Şimdi Ara

## Nokia e63 Kullanıcı Topluluğu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
2.239
Cevap
4
Favori
97.227
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Nokia >> Symbian >> S60 v3 >> ## Nokia e63 Kullanıcı Topluluğu
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    987 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: semihh95


    quote:

    Orijinalden alıntı: raikkonen999


    quote:

    Orijinalden alıntı: ruhöküzü

    telefondan torrent olayı nasıl oluyor??

    hocam symtorrent dıye bı program sayesınde torrentden ındırebılırsın.


    ben wifiden bağlanınca hızım 4mbitken 400kb civarı indiriyordum wodafone cepnette 50kb civarı
    symtorrent programını upload edermisin??

    hocam upload etme şansım yok ama netten araştırarak bulabilirsin. 'symtorrent'



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1071 Mesaj
    Beyler yeni yazılım çıkmış sanırım.Ovi suite programıyla telefonu pc ye bağladığımda versiyonu 500.21.010 olan güncel yazılımı buluyor.
    |
    |
    _____________________________



    Türkler öldürülebilir, lakin mağlup edilemezler. Napoléon Bonaparte
  • Yarbay
    3704 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: raikkonen999


    quote:

    Orijinalden alıntı: semihh95


    quote:

    Orijinalden alıntı: raikkonen999


    quote:

    Orijinalden alıntı: ruhöküzü

    telefondan torrent olayı nasıl oluyor??

    hocam symtorrent dıye bı program sayesınde torrentden ındırebılırsın.


    ben wifiden bağlanınca hızım 4mbitken 400kb civarı indiriyordum wodafone cepnette 50kb civarı
    symtorrent programını upload edermisin??

    hocam upload etme şansım yok ama netten araştırarak bulabilirsin. 'symtorrent'


    hocam iindirdima ama torrent indşremiyorumm...
    |
    |
    _____________________________
    Lumia 820 BLACK




  • Yarbay
    12555 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: International

    Beyler yeni yazılım çıkmış sanırım.Ovi suite programıyla telefonu pc ye bağladığımda versiyonu 500.21.010 olan güncel yazılımı buluyor.


    yeeni yazılımı yüklediniz mi nelerdeğişmiş? pekbir fark yoksa güncellemeyeceim cihazı...
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1071 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sungur 13


    quote:

    Orijinalden alıntı: International

    Beyler yeni yazılım çıkmış sanırım.Ovi suite programıyla telefonu pc ye bağladığımda versiyonu 500.21.010 olan güncel yazılımı buluyor.


    yeeni yazılımı yüklediniz mi nelerdeğişmiş? pekbir fark yoksa güncellemeyeceim cihazı...


    Henüz yüklemedim.
    |
    |
    _____________________________



    Türkler öldürülebilir, lakin mağlup edilemezler. Napoléon Bonaparte
  • Onbaşı
    19 Mesaj
    arkadaşlar merhaba dün e 63 aldım kutu içersinden malumunuz data kablosu çıkmadı evde samsung data kablosu var onu kullanmamın bi mahsuru olur mu başka nokiada kullanırken sıkıntı yapmıyordu
  • Binbaşı
    1071 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: abcd_dcba

    arkadaşlar merhaba dün e 63 aldım kutu içersinden malumunuz data kablosu çıkmadı evde samsung data kablosu var onu kullanmamın bi mahsuru olur mu başka nokiada kullanırken sıkıntı yapmıyordu


    Ne olur ne olmaz bence orjinal data kablosu kullan.
    |
    |
    _____________________________



    Türkler öldürülebilir, lakin mağlup edilemezler. Napoléon Bonaparte
  • Onbaşı
    19 Mesaj
    tşekkür ederim internatıonal haklısın orjinal en makuludür
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    20238 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: abcd_dcba

    arkadaşlar merhaba dün e 63 aldım kutu içersinden malumunuz data kablosu çıkmadı evde samsung data kablosu var onu kullanmamın bi mahsuru olur mu başka nokiada kullanırken sıkıntı yapmıyordu
    quote:

    Orijinalden alıntı: abcd_dcba

    arkadaşlar merhaba dün e 63 aldım kutu içersinden malumunuz data kablosu çıkmadı evde samsung data kablosu var onu kullanmamın bi mahsuru olur mu başka nokiada kullanırken sıkıntı yapmıyordu


    Sahte ve başka marka data kablosu kullanıp cihazı bozan 3 tane arkadaşım vardı. Bence hiç denemeyin. Yani 20TL'lik kablo için 400TL'lik cihazı riske etmeyin. Garanti dışı kalıyor çünkü anlaşılıyormuş.
    |
    |
    _____________________________
    Copyright © 2011/2012/2013/2014/2015/2016/2017/2018/2019/2020 Burada yazdıklarımın tamamı hayal ürünüdür ve gerçek değildir, zotacing sorumlu tutulamaz...Yazdıklarıma inanmayın ve üzerinize almayın/alınmayın.




  • Onbaşı
    19 Mesaj
    arkadaşlar bi siteden e 63 için Windows Live Messenger indirdim kurdum fakat bi türlü kişi listeme ulaşamıyorum mail ayarlarına giriyor live profiline giriyo kişileride gösteriyo ama aynı pc de ki gibi görünüm yok
    nasıl düzeltebilirim lütfen yardımcı olur musunuz
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    24 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: AnL3507

    arkadaşlar tam ekran duvar kağıdı yapılmıyomu ya kafayı yemek üzereyim
    quote:

    Orijinalden alıntı: AnL3507

    arkadaşlar tam ekran duvar kağıdı yapılmıyomu ya kafayı yemek üzereyim


    http://handheld.softpedia.com/get/Wallpapers/FreeFSWP-76011.shtml

    bu işini görebilir.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    987 Mesaj
    beyler joikuspot programını kullanıyorum fakat ilk 10dk dan sonra telefonun arkası cok ısınıyor bişi olur mu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3704 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: raikkonen999

    beyler joikuspot programını kullanıyorum fakat ilk 10dk dan sonra telefonun arkası cok ısınıyor bişi olur mu


    bendede ısınıyor ama daha bir problem olmadı sürekli kullanmıyorum çok nadir kullanıyorum belirtiyim
    |
    |
    _____________________________
    Lumia 820 BLACK
  • Binbaşı
    1071 Mesaj
    Beyler telefona yeni haritalar yükleyemiyozmu ovi store dan?Yeni haritalar gelmiş ama E63 yok listede
    |
    |
    _____________________________



    Türkler öldürülebilir, lakin mağlup edilemezler. Napoléon Bonaparte
  • Yüzbaşı
    987 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: International

    Beyler telefona yeni haritalar yükleyemiyozmu ovi store dan?Yeni haritalar gelmiş ama E63 yok listede

    hocam telefonda haritayı nasıl kullanıyorsun?
    Ayrıca yeni haritalardan haberi olan varsa aydınlatsın bizi:)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1071 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: raikkonen999


    quote:

    Orijinalden alıntı: International

    Beyler telefona yeni haritalar yükleyemiyozmu ovi store dan?Yeni haritalar gelmiş ama E63 yok listede

    hocam telefonda haritayı nasıl kullanıyorsun?
    Ayrıca yeni haritalardan haberi olan varsa aydınlatsın bizi:)


    Hocam araçlarda haritalar menüsü var.Oradan ulaşabilirsin.Yalnız nokia.com.tr sitesinde yeni haritalar filan çıkmış.Bizim telefonda AGPS yok şebeke tabanlı bağlanıyor haritalara fakat sitede E63den daha önceki modeller olmasına karşın E63ü koymamışlar.Ne iş anlamadım.
    |
    |
    _____________________________



    Türkler öldürülebilir, lakin mağlup edilemezler. Napoléon Bonaparte




  • Binbaşı
    1595 Mesaj
    Arkadaşlar e63 ile internetten video izlemek için hangi programı yüklemeliyim?
    Birde telefona hafıza kartını takarken kartı kırdım,yarısını dışarı çıkarabildim kalan yarısını nasıl dışarı çıkarabilirim.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1048 Mesaj
    kendi üzerindeki real player işini görmedi mi?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    369 Mesaj
    beyler limewire gibi ares gibi mp3 indirme programı yok mu cihaz için, yoksa torrent kursak symtorrent denen programı ordan mı indirsem.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1595 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkdostun

    kendi üzerindeki real player işini görmedi mi?
    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkdostun

    kendi üzerindeki real player işini görmedi mi?


    Hayır videolar açılmıyor.
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
üniversite
Mobilya Takımları
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,594
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.