Şimdi Ara

Nokia 5800 bi bozuldu tam bozuldu ! Swap değişim konusunda fikir lütfen ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
15
Cevap
0
Favori
1.045
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Nokia >> Nokia 5800 bi bozuldu tam bozuldu ! Swap değişim konusunda fikir lütfen ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    Nokia 5800 telefonum Ekranı bozuldu genpa ya gönderdim.Yapıldı geldi yine bozuldu.tekrar gitt. Genpa zaten yapamıyor bu modeli. Telecervise maltepe şubesi yapıyormuş sadece türkiyede. Orda yapıldı geldi. Oda ne ? önünde bir parça var. tekrar gitti. Sağolsunlar parçayı aldılar şahane ! oda ne ? Telefon açılmıyor ki :)) Velhasılı telefon hakkın rahmetine kavuştu. Aradım nokia efendiyi. Telecervise gönder 4. defa giriş yapılsın değiştirelim dediler. Umutsuzca gönderdim.Garanti bitti dediler. Sonra inat ettim ve servis sürelerini ekleyip + 2 ay daha verdiler. Şu an inceleniyormuş falanmış filanmış. Ama nokia değiştireceğiz diyor.
    Düzenleme : Değiştirmediler Swap değişim yaptılar 7. mesajda yeni durumu anlattım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hikocan -- 8 Aralık 2011; 15:26:03 >



    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1593 Mesaj
    c5 veya 6 gelır sanırım.cunku 5800 yerıne gelen bır model veya onn ayarında olan bı modelı tercıh olarak sunabılırler
    |
    |
    _____________________________
    AMD Ryzen 5 [email protected] GHZ - CM ML240L RGB - MSi B450 Gaming Pro Carbon - Sapphire RX 570 8Gb Nitro - G-Skill SniperX 2*8GB [email protected] - JD 512 Gb nVme SSD - WD 500Gb*2 Raid0 - AOC G2460VQ6 24' 1Ms 75Hz FreeSync - Creative SB Rage Tactic3D V2.0 - Logitech Z5400 5.1 THX - Logitech G102
  • Yüzbaşı
    347 Mesaj
    degisimini yapmıyolar artık 5800 ın. Bir üst modelini veriyorlar. Üretimini durdular çünkü :D

    Edit: zaten söylemişsin okumadm tamamını. Modelinı bılmıyorum ama c6 olabilir. Ama dokunmatik olucak yanı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HellOfKsK35 -- 6 Aralık 2011; 19:05:13 >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    Allah bu nokia nında bu telefon servislerinin de canını alsın. 4 aydır telefonsuz kaldık. değiştirirler umarım.. telefoncu bi arkadaş baktı göndermeden boot gitmiş ya işlemci kırık ya anakart kırık dedi. olmaz bu tel tamir demişti. açarken kırıyor adiler bide yapmadan yolluyorlar yaptık diye. Tüm tesler OK ! nah ok. tel açılmıyoki OK olsun :)
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    241 Mesaj
    Geçmiş olsun.Muhtemelen size c6 cihazını teklif edeceklerdir.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    13405 Mesaj
    banada öyle geliyorki c6 verirler, c6 güzel telefon ekranı temiz, 5800'daki gibi terli terli görünmüyor çok keskin
    |
    |
    _____________________________

    Asus H170 Pro Gaming Intel Skylake i7 6700 Asus Strix 1060 6GB
    Corsair Spec-02 HyperX 2x8GB 2133Mhz 1.2V Asus VX239H 23.6" IPS 5MS
    Evga 650W G2 80+ Gold Cooler Master Hyper T4 Logitech G430 Dolby Headset
    Samsung Evo 850 250GB Logitech G213 Keyboard Logitech G300S

    Shame
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    Bilgi olarak vermek istiyorum. Telefon değiştirilmedi. Swap değişim yani anakart değişimi yapılmış. Garantimizde bitti bu servis süresinde. Yine olmazsa çöpe ! Nokia destek hattı ile görüştüm tekrar telefonu teslim almayın bizden bi karar çıkıncaya kadar bekleyin diyorlar. Ya anakart değiştiği için o yönde bir karar çıkar yada yeni bi tel ile değişim kararı diyorlar. telefon kargodan gelince kabul etmeyip geri gönderecem şansımı denemeyi düşünüyorum ama bunun ucundan zararlı çıkarmıyız acaba ? bu durumu yaşayan arkadaş varmı fikrine ihtiyacım var ?


    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: Acma / Kapama Hatasi (4100)-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.-MUSTERI DEGISIM TALEP EDIYOR-Musteri Cihazin Degisimini Talep Ediyor-Telefon Acilmiyor (2101)-Garanti Suresi Bittiginden Dolayi Ucretli Olarak Kayit Alindi.!

    Aksesuarlar: FATURA-ON KAPAK

    Yapılan işlemler: Telefonunuz degistirilmistir (SWAP MB)

    İşlem geçmişi

    08.12.2011 11:11:53: Cihaz son test aşamasından geçmiştir. Kargo departmanına teslim edilmiştir.

    07.12.2011 14:45:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    01.12.2011 12:31:00: Maltepe bölgemizde kaydı alındı.

    29.11.2011 13:35:00: Cihazınız transfer edilmiştir: DHL LOJISTIK HIZMETLERI A.S.

    23.11.2011 00:00:00: Beklemeye alındı.

    23.11.2011 00:00:00: Ücretli onarım bedeli (kdv dahil): 80.00 TL

    22.11.2011 09:20:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hikocan -- 8 Aralık 2011; 15:25:00 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    347 Mesaj
    Adamlara Herşeyini Değiştirmiş Oldun Telefonun :D
    Sıfır 5800 Oldu :D Büyük İhtimalle Değiştirmezler.
    Kullanırsın Baktın Çalışmıyo. Tekrar Gönderirsin. Karşılıklı 3-5 Konuşma geçer nokia ile aranda.

    özet olarak :D : Swap ı değiştikten sonra bi telefonun değiştirilmesi zor. ama çalışmaz ise tekrar belki
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    852 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HellOfKsK35

    Adamlara Herşeyini Değiştirmiş Oldun Telefonun :D
    Sıfır 5800 Oldu :D Büyük İhtimalle Değiştirmezler.
    Kullanırsın Baktın Çalışmıyo. Tekrar Gönderirsin. Karşılıklı 3-5 Konuşma geçer nokia ile aranda.

    özet olarak :D : Swap ı değiştikten sonra bi telefonun değiştirilmesi zor. ama çalışmaz ise tekrar belki

    swap değişiminde sadece anakart değişir dostum . sıfır 5800 olmaz
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    347 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: l3yM4ST3R

    quote:

    Orijinalden alıntı: HellOfKsK35

    Adamlara Herşeyini Değiştirmiş Oldun Telefonun :D
    Sıfır 5800 Oldu :D Büyük İhtimalle Değiştirmezler.
    Kullanırsın Baktın Çalışmıyo. Tekrar Gönderirsin. Karşılıklı 3-5 Konuşma geçer nokia ile aranda.

    özet olarak :D : Swap ı değiştikten sonra bi telefonun değiştirilmesi zor. ama çalışmaz ise tekrar belki

    swap değişiminde sadece anakart değişir dostum . sıfır 5800 olmaz

    Sadece Swap'ı Demiyorum. Baya bi parçayı değiştirmişler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HellOfKsK35

    Adamlara Herşeyini Değiştirmiş Oldun Telefonun :D
    Sıfır 5800 Oldu :D Büyük İhtimalle Değiştirmezler.
    Kullanırsın Baktın Çalışmıyo. Tekrar Gönderirsin. Karşılıklı 3-5 Konuşma geçer nokia ile aranda.

    özet olarak :D : Swap ı değiştikten sonra bi telefonun değiştirilmesi zor. ama çalışmaz ise tekrar belki

    Yok ama Garanti 10/12/2011 de bitti :) Yani telefonu aldığım an bozuk dahi olsa elimde patlar deneme şansım yok. Bu konuyu görüştüm nokia ile olmamışsa ücretli yapılır diyor. O yüzden Kabul etmeyip iade göndercem kargodan. Şansımı deneyecem ama pek umudum yok. 1 ay oldu hala sonuç alamadım. Kabul edersem değişim talebi kaydı kapanır diyorlar. 3 buçuk aydır telefonsuzuz unuttuk artık alıştık. 1 ay daha bekleriz en fazla olmadı bu şekilde verecekler elimize zaten. Sonuç konusunda bilgilendirme yapacam zaten herkes öğrensin iş nasıl dönüyor bunlarda.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    15721 Mesaj
    THH ye neden gitmedin ???
    _____________________________
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    THH ye neden gitmedin ???

    Gittim. Cevap : Nokia ve servisi şikayet edemezsin. Aldığın yeri şikayet edeceksin. Ayrıca birşey çıkmaz bizim yaptırımımız yok. Gönder tamir edelim derler sana alır tamir ederler diye tutturdu görevli memur. yarım saat tartıştık. Adam şikayet ettirmedi zorla vazgeçirdi beni. Hiçbişey çıkmaz git kendin hallet hikaye bu THH dedi. Bende lanet olsun sizi buraya dikenlere dedim kızdım çıktım.
    _____________________________
  • Yarbay
    15721 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hikocan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    THH ye neden gitmedin ???

    Gittim. Cevap : Nokia ve servisi şikayet edemezsin. Aldığın yeri şikayet edeceksin. Ayrıca birşey çıkmaz bizim yaptırımımız yok. Gönder tamir edelim derler sana alır tamir ederler diye tutturdu görevli memur. yarım saat tartıştık. Adam şikayet ettirmedi zorla vazgeçirdi beni. Hiçbişey çıkmaz git kendin hallet hikaye bu THH dedi. Bende lanet olsun sizi buraya dikenlere dedim kızdım çıktım.

    bir daha git , o kişinin muhakkak ismini al hatta sicil nosunu da almaya çalış . O adam THH de çalışıyor olamaz .
    _____________________________
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: hikocan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    THH ye neden gitmedin ???

    Gittim. Cevap : Nokia ve servisi şikayet edemezsin. Aldığın yeri şikayet edeceksin. Ayrıca birşey çıkmaz bizim yaptırımımız yok. Gönder tamir edelim derler sana alır tamir ederler diye tutturdu görevli memur. yarım saat tartıştık. Adam şikayet ettirmedi zorla vazgeçirdi beni. Hiçbişey çıkmaz git kendin hallet hikaye bu THH dedi. Bende lanet olsun sizi buraya dikenlere dedim kızdım çıktım.

    bir daha git , o kişinin muhakkak ismini al hatta sicil nosunu da almaya çalış . O adam THH de çalışıyor olamaz .

    Valla burası küçük bir ilçe ve 1 kişi bakıyor zaten. Hatta heyet bile toplanmadan bu herif karar verip imza attırıyormuş kalanına. Sordum araştırdım. O adamın elinde karar yani. Uğraşıp zorla verip bişey çıkaramayacağım kesin. Türkiye işte burası. Küçük yerlerde işlemiyor bu işler malesef :( Nokia da oyalıyor sanırım artık. Tel geldi teslim almadım iade ettim ama 1 ayı geçti nokia dan tık yok. Her aradığımda aciliyet bildiriyolar kime bildiriyolarsa. Nasıl memleket anlamıyorum 3 buçuk aydır telefonsuzum ve umurlarında değil
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
haberler
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,484
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.