Şimdi Ara

NOKİA N93İ İNCELEME VE PAYLAŞIM MERKEZİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.351
Cevap
2
Favori
78.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 191
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 244
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 gün 21 saat 56 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 254
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • tekno2007 (244 mesaj) Reis-i Eagles (241 mesaj) Ghost RideR (49 mesaj) Mr. Jingles (45 mesaj) crux2005 (43 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (19 mesaj) Mini (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • EVET ARKADAŞALR N93 DEDİK VE BİR SİTEDEN


    YENİ N93İ MODELİNİN RESİMLERİ BULDUM N93 E GÖRE DAHA HOŞ DURUYO


    EVET İNCELEYİN YORUMALRINIZI BEKLİYORUM

    LİNK TIKLA AŞAĞIDAKİ

    http://mobil.idnes.cz/nokia-pripravuje-inovovany-model-n93i-prvni-fotografie-pgn-/mob_denik.asp?c=A061103_113652_mob_denik_ada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tekno2007 -- 29 Mayıs 2007; 11:02:53 >



    |
    |
  • EGER BOLE BI TEL VARSA SANKI BIRAZ DAHA UFAK GIBI N93 TEN AMA YINE BUYUK OZELLIK OLARAKTA NE EKLEYEBILIRLERKI HER SEY VAR ZATEN N93 TE ANCA SABIT DISK FELAN KOYARLARSA ANCA BI FARKI OLUR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reis.ertugrul -- 14 Mart 2007; 22:35:51 >
  •  NOKİA N93İ  İNCELEME VE PAYLAŞIM MERKEZİ

     NOKİA N93İ  İNCELEME VE PAYLAŞIM MERKEZİ

     NOKİA N93İ  İNCELEME VE PAYLAŞIM MERKEZİ


    resimlerini de ben koyayım bari bi yardımımız olsun. Bu arada telefon güzel tabi Fake degilse.!!!




  • Fake gibi durmuyor orjinal bir tel tasarım açısından acaba n93i ye niye gerek duydular?
  • ciksin abi bu da ciksin.

    once puslu puslu fotografi, sonra kendisi. piyasa degisti artik.
  • bu arada bu resimleri ceken telefon da nokia ya benziyor sanırım N73 mü ben mi yanlış görüyorum. berbat resimler:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hi-Tech-Man -- 3 Kasım 2006; 20:30:47 >
  • yahu ben bu nokia nın -i- işine anlam veremiyorum pazarlama taktiği gibi bir şey N93 ten çok farklıysa N93 i deme buna kardeşim farklı değilse neden piyasa çıkıyor nokia bunu hep yapıyor ben -i- modellerini hiç almadım....
  • fena değil tipi ama yine aynı buyuklukteyse alınmaz
  • çin işi olmasın...

    zamanında çinliler opel fronterayı bire bir yapmışlardı... ama çarpışma testlerinden "sıfır" puan almıştı araç...
  • Bence Tipi İyi Değil
  • çok çekici gözükmüyor
    çıksın bakalım inceleriz
  • Ben de aynı fikirdeyim...
  • kolpa gibi duruyo be bu
  • KOLPA NE ABI
  •  NOKİA N93İ  İNCELEME VE PAYLAŞIM MERKEZİ


    telefonun altındaki fan mı
  • güzel görünüyor ama puslu fotoğraflarda gerçekte nasıl olacak çıkınca görücez bakalım
  • evet bu topihin ilk açan sahibi olrak bilgileriem devam etmek istiyorum duyduğuma göre n93i özellleri şöyleymiş

    n93i n93 e göre farklı özellileri


    n93i

    5 mp camera

    100 mb dahili bellek

    5x optik zom

    3 gb kart destegi

    DİĞER N93 ÖZELLİLERİN HEPSİDE MEMCUT RADYO WAİRFAY VS ŞİMDİLİK ELİEM BU BİLGİLER GEÇTİ
  • Abi bu parmak izi nı cok bellı edeer en sevmedıgım sey de odur cantamda mutlaka gozluk bezı tasırım herhalde bunu alsam elımden dusurmem bezı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tekno2007

    evet bu topihin ilk açan sahibi olrak bilgileriem devam etmek istiyorum duyduğuma göre n93i özellleri şöyleymiş

    n93i n93 e göre farklı özellileri


    n93i

    5 mp camera

    100 mb dahili bellek

    5x optik zom

    3 gb kart destegi

    DİĞER N93 ÖZELLİLERİN HEPSİDE MEMCUT RADYO WAİRFAY VS ŞİMDİLİK ELİEM BU BİLGİLER GEÇTİ




  • elime bilgi geçtikçe eklicem foruma şimdilik bide şu siteden inceleyin



    http://www.s60.estranky.cz/clanky/co-nas-ceka_/nokia-n93i-novy-design



    N93İ hakında haberlerim devam edecektir
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.