Şimdi Ara

Nokia Lumia 1020 Kullananlar Kulübü | Ana Konu (35. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
7.600
Cevap
38
Favori
227.786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: badtrip

    Arkadaşlar selam..

    Birkaç gündür dikkatimi çeken birşey var.
    Çok da önemli değil aslında ama eski telefonum bile düzgündü.
    Şöyle ki, bir mp3 dinlerken, kulaklık üzerindeki butona basarak şarkıyı pause ettim.
    Aynı butona tekrar tıklayarak normalde mp3 un kaldığı yerden devam etmesi gerekir.
    Ancak etmiyor!

    Telefonu elime alıp tuş kilidinden çıkıp player basmam gerekiyor. Çakma wp7 bu işi bir güzel hallediyordu.
    Yoksa benim kulaklıkta mı sorun var?

    Deneme imkanınız var mı?

    Dostum senin yazını gördükten hemen sonra denedim ,ekranı kilitli iken kulaklıktaki tuş ile durdurdum ve tekrar bastım sonuç ise şarkı kaldığı yerden etti...Ancak şöyle olabilir sizin dediğiniz olay mesela şarkıyı durdurdunuz belli bir müddet ( ne kadar süre veya süre olduğundan da emin değilim) sonra o şarkı,ses yükseltme yerinden kayboluyor o zaman müziği tekrar açmak için Müzik'e veya Mix Radio'a girmeniz gerekiyor belki o zaman kaldığı yerden başlamayabilir.




  • Ben geldim hava değişimi verdiler 7 gün artık forumdayım

    argo yazdığım içim yedim ceza sorun yok.

    ben yokken sayfalar uçmuş gitmiş maşallah 1 sayfa bile ilerlemez mi arkadaş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egemen_e -- 10 Aralık 2013; 12:30:48 >




  • egemen_e kullanıcısına yanıt
    hoşgeldin dostum telefonu servise yolladım bugün bendeki gelişme bu :(
    pil bozuk %90 anlarlar inşallah not iliştirdim yanına uçak modunda bile %30 harcıyor diye 7-8 saatte bakalım nolcak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: F-138

    hoşgeldin dostum telefonu servise yolladım bugün bendeki gelişme bu :(
    pil bozuk %90 anlarlar inşallah not iliştirdim yanına uçak modunda bile %30 harcıyor diye 7-8 saatte bakalım nolcak

    yazılım yükler geri verirler ilk etapta büyük ihtimalle.
    ama bakalım umarım parça değişimi yaparlar o zaman değişim kapısı açılır.
    yada hiç uğraşma yüklesinler yazılım düzelsin sende rahat et.
    sanki bir ara bir yerde gdr3 yüklettim şarjı normal gidiyor yazmıştın? gene mi bozuldu?



    bendeki gelişmeler;

    silikon kılıfdan gına geldi çıkarttım. telefon çok hoş düzgün kılıf bulana kadar böyle gider.

    telefon sapıtıyor gibi gelmişti; geri tuşu takılı kalıyor gibi kendi kendine geri gidiyordu uygulamalarda, dün çok sinirlendirdi, acaba dedim ekran jelatinini söktüm düzeldi.

    ekran jelatini takan olursa dokunmatik tuşlar kafayı yiyor bilginiz olsun.

    badtrip; kulaklığı bende test ettim durdurma devam ettirme çalışıyor. ama arkadaşta dedi ya; tekrar başlatmak için bekliyor musun? kısa sürelerde çalışıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Shinku_

    Arkadaşlar bugün Migros'tan nokia lumia 1020 aldım. Telefon şık, fotoğraf kalitesi filan güzel fakat şöyle bir sorunla karşılaştım. Telefonu biraz kullandıktan sonra telefonun dokunmatikleri kendi kendine basmaya başlıyor. Bazen de dokunmatik ekran kilitleniyor ve yanıt vermiyor. Telefonun dokunmatik hassasiyet ayarını Normale aldım fakat sorun devam ediyor ve telefonu açıp kapayıncaya kadar düzelmiyor. Ayrıca telefonda sim kartı pin kodu değiştirme yerini bulamadım.

    Böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu?

    Sim kartı pin kodu yerini bilen var mı?

    Yardımcı olursanız sevinirim.

    Şunu da sorayım unutmadan Nokia Software updater ile telefonu güncellersem garanti dışı kalır mı? Telefona güncelleme aratıyorum fakat güncelleme bulmuyor ve en son sürüm de değil .50 li sürüm olması gerekirken 49 lu sürüm.

    İlk mesaja beni de ekleyin lütfen.

    Belki aynı sorunla karşılaşan vardır diye yazıyorum. Telefonu 21 Kasımda aldıydım. Ekran dokunmatikte kendi kendine basma sorunu vardı. (Telefon alalı 1 hafta olmadan servise gitti.) Global Türkiye romunu yükleyerek geri verdiler tabi sorun düzelmedi. Servise Migros götürmüştü alır almaz denedim yolda daha eve gelmeden tekrar migrosa döndüm ve verdim bu sefer telefonun iadesini veya değişimini istedim bunu yapamayacaklarını söylediler halbuki telefonu alırken satan migros çalışanı bize 1 ay içerisinde arızalı olduğuna dair servisten yazı getirilirse değiştirebileceğimizi söylemişti şimdi dediği şey servis böyle yazı vermiyormuş değiştirmek mümkün değilmiş ancak tamire gidebilirmiş dedik iyi gitsin servise 2. kez daha 1 hafta olmadı alalı. Bu arada kanunları araştırdım bilgisiz arkadaşlar olabilir diye.

    Yeni Tüketici Kanunu devreye girmedi (6 ay sonra devreye girecek sanırım) o yüzden şuan geçerli olan kanuna göre;

    4077 sayılı kanunun 4. maddesine göre;

    İKİNCİ KISIM: TÜKETİCİNİN KORUNMASI VE AYDINLATILMASI
    AYIPLI MAL
    Madde 4 - (Değişik madde: 06/03/2003 - 4822 S.K./4. md.)
    Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilanlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.
    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
    (Değişik fıkra: 21/02/2007-5582 S.K./22.mad.) İmalatçı-üretici, satıcı, bayi, acente, ithalatçı ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına veya 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre kredi veren, ayıplı maldan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre kredi veren konut finansmanı kuruluşunun sorumluluğu teslim tarihinden itibaren 1 yıl süre ve kullandırdığı kredi miktarı ile sınırlıdır. Konut finansmanı kuruluşları tarafından 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre verilen kredilerin devrolması halinde dahi, kredi veren konut finansmanı kuruluşunun sorumluluğu devam eder. Krediyi devralan kuruluş bu madde kapsamında sorumlu olmaz. Ayıplı malın neden olduğu zarardan dolayı birden fazla kimse sorumlu olduğu takdirde bunlar müteselsilen sorumludurlar. Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz. *


    İade, ayıpsız misliyle değişim veya ayıp oranında indirim talep etme hakkım var. Bunu belirten bir ihtarname yolladık (30 gün içerisinde yollanması gerekiyormuş) ve migros genel müdürlüğüne bu ihtarnameyi faks çektik telefonu aldığımız 5M Migros'a ise posta yoluyla gönderdik henüz ulaşmadı kargo takipten göründüğü kadarıyla. Tabi 2-3 kere müşteri hizmetlerine mail atıp ve telefonla arayarak ilgili kanunu göstererek değişim hakkımın olduğunu tamirden gelecek telefonu kabul etmeyeceğimi Tüketici Hakem Heyetine gideceğimi söyledim ve eskiden "Değişim yok üzgünüz, tamir olacak" diyen migros şimdi bana "teleservisten yazı bekliyoruz kullanıcı hatası(!) olup olmadığını belirten ondan sonra değiştireceğiz" diyor. Cihaz Ankara'dan İstanbul'a Üst onarıma gitti sanırım Cihaz şuan açık tamire alındı gözüküyor.



    21 Kasımda aldığım telefonu doğru düzgün kullanamadan servise verdim ve Migros bana hiçbir şekilde yardımcı olmadı ve üstüne üstlük eksik bilgi verdi. 10 gün sonra 1 ay olacak ve ben hala telefonun elime geçmesini bekliyorum. Siz, siz olun migrostan büyük elektronik alet almayın. 2 milyarı gittim migrosa verdim 1 hafta sonra Vatan Bilgisayarda 1850 liradan satışa çıktı. Onu geçtim keşke internetten hepsiburada.com dan alsaydım hiç değilse internetten satışlarda 7 gün içerisinde koşulsuz iade durumu var.

    Gelişmeleri yazarım.




  • siz telefona jelatin çektirdiniz mi?


    benim ekstra+bilgi ekranı şuan böyle. güncel mi acaba

    linke tıklayıp download demeden WİEW derseniz pc ye indirmez. telefondan ancak bu kadar oluyor

    http://www.mediafire.com/?uzngfxil4ld5hdr

    linki ekledim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egemen_e -- 10 Aralık 2013; 15:35:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemen_e

    siz telefona jelatin çektirdiniz mi?


    benim ekstra+bilgi ekranı şuan böyle. güncel mi acaba

    linke tıklayıp download demeden WİEW derseniz pc ye indirmez. telefondan ancak bu kadar oluyor

    Yok jelatinsiz. Fotoğraf gözükmüyor ama Türkiye romunda 3049 lu olan güncel sürüm. Şuan bildiğim kadarıyla GDDR3'ü alan bir tek avustralya romu var o 3050 ile başlıyor.

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2536357

    Burda romların kodları var nokia care programıyla yüklenebiliyor. Telefon elime geçse sapa sağlam bir şekilde detaylı anlatım yaparım.

    RM875 için avustralya kodu:

    059T4B1 RM-875 VAR APAC AU CV BLACK
    059T4W8 RM-875 VAR APAC AU CV WHITE
    059T4X2 RM-875 VAR APAC AU CV YELLOW
    059V023 RM-875 VAR APAC AU OPTUS BLACK
    059T4B0 RM-875 VAR APAC AU TELSTRA BLACK
    059V082 RM-875 VAR APAC AU TELSTRA YELLOW




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemen_e

    siz telefona jelatin çektirdiniz mi?


    benim ekstra+bilgi ekranı şuan böyle. güncel mi acaba

    linke tıklayıp download demeden WİEW derseniz pc ye indirmez. telefondan ancak bu kadar oluyor

    http://www.mediafire.com/?uzngfxil4ld5hdr

    linki ekledim.

    Daha fazla bilgi kısmından gözüküyor sanırım Romun sürümü telefon elimde olmadığı için hatırlayamıyorum tam olarak nereden bakıldığına.




  • telefonun sürümü yenidir. aldığımda nsu ile yüklemiştim, ondan sonra güncelleme almadı telefonlar zaten. ben market güncellemeleri eksiksiz geliyor mu diye merak ettim de
  • bende migrostan aldım 1 ay olmadı benimde daha ayın 24 de bir ay olacak
  • F-138 kullanıcısına yanıt
  • Demekki migrostan Lumia 1020 almamalı
  • Turkcell den az önce Sarı Lumia mı almış bulunmaktayım arkadaşlar, artık aranızdayım Sanırım ilk iş bu turkcell den kurtulmak olucak o ne öyle direk ekrna o geliyor :)
  • alperen_69 kullanıcısına yanıt
    aynen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _EsmeR

    Turkcell den az önce Sarı Lumia mı almış bulunmaktayım arkadaşlar, artık aranızdayım Sanırım ilk iş bu turkcell den kurtulmak olucak o ne öyle direk ekrna o geliyor :)

    Bir zararı yok sisteme ama rahatsız edici bende aldığım akşam Turkcellden kurtulmuştum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _EsmeR

    Turkcell den az önce Sarı Lumia mı almış bulunmaktayım arkadaşlar, artık aranızdayım Sanırım ilk iş bu turkcell den kurtulmak olucak o ne öyle direk ekrna o geliyor :)

    Hoş geldin aramıza...Tek çare NSU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hoşbuldum sağolun :)) Bende kurtulayım zaten hattımda turkcell di hemen Avea ya geçtim orda tarifeler daha iyi geldi :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _EsmeR -- 10 Aralık 2013; 18:31:27 >
  • _EsmeR kullanıcısına yanıt
    hoşgeldin aveadan kaçtığın iyi olmuş ayrıca.turkcell de ses kalitesi ve çekim çok çok iyi.aveaya 1 ay dayanabilmiştim.
  • TIMERIDER kullanıcısına yanıt
    Arkadaş Turkcellden aveaya geçmiş moralini bozdun kesin Turkcellin tarifeleri gerçekten çok fena. ama çekim gücünden de insan vazgeçemiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TIMERIDER

    hoşgeldin aveadan kaçtığın iyi olmuş ayrıca.turkcell de ses kalitesi ve çekim çok çok iyi.aveaya 1 ay dayanabilmiştim.

    Eyvallah hocam hoşbuldum :)
  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.