Şimdi Ara

Note 3 Neo mu LG G2 mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kasım ortası gibi telefonumu değiştiricem ve bu 2 telefon arasında kaldım s3 mini kullanıyorum şu an ve şarj olsun kamera olsn yeterli değil artk bnm istediğim şarjı en kötü bi günü dolu dolu götürsn yolda bırakmasn çünkü s3miniyi yeri geliyo günde 3 kere şarja takıyorum. Kamerası iyi olsun kendi hafızası en az 16gb olsun ve hızlı bi telefon olsun. bunlardan yola çıkarak bu 2 telefon arasında kaldım ikiside şu an 1400 lira sizce hangisini almalıyım



  • G2

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Inan ben de ayni telefonlar arasinda kaldim suan htc 8x kullaniyorum hiz olsun kamera olsun cok iyi fakat wp sıktı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkeologbey A kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle G2 32 GB. Note 3 Neo'dan donanım olarak çok daha üstün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wp dediğin olay ney tam olarak bide bnm hızdan kastım öyle çok abartılı oyun oynayan biri değilim 3-4 tane oyun fln yüklerim o kdr yapacağım daha çok internette takılmak dizi fln izlemek. Arkeoloji okuyorum çok yer geziyorum her yere makina sokamıyorum taşımak istemiyorum o yüzden kamerası iyi olsn hafızasıda iyi olsn hemen dolmasn g2de hafıza kartı takılmıyor bildiğim kadarıyla o yüzden o sıkıntı biraz bnm için s3 mininin 4gb kendi hafızası vardı 8gb kart taktm çok doldurdum bn onu yazın kazıda doldurdm hemen :D
  • g2 32gb veya g3 16gb alabilirsin.
  • G3 16gb 1800 çok fazla o g2 32gb olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 32lik g2 her turlu daha cazip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abdoid L gelmeden yeni android telefon almayın derim güncelleme gelmez ise milyar verdiğin telefon 1 sene sonra eski gibi olucak çünkü.... Note 4 teki arayüze benzer bir arayüzle gelicek android L .... gittik ace aldık zamanında jelly bean bi çıktı 6 ay sonra çöp oldu elimizdeki telefon chrome bile indiremedik ... aklınızda bulunsun. . :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    Abdoid L gelmeden yeni android telefon almayın derim güncelleme gelmez ise milyar verdiğin telefon 1 sene sonra eski gibi olucak çünkü.... Note 4 teki arayüze benzer bir arayüzle gelicek android L .... gittik ace aldık zamanında jelly bean bi çıktı 6 ay sonra çöp oldu elimizdeki telefon chrome bile indiremedik ... aklınızda bulunsun. . :)

    Galaxy aceden bahsetmiyoruz biri g2 biri note3

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha öncede dediğim gibi bnm için önemli olan telefon hizli olsun sarji bi gün dolu dolu yersin kamerasi iyi olsun ve hafizasi fazla olsun :) bana yeter bunlar :) Bn daha çok internette takiliyorum ztn oyun flnda pek oynamiyorum o yüzden g2 gözüküyo su an :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arkeologbey

    wp dediğin olay ney tam olarak bide bnm hızdan kastım öyle çok abartılı oyun oynayan biri değilim 3-4 tane oyun fln yüklerim o kdr yapacağım daha çok internette takılmak dizi fln izlemek. Arkeoloji okuyorum çok yer geziyorum her yere makina sokamıyorum taşımak istemiyorum o yüzden kamerası iyi olsn hafızasıda iyi olsn hemen dolmasn g2de hafıza kartı takılmıyor bildiğim kadarıyla o yüzden o sıkıntı biraz bnm için s3 mininin 4gb kendi hafızası vardı 8gb kart taktm çok doldurdum bn onu yazın kazıda doldurdm hemen :D

    Wp den kastim windows phone. Kamera konusunda lg g2 hakkinda pek iyi yorumlar almadim ama tabi dedigim gibi yorumlar yaniltici ise bilemem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohshit


    quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    Abdoid L gelmeden yeni android telefon almayın derim güncelleme gelmez ise milyar verdiğin telefon 1 sene sonra eski gibi olucak çünkü.... Note 4 teki arayüze benzer bir arayüzle gelicek android L .... gittik ace aldık zamanında jelly bean bi çıktı 6 ay sonra çöp oldu elimizdeki telefon chrome bile indiremedik ... aklınızda bulunsun. . :)

    Galaxy aceden bahsetmiyoruz biri g2 biri note3

    Farketmez ace ilk çıktığında kötü bi telefon değil diki milletin elinde omnia vardı , 3 sene sonra note 3 te çöp olucak burda anlatmak istediğim büyük güncelleme öncesi android telefona fazla yatırmak mantıklı değil...neo yada g2 nin android L almasi beklenmiyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serty23


    quote:

    Orijinalden alıntı: ohshit


    quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    Abdoid L gelmeden yeni android telefon almayın derim güncelleme gelmez ise milyar verdiğin telefon 1 sene sonra eski gibi olucak çünkü.... Note 4 teki arayüze benzer bir arayüzle gelicek android L .... gittik ace aldık zamanında jelly bean bi çıktı 6 ay sonra çöp oldu elimizdeki telefon chrome bile indiremedik ... aklınızda bulunsun. . :)

    Galaxy aceden bahsetmiyoruz biri g2 biri note3

    Farketmez ace ilk çıktığında kötü bi telefon değil diki milletin elinde omnia vardı , 3 sene sonra note 3 te çöp olucak burda anlatmak istediğim büyük güncelleme öncesi android telefona fazla yatırmak mantıklı değil...neo yada g2 nin android L almasi beklenmiyor...

    Kardesim ikiside alıcak. Dagıtılmaya baslandıgında hortlatırsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serty23


    quote:

    Orijinalden alıntı: ohshit


    quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    Abdoid L gelmeden yeni android telefon almayın derim güncelleme gelmez ise milyar verdiğin telefon 1 sene sonra eski gibi olucak çünkü.... Note 4 teki arayüze benzer bir arayüzle gelicek android L .... gittik ace aldık zamanında jelly bean bi çıktı 6 ay sonra çöp oldu elimizdeki telefon chrome bile indiremedik ... aklınızda bulunsun. . :)

    Galaxy aceden bahsetmiyoruz biri g2 biri note3

    Farketmez ace ilk çıktığında kötü bi telefon değil diki milletin elinde omnia vardı , 3 sene sonra note 3 te çöp olucak burda anlatmak istediğim büyük güncelleme öncesi android telefona fazla yatırmak mantıklı değil...neo yada g2 nin android L almasi beklenmiyor...

    Iki telefonun da Android L alacagi kesinlesti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arkeologbey

    Kasım ortası gibi telefonumu değiştiricem ve bu 2 telefon arasında kaldım s3 mini kullanıyorum şu an ve şarj olsun kamera olsn yeterli değil artk bnm istediğim şarjı en kötü bi günü dolu dolu götürsn yolda bırakmasn çünkü s3miniyi yeri geliyo günde 3 kere şarja takıyorum. Kamerası iyi olsun kendi hafızası en az 16gb olsun ve hızlı bi telefon olsun. bunlardan yola çıkarak bu 2 telefon arasında kaldım ikiside şu an 1400 lira sizce hangisini almalıyım
    bi arkadaşımda var lg g2 6 aydır kullanıyo çok memnun epeyde sağlam bi kaç hafta öncede babama aldık cidden her kuruşuna değer bence g2



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lost In Mess -- 20 Ekim 2014; 23:04:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gorunum istersen note 3 neo daha agir duruyor ama ozellik bakimindan tabiki de g2 cihazi cok zorlamam full kullanmam dersen note 3 neo da alabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.youtube.com/watch?v=NYfdJPx4ALU

    Siz burdaki abilerden daha iyi biliyorsunuz demekki bu işi , s3 te kitkat alacaklar listesindeydi hatta s3 mini de öle , mini (8190) 4.2.2. bile almadı kendinizi kandırmayın , G2 yada neo velevki alsın android L yi sittin ay sonra alır 400 liralık yeni çıkan telefonlara bile gelmiş olur kıymeti kalmaz yoksa yeni çıkan modelleri kime satacaklar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frankdal


    quote:

    Orijinalden alıntı: serty23


    quote:

    Orijinalden alıntı: ohshit


    quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    Abdoid L gelmeden yeni android telefon almayın derim güncelleme gelmez ise milyar verdiğin telefon 1 sene sonra eski gibi olucak çünkü.... Note 4 teki arayüze benzer bir arayüzle gelicek android L .... gittik ace aldık zamanında jelly bean bi çıktı 6 ay sonra çöp oldu elimizdeki telefon chrome bile indiremedik ... aklınızda bulunsun. . :)

    Galaxy aceden bahsetmiyoruz biri g2 biri note3

    Farketmez ace ilk çıktığında kötü bi telefon değil diki milletin elinde omnia vardı , 3 sene sonra note 3 te çöp olucak burda anlatmak istediğim büyük güncelleme öncesi android telefona fazla yatırmak mantıklı değil...neo yada g2 nin android L almasi beklenmiyor...

    Iki telefonun da Android L alacagi kesinlesti

    Samsung daha Android L hakkında yorum yapmadı neden cıktı kesinlestiği ? Kit Kat listelerinde var bu telefonlar anca. S3 Note Neo daha kit kat bile almadı Turkiye'de.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    http://www.youtube.com/watch?v=NYfdJPx4ALU

    Siz burdaki abilerden daha iyi biliyorsunuz demekki bu işi , s3 te kitkat alacaklar listesindeydi hatta s3 mini de öle , mini (8190) 4.2.2. bile almadı kendinizi kandırmayın , G2 yada neo velevki alsın android L yi sittin ay sonra alır 400 liralık yeni çıkan telefonlara bile gelmiş olur kıymeti kalmaz yoksa yeni çıkan modelleri kime satacaklar..

    Zamanla görürüz kardesim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.