaşayan sadece ben değilim ve mesajımda da belirttiğim gibi front deskte duran çalışanınız her ne kadar yardımcı olmak istemesede teknik anlamda faturaya yazılan menteşe değişiminin yapılmadığını ısrarla belirtip eğer durumun farkına varıp da haklılığım konusunda hemfikir olduğum bir yetkili olursa bana ulaşmak konusunda güçlük çekmesin diye cep telefonumu bırakmıştım ki zaten sisteminizde mevcuttur. Dediğim gibi ben hâla sizden ücretini verdiğim fakat değiştirilmemiş olan menteşelerimi alma konusunda ümitliyim. Yazdığınız mesajda da bu iyi niyeti seziyorum. En yakın zamanda bana ulaşıp bahsettiğim parçayı gönderebilirseniz çok memnun olurum. Mesjımda da yazdığım gibi yaşadığım maduriyet kısmen de olsa bu şekilde bir telafi etme yoluna gidildiğinde ilk işim itibarınızı iade etmek adına paylaştığım mecralarda mesajlarımın altına güncelleme yazısı yazmak olacak. Şimdiden Teşekkür ediyorum. İyi çalışmalar.

    https://eksisozluk.com/maksimum-bilisim--4751700




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.