Şimdi Ara

===> Nokia 8 | Ana Konu - 5.3' QHD IPS - Dual 13MP Carl Zeiss - SD835 - 64 GB - 4 GB RAM - Oreo <=== (315. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.439
Cevap
56
Favori
346.583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 313314315316317
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba 2 gün önce hayalet ekran sorunu ile ücret iadesi talep ediyorum diyerek servise vermiştim cihazı fakat bugün mesaj geldi gelip alabilirsiniz diye. Cihazınızda belirtilen soruna rastlanmamıştır deniyor. Ghost screen mevcuttu fakat aşırı bir hâle gelmemişti. Yarın cihazı almaya gideceğim sizce ne yapmalıyım ? garantisi 25 gün kaldı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • allegres36 A kullanıcısına yanıt
    Sorunuzun cevabı bir önceki mesajımda saklı hocam Artık ekranda yanık görseler de "görmüyorlar" veya "kullanıcı hatası" diyip cihazı geri gönderiyorlar. Tartıştığınız zaman verilen bilgi de "Haklısınız ama Nokia artık bunu kullanıcı hatası olarak görmüyor, biz de firma değişimi onaylamadığı için mecburen işlem yapmadan geri gönderiyoruz" kıvamında bir şey oluyor. Dosdoğru hakem heyetine gitmenizi tavsiye ederim, yapacak bir şey yok maalesef
  • Hocam öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Hakem heyetinin uzun sürdüğü gibi sözler duydum yarın başlasam işlemlere garantinin 25 gün sonra bitmesinin bir sıkıntısı olur mu ? Ayrıca hakem heyetine başvurup olumlu sonuç alan var mı ve bu hakem heyeti mevzularının rehberi falan var mı daha önce hiç başvurmadım da. Yani şunu şunu yaparsan daha iyi olur diyebileceğiniz şeyler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • allegres36 A kullanıcısına yanıt
    Başvurduğunuz esnada garantinin devam ediyor olması yeterli, hatta "gizli ayıp" denen kusurlar için garanti bittikten sonra bile başvurup haklı bulunanlar var bildiğim kadarıyla hocam. Çeşitli marka-modellerde ekran yanığı problemleri için THH'ye başvurup kazananlar oldu diye hatırlıyorum ama kazanma şansınız biraz da bilirkişi olarak sizin davanıza atanan kişinin yaklaşımı ile alakalı (bu "bilirkişi" de genelde mahallenizdeki telefonculardan biri oluyor diye biliyorum ). Süreci başlatmak için daha detaylı bilgiyi en yakın kaymakamlıktan alabilirsiniz ama başlangıç olarak kaymakamlıktan alıp dolduracağınız hakem heyeti başvuru formu ve cihazın faturasıyla servis evraklarının ikişer kopyası gerekli diyelim. Süreç içinde bilirkişiyle buluştuğunuzda ekranı gösterip derdinizi anlatacaksınız zaten Ekranda hasar yoksa çok özel bir şey yapmanıza gerek olduğunu düşünmüyorum, meramınızı güzelce anlatıp yanığı gösterin yeter; ama ekranda çatlak v.b. hasar varsa yanığın çatlakla alakalı olmadığını ispatlayacak birkaç delil toplayıp bilirkişiye göstermek faydalı olabilir. Ben kazanma olasılığını daha önce bizim oradaki kaymakamlığa sorduğumda "Biz bilirkişi değiliz, bu soruna kesin bir cevap veremeyiz. Ama ekranda hasar yoksa %90-95 ihtimalle kazanırsın, hasar varsa da yanığın hasarla alakalı olmadığını ispat ettiğin sürece %85-90 ihtimalle kazanırsın diye düşünüyoruz" demişlerdi


    Bildiğim kadarıyla artık hakem heyetlerinde açılan davaların sonuçlandırılması için belirlenmiş süreler var ve normal şartlar altında bu sürenin aşılmaması gerekiyor; ancak forumdan gördüğüm kadarıyla arada 7-8 ay gibi uç örnekler çıkabiliyor. Dava boyunca cihaz sizde kalacağı için çok da önemli değil bence. Kaymakamlığa sorduğumda bana verilen cevap "İkamet ettiğiniz ilçedeki yoğunluğa göre davanın sonuçlanma süresi değişir; ama çoğu yerde 3-4 ayı geçmez, ortalama da 1-2 ayda sonuç belli olur" oldu


    Hepimizin Nokia illetinden kurtulduğu günler görmek dileğiyle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 14 Ağustos 2020; 1:25:4 >
  • Teşekkürler yardımınız için. Servis evrakları derken cihazı servise verirken bir kopyası bize verilen üzerinde talebimizin falan yazdığı kağıt mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi allegres36 -- 14 Ağustos 2020; 8:28:17 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • allegres36 A kullanıcısına yanıt
    Evet, cihazın servis giriş-çıkış işlemleri esnasında size verilen formlar hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladım hocam. Sizi çok yordum ama son bir şey sormak istiyorum. Şu an teknik servise geldim hayalet ekran sorunum var fakat siz bulunamadı demişsiniz dedim görevli de problemin fotoğrafını çekip o fotoğraf ile birlikte tekrar servise başvurabilirsiniz dedi. Bu durumda direk hakem heyetine mi başvurayım yoksa problemin fotoğrafını çekip gitsem bir işlem yaparlar mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi allegres36 -- 14 Ağustos 2020; 11:4:1 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • allegres36 A kullanıcısına yanıt
    Daha önce forumdan bir arkadaşımız sizin yaşadığınızın benzerini yaşadı ve benim tavsiyem üzerine telefonunun ekranı kızarmış/yanmış iken IMEI de görülecek şekilde cihazı videoya alıp tekrar servise verdi. Bu şekilde para iadesi değil ama değişim cihazı aldı Zaten arkadaşımız ekran yanması hariç telefonundan pek şikayetçi olmadığı için epey memnun kalmıştı Ancak bu dediğim aylar önceydi. Sorun şu ki şu an servis problemi görse de işlem yapmak İSTEMİYOR Biz de kardeşimin cihazını servise götürdük, dokunmatiğin alt kısmında ufacık bir çatlak var diye tamir ücreti çıkardılar. Bunun üzerine dedim ki "Bu telefonun aynısından daha önce kendim de kullandım ve aynı problemi o cihazda da yaşadım, hem de birden fazla sefer. Ekran yanığının dokunmatikteki ufak çatlak ile HİÇBİR alakası YOK. Dediğimi de teknisyen arkadaşa belgeli olarak ispatlamaya hazırım. Ben size dediğimi ispatlarım; fakat siz bana aksini ispatlayamazsınız". Böyle diyince ön ofiste çalışan arkadaşlar da artık üretici onay vermediği için ekranda/telefonda en ufak bir hasar olmasa dahi yanık sebebiyle gelen ekranların garantiden değiştirilemediğini söylediler. Gerçekten Nokia mı çirkeflik yapıyor yoksa Dora/Ouno ellerinde parça kalmadı diye mi böyle bir uyanıklık(!) yapmaya karar verdi bilemiyorum; lakin şu an kanıtlı gitseniz dahi servisin size yardımcı olacağını sanmıyorum hocam. Son bir çare olarak Dora'yı arayıp iletişime geçmeyi deneyin isterseniz; belki yardımcı olabilirler (eskiden HB v.b. yerlerden alınıp kutudan sorunlu çıkan ve satıcının iade almak istemediği cihazlar için yardımcı olduklarına bizzat şahit oldum) ama forumda son zamanlarda yazanlara bakarsak artık Dora da yardımcı olmuyor/olamıyor. Bunun da Nokia'nın Türkiye pazarından gayriresmi olarak çekilmesi ve markanın büyük ihtimalle gözden çıkarılması ile alakalı olduğunu düşünüyorum. İsterseniz cihazın videosunu/fotoğrafını çekip servise tekrar vermeyi deneyin (ben video çekmenizi tavsiye ederim) ama servisten bir şey çıkacağını düşünmüyorum maalesef...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 15 Ağustos 2020; 12:40:16 >
  • splinterfalcon4798 kullanıcısına yanıt
    İkisini de almayın derim. Daha güncel cihazlara bakın eskidiler. İlla alacağım diyorsanız kriterlerinize göre nokia 8 veya mi 6 önerebilirim. ROM desteği istiyorsanız. MIUI arayüzünü seviyorsanız Mi6, 2k ekran istiyorsanız suya karşı az da olsa dayanıklı olsun diyorsanız ve kamera diyorsanız nokia 8 öneririm ki mi 6nın kamerası bir tık daha iyi olabilir. Her iki telefonun da birbirine göre artı eksileri var.
  • THH'den dönüş alan var mı? Onuo'dan 1950₺ ücret çıkarmışlardı, bu sıralar yoğunum, iki haftaya ben de başvurmayı düşünüyorum ama boşuna uğraşır mıyız acaba beklediğimize değer mi sizce?
    Bende yabancı bloglarda da geçen kendi kendine restart atma problemi de var, kamerayı zaten kullanamıyorum direk restart atıyor, yüksek seslerde hoparlörden gelen seslerde patlama yapma ve tabi ki başımızın belası ghost screen...

    Hepimize ders olsun, çok seviniyorduk ama ucuz etin yahnisi vallahi de yavan çıktı. Keşke Nokia yerine Vestel alsaydım hiç değilse bu kadar kronik problemli değil, en kötü memleketin işçisi kazandı der geçerdim.
    Hoş şimdiki Vesteller de Türkiye'de üretilmiyorlar ama en azından marka kazanırdı.

    Bu arada telefonumda hiçbir hasar yok, ekranda çizik dahi yok. Yurtdışı bloglarda da güncelleme ile çıktığını söyleyenler, pil sorunu olduğunu ve anakart arızası olduğunu söyleyenler var.
    Sizce nasıl bir yol izlemeliyim vallahi aldığıma bin pişmanım, evden çıkarken %60 altı olsun dışarıda restart atmaktan adamı ifrit ediyor telefon , bundan dolayı mecburen evden çıkarken söküyorum şarjdan artık.
  • alperen227 A kullanıcısına yanıt
    THH bu aralar salgın vs derken biraz yavaş işliyor sanki ama başvuranların kararları eninde sonunda çıkar hocam. Daha önce LG G4 ve G5'teki ekran yanıkları için de THH'ye başvuran bir sürü insan olmuştu, çoğu kazandı diye hatırlıyorum. Zaten bariz bir üretim hatası bu ama kazanmanız biraz da size atanan "bilirkişinin" tavrı ile alakalı bir durum (bilirkişi dedikleri de çoğu zaman mahallenin telefoncuları oluyor bildiğim kadarıyla ).


    Yeniden başlatma problemlerinin büyük kısmı pille, küçük bir kısmı da anakartla alakalı. Kamerayı açmaya çalıştığınızda telefonun yeniden başlaması ise sorunun büyük ihtimalle pilde olduğunu gösterir. Kamera, açılış ve fotoğraf çekim anında yüksek akım/gerilim talep eder çünkü, pil de yıpranıp bu enerjiyi sağlayamayacak hale geldiği zaman cihaz amiyane tabiriyle "cortlar" ve kendini yeniden başlatır.


    Ucuz etin yahnisi illa ki biraz yavan olur, çoğu "F/P ürünü" böyledir aslında. Ancak Nokia 8'le ilgili olarak bir konuda %1500 haklısınız: Gerçekten de Vestel alsak bu kadar problem çıkmazdı. Bizzat şahit olduğum bir örnek olarak annemde Venus V3 5040 var ve Nokia 8'den çok daha problemsiz bir telefon olduğuna size yemin edebilirim Kimse bana HMD Global'i savunmasın bu konuda. Bu telefonda yaşanan yığınla sorun, sadece firmanın genç ve telefon üretimi konusunda tecrübesiz olması ile açıklanabilecek bir durum değil. Vestel'in de telefonları Çin'de başka üreticiler tarafından parça parça üretiliyor(du) ve burada birleştiriliyor(du) (şimdi tamamıyla ithal ürün oldular sanırım). Eğer firma alanında tecrübesiz diye problem yaşatacaksa Vestel'in problemin Allah'ını yaşatması gerekirdi. Yanlış anlamayın, Vestel sütten çıkmış ak kaşık değil kesinlikle ve onlarda da çürük mallar var illa. Ancak Nokia 8 bir ara Nokia'nın forumlarında bile konu olmuştu "Gelmiş geçmiş en problemli amiral gemisi bu olsa gerek" diye. Ve zamanla ortaya çıktı ki adamlar kelimenin tam anlamıyla 1 kuruşun bile hesabını yapmışlar cihazları ürettirirken, bu yüzden bu kadar problem çıkmış. Telefonda kullanılan her şey olabilecek en "dandik" bileşenlerden seçilmiş, gövde malzemesi hariç tabii. Çünkü gövdeyi kaliteli yaparak içinin de öyle olacağını düşünmenizi sağlamak istemişler "HMD Global yeni olduğu için talihsizlik yaşamış olabilir", "Foxconn dandik telefon üretiyor" gibi düşüncelerin aslı astarı yok yani. HMD Global'in malzeme ve komponent seçiminden tutun, yetkili servis anlaşmalarına ve yazılım güncellemelerrinde attığı kazıklara kadar her şey dibine kadar "ucuzcu" olduklarının bir ispatı. Bütün katakullileri ayyuka çıkınca da -Türkiye dahil olmak üzere- birçok pazarda satışları felaket derecede düştü ve küçülmek zorunda kaldılar. Şu an fiyat/performans konusunda rakipleriyle rekabet edecek ürünler çıkaramasalar da orta segmentte eskisinden kaliteli ürünler çıkarıyor gibi görünüyorlar ama geç kaldılar. Bu sefer de eskinin imajı üstlerine yapıştı kaldı ve sundukları donanıma göre yüksek fiyat istiyorlar diye eleştiriliyorlar (Xiaomi etkisi). İki ucu boklu değnek kısaca... Ancak Türkiye'de ve dünya genelinde yaptıkları bütün yamuklardan sonra batsalar da üzülecek değilim, bunu hak ettiler


    Son olarak telefonu servise en son verişinizde forma yeniden başlatma problemlerini yazdırdıysanız THH'ye gitmekten hiç çekinmeyin derim hocam, davayı %99.999 kazanırsınız. Türkiye'deki servislerin "cihazdaki bütün arızaları gidermeden cihazı kısmi onarımla dışarı çıkaramayız" dayatmaları saçmalık boyutuna ulaştı artık. Yahu ekran yanıksa da yanık, sen benim pilimi değiştir geç arkadaş! Sonuçta telefon -görüntü sinir bozsa da- bir şekilde çalışıyor. Biz cihazı servise ekranın yanık olduğunu bildirmeden versek haberiniz mi olacak sanki? Fark etseler bile başlarını ağrıtmamanız işlerine gelecek muhtemelen ve pil değişimi için alacakları işçilik ücretini cukkalayıp kenara oturacaklar.


    2150 liralık telefonun ekranı için 1950 lira istenmesi de ayrı bir konu. Bunun sebebi, ister üretici ister servis olsun bu bile telefonu iade için haklı sebeptir, kimse kusura bakmasın. Geçenlerde ekranı arızalı olduğu için kullanılamayan Neffos C5 Max telefonu TP-Link servisine yaptırdım, adamlar ekran değişimine işçilik dahil 180 lira fiyat verdiler. Üstelik jest olsun diye normalde ücretli olan batarya ve arka kapak değişimini de ücretsiz yaptılar (bunlar da 100 lira tutuyordu o günün kuruyla), üzerine telefona tam uyan şeffaf kılıf ve ekran koruyucu hediye ettiler. Tamam, ben eşref saatlerine denk gelmiş olabilirim ancak adamlar öyle bir hizmet verdi ki "300-400 lira da versem helal olsun derdim" dedim. Olay bu zaten, kullanıcınızı memnun etmek. HMD Global birçok modeli için doğru dürüst yedek parça sağlamıyor, sonra yedek parça kalmayınca da serviste bir bahane ile kullanıcının cihazlarını garanti dışı bırakıp fahiş onarım ücretleri istiyor. İlk vukuatları değil bu, yurtdışında da benzer bir oyunu Nokia 7 Plus ve 6.1 Plus modellerinin şarj için gerekli devre kartlarında da oynadılar. Günün sonunda Nokia 8'deki panel, ASLA 1950 lira edecek bir panel DEĞİL. LG G7'nin paneli 5-6 ay önce sorduğumda LG yetkili servisinde 600 lira idi, varın siz hesaplayın Nokia'nın kullanıcıya attığı kazığı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 19 Ağustos 2020; 20:2:43 >
  • Üstadım vallahi telefon çok geç şarj olmaya başladı şu aralar, sizin de bahsettiğiniz gibi çok büyük ihtimalle sorun pille alakalı. Nokia nereden bakarsak bakalım falso veriyor hocam.
    Malesef bir ay sonra daha güçlü bir bilgisayar ihtiyacım olacak ondan dolayı bir de telefona sermaye ayırmak istemiyorum.
    Inşallah Tüketici Hakem Heyetleri Nokia 8 hususunda bu şekilde kronik sorunlarla başvuran herkesi haklı bulur keza şu anda telefon neredeyse kullanılamaz vaziyette.
    Ancak Nokia'nın hakkını teslim edelim, sizin de değiniz gibi tarih bu denli sorunlu bir telefon görmedi, en azında ben kendi çevremde bu kadar sorunlu bir telefon kullanan birisi ile daha karşılaşmadım. Helal olsun, vallahi büyük yetenek, biz de malesef kurbanları olduk...
  • Arkadaşlar vodafone hat kullanıp 3 haneleri numaraları arayamayan var mı? 153 186 182 gibi.
  • alperen227 A kullanıcısına yanıt
    Hocam şarj portunu sağlam bir kürdan veya biraz kalın bir iğne ile portu fazla zorlamadan temizlemeyi denediniz mi? Bu telefonda şarjla ilgili çoğu sıkıntı zamanla portun içine biriken pislikten oluyor. Az da olsa kablo, şarj cihazı ve şarj portu arızası sorunları olabiliyor. Ama dediğim gibi, portu temizlerseniz sorun %90 ihtimalle çözülür. Eğer uzunca bir süredir temizlik yapmadıysanız portun içinden çıkan pislik miktarı sizi şaşırtabilir. Şaşırmayın çünkü Type-C portların doğası bu sanırım Her ne kadar bu telefondan nefret etsem de şarj portu sağlamlığı konusunda çoğu örneğinin ciddi bir sıkıntısı olmadığını söyleyebilirim
  • ===> Nokia 8 | Ana Konu - 5.3" QHD IPS - Dual 13MP Carl Zeiss - SD835 - 64 GB - 4 GB RAM - Oreo <===

    3 sene sonunda gelinen nokta bu arkadaşlar ekran mı gitti başka bir sorun mu var karıncalı olan kısımda dokunmatik sorunu yok sadece göremiyorum ekran full çalışıyor
  • admknl A kullanıcısına yanıt
    Ben de 3 sene önce almıştım. 5 ay sonra bu olmuştu. Ana kart değişimi oldu. 1 sene sonra ekran yanığı oldu. Baştan kabul görmedi. Bir kaç görüşme sonrası para iadesi aldım. Bu cihazı hiç beklemeden gönderin diye buradan hep uyardık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • admknl A kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam, bu telefonun kronik sorunlarından biri de buydu... Flex kablosunu, o da olmazsa ekranı değiştirmek çözüm olabilir (ben esas problemin flex kablosunda olduğunu tahmin ediyorum) ama bunlar dışında pek bir çözüm yok bildiğim kadarıyla. Ekranın belli bölgelerine hafifçe bastırmayı deneyebilirsiniz, temassızlık varsa bir ihtimal işe yarayabilir ancak o da geçici bir çözüm olacaktır. Uzun lafı kısası yedek parça bulunamazsa telefon çöp olmuş denebilir maalesef
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deranzo

    Heyet kararı bekliyorum hala. Bilirkişi raporu geldi olarak görünüyor hala.
    Hocam tekrar iyigünler, son durum nedir acaba ? İadenizi alabildiniz mi ?
  • arquerox kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Sağolun. Kararı bekliyorum hala. Henüz çıkmadı karar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    Valla verdik telefoncuya yapabilirse yapacak yoksa yeni bişey alacaz artık
  • 
Sayfa: önceki 313314315316317
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.