Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Nokiadan Yeni Modeller:6680 6681 6101

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
38
Cevap
0
Favori
1.738
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Nokiadan Yeni Modeller:6680 6681 6101
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    524 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: IRFUN4EVER

    eh be bi defada modelimiz kötü oldu dese bea.yuh ya.kardeşim biz kötü olduğu zaman kötü diyoz nokiacilar olarak.kendi markamizda kara listemiz var.ama sony ericsonda maşallah bi tek kötü yan yok.hepsi birinci.

    Nokia Kara Liste(kendi düşüncem)

    8310
    7650
    7260
    7250i
    7250
    7210
    68xx(alayi bi işe yaramaz)
    6670
    6610
    6610i
    6100
    5210
    5140
    3410
    1100



    gördüğün gibi baya uzun bi liste.ama bu benim listem.Herkes aynı fikirde değildir.

    Yinede Nokia dünyada 1 tanedir.




    6800 kullanmıştım şahsen mükemmel bi telefondu...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4050 Mesaj
    quote:

    Bekleme süresi yine düşük.BL-5C bataryası 6600'dada kullanılıyor.İki üç program yükledin mi 6600 arkada çalışan sinir bozucu uygulamalardan dolayı 48 saat bile gidemiyordu.Aynı şekilde 6630da aynı bataryayı kullanıyor ve oda çok az bir kullanımla 2 günü bulmuyor.Bu 256k renk 6680 ne kadar gider bilemiycem.
    6630'un kaba dizaynını biraz atmışlar o güzel olmuş ama yinede şekil yoksunu bir telefon.Tuşlar bitişik.Aralarında biraz boşluk olsa daha iyi olurdu.
    Onun harici gayet güzel.


    evet abi bu telfona neden bu bataryadan koydular anlamadim
    Bl-6c koysalardi mesela(n-gage qd ninki 1000 küsür amper sanirim 1070 ti)

    ama bilemicemde 6670 yi tasarim olarak gecebiledek bi nokia modeli ben bilmiyom.bu kadarmı dandik bi tasarim olur yahu.

    quote:

    çoğu aynı ama 8310 a katılamıycam ve ben bi telefon daha ekliycem aralarına 2650 var bide....


    abi 2650 kapaliyken gayet iyi duruyoda açilinca tam bi felaket.ama kizlar için güzel bi secim olabilir.ozellikle kırmızısı
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4050 Mesaj
    quote:

    6800 kullanmıştım şahsen mükemmel bi telefondu...


    aslinda maksadim 6800 i koymak degildi.çünkü 6800 dan sonra bi dünya model cikarttilar 68 serisinden hepside ayni bu yuzden digerleri gereksiz geldi bana.

    sadece bi model yetebilirdi.hatta nokia hadi aralarda 5 ay olsada cikarsa neyse
    bir günde iki tane ayni gruptan duyurmuştu.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1960 Mesaj
    koskoca fuardan cikan bunlar mi???
    yok mu baska modeller?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    14147 Mesaj
    polatA msn e gelsene yaw nerelerdesin???
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10299 Mesaj
    bence bu 6680 midir nedir tip olarak çok babacek olmuş ya. harbi beyendim. ama dediklri gibi biraz se ye benzer olmuş tuş takımı ama olsun nokia anca tipi güzel bi tel yapmış. tabi 6600 dan sonra. ekranın çözünürlük olayı nedir beyler. 262 ye geçebilmiş ama pikseli büyütebilmişmi.

    sonra nokia nın kara listesi olması çok normal. mesela 6510 gibi bi telefonla tamamen aynı özelliklere sahip 8310 yaparsan her akıllı insan 8310 a kötü diyebilir. ama se de otarz bi durum söz konusu değil yada benzer oluncada iyi olan sonra çıkıyor bu zaten normal anormal olan ise biri iyi biri kötü olan şeyin aynı anda çıkması.

    SE yide kötülemek kolay beyler. t630 a kadarki her telefonu p serisi hariç ekranları 5 para etmezdi. birde genel olarak bi yavaşlık sözkonsu
    |
    |
    _____________________________
    GM 5 Plus
  • Yarbay
    4050 Mesaj
    valla abi bu kadar.samsung baya tanitti ama onlar yeni degil 1-2 ay once CES de tanittilar onlari.

    valla CEBIT HAMBURG 10 mart bekliyoz burdada baya bişi cikar herhalde.

    ya ben en çok nokianin 8xxx serisine ne yapacagini düşünüyom adamlar kaç yildir dokunmadilar bu seriye ya.
    bide tabiki N-gage 2
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3742 Mesaj
    Nokia nın tasarım ekibi deişti galiba :))
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8311 Mesaj
    6680 gercekten iyi görünüyor.
    |
    |
    _____________________________
    "3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510 58209 74944 5923"
  • Yüzbaşı
    687 Mesaj
    nokia yine kendini asmıs yine tek rakibi kendi modelleri
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    21 Mesaj
    haydaa 6630 almaya kadar veriom 6680 çıkıo bu teknoloji adamı delirtir.Bu arada verdiin fiyatlar biraz az değil mi?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4050 Mesaj
    quote:

    haydaa 6630 almaya kadar veriom 6680 çıkıo bu teknoloji adamı delirtir .Bu arada verdiin fiyatlar biraz az değil mi?


    abi bu fiyatlar yaklaşik olacak fiyatlar.
    ha bunun ustune bide kdv mizi koyacan. :)

    abi 6680 i alinca burda kullanamazsin adam gibi.ondeki kamera bi işe yaramaz.6681 sansa gider :)
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3346 Mesaj
    bunların hızına yetişilmey yaw her gün yeni birşey çıkıyor
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3172 Mesaj
    +1
    quote:

    Orjinalden alıntı: bscol

    bunların hızına yetişilmey yaw her gün yeni birşey çıkıyor
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1962 Mesaj
    valla bence 6680 güzel telefon 6630 almıştım bakalım çıksın piyasaya ne kadar dan çıkacak ve doğubank a hemen düşer zaten 6630 gibi ilk çıktığında 1000$ derler sonra düşer gelir 900-800-700-600-500$ a kadar.hayırlısı.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    806 Mesaj
    nokia çok akıllı ilerliyor..
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7797 Mesaj
    6680 bencede guzel gozukuyo ama sony ericsson un yeni telleri cikcakmis 3 mp li diye duydum onlari beklemek lazim
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    583 Mesaj
    beN kaMeraSı arKasında oLanı yani 6681 i terCih eDerim. $u 6680 kaMeraSı önDe oLSa daHa süpeRR oLacaKTı
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4050 Mesaj
    6680 de hem önde hem arkada kamera var.çift kamera.
    arkadaki 1,3mp
    ondeki 640*480(video görüşme yapmak için)
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
Masal
Mobilya Takımları
google reklamları
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.