Şimdi Ara

Normal insanlar gibi yasayamiyorum...?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
1
Favori
682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
2 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 25 yaşındayım 18 yaşından beri belki daha önce bilmiyorum ama hep böyleydi. Doktorlar bipolar ve anksiyete tanısı koydu. Aslında bu bu kadar basit değil benim için. Kafamın içinde olan düşünceler onları susturamıyorum, uyuyamıyorum, insanlarla fazla iletişim kuramıyorum. Gece yatarken diyorum artık düzenli bir insan olacağım VS. Onlarca şey sabah kalkıyorum tam tersi düşünceler ve ben bu düşüncelere inanıyorum bu bir örnekti. Her gün uyandığımda farklı bir karakter başka bir durum içinde uyanıyorum. Verdiğim hiç bir kararı yapmıyorum. Kafamın içinde bir dünya var ve ben buradan çıkamıyorum. Yalan söylüyorum herkese yapmayacağım şeyler hakkında. Şu an olduğum kişi ben değilim. Büyük bir firmada iyi bir pozisyonda çalışıyorum. Dışarıdan bakınca her şey yolunda gibi ama değil. Şu an yaşadığım hayat benim hayatım değil. Her gün her an kafamın içindekiler ve gerçekler arasındaki savaşla geçiyor. Yoruluyorum. Kendimi tanıyamıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________




  • Allah acil şifalar versin

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • psikologa gittiniz mi hocam ? normalde ilaçları psikiyatr veriyor ama ilaç alıyor musunuz?


    bi şekilde birilerine görünmeniz lazım, bu işin doktoruna psikoloğuna.

    _____________________________

    Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //
    _______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b]
  • Maaş ne kadar ? Normal bir insan gibi çalisiyorsun ssk var maasin var ya bizde napalim ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İmzanız kural içidir.Lütfen uymanız gereken kuralları okumaya teşrif gösterelim.Kural dışı neresidir,onuda açıklamaya tenezzül edelim. Hayatı fantala ki o seni baltalamasın...
  • Bendede benzeri var tek bedende 2 ruh sanki

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Psikolojik sorunların var arkadaşım tavsiyem doktora bir görün .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Aynı ben. Kafamın içindeki ses susmuyor. Bir takıntı bitse diğeri başlıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Hayat Niye Bu Kadar Zor ?!
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Lityum almıyor musunuz?
    Bana bipolarliktan çok harekete geçme korkusu, motivasyon eksikliği gibi geldi yani temel sorun anksiyete ve obsesif düşünceler, yazınızda bipolar bozukluğu tanısına uyan bir şey yok.
    Ben de bipolar miyim endişesi yaşıyordum doktor dedi yioook değilsin şimdiye manik olman lazımdı. He dedim tamammmm. Ben de gece hayaller kuruyorum, gerçekleştirmek için pek de çabaladığım söylenemez. Gerçekten ne yapmak istiyorsun? Bir deftere yazın artısı eksisi ile birlikte, gün içerisinde yaşadıklarınızı not edin. Gerçeği bulacaksınız bence.
    Uyarı: Doktor değilim, çevremden, deneyimlerimden ve okuduklarımdan yola çıkarak bu yorumu yapıyorum. Bir psikiyatrist ile görüşmeniz en faydalısı olacaktır.
    Bu arada herkes birbirine rol yapıyor, kimsenin işleri yolunda değil. Söylemeye çekiniyoruz sadece.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    İmkansız isteksizler içindir.
  • Hocam Celal Sengör'ün videosundan da gormustum. Ben 8 yildir olanzapin 2.5 ve Anafranil 75 MG kullaniyorum. Doktoruma lityum alabilir miyim diye sordum olumsuz cevap verdi. Lityum degerime falan bile baktirmadi. Ben cok ihmal edildigimi dusunuyorum. Halisinasyon psikotik hezeyan ses vs oyle durumlarim yok. Enerjik doneminde yuruyerek ankaraya gitmiyorum. Ben kendi rahatsizligimi da cozemedim. Soruyorum; sosyal obsesyonlarin var takintilarin var diyor. Ya diyorum psikopat miyim neyim? Hayir degilsin diyor. Belki de lityum kullansaydim coktan duzelmistim.



    Bu arada bu konu icerigini beni hsrfiyen anlattigi icin alintiladim. Yani.ben yazmadim. Bilgilerinize


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ister inanın ister inanmayın, konuyu okurken kendi hayatım gözlerimin önüne geldi hocam. 


    Hocam birde merak ettiğim bir husus var,

    Hiç Ölmeyi arzuladığınız oldu mu?


    Ben sürekli arzuluyorum mesela, örneğin yolda yürürken Kekonun birinin, beni Hasımlısına benzetip, çekip silahı vurduğunu umut ediyorum ama olmuyor işte...


    üstelik adana ilindeyim.  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Doktorunu değiştir hocam. Psikiyatrik hastalıklarda pek tavsiye edilmez sık sık değiştirilmesi; ama yıllardır ilaç kullanıp ilerleme kaydedemediyseniz artık vakit gelmiştir.

    _____________________________
  • Kerem Önder Youtube kanalını tavsiye ederim. Dopaminle alakalı sıkıntıların olabilir. Dopamin reseptörlerini çoğaltman için gerekli şeyler uygulamayı dene.

    _____________________________
  • Kendimi tanıyamıyorum demişsiniz ama gayet başarılı şekilde sorun teşhisleri yapıp genel istikrarsızlığınızı ve tutarsızlığınızı tasvir etmişsiniz. Zeki ve akıllı olduğunuz belli. Hiçbir zaman unutmayın tek istikarsız ve tutarsız olan siz değilsiniz. İnsanın en derin özünde bunlar var. Yalnızca bunun dereceleri var. Kimisinde rahatsızlık derecesinde çok (sizdeki gibi), kimisinde sadece daha az. Bir yandan bazı filozoflar insanı başarılı ve yaratıcı kılan şeyin bu çelişlilik ve gerginlik hali olduğunu söyler. Umarım rahatsızlığın üstesinden gelip iyi olursun. 👐

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    We're beyond sympathy at this point, we're beyond humanity.
  • evet bende 25 yaşındayım bende sizin gibiyim bir girdabın içinde dönüyorum sanki hep aynı hep dejavu hiç bir yenilik farklılık yok aynı insanlar aynı sokaklar aynı şeyler sanırım insanın bu çemberden kurtulması radikal kararlar alıp çevresini bulunduğu yeri belkide işini değiştirmesi gerekiyor belkide yeni birilerini tanıması gerekiyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Simone Simons -- 11 Nisan 2022; 4:26:15 >
    _____________________________
  • Cok ilginctir hic intihar ölümü sevmek olmadi bende. Bu kadar bitik olmama ragmen hayatta ilgi alani ediniyorum surekli. Mesela motosikletler, cep telefonlari, sanat vs hep birseylerle ugrasim geliyor. Arzu ve isteklerim bitmedi. Eskisi kadar hayata karsi heyecan duyamiyorum ama hayatta tutan seyler hep oldu devam da ediyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.