Şimdi Ara

===> Nokia 8 | Ana Konu - 5.3' QHD IPS - Dual 13MP Carl Zeiss - SD835 - 64 GB - 4 GB RAM - Oreo <=== (310. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.440
Cevap
56
Favori
346.649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 308309310311312
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • erenkuqo kullanıcısına yanıt
    Hocam Nokia 8 almayı düşünüyorum da mi9t mi önerirsiniz yoksa nokia 8 mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emreakarcay

    Hocam Nokia 8 almayı düşünüyorum da mi9t mi önerirsiniz yoksa nokia 8 mi?
    Nokia 8'den mi 9t ye geçmiş biri olarak nokia'ya bulaşmayın. Evet nokia daha hızlıydı ama bu daha stabil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dogukankaya844 D kullanıcısına yanıt
    Ben de LG V30+ aldım hocam. Aynı Meizu 16th gibi fazla güncelleme almayacak bir cihaz, hatta benimkine verilen yazılım desteği sizinkinden önce biter muhtemelen. Dediğiniz gibi ne aldığımızı bildiğimiz sürece sorun yok İnşallah bu sefer sorun yaşamayız. Yeni telefonunuzu güle güle kullanmanız dileğiyle...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emreakarcay E kullanıcısına yanıt
    Mi 9T için kesin bir şey diyemem ama Nokia 8 için şunu söyleyebilirim hocam: Mecbur kalmadığınız sürece bu telefona elinizi bile sürmeyin. Zamanında bu telefondan hem kendime hem kardeşime aldım, forumdan birçok kişiye de XZ1'le beraber F/P ürünü olarak tavsiye ettim lakin Nokia 8 tam bir pişmanlık oldu

    Şu an aldığım ikinci LG V30'u kullanıyorum, ilki kutudan ekranı ağır derecede kusurlu çıktı ve LG, ellerinde değişim cihazı kalmadığı için para iadesine karar verdi. İkinci aldığım cihazın da ekranı mükemmel sayılmaz (ekran parlaklığını düşürüp karanlık ortamlarda ekrana baktığınızda sağ alt ve sağ üst köşelerde hafif seviyede de olsa renk sıcaklığı farkı var). LG V30'un Nokia 8'in gerisinde kaldığı birkaç alan da var ama genel olarak daha iyi bir cihaz bence. Bir gün belki bu cihaz için de para iadesi/değişim cihazı/tamirat talep ederim ama şimdilik memnunum. Ve V30'a geçtim geçeli 1 gün olsun 8'i özlemedim, düşünün artık bu ÇÖP telefonun nasıl bir illet olduğunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 8 Nisan 2020; 18:59:4 >




  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam inşallah sıkıntı yaşamadan uzun süre kullanırız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deranzo

    Aynı diyebilirim. Ama baktıklarını bile sanmıyorum. Direk kutuya geri koyup 2 gün bekletip geri gönderdıklerıne eminim. 5. Gıdışıydı bu.
    teşekkürler hocam ben de gönderdim bakalı gelişmeleri yazarım buraya.
  • Ben de cihazı gönderdim sonunda servise. Lakin verdikleri kod doğru çıkmadı, Kocaeli'de bir adamin üzerine çıkıyor. Her neyse ki ouno servis diyerek bir sekilde gönderdim. Takip numarasini arayip öğreneceğim yarın. Ücret iadesi istediğimi belirttim bakalım ne karar verecekler, göreceğiz.
    (s3 miniden de yazmak iyice dert pldu ama :D )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefon bugün işleme girdi sonunda. Cihaz sorgulama ekranında garanti dışı cihaz yazıyor. Halbuki hepsiburadadan çıktı aldığım faturası ile birlikte göndermiştim. Telefonla aradılar açamadım , tekrar aramalarını bekliyorum artık.
    ===> Nokia 8 | Ana Konu - 5.3" QHD IPS - Dual 13MP Carl Zeiss - SD835 - 64 GB - 4 GB RAM - Oreo <===
  • merhaba hocam. size ulaşmaya çalışıyorum bir süredir. forumdan filan pek anlamadığım içi uğraştım :) nokia 8 in para iadesini almışsınız galiba. benim nokia 8 de iade bekliyor ouno service de. ben bütün evrakları gönderdim. aksesuarları tam gönder dediler kulaklık hariç( kablo adaptör sim aparatı) hepsini gönderdim. kulaklığın olmaması para iadesi işlemini etkiler mi sizce? kulaklığım bozulmuştu ve atmıştım. şuan hala bir haber verilmedi. üniversite öğrencisiyim doğru düzgün telefonum yok. para iadesi alıp hemen yeni telefon almalıyım :) :) edit: bu arada yeni okudum siz henüz paranın alınmadığını belirtip not olarak düşmüşsünüz ben direk imza atıp gönderdim :( umarım parayı ödememezlik etmezler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birkanntmz -- 14 Nisan 2020; 20:29:41 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birkanntmz

    merhaba hocam. size ulaşmaya çalışıyorum bir süredir. forumdan filan pek anlamadığım içi uğraştım :) nokia 8 in para iadesini almışsınız galiba. benim nokia 8 de iade bekliyor ouno service de. ben bütün evrakları gönderdim. aksesuarları tam gönder dediler kulaklık hariç( kablo adaptör sim aparatı) hepsini gönderdim. kulaklığın olmaması para iadesi işlemini etkiler mi sizce? kulaklığım bozulmuştu ve atmıştım. şuan hala bir haber verilmedi. üniversite öğrencisiyim doğru düzgün telefonum yok. para iadesi alıp hemen yeni telefon almalıyım :) :) edit: bu arada yeni okudum siz henüz paranın alınmadığını belirtip not olarak düşmüşsünüz ben direk imza atıp gönderdim :( umarım parayı ödememezlik etmezler
    Bende kulaklığı göndermemiştim. Bulamamıştım ama para iadesi aldım. Zaten para iadesini yapmaları lazım aslında, kulaklık telefon yanında verilen dandik bir aksesuar, kablosu kırıldı attım dersin. 30tl'lik ürün için 2000tl iade yapmamaları saçma olur.

    İmza konusunda bir sıkıntı olmadı o dönem ben herşey uygun ve yasal olsun istemiştim fakat firma da kendini garantiye alabilmek hukuki sıkıntılarla uğraşmamak adına öyle yaptırıyor.

    Ben hiçbir problem yaşamadan aldım iademi, konuyu uzun süredir takip etmiyorum artık o telefonu kullanmadığım için başka problem yaşayan ya da aynı süreçlerde olan yoktur umarım.

    Birde üstünden aylar geçti, şuanki distributor firmanın ekonomik durumu, şuan ki prosedürler ve gecikme yaşar mısınız bu konuda fikir yürütmek zor. Malum herkes özel sektörde az işçi çalıştırmak ve maliyet kısmak zorunda.




  • cevabınız için çok teşekkür ederim. çok yardımcı oldunuz gerçekten. sağolun varollun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar cuma günü büyük ihtimalle Samsung Galaxy A70'e geçiş yapıyorum.
    Şu an bu Nokia 8 imde hiçbir sıkıntı yok. Çizik bile yok. Ama yeni telefona geçeyim dedim. Buna da artık teklif gelirse satacağım yoksa evde duracak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanadam

    Telefon bugün işleme girdi sonunda. Cihaz sorgulama ekranında garanti dışı cihaz yazıyor. Halbuki hepsiburadadan çıktı aldığım faturası ile birlikte göndermiştim. Telefonla aradılar açamadım , tekrar aramalarını bekliyorum artık.
    iki gün içinde 3-4 defa arayıp durumu anlatmama rağmen hala cihaz sorgulama ekranında garanti dışı yazıyor.
    bu süreçte mail ile ve verdikleri watsapp firma hattına da faturayı gönderdim. ısrarla telefonu işleme sokmadılar.
    9 nisanda kargoya verdiğim cihaz henüz değerlendirilmedi bile.

    telefonu kutusu içerisinde hiç kullanılmamış kulaklık sim kart aparatı vs ile aldığım şekilde teslim ettim. merakla bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Donanadam -- 17 Nisan 2020; 11:45:14 >




  • Donanadam D kullanıcısına yanıt
    Ben de 10 Nisan da gönderdim hocam. Garantili Belgeli ibaresi var. Islem durumu 3 gündür üreticiden cevap bekleniyor şeklinde. Ne olacak sonumuz bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanli64

    Ben de 10 Nisan da gönderdim hocam. Garantili Belgeli ibaresi var. Islem durumu 3 gündür üreticiden cevap bekleniyor şeklinde. Ne olacak sonumuz bakalım
    sizin ne sorun vardı hocam?
  • Donanadam D kullanıcısına yanıt
    Hocam malum kronik sorunumuz, baş tacımız ghost screen vardı. Şarj olmama ve kamerada odaklama problemini de akabinde ekledim. Yaklaşık aynı günlerde göndermişiz. İnşallah ucret iadesi yaparlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanli64

    Hocam malum kronik sorunumuz, baş tacımız ghost screen vardı. Şarj olmama ve kamerada odaklama problemini de akabinde ekledim. Yaklaşık aynı günlerde göndermişiz. İnşallah ucret iadesi yaparlar
    sizin nokiadan cevap beklediklerine göre iadeyi sormuşlardır. yoksa neyi cevabını beklesinler.
    bende ise ekran fiyatı 1100 küsür tl ödeme yazıyor garanti dışı güründüğü için. yani sanırım ellerinde ekran var. ama siz şarj olmama ve kameradan yırtarsınız umarım.
  • ücret iadesi olsa bana da süper olacak aslında. s10 lite kestirdim gözüme snapdragon 855 işlemcili canavar gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanli64

    Hocam malum kronik sorunumuz, baş tacımız ghost screen vardı. Şarj olmama ve kamerada odaklama problemini de akabinde ekledim. Yaklaşık aynı günlerde göndermişiz. İnşallah ucret iadesi yaparlar
    hocam benimki de bugün itibariyle "üreticiden bilgi bekleniyor" durumuna döndü.

    size bilgi gelirse yazarsanız süper olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanadam

    hocam benimki de bugün itibariyle "üreticiden bilgi bekleniyor" durumuna döndü.

    size bilgi gelirse yazarsanız süper olur

    Alıntıları Göster
    Hadi hayırlısı hocam. inşallah ikimiz de kolay bir şekilde ücret iadesini alırız bir an evvel.
    Bir gelişme olursa yazarım muhakkak, aynı şekilde sizler de öyle :)
  • 
Sayfa: önceki 308309310311312
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.