Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Nokia Lumia 1020 Kullananlar Kulübü | Ana Konu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
7.567
Cevap
40
Favori
201.873
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Windows Phone ve Tabletler >> Cihazlar Genel >> Nokia Lumia 1020 Kullananlar Kulübü | Ana Konu
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    7366 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mhrylmz34

    Arkadaşlar bir sorum olacak.şimdi ios da yada android de bir kullanıcı hesabı ile aldığımız ücretli uygulamayı aynı hesapla başka cihaza ücret vermeden indirebiliyordum.yada telefonu sıfırladıktan sonra aynı hesabı kurup yine aldığım paralı uygulamayı ücretsiz kurabiliyordum.bu durum Windows Phone da da geçerli mi .1020 mi sıfırlamak istiyorum da .52 Tl lik uygulamam var ücretli

    Aynısı var. Aldıklarınız artık sizin



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    ...




  • Yüzbaşı
    270 Mesaj
    Vay iyi.bugun Bi hard format atayım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    177 Mesaj

    ben de artıl lumia 1020liyim :)undefined



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kursatowen -- 16 Mart 2014; 13:52:27 >
    |
    |
    Bahsedilenler: F-138
    _____________________________
    Life is easy wit eyes closed...
  • Teğmen
    151 Mesaj
    merhaba herkese iyi pazarlar arkadaşlar ....

    NFC ETİKET İHTİYACI OLAN AŞAĞIDAKİ SAYFAYI İNCELEYEBİLİR...

    http://forum.donanimhaber.com/m_82168222/f_//tm.htm#82168222

    |
    |
    _____________________________
    .:: NFC SHOP ::. NFC ETİKET / SMART TAG isteyen olursa temin edilir ( SATILIK )




  • Yüzbaşı
    270 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kursatowen

    ben de artıl lumia 1020liyim :)undefined

    Hayırlı olsun kardeş.sıfır mı aldın ??fiyat



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    177 Mesaj

    hocam forumdan Bülent Abi var ondan ikinci el aldım 1 aylık cihaz çok da memnunum. kozmetik olarak 10 üzerinden 10 yani :)
    |
    |
    mhrylmz34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Life is easy wit eyes closed...
  • Onbaşı
    32 Mesaj

    darp olur mu bilmiyorum ama telefonu ben elden maltepe deki servise verdim. Verdiğimde vezne deki kıza kontrol ettirdim çizik darbe olmadığına dair. Bence sizde öyle yaptırın. En az 3 iş günüymuş servis süresi ama ben hep 10 gün civarı bekledim. Su anda yine serviste eğer yine yapamazlarsa değişim için uğraşıcam ama nasıl olacak hiçbir bilgim yok.
    |
    |
    qezqin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    iyi geceler beyler insan mıyız?
  • Yüzbaşı
    678 Mesaj
    YOUTUBEDEN video izlerken windovs tuşu ile ana ekrana dönüp tekrar videoya döndüğümde videomu başa alıyor, hatta başa da almıyor tamamen durduruyor youtubu. sanıyorum bu windows phonun eksiği. mutitoch(çoklu uygulma çalıştırabilme) çok zayıf yani. sırf bu yüzden vazgeçeceğim 1020 imden. yedekte tuttuğum Nokia N9 uma geri döneceğim
    _____________________________
    ..Doğru olsam ok gibi yabana atarlar beni; Eğri olsam yay gibi elde tutarlar beni..
  • Çavuş
    67 Mesaj

    Eyw.. Saolsn. Ben karşıdayım Maltepeye getirme şansım yok aldığım Turkcell bayisine yada burada başka bir servis noktasına .şans yok bizde



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    bhtyrcnr28 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    32 Mesaj

    galiba nokia cihazlara birtek maltepe deki servis bakiyo. Ben sogudum cihazdan garantiden gelince satıcam.
    |
    |
    qezqin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    iyi geceler beyler insan mıyız?
  • Yüzbaşı
    678 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aadnan

    YOUTUBEDEN video izlerken windovs tuşu ile ana ekrana dönüp tekrar videoya döndüğümde videoyu başa alıyor, hatta başa da almıyor tamamen durduruyor youtube u. sanıyorum bu windows phonun eksiği. multitoch(çoklu uygulma çalıştırabilme) çok zayıf yani. sırf bu yüzden vazgeçeceğim 1020 imden. yedekte tuttuğum Nokia N9 uma geri döneceğim

    multitouch hakkında yorum yokmu kardeşler.
    |
    |
    _____________________________
    ..Doğru olsam ok gibi yabana atarlar beni; Eğri olsam yay gibi elde tutarlar beni..
  • Yarbay
    10858 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aadnan

    YOUTUBEDEN video izlerken windovs tuşu ile ana ekrana dönüp tekrar videoya döndüğümde videomu başa alıyor, hatta başa da almıyor tamamen durduruyor youtubu. sanıyorum bu windows phonun eksiği. mutitoch(çoklu uygulma çalıştırabilme) çok zayıf yani. sırf bu yüzden vazgeçeceğim 1020 imden. yedekte tuttuğum Nokia N9 uma geri döneceğim

    Bahsettiğin şey multitask. Multitouch çok noktadan dokunma özelliğidir. wp8.1 ile multitask kabiliyeti tam anlamıyla kazanılacak
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    678 Mesaj
    evet haklısın multitask. yanlış yazmışım sevindim doğrusuu. kesin bilgi değilmi.
    _____________________________
    ..Doğru olsam ok gibi yabana atarlar beni; Eğri olsam yay gibi elde tutarlar beni..
  • Yarbay
    10858 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aadnan

    evet haklısın multitask. yanlış yazmışım sevindim doğrusuu. kesin bilgi değilmi.

    Evet bu bilgi kesin
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6453 Mesaj
    telefon eskidi. hala 4 ay önceki kılıf çeşitlerinden farklı bir şey gelmedi.
    illa Ebay dan sipariş verip gelir mi gelmez mi diye 2 hafta karın ağrısı çekin diyorlar.
    _____________________________
    T100, 3120, D900i, K850i, E66, N86, İnnov8, 6700, N79, İ8910, N82, S8300, E52, S8500, N8, İ9000, İ9100, N8 Turuncu, N7000, İ9100 (tekrar), HTC WP 8X, Lumia 920, 4S, İ9300, Lumia 1020, LG G2,4S, S4 Mini BE, S4 BE, S4 İ9505, OPTİMUS G PRO, i9500, LG G4, Note 5, Note 4 N910CQ, j7 pro 2017
  • Yarbay
    2618 Mesaj
    Lumia 920 ye yetmeyen 2000 lik bataryanin 1020 deki performansi nasil beyler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    3075 Mesaj
    Telefon depolama alanı altındaki geçici dosyaları silinmiyor 126mb yer kaplıyor
    neden silinmiyor acep



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Atatürk Gençliği Görev Başında...
  • Yarbay
    6453 Mesaj

    eh işte günü çıkartıyoruz.


    8.1 e kadar silinmeyecek sanırım.
    format atarak siliniyor diye biliyorum şuan. 2-3 gb şişenler var lumialarda 126 mb bir şey değil
    |
    |
    Bahsedilenler: akgolo , baybarut kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    T100, 3120, D900i, K850i, E66, N86, İnnov8, 6700, N79, İ8910, N82, S8300, E52, S8500, N8, İ9000, İ9100, N8 Turuncu, N7000, İ9100 (tekrar), HTC WP 8X, Lumia 920, 4S, İ9300, Lumia 1020, LG G2,4S, S4 Mini BE, S4 BE, S4 İ9505, OPTİMUS G PRO, i9500, LG G4, Note 5, Note 4 N910CQ, j7 pro 2017
  • Binbaşı
    1518 Mesaj
    Telefon zaten büyük, kılıfla daha da büyütmek istemiyorum. İnşallah düştüğünde pişmanlık duymam. Nitekim N8'imi 3-4 kez düşürdüğümde hiçbir şey olmamıştı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    6453 Mesaj

    camın üzerine düşmezse bir şey olmaz. koruma kılıfından çok masaya falan haldır hurdur atınca kasa çizilmesin diye ince kılıf istiyorum ben düşmeye korumak pek olmuyor artık telefonlarda
    |
    |
    53*MURAT kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    T100, 3120, D900i, K850i, E66, N86, İnnov8, 6700, N79, İ8910, N82, S8300, E52, S8500, N8, İ9000, İ9100, N8 Turuncu, N7000, İ9100 (tekrar), HTC WP 8X, Lumia 920, 4S, İ9300, Lumia 1020, LG G2,4S, S4 Mini BE, S4 BE, S4 İ9505, OPTİMUS G PRO, i9500, LG G4, Note 5, Note 4 N910CQ, j7 pro 2017
HızlıCevap
Reklamlar
e-ticaret
Blogio
Paykasa
SEO
Lastik Fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,567
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.