Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Nokia Lumia 1020 Kullananlar Kulübü | Ana Konu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
7.567
Cevap
40
Favori
201.771
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Windows Phone ve Tabletler >> Cihazlar Genel >> Nokia Lumia 1020 Kullananlar Kulübü | Ana Konu
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1687 Mesaj

    Çok başarılı.
    Naçizane bir paylaşımda bulunayım 2. fotoda arabanın arkası görünmese çok daha güzel bir kare olurdu.
    Foto Hocamız mümkün olduğu kadar yarım obje bırakılmamasının göze daha hoş geleceğini anlatmıştı.
    Yani o objeyi karene aldıysan tamamını al, eğer gerek yoksa orada onun olduğunu hiç bilmeyelim derdi :-)
    |
    |
    MuratKayaa kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    Peki hangi browser daha iyidir kim hanginden memnun ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    162 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82

    Çok başarılı.
    Naçizane bir paylaşımda bulunayım 2. fotoda arabanın arkası görünmese çok daha güzel bir kare olurdu.
    Foto Hocamız mümkün olduğu kadar yarım obje bırakılmamasının göze daha hoş geleceğini anlatmıştı.
    Yani o objeyi karene aldıysan tamamını al, eğer gerek yoksa orada onun olduğunu hiç bilmeyelim derdi :-)

    Vallahi haklısın hiç düşünmemiştim ((: amatörüz hocam zamanla düzeltiriz inşallah (: tavsiye için teşekkürler
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    656 Mesaj

    İnternet Explorer iyi uc browser bide maxhton var



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    aysuasya kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    18618 Mesaj

    Sıfır olarak satılmıyor sanırım şuan belki telefoncular'da vardır şansına denk gelir bir ihtimal yada yurt dışından temin edebilirsin bir ihtimal olarakda ikinci el olarak bulabilirsin.
    |
    |
    Düz Herif kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2082 Mesaj

    950 de nasıl daha büyük sensor oluyor ?
    Tam tersi olacaktı herhalde yanlış yazmissiniz hocam



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    alperd82 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    gözleri yoktur ama her şeyi görür... kulakları yoktur ama her şeyi duyar... bir şey yaratmak istediğinde ona sadece "OL" der... ama bu söz dilin söylediği yada kulakların duyduğu gibi bir söz değildir... BİL BAKALIM O KİMDİR
  • Yüzbaşı
    656 Mesaj

    Sensor no küçüldükçe büyür yani daha iyi olur



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    seker1adam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2082 Mesaj

    Tamam bende onu diyorum hocam :) siz 950 nin sensoru daha büyük yazmissiniz o yüzden uyardim



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ömeraydemir kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    gözleri yoktur ama her şeyi görür... kulakları yoktur ama her şeyi duyar... bir şey yaratmak istediğinde ona sadece "OL" der... ama bu söz dilin söylediği yada kulakların duyduğu gibi bir söz değildir... BİL BAKALIM O KİMDİR
  • Binbaşı
    1687 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: seker1adam

    950 de nasıl daha büyük sensor oluyor ?
    Tam tersi olacaktı herhalde yanlış yazmissiniz hocam

    Sensörü daha büyük demedim Sensör/MP oranı daha büyük gibi dedim.
    Lumia 1020 1/1.5 sensöre 41 mp iken Lumia 950 1/2.4 sensöre 20 mp dedim. Tam hesaplamasını bilmiyorum bu arada.

    İlk defa Lumia 1020'den daha iddialı bir kamera gelecek heyecanlıyım :-)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperd82 -- 30 Ekim 2015; 23:31:49 >
    _____________________________
  • Yarbay
    2082 Mesaj

    Anladim hocam 950 nin pratikte lumia 1020 den iyi resim cekme sansi yok ...teoride ne olur bilemem tabi....



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    alperd82 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    gözleri yoktur ama her şeyi görür... kulakları yoktur ama her şeyi duyar... bir şey yaratmak istediğinde ona sadece "OL" der... ama bu söz dilin söylediği yada kulakların duyduğu gibi bir söz değildir... BİL BAKALIM O KİMDİR
  • Binbaşı
    1687 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: seker1adam

    Anladim hocam 950 nin pratikte lumia 1020 den iyi resim cekme sansi yok ...teoride ne olur bilemem tabi....

    Lumia 1020'nin sensörü çok büyük olduğu halde işlediği MP de yüksek olduğu için performansın düştüğü iddiası olan birisi vardı da ondan yazdım bunu.

    Lumia 950 baya iddialı hocam özellikle Tam otomatik modu, yeni nesil OIS, 3 Led doğal Flaşı, arka planda sürekli çalışıp düğmeye basar basmaz çekime hazır gelen kamerası, F1.9 olması gibi özellikleri var. Flaş çekimde sarılık yok.

    Bunların yazılımla ilgili hangisi W10'la bize de gelir bilemem ama özellikle foto çektikten sonra FLAŞ etkisi ile oynama MÜKEMMEL bir şey.

    Hani flaş patlar ön çok aydınlık arka çok karanlık çıkar ya onun ön/arka ışığını sonradan ayarlayabiliyorsun :-D

    Şu videoyu izleyebilir misin orada özellikleri anlatmış:

    https://www.youtube.com/watch?app=desktop&persist_app=1&v=y-Lnvb_BwLI



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    656 Mesaj

    Vay çok iyiymiş keşke bize de gelse ya



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: alperd82
    _____________________________
  • Binbaşı
    1687 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ömeraydemir

    Vay çok iyiymiş keşke bize de gelse ya

    İnşallah gelir ama gelmese bile ben zaten geçiş yapmayı düşünüyorum tabi fiyatı 2000+ olmazsa.

    Kamera tuşuna dokunur dokunmaz açılması süper.
    Flaş etkisini sonradan ayarlamak süper.

    Bir de "Continuum" olacak bir aparatla 3 USB 1 HDMI takılıp telefona istersen Klavye, Mouse, Harici Disk ve Monitör bağlayıp tam fonksiyon masa üstü PC kasası olacak telefon.

    https://www.youtube.com/watch?v=4TYY2_uiBc8

    Dakika 8:30'dan sonrasını izleyebilirsen.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    307 Mesaj

    Selamlar ben bu telefonda uygulsmaların ne kadar ram harcadıgını, geriye ne kadar ram kaldığını göremiyorum .nerden bakıyoruz ona ??
    @omersydemir hocam tşk ederim ben uçunu de sevmedim :) en sevdiğim uc browser dı o da turkçe karakter desteklemiyor diye sildim .şimdi bi surfy browser indirdim iyi gibi bakalım şimdilik memnunum .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aysuasya -- 31 Ekim 2015; 10:45:49 >
    |
    |
    Bahsedilenler: ömeraydemir
    _____________________________
  • Yarbay
    18618 Mesaj

    Bahsettiğin Flaş etkisi sanırım rich capture diye geçiyor emin değilim ama W10 ile geleceği söyleniyor ama sadece söyleniyor açıkcası W10 ile bizim işimize yarayacak bir gelişme olmayacak diye düşünüyorum artık. ( Kamera konusunda )
    |
    |
    alperd82 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    656 Mesaj

    Ne kadar ram harcadığını göremiyoruz galiba ama ne kadar şarj yediği gözüküyor
    Ayarlar pil tasarrufu pil kullanımına girince görürsün



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    aysuasya kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    Orayı gördüm de ram le ilgili olan kısmı bulamadım ..bir daha kurcalayayım bari



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1292 Mesaj
    Lumia 1020'nin kamerası bundan daha iyi işlerde başarabilir ama yazılım tarafında 1020 ile galiba kimse ilgilenmiyor. Microsoft böyle yaparak mevcut kullanıcı kitlesinide markadan soğutuyor. 1020 ile biraz ilgilenilse kamera çok daha iyi çekimler yapabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Radyoaktifmadde -- 31 Ekim 2015; 12:17:35 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1570 Mesaj
    Çok haklısınız arkadaşlar 1020 ile çok daha iyi işler çıkarılabilir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    18618 Mesaj
    Daha hızlı fotoğraf işleme, Daha uzun enstantane süresi ile çekim, daha düşük iso, Hdr çekim, en azından bunlar verilse yine yeter ama hiçbiri yok ilk gün ne var ise hala aynı çokmu şey istiyoruz bilmiyorumki
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
sohbet
e-ticaret
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,484
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.