Şimdi Ara

normaliz.dll istiyor.Nasıl yüklerim başka açııyor. (SORUN ÇÖZÜLDÜ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
3.544
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Açılışta normaliz.dll istiyor .Sistem açılmıyor.Nasıl yüklerim lütfen yardım ediniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AkşamGüneşi -- 7 Haziran 2007; 12:35:27 >



    _____________________________
    NE MUTLU MÜSLÜMANCA YAŞAYANA,ATA FETÖ FUTBOL PUTLARINA TAPMAYANA,NEFSANİYETİNE,ŞEHAVATİNA HAKİM OLUP,BOŞ BOŞ GEREKSİZ AFKURMANIN CEHENNEME SÜRÜKLEYECEĞİNi VE BELANIN GELMEKTE OLDUĞUNU ANLAYANLARA...
  • knoppix tarzı bir live cd ile sistemi açıp istediğin yere yükleyebilirsin.
    _____________________________
  • hönk !?!!
    kardeş daha açık yazamazmısınız.diskete koyup açılmayan sisteme görev yönetici üzerinden atamam mı?
    _____________________________
    NE MUTLU MÜSLÜMANCA YAŞAYANA,ATA FETÖ FUTBOL PUTLARINA TAPMAYANA,NEFSANİYETİNE,ŞEHAVATİNA HAKİM OLUP,BOŞ BOŞ GEREKSİZ AFKURMANIN CEHENNEME SÜRÜKLEYECEĞİNi VE BELANIN GELMEKTE OLDUĞUNU ANLAYANLARA...
  • windows cd si ile sistemi açıp onarmayı deneseniz daha kolay olur sanırım.
    _____________________________
  • onarmayı deniyom chdsk cd help ren del gibi komut dosyalarına giriyor ordan ne yapıcamı bilmiyom kArdeş.
    _____________________________
    NE MUTLU MÜSLÜMANCA YAŞAYANA,ATA FETÖ FUTBOL PUTLARINA TAPMAYANA,NEFSANİYETİNE,ŞEHAVATİNA HAKİM OLUP,BOŞ BOŞ GEREKSİZ AFKURMANIN CEHENNEME SÜRÜKLEYECEĞİNi VE BELANIN GELMEKTE OLDUĞUNU ANLAYANLARA...
  • kurtarma konsolu kullanarak onarmayı deneme.
    normal kurulum yapmaya başla ve windows sisteminde kurulu olan sürümleri bulduğunda sana söyleyecektir, kurulu olan sistemi onarmak için "R" ye basın diye. sonrasını kendisi halleder zaten.
    _____________________________
  • R YE BASINCA 1:Windows(D) gibi sistem seç diyor bende komut satırına 1 yazıyom komutlara giriyor .komutlarda R yok.Bide aynı ekran geldiğinde iptal için enter e bas geliyor onu hiç demnemedim de.waalla benim xp sp2 cd değişik bişiy mi ki dediğin çıkmıyor.
    Cd yi takıyom boot yapıp başlıyor ve direk windows kur mavi ekranında dosyaları yüklüyor 1-2 dak.daha sonra onarı veya enter deyip kura devam diyo ben R ye basıyom ama ordada üstte bahsettiğim şeyler geliyo işte.
    _____________________________
    NE MUTLU MÜSLÜMANCA YAŞAYANA,ATA FETÖ FUTBOL PUTLARINA TAPMAYANA,NEFSANİYETİNE,ŞEHAVATİNA HAKİM OLUP,BOŞ BOŞ GEREKSİZ AFKURMANIN CEHENNEME SÜRÜKLEYECEĞİNi VE BELANIN GELMEKTE OLDUĞUNU ANLAYANLARA...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • http://www.dll-files.com/dllindex/download.php?normalizdownload0UKdPAXIhW

    vermiş olduğumlinkten dosyayı indir ve rardan çıkartarak cd veya diskete kaydet
    işletim sisteminin kurulu olduğu sürücü içindeki windows kalasörü altındaki system32 klasörüne kopyala
    bunu nasıl yaparıım diyorsan bu dosyayı diskete veya cd ye çek daha sonra xp cdsi ile boot ederk onarma için r tuşuna bas ve ms dos kipine geç
    orada şu komutları yaz


    a: enter
    copy normaliz.dll c:\windows\system32

    ilk komuttaki a diskette olduğunu varsayarak yazdım eğer cd ye çekmişsen cd sürücüsünü harfini yazmalısın

    kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adem81 -- 7 Haziran 2007; 10:00:11 >
    _____________________________
    biliyorsan konus ibret alsınlar bilmiyorsan sus adam sansınlar




  • çok sağolun çok iyisiniz.Allah razı olsun deneyeyim bari..
    _____________________________
    NE MUTLU MÜSLÜMANCA YAŞAYANA,ATA FETÖ FUTBOL PUTLARINA TAPMAYANA,NEFSANİYETİNE,ŞEHAVATİNA HAKİM OLUP,BOŞ BOŞ GEREKSİZ AFKURMANIN CEHENNEME SÜRÜKLEYECEĞİNi VE BELANIN GELMEKTE OLDUĞUNU ANLAYANLARA...
  • rica ederim ayrı zamanda sonucu bekliyoruz yazarsan sevinirim
    _____________________________
    biliyorsan konus ibret alsınlar bilmiyorsan sus adam sansınlar
  • işe yaradımı ?
    _____________________________
  • uğraşıyom a diskette çok dosya vardı bulamadım diyor şimdi normaliz i yalnız bıraktım bakalım şimdi olacak mı.
    _____________________________
    NE MUTLU MÜSLÜMANCA YAŞAYANA,ATA FETÖ FUTBOL PUTLARINA TAPMAYANA,NEFSANİYETİNE,ŞEHAVATİNA HAKİM OLUP,BOŞ BOŞ GEREKSİZ AFKURMANIN CEHENNEME SÜRÜKLEYECEĞİNi VE BELANIN GELMEKTE OLDUĞUNU ANLAYANLARA...
  • çok sağolun arkadaşlar sorun çözüldü en önemlisi diskette başka bir program olmaması gerekiyor.
    tekrardan teşekkür ve

    saygılarımla.
    _____________________________
    NE MUTLU MÜSLÜMANCA YAŞAYANA,ATA FETÖ FUTBOL PUTLARINA TAPMAYANA,NEFSANİYETİNE,ŞEHAVATİNA HAKİM OLUP,BOŞ BOŞ GEREKSİZ AFKURMANIN CEHENNEME SÜRÜKLEYECEĞİNi VE BELANIN GELMEKTE OLDUĞUNU ANLAYANLARA...
  • Adem81 kardeşim aynı sorunla karşılaştım.Sizlere çok teşekkür ediyorum.Format atmaktan beni kurtardınız.
    Ancak ben normaliz.dll dosyasını indirip flash belleğe kopyaladım.Açılışı da CD'den (boot) yaptım.Vermiş olduğunuz komutlar çok işime yardım.
    a: enter
    copy normaliz.dll c:\windows\system32
    Tabi ben a yerine flash belleği g olarak gördüğü için onu yazdım.Hamd olsun sorun kalmadı.Çok teşekkürler.İyi geceler.
    _____________________________
    Dürüst ol yeter!
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.