Şimdi Ara

===> Nokia 8 | Ana Konu - 5.3' QHD IPS - Dual 13MP Carl Zeiss - SD835 - 64 GB - 4 GB RAM - Oreo <=== (313. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.440
Cevap
56
Favori
346.647
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 311312313314315
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrBlackEagle

    Evet hem onun için hem kamerası için. Biraz da ekran yanması/ghost screen olaylarından korktuğum için değiştirdim. Ama Nokia 8'de hâlâ aklım kaldı.

    Alıntıları Göster
    Boşverin hocam önünüze bakın.
  • Evet hala Nokia 8 kullanıyorum. ROM'dan dolayı başka cihaza geçmeyi düşünsem de maalesef piyasada adam akıllı cihaz yok. Var ama nokia 8 gibi fp değil. Kullanmaya devam edeceğim inşallah. Baya memnunum. Çok sağlam cihazmış açıkçası neler atlattı neler çekti benden :D.

    Hala kullananlar arkadaşlar var ise. Rus bir geliştirici özel yama yaptı. Sisteme ufak tefek değişiklikler. Düzenlemeler eklemiş. Tavsiye ederim. TWRP gerekli bu arada. Vulkan sürümü de güncellenmiş. Opengl'yi de siz güncellersiniz artık. Tavsiye edilir.
  • tct123_gs kullanıcısına yanıt
    Hocam,yamayı nereden indirebilirim ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mcirak8 M kullanıcısına yanıt
    Hocam link atıyım. Öncelikle pie son sürümde olmanız gerekiyor. Yani nisan güncellemesini yapmalısınız. TWRP'den yükledikten sonra wipe cache yapmayı unutmayın. Yani dalvik cacheyi falan silin. Reboot yapın.
    https://yadi.sk/d/eFLYz-dRRhjfBA
  • tct123_gs kullanıcısına yanıt
    Eyv hocam,çok teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Volte ile görüntülü konuşabilen var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 yıla yakındır nokia 8 kullanıyorum. Gri renklerde sağ ve solda şerit şeklinde yanık var. Garantiye vereceğim ama okuduğum kadarıyla nokia destek olmuyor doğru mu ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar arkadaşlar, telefonu servise gönderenler kervanına sanırım ben de katılacağım, ve tabiki de ekran yüzünden. Ancak şu ki, ghost screen yüzünden değil, dış camın kırılması yüzünden. Fakat burada okuduğum kadarıyla ellerinde ekran bulunmadığını öğrendim. Benimkininse sadece dış camı hasarlı olup dokunmatik ve görüntü problemim yok. Yani sadece dış cam değişmesi gerekiyor. Sizce de cihazı servise vermeli miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim telefonun da garantisinin bitmesine 40 gün kaldı. Telefonum performansından hala çok memnunum. Keşke bu hayalet ekran sorunu olmasaydı da daha uzun yıllar kullanabilseydim. Açıkçası garantiye yolladığımda sıfırı ile değiştirirlerse memnum olurum. Hayalet ekran sorunu 2 senede epey şiddetleniyor. Zaten bu telefonu 2 yıl daha kullandığımda benim için görevini tamamlamış oluyor. Para iadesi alsam 2 bin liraya bu performansta telefon alamayacağımı biliyorum. Bu telefondan sonra beni en az Samsung S10 lite keser sanırım.
  • Merhaba Arkadaşlar. Ben Nokia 8 den önce LG G3 kullanıyordum.Lg G3 mavi ekran verdi ve wifi de bozuldu. Pili Nokia 8'i almadan 1 ay önce yenilemiştim servisten.Nokia alınca attım kenara.Şimdi servise gönderirsem diye tamir ettim.2 gündür çalışıyor cihaz wifi falanda düzeldi.Pilde sağlıklı.14.08.2018'de geçtim Nokia 8'e. Bende de ekran kızarması ve hayalet ekran sorunu var. Hazır LG çalışıyorken göndereyim diyorum. Sormak istediğim bu ekran kızarması ve hayalet ekran uzun süreli kullanımlarda orataya çıkıyor. Servise bunu nasıl ispat edebiliriz. Gönderen arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam, cihazın pili değiştirilirse 2-3 sene daha kullanılabilir. Nokia 8 2 yıllık kullandığım süre boyunca en iyi pil ömrüne sahip telefonum oldu ve en az ısınan aynı zamanda, bunu 10nm süreci ile üretilen ve bir zamanların amiral gemisi işlemcisi olan SD835'e borçlu olmalı. Ekranı Ghost screen olmasa 10 numara derdim ama Ghost yüzünden 9 veriyorum bu ekrana; çünkü ben böyle bir kontrast ve doygunluk görmedim, bir LCD panel için. Siyahları oldukça derin, 1800:1 kontrast oranı var. Renkleri de Super AMOLED kadar doygun değil ve gözü çok yormuyor. Tek gerçek sıkıntısı kamera performansı. Fotolarda Gcam ile idare etsek de videoda Gcam kullanmak da bir şey fark etmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nokia 8 cihazımı 22.05.2020 tarihinde onuo servise hayalet ekran sorunu ile gönderdim. Servis kaydı 4 gün bekletmesinden aslında bir şeylerin tüketici aleyhine döndüğünü tahmin etmiştim. Aslında garanti dışı bırakmalarını bekliyordum ki garantisi devam eden ve herhangi bir kullanıcı hatası olmamasına rağmen benden 1000 TL talep edildi. Aslında sitelerinde sorgulama yapılınca 2000 lira çıkıyor. Cevap olarak 02.06.2020 tarihinde saat 11.57 de Büşra hanım bana Nokia şirketi böyle bir karar verdi. Denildi ki burda benim anladığım Nokia vur kaç taktiği uyguluyor. Garantili ürün alalım kafamız rahat olsun dönemi ne yazık ki sona yaklaşıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizlerin aksine ben de ekranımı kırdım ve elbette bunun benim hatam olduğunu bildiğimden ücretli de olsa onarılmasını istedim. Ouno'ya bununla ilgili mail attım, yedek parçalarının olup olmadığını sormak için ama günlerdir dönen olmadı. Dün itibariyle GSM İletişim'e kargo aracılığı ile gönderdim ve bu sabah ellerine ulaştı. Onarımın 250TL olduğunu söylediler, ne yalan söyleyeyim fiyatı Ouno kadar kaçık değil en azından. Her ne kadar bizim cihazın teknik servisi olsa da 1000TL gibi rakamları nereden uyduruyorlar pes doğrusu. Kaldı ki bu rakamı S9-S10-S20 gibi ekranı kavisli ve AMOLED olan bir cihaz için talep etseler yeridir denilebilirdi, N8in ekranı gibi gibi düz ve IPS panel için 1000-2000TL çok ama çok komik




  • Benim Nokia 8 de kamerada bireyler takılıp kaliyor ve değişik cizirtilar geliyordu. Görüntü bulaniklasip kalıyordu. Ayrıca ekranda hayalet ekran sorunu vardı. Ouno servise yolladım. Garanti kapsamı dışındadır ve 1945 lira istiyorlar. Kamera sorunuyla ilgili de hicbirsey yapmamışlar. Tabi ki tüketici haklarına gideceğim önceki onarımları da emsal göstereceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pharatlil kullanıcısına yanıt
    HMD Global'in elinde rezil olan bir zamanların efsanesi, şimdinin kestanesi bir markanın hazin hikâyesi... THH'de tereddütsüz para iadesi talebinde bulunun hocam, bu zihniyeti anca o paklar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 4 Haziran 2020; 19:33:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayalet ekran nedeniyle telefonu garantiye göndermek konusunda ikilemde kaldım. Az önce kardeşime aldığım iPhone 11 ile ön kamerasını karşılaştırdım, bana göre Nokia 8 daha iyiydi, ses konusunda da daha iyi geldi. Telefonda yavaşlama diye birşey yok.
    Telefonu garantiye yollasam sıfırı ile değiştirirler mi acaba? Para iadesi istemiyorum. 2 bin liraya nerede bulacağım böyle telefon. Ekran daha da kötü olur mu onu bilmiyorum. Mevcut hayalet ekran sorununa alıştım, çok da rahatsız etmiyor. Şimdi ekranı değiştirmeye kalksalar telefonu çizerler, düzgün montaj yapamazlar diye tahmin ediyorum. Garantisinin de bitmesine bir ay kaldı, arada kaldım gerçekten.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle, gelsin ilk is thh. Boyle sacmalik olur mu. Hadi diyelim ekrandan vazgectim ouno servis kamera arizasini da onarmiyor. Neymis 1950 lira odemezsem diger sounlara bakmayacaklarmis. Boyle rezillik az bulunur. Aslinda servisi de ayrica sikayet etmek var ama yontemini bilsem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıfır telefon fiyatlarının uçuk olduğu şu zamanda teşhir ürünü, garantisi olmayan, kutu içeriğinde sadece telefon olan bir Nokia 8 alma riskine değer mi?
  • 3 ay garantisi kaldı benim telefonun, son yorumlara bakılırsa ouno artık ücret iadesi yapmıyor gibi, kafama takılan şu sadece ouno mu ücret iadesi yapıyor başka servislere yollasak bir şey fark eder mi?
  • Ouno'nun fahiş fiyatta onarımı insanı gerçekten deli eder. 1900₺ buna vereceğime, 250₺'ye GSM İletişim'e veririm. Ghost problemini bilmem ama kırık gibi durumlarda Ouno yerine GSM İletişimi tercih edebilirsiniz arkadaşlar. Şahsen ekranı kırılan telefonumu şehir dışında olmama rağmen kısa sürede (5 günde) onardılar ve gönderdiler. Ekran yan sanayi mi orijinal mi bilemiyorum ama "LGD Dual Dsi" ibaresi bunda da var ve yeni panel olduğundan sanırım, hâlâ ghost veya yanma yok. Reklam gibi oldu sanki ama yiğidi öldür hakkını yeme demişler, adamlar övgüyü hak ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi techno_man000 -- 11 Haziran 2020; 19:16:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 311312313314315
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.