Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Nokia Lumia 1020 Kullananlar Kulübü | Ana Konu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
7.567
Cevap
40
Favori
201.893
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Windows Phone ve Tabletler >> Cihazlar Genel >> Nokia Lumia 1020 Kullananlar Kulübü | Ana Konu
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    Fiyata gore batarya çok düşük .arastırırken mugen bataryalarını görmüştüm 3000 mah tı .o değerdi bak .ikinci elinde performansı nasıl olur bilemedim .arada hızlısl çekbyolluyor .bakalım denk getirirsem iyi olur



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    656 Mesaj

    Şarj için istiyorsanız powerbank alın 30 tl ye günde 2 defa şarj edebilceğiniz bir powerbank alabilirsiniz
    1020mah %50 şarj salıyor
    |
    |
    aysuasya kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    Evet şarj için istiyorum daha çok .powerbanktan daha çok hoşuma gitti telefona bağlı olması ...
    Bi kampanya beklemek lazım .once bi bataryayı değiştireyim de bakalım .bataryam berbat ötesi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    656 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    18622 Mesaj

    Evet uğraşılırsa güzel kareler çıkıyor ortaya kesinlikle
    |
    |
    aysuasya kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    Omeraydemir hocam amaç kılıf almak değil :) kılıflarım aliexpresste yolda da benim isteğim extra bataryaydı .sanırım powerbank daha mantıklı su fiyatlara bakılınca ..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1687 Mesaj

    Sahibinden.com uygulaması yok hayret bir şey. Birkaç tane vardı onlar da kalkmış bir tane kalmış onu da mümkün değil kullanmak.

    Ömer olaya bir el atsan bizi bu çileden kurtarsan :-)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: ömeraydemir
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    656 Mesaj

    Bakayım abi bi sağolasın :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    alperd82 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    162 Mesaj
    Temiz kutulu lumia 1020 arayanlar İlanıma bakabilir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1292 Mesaj
    Pil performansi kotu olmasina ragmen 1020 den kopamiyorum :) sony 10000 mah powerbank alacagim. telefon en gerekli anlarda yari yolda birakiyor. Cogu zaman arac sarjiyla idare ediyorum ama tabi bu her zaman mumkun olmuyor, powerbank olmazsa olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Radyoaktifmadde -- 23 Kasım 2015; 2:29:15 >
    _____________________________
  • Yarbay
    3821 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Radyoaktifmadde

    Pil performansi kotu olmasina ragmen 1020 den kopamiyorum :) sony 10000 mah powerbank alacagim. telefon en gerekli anlarda yari yolda birakiyor. Cogu zaman arac sarjiyla idare ediyorum ama tabi bu her zaman mumkun olmuyor, powerbank olmazsa olmaz.

    sony ye para vermene gerek yok 10000 etiketli çin mallarıda en az 3 kere dolduruyor bu cihazı ve 2.0 A çıkışıyla çok çabuk sarj ediyor boşuna sony e para bayılmaya gerek yok
    |
    |
    _____________________________
    [ Core i5 4670 Soket 1150 3.4GHz 6MB Cache 22nm ] [ MSI B85-G43 GAMING Intel B85 Soket 1150 DDR3 1600 MHz SATA 3.0 USB 3.0 ] [ 120GB 840 EVO SATA 3.0 SSD ] [ MSI GTX 1050 TI GDDR5 4GB 128Bit DX12 ] [ G-SKILL 16GB (2x4 8 GB) RipjawsX DDR3 1600MHz CL9 1.5V Dual Kit ] [ XIGMATEK ASGARD 382 PURE BLACK EDITION 500W MidT ATX SİYAH ] [ MONITOR: LG 34UM580 21:9 IPS ]https://www.flickr.com/photos/161705755@N05/
  • Binbaşı
    1292 Mesaj

    Hocam ilk olarak asus ve xiaomi arasında kaldım, ikisinden birini tam almaya karar vermişken n11 de hesabımdaki indirim kuponunu görünce sony'e yöneldim. Romoss'unda çok iyi olduğunu söylüyorlar.
    |
    |
    Bahsedilenler: MetalWave
    _____________________________
  • Binbaşı
    1687 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ömeraydemir

    Bakayım abi bi sağolasın :)

    Sahibinden.com sitesinde şikayet/talep bildirimi açtım. Windows Phone için resmi uygulama yayınlayın dedim.
    Herkes böyle bildirim açarsa belki sesimizi duyarlar.

    Sözde mobil siteleri var ama detaylandırma yaptığında ilan listesinin sadece ilk sayfası görüntüleniyor, Emlak ilanlarında Mahalle seçimi çıkmıyor vs vs. berbat yaa

    Sonuç olarak bunların bir şey yapacağına pek aklım kesmediğinden senin de uygulama yazdığını bildiğimden belki çare olursun diye sana yazdım
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    656 Mesaj

    Ben de açtım abi grup var face de oraya yazarım
    Buarada win10için gelecek deniyor uygulama diye



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    alperd82 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    656 Mesaj

    Abi uygulamayı yaptım ama şöyle bi hata var
    Her seferinde giriş yapmak gerekiyor sıkıntı olur mu



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    alperd82 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    18622 Mesaj
    Dünden bir iki kare, İlk defa bu şekilde fotoğraf çektim
    _____________________________
  • Binbaşı
    1687 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ömeraydemir

    Abi uygulamayı yaptım ama şöyle bi hata var
    Her seferinde giriş yapmak gerekiyor sıkıntı olur mu

    Diğer sorunların yanında hiç önemli değil. Seve seve gireriz hem şifreyi unutmamış oluruz :-)

    Detaylandırma yapınca sonuçlar sayfa sayfa geliyor mu? Detaylandırma yaparken il-ilçe-mahalle gibi alt seçimleri geliyor mu? Detaylandırmadan sonra geri tuşu yaptığında en geriye değil de bir önceki detaylandırma seçeneklerine gidiyor mu süs olarak da Home tuşu araba emlak kısa yolu koydun mu tamamdır. Bir de detay sayfasında ilk ve son sayfa kısa yolları da iyi olur. Reklam sürekli olmasa sadece girişte olsa süper olur zaten ekranımız kısa :-)

    Eline sağlık çok güzel bir maharet uygulama yapabilmek. Obama bile mobil uygulama yazın diye nasihat veriyor Amerikalı gençlere.

    Link atarsan 5 yıldızın hazır geri bildirim yaparım geliştirmen için...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    656 Mesaj

    il ilçe falan var detaylandırmada
    bide şöyle bi sıkıntı var geri tuşuna basınca uygulamadan çıkıyor ama uygulamada geriye basınca normal bi önceki sayfa
    araba emlak zaten ilk sayfada hemen çıkıyor
    Reklam koymuyorum zaten
    |
    |
    alperd82 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1687 Mesaj

    Markette bir tane sözde uygulama var da ondaki sorunları yazdım aslında onu da indirip incele istersen, Mahalle seçimi gelmiyor onda.
    Detaylandırma fonksiyonları bu uygulamanın anahtarı çünkü detaylandırma yapamazsan hiçbir şey bulamıyorsun.
    Sırasıyla "İl-İlçe-Semt-Mahalle" olarak seçince ilanlar Sayfa Sayfa geliyorsa tamamdır.
    Geri tuşuna bastığında "Çıkmak için geri tuşuna tekrar basın" demesini sağlayabilirsen istem dışı çıkmamış oluruz ama böyle kalsa da alışırız çok önemli değil :-)

    Tekrar eline sağlık
    |
    |
    ömeraydemir kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1554 Mesaj
    arkadaşlar benim telefonda bir sorun var yada bana sorunmuş gibi geliyor, sessiz bir ortamda kamerayı açın ve lensi kulağınıza yaklaştırın hışırtı geliyor hışırtı ve uğulama gibi bir ses bu sizin telefonunuzda varmı? yani arka kamera çıkıntısı yuvarlak olan yerden lensden uğultu hışırtı gibi sesler geliyor sesli ortamda duymak zor olabilir o yüzden sessiz ortamda çok bariz bir ses var, deneyip bilgi verirseniz sevinirim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Street Fighter & Ultimate Mortal Kombat 3 Player...
HızlıCevap
Reklamlar
e-ticaret
üniversite
Lastik Fiyatları
haberler
Paykasa
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.