Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Nokia Lumia 1020 Kullananlar Kulübü | Ana Konu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
7.567
Cevap
40
Favori
201.822
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Windows Phone ve Tabletler >> Cihazlar Genel >> Nokia Lumia 1020 Kullananlar Kulübü | Ana Konu
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    458 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: _Shinku_



    Hehehe super resim. Ellerine saglik...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    118 Mesaj
    beyler uygulamaların güncellemeleri magazada gözükmüyor neden aceba black güncellemesinden sonra cihazda onlarca oyun (19) adet ve uygulama (13) adet nedense hiçbirine güncelleme gelemedi bugün tesadüfen ücretli aldıgım iki oyunu magazada ziyaret ettigim sırada alltta güncelle butonu çıktı ama nedense bunu magaza girdigimiz hemen o girişte yazması lazımdı degil sanki bu güncelleme bildirimnde bir sıkıntı oluştu blackten sonra sizdede böylemi yaa 2 hafta az bir süre degil heaa
    _____________________________
    Nisrockolik....
  • Teğmen
    118 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: panpalı tüfek

    dostlar kendi çektiğim video örneğini paylaşmak istedim merak eden arkadaşlar için, video zoom'lu şekildedir bayağı uzaktan çektim izlerken zaten fark edeceksiniz uzaklığı ama ona rağmen kaliteden hiç bişey eksiltmedi + ses kaliteside cabası





    hacı hayk yada şeyn yokmuydu konserde ayrıca kim bu tam çıkaramadım sancakmı ados mu :D video performansını güneşli havada hareket halindeki araçtan çekmeli ben denedim baya net bulanıklık yada odaklama sorunu yok gayet akıcı ses alımına zaten bişey demiyorum video yanı kameraya göre dahada agır basıtıgı aşikardır
    _____________________________
    Nisrockolik....




  • Binbaşı
    1747 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: saw_saw_saw

    Kalite her zaman kalitedir. Aç youtube'dan 240p Video ile 1080p Video yu karşılaştır ondan sonra bu Full HD takıntısını anlamıyorum diye gel bana tezini savun. Madem öyle daha iyi Video ve fotoğraf çeksin diye (Full HD) neden gidip 41 MP lik kameralı telefon alırsın bende bunu anlamıyorum.. (?)

    Demek 1 günü aktif kullanımla 3g veya Wifi sürekli açık %25 şarjla bitirebiliyorsun öyle mi? Çok garip.. Lütfen ricam "1" gününü internette dolaş Video izle bol bol fotoğraf çek Video çek sonra bana ekran görüntüsü al kaç saat dayanacak bir görelim.

    Amacım kesinlikle telefonu kötülemek değil lütfen beni yanlış anlamayın. Kaç defa alacakken direklerden döndüm. Formu başından beri takip edenler bilecektir beni sırf fotoğraf ve Video özelliği için alacaktım 1020'yi ama hal durum bu iken mecbur 2. Versiyonunu bekleyeceğim..

    Telefondan beklediğim
    Full HD ekran
    Wifi açık aktif kullanımla 1 günü çıkarması
    Oyun falan oynamam
    Şarjı bitecek diye fotoğraf çekip müzik dinlemekten korkmamak
    Vs. Vs. Eminim bunları her telefon kullanıcısı ister..

    Şimdi diyeceksin sanki note2 Full HD mi gelip arabalarını tafra yapıyorsun cevap hayır malesef note2 de Full HD değil ama yukarıda belirttiğim herşeyi çok rahatlıkla halledebiliyorum.

    Neyse tartışmak anlamsız bana göre eksik yönlerini belirttim. 1020 kullanıcılarından ricam bol bol fotoğraf çekim (amatörce, şokofok Vs. Kullanmadan) burada fotoğraf ve videolarını yayınlamaları. Benim asıl amacı buydu o yazıyı yazarken.. Hadi kalın sağlıcakla takipteyim =)

    Full hd video ile full hd ekranın arasındaki bağlantıyı anlamadım. Full hd ekran olmaması almama sebebim demişsiniz örneklerken videoyu örneklemişsiniz. Hocam videoyu her yerde izlersin bunun için full hd olması elbette iyi. Ama 4.5 inçlik bi ekranda full hd gereksiz. şu koyduğum smile gülerken kafasını sol tarafa çevirdiğinde ağız hizasında bir çizgi çıkıyor. 925in ekranında (1020 ile aynı ekrana sahip) yaklaşık 40cmden bunu fark edebiliyorsun. Heee zevk meselesidir, illaki full hd ekran istersin ona saygımız sonsuzdur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jumuu -- 26 Ocak 2014; 8:54:45 >
    |
    |
    _____________________________
    Nokia Lumia 925, Sony xperia m5, Iphone 7 plus 128 gb

    Sennheiser cx-300 ( ilk seri )Bose ie2, Sony xba-h1, Sennheiser momentum in-ear ( ios ), Fiio f9 pro, Ibasso it01

    Fiio İ1 dac&amfi, Fiio Q1 mark II dac&amfi

    DH’de 10 yıl!




  • Teğmen
    135 Mesaj

    sahnedeki sancak onun dışında sansi vardı ama video boyutu büyük olduğu için upload edemedim maalesef havalar güzel gitseydi açık hava denemesi yapıcaktım ama havalar kapalı güneş yüzü göremiyoruz ki
    |
    |
    Psiko27 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    135 Mesaj
    ne güzel uslu uslu duruyorlardı aniden mevzu çıktı

    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    846 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: baybarut

    Bu 50TL uygulama kuponu için dün kaydoldum , kesin kod geliyor mu? Yakınlarda başvuranlar durum ne?


    Geliyor. Daha önce kullanılmış olan bir kod da gelebiliyor.. Bu durumda fatura görüntüsü ile tekrar başvurmak gerekiyor..
    |
    |
    _____________________________
    Asus ZenBook ux330ua / Samsung TabPro S 12" / Lumia 1020 / Kadjar Icon 1.5 dci EDC 110 hp
  • Yüzbaşı
    846 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: qezqin

    Beyler bu 50 TL hediyeyi kullanmak için belirli bir kısıtlama var mı ? Bir ay içinde bitecek mutlaka ! Bitirmezsen bak biz seni bitiririz gibi tehditler nokia tarafından


    Cüzdana girdikten sonra 6 ay içinde kullanılabiliyor...
    _____________________________
    Asus ZenBook ux330ua / Samsung TabPro S 12" / Lumia 1020 / Kadjar Icon 1.5 dci EDC 110 hp
  • Çavuş
    67 Mesaj

    eyw çok saolasn hocam ..
    |
    |
    gemsaz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    67 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gemsaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: qezqin

    Beyler bu 50 TL hediyeyi kullanmak için belirli bir kısıtlama var mı ? Bir ay içinde bitecek mutlaka ! Bitirmezsen bak biz seni bitiririz gibi tehditler nokia tarafından


    Cüzdana girdikten sonra 6 ay içinde kullanılabiliyor...

    hocam bir sorum daha olucak ama ! marketten indirdiğimiz ücretli uygulamalarla ilgili ! herhangi bir nedenden dolayı telefonu sıfırladık diyelim malum ücretli uygulamalarda silinecek. tekrar uygulamaları satın almaya çalıştığımızda birkezdaha ücret ödemek zorunda kalıyormuyuz ???
    _____________________________




  • Yarbay
    3075 Mesaj
    Ekran koruyucu olarak
    http://www.n11.com/nokia-lumia-1020-buff-darbeye-dayanikli-ekran-koruyucu-P16896156
    Düşünüyorum



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Atatürk Gençliği Görev Başında...
  • Yarbay
    7362 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: qezqin

    quote:

    Orijinalden alıntı: gemsaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: qezqin

    Beyler bu 50 TL hediyeyi kullanmak için belirli bir kısıtlama var mı ? Bir ay içinde bitecek mutlaka ! Bitirmezsen bak biz seni bitiririz gibi tehditler nokia tarafından


    Cüzdana girdikten sonra 6 ay içinde kullanılabiliyor...

    hocam bir sorum daha olucak ama ! marketten indirdiğimiz ücretli uygulamalarla ilgili ! herhangi bir nedenden dolayı telefonu sıfırladık diyelim malum ücretli uygulamalarda silinecek. tekrar uygulamaları satın almaya çalıştığımızda birkezdaha ücret ödemek zorunda kalıyormuyuz ???

    Artık size ait o. Tekrar ödeme yapmanıza gerek yok. Aynı şey ücretsiz olan uygulamayı yüklediğinizde, o uygulamanın daha sonra ücretli olmasında da geçerli.
    _____________________________
    ...




  • Çavuş
    67 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: eP_362

    quote:

    Orijinalden alıntı: qezqin

    quote:

    Orijinalden alıntı: gemsaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: qezqin

    Beyler bu 50 TL hediyeyi kullanmak için belirli bir kısıtlama var mı ? Bir ay içinde bitecek mutlaka ! Bitirmezsen bak biz seni bitiririz gibi tehditler nokia tarafından


    Cüzdana girdikten sonra 6 ay içinde kullanılabiliyor...

    hocam bir sorum daha olucak ama ! marketten indirdiğimiz ücretli uygulamalarla ilgili ! herhangi bir nedenden dolayı telefonu sıfırladık diyelim malum ücretli uygulamalarda silinecek. tekrar uygulamaları satın almaya çalıştığımızda birkezdaha ücret ödemek zorunda kalıyormuyuz ???

    Artık size ait o. Tekrar ödeme yapmanıza gerek yok. Aynı şey ücretsiz olan uygulamayı yüklediğinizde, o uygulamanın daha sonra ücretli olmasında da geçerli.

    saolsn hocam.. bunun denemesini 2 TL'lik bi uygulamada yapmak var yinede
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    10852 Mesaj

    Buff dayanıklılık söz konusu oldumu iyidir ama içersindeki ekstra katman ekranda kırmızımsı kumlu bir görüntü oluşturuyor o sebeple pek tavsiye etmiyorum.
    |
    |
    baybarut kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    118 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Psiko27

    beyler uygulamaların güncellemeleri magazada gözükmüyor neden aceba black güncellemesinden sonra cihazda onlarca oyun (19) adet ve uygulama (13) adet nedense hiçbirine güncelleme gelemedi bugün tesadüfen ücretli aldıgım iki oyunu magazada ziyaret ettigim sırada alltta güncelle butonu çıktı ama nedense bunu magaza girdigimiz hemen o girişte yazması lazımdı degil sanki bu güncelleme bildirimnde bir sıkıntı oluştu blackten sonra sizdede böylemi yaa 2 hafta az bir süre degil heaa

    ...
    _____________________________
    Nisrockolik....
  • Yarbay
    6453 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Psiko27

    quote:

    Orijinalden alıntı: Psiko27

    beyler uygulamaların güncellemeleri magazada gözükmüyor neden aceba black güncellemesinden sonra cihazda onlarca oyun (19) adet ve uygulama (13) adet nedense hiçbirine güncelleme gelemedi bugün tesadüfen ücretli aldıgım iki oyunu magazada ziyaret ettigim sırada alltta güncelle butonu çıktı ama nedense bunu magaza girdigimiz hemen o girişte yazması lazımdı degil sanki bu güncelleme bildirimnde bir sıkıntı oluştu blackten sonra sizdede böylemi yaa 2 hafta az bir süre degil heaa

    ...

    geç geliyor yapacak bir şey yok. ben forumdaki güncelleme haberlerine bakarak daha çok güncelleme yapıyorum. kendi uyarı vermesini bklersek ohoooo
    |
    |
    _____________________________
    T100, 3120, D900i, K850i, E66, N86, İnnov8, 6700, N79, İ8910, N82, S8300, E52, S8500, N8, İ9000, İ9100, N8 Turuncu, N7000, İ9100 (tekrar), HTC WP 8X, Lumia 920, 4S, İ9300, Lumia 1020, LG G2,4S, S4 Mini BE, S4 BE, S4 İ9505, OPTİMUS G PRO, i9500, LG G4, Note 5, Note 4 N910CQ, j7 pro 2017




  • Teğmen
    135 Mesaj
    arkadaşlar ekran koruyucu kullanan var mı veya önerisi olan, telefonun ekranında küçük küçük çizikler oluştu hiç değilse bundan sonrasını sağlama alalım.buff çok mu kötü gösteriyor ekranı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    3075 Mesaj
    Benim şarjım 1,5 gün ancak gidiyor
    ortalama 2 saatte şarj oluyor
    9 günlük bir telefon
    şarj durumu normal mi
    wifi açık arka planda uygulama yok

    ben de ekran koruyucu film arayışındayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baybarut -- 27 Ocak 2014; 19:22:03 >
    _____________________________
    Atatürk Gençliği Görev Başında...
  • Yarbay
    6453 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: panpalı tüfek

    arkadaşlar ekran koruyucu kullanan var mı veya önerisi olan, telefonun ekranında küçük küçük çizikler oluştu hiç değilse bundan sonrasını sağlama alalım.buff çok mu kötü gösteriyor ekranı

    dandik jelatinler kenarlarda yada üstte altta boşluk bırakıyor. kenarlar eğimli olduğu için. görerek yada kullanan biri önerse iyi olur. ben bir ara taktım normal jelatin, içime sinmedi hiç. dokunmatikte sorunda yaptı gibime geldi ama emin değilim. güncellemeden sonra hiç tekrar etmedi.
    |
    |
    _____________________________
    T100, 3120, D900i, K850i, E66, N86, İnnov8, 6700, N79, İ8910, N82, S8300, E52, S8500, N8, İ9000, İ9100, N8 Turuncu, N7000, İ9100 (tekrar), HTC WP 8X, Lumia 920, 4S, İ9300, Lumia 1020, LG G2,4S, S4 Mini BE, S4 BE, S4 İ9505, OPTİMUS G PRO, i9500, LG G4, Note 5, Note 4 N910CQ, j7 pro 2017
  • Yarbay
    6453 Mesaj

    1.5 gün ancak gidiyor cümlesi yanlış
    benim telefonumun şarjı 1.5 gün gidiyor
    olması gereken bu iyi bir şey. oyun oynayınca akşama doğru ben şarja takıyorum
    |
    |
    baybarut kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    T100, 3120, D900i, K850i, E66, N86, İnnov8, 6700, N79, İ8910, N82, S8300, E52, S8500, N8, İ9000, İ9100, N8 Turuncu, N7000, İ9100 (tekrar), HTC WP 8X, Lumia 920, 4S, İ9300, Lumia 1020, LG G2,4S, S4 Mini BE, S4 BE, S4 İ9505, OPTİMUS G PRO, i9500, LG G4, Note 5, Note 4 N910CQ, j7 pro 2017
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
e-ticaret
sohbet
SEO
son dakika
üniversite
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.