Şimdi Ara

NOKIAN LASTİKLERİ ve LASTİK HAKKINDA GENEL BİLGİLER (47. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.044
Cevap
65
Favori
518.064
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • peugeot partner tepee
  • NOKİAN H LASTİK DENEYİMLERİM. ARAÇ MEGANE 3 HB 2011 MODEL EDC.
    Arkadaşlar aracımın üstünde gelen good-year efficient grip lastiklerin konforsuz ve çok sesli olduğundan bu lastikleri bir kaç bin km yapmadan elden çıkarıp kışlık lassa snoways eraları yani kışlıkları takmıştım. Kışlıkları taktığımdan beride nette araştırmadığım lastik markası kalmadığı gibi elime geçen her imkanda farklı lastikleri test etmiştim. Geçenlerde aldığım FALKEN ZİEX ZE912 lastikler stokta kalmadığı için ücret iadesi yaptılar yerine bende hepsiburada aracılığı il KM LASTİKTEN NOKİAN H (92H) sipariş etmek durumunda kaldım. Bu karmaşık ve kafa karıştıran süreci bu gün sonlandırdım.

    Sabah erken saatte gidip arabayı alt-motor-iç-dış güzelce yıkattırdım. Alt yıkamayı özellikle tavsiye ederim yaz girişinde ve kış girişinde ben hep yaptırırım. Araçtan çıkan çamurla bina sıvanabilirdi o derece yani. Neyse lastikleri de kargodan alıp doğru lastikçinin yolunu tuttum bayramlık giyecek çocuk gibiydim. Lastikler takıldı çok kolay ve güzel balans tuttu. Deseni çok güzel üstündeki diş ölçüsü gösteren rakamlar güzel vs vs. Ancaaaaaaaaaak...

    Sonrasında çevre yoluna çıktım başladım sürmeye konfor güzel yumuşak sayılabilecek bir lastik özellikle good yearlar gibi takır ttukur bir lastik değil. Ancak Nokian dünyanın en sessiz lastiği diye lanse edilmesine ve kullanıcı görüşleri öyle olmasına rağmen KESİNKLİKLE VE KESİNLİKLE SESSİZ BİR LASTİK DEĞİL. O ünvanı da kim verdiyse nokiana sağır falan olmalı.kimse bana db metre muhabbetini söylemesin kulaklarım benim için önemli kriter. Lassa eralarım kışlık olmasına rağmen kesinlikle daha sessiz ve daha yumuşak. Yumuşak olmasıda doğal ancak sessizlik olayı kafamı karıştırdı. Acaba lastikler tersmi takıldı dedim hayır değil herşey normal. Gidip aracın rot ayarınıda yaptırdım.

    Lastikler MADE İN FİNLAND 12.12 de üretilmişler yani taptaze lastik. Lastikle ilgili kullanım tepkilerini ölçmeye başladım bu süreç yaklaşık 60km gibi bir mesafe içerisinde yüksek süratlere 190km/s gibi hızlarada çıktım. Hergün gidip geldiğim yolda kullandım. Yanımada hergün işe beraber gidip geldiği arkadaşımı aldım ama lastikleri değiştirdiğimi söylemedim. O da belli bir süre sonra ya bu arabada bu kadar ses yoktu nolduki buna sanki rüzgar esiyor diye bir tepki aldım. Manevra kabiliyeti güzel direksiyona verdiği tepkiler çabuk ve net. Kuru asfalt fren performansı güzel.Islak zeminle ilgili bişey diyemem daha test edemedim. Viraj alımlarında aynı yol üzerinde lassalar ile çok daha rahat bir hisle girdiğim virajlarda yan yatma hissi fazla...his fazla ama limitleri zorladığında bile bırakmıyor. Tabi yeni olmalarınında etkisi var.(good yeardan çok daha iyi) direksiyon tepkileri lassanın gerisinde good yearın önünde. Genel olarak evet konforlu bir lastik ama sessiz değil. Hele benim bir test virajım var nasıl anlatayım rampa inerken sağa doğru kıvrılan bir viraj orda hep biraz asılırım ki araba atsa bile sağa sola çarpacak bişey yok rahat bir yer yani. Good yearlarda araba arkasını salıyordu ve esp devreye giriyordu 70km saatte. lassalarda 90km gibi girmiştim bırakmamıştı aynı virajı bu gün 100le aldım dediğim gibi his fazlaydı ama bırakmadı. Yani viraj performansına diyecek bişey yok.

    Sonuç: Bu süreç zarfında arkadaşımın meganeninde MİCHELİN PRİMACY HP kullanmıştım. Konfor sesslik vs. çok çok daha iyiydi fiyat olarakda MİC. 20 lira daha pahalıydı. Bu lastiklere 2 yıl 40.bin km binmeyi hedefliyorum.Bir daha alırmıyım KESİNLİKLE ALMAM. Sonraki aracım ne olacak onu bilmem ama allah ömür verirse bir
    dahaki lastiğim KESİNLİKLE MİCHELİN olacak. RESMEN MACERA OLDU




  • 215 50 R 17 için Nokian WR G2 yada WR+ bulabilir miyim şuan için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: afrasyab77

    NOKİAN H LASTİK DENEYİMLERİM. ARAÇ MEGANE 3 HB 2011 MODEL EDC.
    Arkadaşlar aracımın üstünde gelen good-year efficient grip lastiklerin konforsuz ve çok sesli olduğundan bu lastikleri bir kaç bin km yapmadan elden çıkarıp kışlık lassa snoways eraları yani kışlıkları takmıştım. Kışlıkları taktığımdan beride nette araştırmadığım lastik markası kalmadığı gibi elime geçen her imkanda farklı lastikleri test etmiştim. Geçenlerde aldığım FALKEN ZİEX ZE912 lastikler stokta kalmadığı için ücret iadesi yaptılar yerine bende hepsiburada aracılığı il KM LASTİKTEN NOKİAN H (92H) sipariş etmek durumunda kaldım. Bu karmaşık ve kafa karıştıran süreci bu gün sonlandırdım.

    Sabah erken saatte gidip arabayı alt-motor-iç-dış güzelce yıkattırdım. Alt yıkamayı özellikle tavsiye ederim yaz girişinde ve kış girişinde ben hep yaptırırım. Araçtan çıkan çamurla bina sıvanabilirdi o derece yani. Neyse lastikleri de kargodan alıp doğru lastikçinin yolunu tuttum bayramlık giyecek çocuk gibiydim. Lastikler takıldı çok kolay ve güzel balans tuttu. Deseni çok güzel üstündeki diş ölçüsü gösteren rakamlar güzel vs vs. Ancaaaaaaaaaak...

    Sonrasında çevre yoluna çıktım başladım sürmeye konfor güzel yumuşak sayılabilecek bir lastik özellikle good yearlar gibi takır ttukur bir lastik değil. Ancak Nokian dünyanın en sessiz lastiği diye lanse edilmesine ve kullanıcı görüşleri öyle olmasına rağmen KESİNKLİKLE VE KESİNLİKLE SESSİZ BİR LASTİK DEĞİL. O ünvanı da kim verdiyse nokiana sağır falan olmalı.kimse bana db metre muhabbetini söylemesin kulaklarım benim için önemli kriter. Lassa eralarım kışlık olmasına rağmen kesinlikle daha sessiz ve daha yumuşak. Yumuşak olmasıda doğal ancak sessizlik olayı kafamı karıştırdı. Acaba lastikler tersmi takıldı dedim hayır değil herşey normal. Gidip aracın rot ayarınıda yaptırdım.

    Lastikler MADE İN FİNLAND 12.12 de üretilmişler yani taptaze lastik. Lastikle ilgili kullanım tepkilerini ölçmeye başladım bu süreç yaklaşık 60km gibi bir mesafe içerisinde yüksek süratlere 190km/s gibi hızlarada çıktım. Hergün gidip geldiğim yolda kullandım. Yanımada hergün işe beraber gidip geldiği arkadaşımı aldım ama lastikleri değiştirdiğimi söylemedim. O da belli bir süre sonra ya bu arabada bu kadar ses yoktu nolduki buna sanki rüzgar esiyor diye bir tepki aldım. Manevra kabiliyeti güzel direksiyona verdiği tepkiler çabuk ve net. Kuru asfalt fren performansı güzel.Islak zeminle ilgili bişey diyemem daha test edemedim. Viraj alımlarında aynı yol üzerinde lassalar ile çok daha rahat bir hisle girdiğim virajlarda yan yatma hissi fazla...his fazla ama limitleri zorladığında bile bırakmıyor. Tabi yeni olmalarınında etkisi var.(good yeardan çok daha iyi) direksiyon tepkileri lassanın gerisinde good yearın önünde. Genel olarak evet konforlu bir lastik ama sessiz değil. Hele benim bir test virajım var nasıl anlatayım rampa inerken sağa doğru kıvrılan bir viraj orda hep biraz asılırım ki araba atsa bile sağa sola çarpacak bişey yok rahat bir yer yani. Good yearlarda araba arkasını salıyordu ve esp devreye giriyordu 70km saatte. lassalarda 90km gibi girmiştim bırakmamıştı aynı virajı bu gün 100le aldım dediğim gibi his fazlaydı ama bırakmadı. Yani viraj performansına diyecek bişey yok.

    Sonuç: Bu süreç zarfında arkadaşımın meganeninde MİCHELİN PRİMACY HP kullanmıştım. Konfor sesslik vs. çok çok daha iyiydi fiyat olarakda MİC. 20 lira daha pahalıydı. Bu lastiklere 2 yıl 40.bin km binmeyi hedefliyorum.Bir daha alırmıyım KESİNLİKLE ALMAM. Sonraki aracım ne olacak onu bilmem ama allah ömür verirse bir
    dahaki lastiğim KESİNLİKLE MİCHELİN olacak. RESMEN MACERA OLDU


    çok güzel deneyimleriniz bu lastiğin tekrar havalarını tamamlarmısınız rica etsem




  • @afrasyab
    lassa snoways era ben de kullanıyorum, yumuşaklığına ve sessizliğine pek birşey demem ama yol tutuşundan çok şikayetçiyim. bir kış lastiği kuru, ıslak ve karlı zeminlerin hepsinde de kaymamalı bence. virajlı bir yolda test imkanınız olduğunu ve 90 km hızda lassaların bırakmadığını yazmışsınız. lassalardan o kadar şikayetçiyim ki garantiye gönderdim oradan bir sonuç alamadım olayı tüketici hakem heyetine devrettim. lassalar ile ilgili deneyiminiz ilginç geldi bana.
  • 225x45x17 Ölçülerinde fabrika çıkışlı aracım üzerinde gelen (Skoda Superb) Dunlop SP Fast Response (Y) (İyi performans lastiği olmakla birlikte müthiş gürültülü) lastiklerimi geçtiğimiz kış ayları başında aynı ölçülerde Nokian WR A3 (H) ile değiştirmiştim. (bunu biraz da eski aracımda kullandığım WR G2 memnuniyetime istinaden yaptım.)
    Kış lastiği olmasına rağmen çok daha konforlu yumuşak ve sessiz olduğunu söyleyebilirim. Tabi bunlar güvenlik haricinde aldığınız lastikle ilgili sadece kriter değil. Nokian tercihimde aynı zamanda o ebatta çoğunluğukla görmediğim, diş derinliği ve lastik aşınma güvenlik göstergeleri, lastik jantlarını sürtünmelere karşı koruyan yanaklar, su atımını kolaylaştıran parlatılmış iç oluklar ve nanobase yapısı bunlar premium grup markalarda dahi hepsi bir arada bulunamayan özelliklerdi.

    Mart ayında eski Dunloplara geri döndüğümde gerçekten sertlik ve gürültü uğultu arasında bariz farklı olduklarını gördüm. Geçen haftaya kadar bu işkenceye dayanabildim ve lastiklerimi Nokian Z G2 (Y) ile değiştirdim. Açıkcası tamamen ayrı liglerde lastikler olduğu konusunda kanaat getirdim. Yol gürültüsü konusunda Y sertliğindeki bir silikanın olabileceği en sessiz lastik olduğunu düşünüyorum. (Özellikle CC'de denediğim 140 lira daha pahalı olan Continental Premium Contact 5'den sonra) Geniş oluklu sistemi lastikler takılırken temas yüzeyi yere sanki çok daha azmış gibi görünürken ıslak zeminde oluklu sistem aquaplaning ve su atımı konusunda çok daha güven veriyor. Rolling Resistance yuvarlanma direnci olarak da hızlanmada kendisini hissettiriyor ki bunun tüketime olumlu yansımasını bekliyorum. Dahası yukarıda A3 için bahsettiğim teknolojilerin çoğu yine lastikte mevcut. Lastiklerle ilgili tek korkum Treadwear'in 300 ifadesi oldu ki, özellikle yazları daha serin geçiren Finlandiya gibi bir ülkede üretilen lastikler acaba daha sıcak bir iklimde aşınma olarak nasıldır bunu zaman gösterecek. Bir diğer sıkıntım ise çok sınırlı Türkiye'de stok bulundurulması ve yetkili bayilere erişim sıkıntısı, lastiklerin başına birşey gelse yenisini edinmek bir problem. ,

    Lastik tercihi çok göreceli bir sorun genel olarak, x lastiği y aracında farklı z aracında farklı hız endekslerinde farklı ölçüdeki lastikler farklı bir deneyim de yaşatabiliyor. Bu yüzdenhttp://www.tyrereviews.co.uk/ gibi lastik inceleme sitelerinde aracınıza benzer ebatta yapılan test sonuçlarına bakmak da önemli. Kısaca kendi deneyimlerimi paylaşmak istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PohPohPerisi -- 23 Nisan 2012; 11:08:13 >




  • Merhaba 195 60 15 ebatında nokian h lastiği ne kadar 4 tane almak istiyorum fiyat nedir stokta var mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: afrasyab77

    NOKİAN H LASTİK DENEYİMLERİM. ARAÇ MEGANE 3 HB 2011 MODEL EDC.
    Arkadaşlar aracımın üstünde gelen good-year efficient grip lastiklerin konforsuz ve çok sesli olduğundan bu lastikleri bir kaç bin km yapmadan elden çıkarıp kışlık lassa snoways eraları yani kışlıkları takmıştım. Kışlıkları taktığımdan beride nette araştırmadığım lastik markası kalmadığı gibi elime geçen her imkanda farklı lastikleri test etmiştim. Geçenlerde aldığım FALKEN ZİEX ZE912 lastikler stokta kalmadığı için ücret iadesi yaptılar yerine bende hepsiburada aracılığı il KM LASTİKTEN NOKİAN H (92H) sipariş etmek durumunda kaldım. Bu karmaşık ve kafa karıştıran süreci bu gün sonlandırdım.

    Sabah erken saatte gidip arabayı alt-motor-iç-dış güzelce yıkattırdım. Alt yıkamayı özellikle tavsiye ederim yaz girişinde ve kış girişinde ben hep yaptırırım. Araçtan çıkan çamurla bina sıvanabilirdi o derece yani. Neyse lastikleri de kargodan alıp doğru lastikçinin yolunu tuttum bayramlık giyecek çocuk gibiydim. Lastikler takıldı çok kolay ve güzel balans tuttu. Deseni çok güzel üstündeki diş ölçüsü gösteren rakamlar güzel vs vs. Ancaaaaaaaaaak...

    Sonrasında çevre yoluna çıktım başladım sürmeye konfor güzel yumuşak sayılabilecek bir lastik özellikle good yearlar gibi takır ttukur bir lastik değil. Ancak Nokian dünyanın en sessiz lastiği diye lanse edilmesine ve kullanıcı görüşleri öyle olmasına rağmen KESİNKLİKLE VE KESİNLİKLE SESSİZ BİR LASTİK DEĞİL. O ünvanı da kim verdiyse nokiana sağır falan olmalı.kimse bana db metre muhabbetini söylemesin kulaklarım benim için önemli kriter. Lassa eralarım kışlık olmasına rağmen kesinlikle daha sessiz ve daha yumuşak. Yumuşak olmasıda doğal ancak sessizlik olayı kafamı karıştırdı. Acaba lastikler tersmi takıldı dedim hayır değil herşey normal. Gidip aracın rot ayarınıda yaptırdım.

    Lastikler MADE İN FİNLAND 12.12 de üretilmişler yani taptaze lastik. Lastikle ilgili kullanım tepkilerini ölçmeye başladım bu süreç yaklaşık 60km gibi bir mesafe içerisinde yüksek süratlere 190km/s gibi hızlarada çıktım. Hergün gidip geldiğim yolda kullandım. Yanımada hergün işe beraber gidip geldiği arkadaşımı aldım ama lastikleri değiştirdiğimi söylemedim. O da belli bir süre sonra ya bu arabada bu kadar ses yoktu nolduki buna sanki rüzgar esiyor diye bir tepki aldım. Manevra kabiliyeti güzel direksiyona verdiği tepkiler çabuk ve net. Kuru asfalt fren performansı güzel.Islak zeminle ilgili bişey diyemem daha test edemedim. Viraj alımlarında aynı yol üzerinde lassalar ile çok daha rahat bir hisle girdiğim virajlarda yan yatma hissi fazla...his fazla ama limitleri zorladığında bile bırakmıyor. Tabi yeni olmalarınında etkisi var.(good yeardan çok daha iyi) direksiyon tepkileri lassanın gerisinde good yearın önünde. Genel olarak evet konforlu bir lastik ama sessiz değil. Hele benim bir test virajım var nasıl anlatayım rampa inerken sağa doğru kıvrılan bir viraj orda hep biraz asılırım ki araba atsa bile sağa sola çarpacak bişey yok rahat bir yer yani. Good yearlarda araba arkasını salıyordu ve esp devreye giriyordu 70km saatte. lassalarda 90km gibi girmiştim bırakmamıştı aynı virajı bu gün 100le aldım dediğim gibi his fazlaydı ama bırakmadı. Yani viraj performansına diyecek bişey yok.

    Sonuç: Bu süreç zarfında arkadaşımın meganeninde MİCHELİN PRİMACY HP kullanmıştım. Konfor sesslik vs. çok çok daha iyiydi fiyat olarakda MİC. 20 lira daha pahalıydı. Bu lastiklere 2 yıl 40.bin km binmeyi hedefliyorum.Bir daha alırmıyım KESİNLİKLE ALMAM. Sonraki aracım ne olacak onu bilmem ama allah ömür verirse bir
    dahaki lastiğim KESİNLİKLE MİCHELİN olacak. RESMEN MACERA OLDU


    bende istanbul adapazarı yaptım uzun yol olarak Manevra kabiliyeti güzel direksiyona verdiği tepkiler çabuk ve net. ıslak ve kuru yolda denedim cok güven verdi ama bundan onceki lastigimden iyidi baskasını bilemem ama ben bu lastigi oncelik sesizlik için almıştım hızlı gıderken malesef sesi kesemedi yada ben cok hassas oldum ondan olabılır ama sehır ıcı yavas kullanımda ses diye bişi yok....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre1270393

    Merhaba 195 60 15 ebatında nokian h lastiği ne kadar 4 tane almak istiyorum fiyat nedir stokta var mıdır?

    bugün sordum bende

    h için 175 dediler
    v için 180 dediler

    başka bir bayide v için 175 verdiler ben v istediğim için (çıkmayacak olsanız bile yol tutuşu daha iyi olur v lerin) h sormadım ama 5 tl ucuz olur ki 20 tl için değmez h almaya...

    sök tak balans standart zaten...

    bu fiyatlar 6 taksitli fiyatları

    ankara
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdilbaz



    bu gidişle hepsiburada.com'dan alıcam.160 tl 12 ay taksit
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PohPohPerisi


    225x45x17 Ölçülerinde fabrika çıkışlı aracım üzerinde gelen (Skoda Superb) Dunlop SP Fast Response (Y) (İyi performans lastiği olmakla birlikte müthiş gürültülü) lastiklerimi geçtiğimiz kış ayları başında aynı ölçülerde Nokian WR A3 (H) ile değiştirmiştim. (bunu biraz da eski aracımda kullandığım WR G2 memnuniyetime istinaden yaptım.)
    Kış lastiği olmasına rağmen çok daha konforlu yumuşak ve sessiz olduğunu söyleyebilirim. Tabi bunlar güvenlik haricinde aldığınız lastikle ilgili sadece kriter değil. Nokian tercihimde aynı zamanda o ebatta çoğunluğukla görmediğim, diş derinliği ve lastik aşınma güvenlik göstergeleri, lastik jantlarını sürtünmelere karşı koruyan yanaklar, su atımını kolaylaştıran parlatılmış iç oluklar ve nanobase yapısı bunlar premium grup markalarda dahi hepsi bir arada bulunamayan özelliklerdi.

    Mart ayında eski Dunloplara geri döndüğümde gerçekten sertlik ve gürültü uğultu arasında bariz farklı olduklarını gördüm. Geçen haftaya kadar bu işkenceye dayanabildim ve lastiklerimi Nokian Z G2 (Y) ile değiştirdim. Açıkcası tamamen ayrı liglerde lastikler olduğu konusunda kanaat getirdim. Yol gürültüsü konusunda Y sertliğindeki bir silikanın olabileceği en sessiz lastik olduğunu düşünüyorum. (Özellikle CC'de denediğim 140 lira daha pahalı olan Continental Premium Contact 5'den sonra) Geniş oluklu sistemi lastikler takılırken temas yüzeyi yere sanki çok daha azmış gibi görünürken ıslak zeminde oluklu sistem aquaplaning ve su atımı konusunda çok daha güven veriyor. Rolling Resistance yuvarlanma direnci olarak da hızlanmada kendisini hissettiriyor ki bunun tüketime olumlu yansımasını bekliyorum. Dahası yukarıda A3 için bahsettiğim teknolojilerin çoğu yine lastikte mevcut. Lastiklerle ilgili tek korkum Treadwear'in 300 ifadesi oldu ki, özellikle yazları daha serin geçiren Finlandiya gibi bir ülkede üretilen lastikler acaba daha sıcak bir iklimde aşınma olarak nasıldır bunu zaman gösterecek. Bir diğer sıkıntım ise çok sınırlı Türkiye'de stok bulundurulması ve yetkili bayilere erişim sıkıntısı, lastiklerin başına birşey gelse yenisini edinmek bir problem. ,

    Lastik tercihi çok göreceli bir sorun genel olarak, x lastiği y aracında farklı z aracında farklı hız endekslerinde farklı ölçüdeki lastikler farklı bir deneyim de yaşatabiliyor. Bu yüzdenhttp://www.tyrereviews.co.uk/ gibi lastik inceleme sitelerinde aracınıza benzer ebatta yapılan test sonuçlarına bakmak da önemli. Kısaca kendi deneyimlerimi paylaşmak istedim.

    Hiç endişe etmeyin, Nokian yaz lastiği testlerini G.Afrika'da yaptırıyor. Fin iklimi müsait olmadığı için en sıcak ülkeyi kullanıyorlar. Lastiğiniz çok elit olmakla birlikte, biraz ısınmaya ihtiyaç duyuyor tam performansı için...




  • merhabalar

    aracıma 4 adet yeni lastik ihtiyacım var. nokian almaya karar kıldım

    aracım jant ölçüsü 185 55 r15. iki nokian arasındaki fark nedir? fiyat bilgisi alabilir miyim misa dan?

    http://www.kmlastik.com/Nokian-185-55-R-15-XL-86-H-Nokian-WR-G2-Lastik,PR-1499.html

    http://www.kmlastik.com/Nokian-185-55-R-15-86-H-XL-Nokian-WR-D3-Lastik,PR-1467.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oscardante -- 29 Nisan 2012; 12:57:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oscardante

    merhabalar

    aracıma 4 adet yeni lastik ihtiyacım var. nokian almaya karar kıldım

    aracım jant ölçüsü 185 55 r15. iki nokian arasındaki fark nedir? fiyat bilgisi alabilir miyim misa dan?

    http://www.kmlastik.com/Nokian-185-55-R-15-XL-86-H-Nokian-WR-G2-Lastik,PR-1499.html

    http://www.kmlastik.com/Nokian-185-55-R-15-86-H-XL-Nokian-WR-D3-Lastik,PR-1467.html


    İki lastik de kış lastiği. Kış lastiği mi alacaksınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdilbaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre1270393

    Merhaba 195 60 15 ebatında nokian h lastiği ne kadar 4 tane almak istiyorum fiyat nedir stokta var mıdır?

    bugün sordum bende

    h için 175 dediler
    v için 180 dediler

    başka bir bayide v için 175 verdiler ben v istediğim için (çıkmayacak olsanız bile yol tutuşu daha iyi olur v lerin) h sormadım ama 5 tl ucuz olur ki 20 tl için değmez h almaya...

    sök tak balans standart zaten...

    bu fiyatlar 6 taksitli fiyatları

    ankara

    merhabalar bende 195 60 15 v arıyorum ankara da, fiyat aldığınız bayi adreslerini pm atabilir misiniz...

    birde arkadaşlar, araç linea t-jet 205 60 15 lastik kullanırsam sıkıntı yaşar mıyım (orjinali 196 60 15, birde 195 55 r16 olanlar var), jant değişikliği gerekir mi? yakıt tüketimi önemli değil, yol tutuş artsın istiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sencer33

    quote:

    Orijinalden alıntı: oscardante

    merhabalar

    aracıma 4 adet yeni lastik ihtiyacım var. nokian almaya karar kıldım

    aracım jant ölçüsü 185 55 r15. iki nokian arasındaki fark nedir? fiyat bilgisi alabilir miyim misa dan?

    http://www.kmlastik.com/Nokian-185-55-R-15-XL-86-H-Nokian-WR-G2-Lastik,PR-1499.html

    http://www.kmlastik.com/Nokian-185-55-R-15-86-H-XL-Nokian-WR-D3-Lastik,PR-1467.html


    İki lastik de kış lastiği. Kış lastiği mi alacaksınız?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: akıllıdeli06

    quote:

    Orijinalden alıntı: mdilbaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre1270393

    Merhaba 195 60 15 ebatında nokian h lastiği ne kadar 4 tane almak istiyorum fiyat nedir stokta var mıdır?

    bugün sordum bende

    h için 175 dediler
    v için 180 dediler

    başka bir bayide v için 175 verdiler ben v istediğim için (çıkmayacak olsanız bile yol tutuşu daha iyi olur v lerin) h sormadım ama 5 tl ucuz olur ki 20 tl için değmez h almaya...

    sök tak balans standart zaten...

    bu fiyatlar 6 taksitli fiyatları

    ankara

    merhabalar bende 195 60 15 v arıyorum ankara da, fiyat aldığınız bayi adreslerini pm atabilir misiniz...

    birde arkadaşlar, araç linea t-jet 205 60 15 lastik kullanırsam sıkıntı yaşar mıyım (orjinali 196 60 15, birde 195 55 r16 olanlar var), jant değişikliği gerekir mi? yakıt tüketimi önemli değil, yol tutuş artsın istiyorum



    Merhaba Ankara BAyibimz Otomat Otm.A.ş. size yarımcı olacaktır.

    TURAN GÜNEŞ BULVARI.73/C YILDIZ/ÇANKAYA
    0312 492 17 10




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akıllıdeli06

    quote:

    Orijinalden alıntı: mdilbaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre1270393

    Merhaba 195 60 15 ebatında nokian h lastiği ne kadar 4 tane almak istiyorum fiyat nedir stokta var mıdır?

    bugün sordum bende

    h için 175 dediler
    v için 180 dediler

    başka bir bayide v için 175 verdiler ben v istediğim için (çıkmayacak olsanız bile yol tutuşu daha iyi olur v lerin) h sormadım ama 5 tl ucuz olur ki 20 tl için değmez h almaya...

    sök tak balans standart zaten...

    bu fiyatlar 6 taksitli fiyatları

    ankara

    merhabalar bende 195 60 15 v arıyorum ankara da, fiyat aldığınız bayi adreslerini pm atabilir misiniz...

    birde arkadaşlar, araç linea t-jet 205 60 15 lastik kullanırsam sıkıntı yaşar mıyım (orjinali 196 60 15, birde 195 55 r16 olanlar var), jant değişikliği gerekir mi? yakıt tüketimi önemli değil, yol tutuş artsın istiyorum



    merhaba dün 4 adet nokian 195 60 R15 88V 2012 nin 11. haftası üretimli lastiklerimi Otomat A.Ş. den aldım (turan güneş 73/c 0312 492 17 10)

    88V olduklarından tanesi 165 TL (nakit) olarak aldım. sökme, takma, balans ayarı ve nitrojen dolumu dahil... Saolsunlar çok yardımcı oldular.

    88H için 160 TL (nakit) fiyat vermişlerdi sökme, takma, balans ayarı ve nitrojen dolumu dahil...

    V 240 km ye kadar h ise 210 km ye kadar t ise 190 km ye kadar dayanır.

    r değeri büyürse jant değişimi gerekir o değer jantın yarı çapıdır. Lastiklerin yuvalarına sığıp sığmamadı ile ilgili olduğundan ne desem yalan olur. araçla herhangi bir lastikçiye giderseniz daha doğru bilgi verir size

    yol tutuşun artması için ortadaki rakamın büymesi gerekli yani sığarsa 195 60 15 yerine 195 65 15 gibi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdilbaz -- 5 Mayıs 2012; 10:43:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdilbaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: akıllıdeli06

    quote:

    Orijinalden alıntı: mdilbaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre1270393

    Merhaba 195 60 15 ebatında nokian h lastiği ne kadar 4 tane almak istiyorum fiyat nedir stokta var mıdır?

    bugün sordum bende

    h için 175 dediler
    v için 180 dediler

    başka bir bayide v için 175 verdiler ben v istediğim için (çıkmayacak olsanız bile yol tutuşu daha iyi olur v lerin) h sormadım ama 5 tl ucuz olur ki 20 tl için değmez h almaya...

    sök tak balans standart zaten...

    bu fiyatlar 6 taksitli fiyatları

    ankara

    merhabalar bende 195 60 15 v arıyorum ankara da, fiyat aldığınız bayi adreslerini pm atabilir misiniz...

    birde arkadaşlar, araç linea t-jet 205 60 15 lastik kullanırsam sıkıntı yaşar mıyım (orjinali 196 60 15, birde 195 55 r16 olanlar var), jant değişikliği gerekir mi? yakıt tüketimi önemli değil, yol tutuş artsın istiyorum



    merhaba dün 4 adet nokian 195 60 R15 88V 2012 nin 11. haftası üretimli lastiklerimi Otomat A.Ş. den aldım (turan güneş 73/c 0312 492 17 10)

    88V olduklarından tanesi 165 TL (nakit) olarak aldım. sökme, takma, balans ayarı ve nitrojen dolumu dahil... Saolsunlar çok yardımcı oldular.

    88H için 160 TL (nakit) fiyat vermişlerdi sökme, takma, balans ayarı ve nitrojen dolumu dahil...

    V 240 km ye kadar h ise 210 km ye kadar t ise 190 km ye kadar dayanır.

    r değeri büyürse jant değişimi gerekir o değer jantın yarı çapıdır. Lastiklerin yuvalarına sığıp sığmamadı ile ilgili olduğundan ne desem yalan olur. araçla herhangi bir lastikçiye giderseniz daha doğru bilgi verir size

    yol tutuşun artması için ortadaki rakamın büymesi gerekli yani sığarsa 195 60 15 yerine 195 65 15 gibi...

    merhaba pm için teşekkürler
    yeni lastikleriniz hayırlı olsun ilk izlenimleri de bekleriz,
    bende kararsız kaldım cinturato p1 için de 160 fiyat aldım 88h
    bu hafta geçti artık önümüzde ki hafta lastik işini çözmek istiyorum, hankook epey uğultu yapıyor... otomat aş de aklımda

    bu arada bilen arkadaşlar cevaplarsa sevinirim birkaç lastikçi den duydum ama pek kafama yatmadı.. V, H, T de sadece hıza dayanıklılık mı, lastiğin sertliği de değişiyor mu?
    şöyle ki v 240 km hıza dayandığı için daha sert malzeme mi kullanılıyor?




  • merhabalar.2010 model mazda 3 aracıma 205 55 r 16 nokian z g2 lastik bakıyorum.aracımı burdur da kullanıyorum.acaba nerde bulabilirim yardımcı olursanız memnun olurum saygılarımla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akıllıdeli06

    merhaba pm için teşekkürler
    yeni lastikleriniz hayırlı olsun ilk izlenimleri de bekleriz,
    bende kararsız kaldım cinturato p1 için de 160 fiyat aldım 88h
    bu hafta geçti artık önümüzde ki hafta lastik işini çözmek istiyorum, hankook epey uğultu yapıyor... otomat aş de aklımda

    bu arada bilen arkadaşlar cevaplarsa sevinirim birkaç lastikçi den duydum ama pek kafama yatmadı.. V, H, T de sadece hıza dayanıklılık mı, lastiğin sertliği de değişiyor mu?
    şöyle ki v 240 km hıza dayandığı için daha sert malzeme mi kullanılıyor?



    rica ederim ilk izlenimlerim gayet olumlu. Geçen kış 4 adet 195 60 r15 88t yokohama w.drive kışlık almıştım. onları çıkarıp nokianı takınca inanılmaz sessizleşti aracım. Kışlık lastik yapısı gereği sesli olur ama onlardan önceki v desenli lastiklerimle karşılastırırsam hem konfor çok arttı hemde daha bir güven veriyor.

    dün ikea tarafından incek tarafına gittik. dönüşte yıldız tarafına gelen bir yol var biliyormusunuz bilmem (trt nin önünden geçen yol) oradaki tünelin içi su dolmuş bende 60-70 km hızla suya daldım hemde o tünel girdiğiniz anda kıvrılmaya başlar yani olabilecek en tehlikeli durumlardan biriyle karşılaştım. aslında yapılmaması gerekir ama ani şekilde frene basıyor insan ister istemez ilk tepki olarak. hiç bir şekilde bırakmadı araç yolu bu lastiklerde bulunan cilalanmış yağmur tahliye kanalları gerçekten çok farkettiriyor.

    onun dışında ani frenlemede yaptım bu sabah işe gelirken gerçekten yol tutuşlarına diyecek yok.

    yalnız takılmadan önce incelediğimde yanakları fazla yumuşak gibi geldi bana. bundan dolayı çukurlardan daha bi dikkatli kaçmak gerekir diye düşünüyorum.

    diğer konuda daha bilgili arkadaşlar cevaplarsa bende öğrenmiş olurum. ben aracımın yaptığı son hıza uygun olduğu için v aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdilbaz -- 7 Mayıs 2012; 16:47:08 >




  • 
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.