Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

NOKİA 3230 SORUNLU BİR TELEFON MU?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
41
Cevap
0
Favori
20.836
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Nokia >> NOKİA 3230 SORUNLU BİR TELEFON MU?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2667 Mesaj
    ARKADAŞALR.BU TELEFONDAN ALMAK İSTİYORUM ANCAK KİMSE TEAVSİYE ETMİYOR.BAŞKA Bİ MODEL AL DİYOLAR.AMA BENİM HEM ŞEKİL HEMDE PERFORMANS OLARAK İYİ BULDUĞUM BİR TELEFON.ACABA SİZCE BU TELEFONDA HERAHNGİ BİR PROGRAM HATASI VEYA ÜRETİM HATASI VARMI?BİLİYORSANIZ YAZARMISINIZ?



    |
    |
    _____________________________


    GÜLEREK KAYBETTİKLERİNİ AĞLAYARAK KAZANAMAZSIN
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    sadece iki kelimeye söyleyecegim UZAK DUR
    |
    |
    _____________________________
    henüz bir imza bulamadım,
    bulanların bana bildirmesi rica olunur
  • Yarbay
    2657 Mesaj
    performansı bahsettiğin gibi iyi değil. ama asıl önemli olan bu devirde hala mono mp3 dinletiyor. onun yerine 6630 al bence.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1105 Mesaj
    ben tek kelime soyleyecegim
    BERBAT
    quote:

    Orjinalden alıntı: kahraman34

    sadece iki kelimeye söyleyecegim UZAK DUR
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    445 Mesaj
    3230 ses olayının cözüldügünü duydum ama gine alma cünkü işlemleri yavaş yapıyo birde kasası iy diil cizilyo ha birde ekranına toz kacıyo
    yani sen alma uzak dur
    |
    |
    _____________________________
    TOSHİBA Satellite S70-A-11E

    HTC DESİRE HD
  • Emekli Yönetici
    3146 Mesaj
    Hepsine + tuş takımı da kötü.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    770 Mesaj
    dostum bu telefon evet sana katılıyorum şekli güzel.. ama telefon yavaş bir telefon .. sen bir tuşa basarsın aradan 3 saniye geçer ondan sonra o tuş çalışır. vs..... bence 6670 al aynı paraya .. hem karizma hemde keyfini sür..
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1552 Mesaj
    Benim için nokıa nın ürettiği symbıan tellerden en berbat 2 telden biri 3230 dieri de 6600

    bu 3230 geçen yıl 6630 6680 falan çıktığı sırada çıtı ve beraber çıktığı tellere bakarsak böyle rezil bir ses olmaz ya.telefon mononun da ötesinde berbat bir ses veriyo telde güzel deil zaten ayrıca çok yavaş.

    uzak dur o telden dostum radyo senin için çok önemli deilse git 6630 falan al
    |
    |
    _____________________________
    eski nıck: anfiist
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    KESİNLİKLE NE YAPARSAN YAP UZAK DUR O TELEFONDAN!HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN BERBAT SYMBIAN İŞLETİM SİSTEMİNE SAHİP TELEFON!TAKILIYOR,DEVAMLI HATA VERİYOR,ÇABUK ARIZA ÇIKARIYOR....!!!!!!SENİ ÇOK ÜZER BU TEL
    |
    |
    _____________________________
    SELAMLAR!!!!!

    BASKETBALL RAP AND TUNING = LIFE




  • Yarbay
    4272 Mesaj
    Arkadaşım kesinlikle uzak dur. Ben o hatayı yaptım ve şuan bu telefonu kullanıyorum. al bi 6630 kullan. 3230 her bakımdan iğrenç ve berbat bi telefon
    |
    |
    _____________________________
    Asus N55SF S1194V
    Apple Iphone 6 Silver 64 GB
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    3230 YERİNE 6630 VEYA 6680 MODELİNE YÖNEL!!!!!AMA KESİNLİKLE 3230'DAN UZAK DUR
    |
    |
    _____________________________
    SELAMLAR!!!!!

    BASKETBALL RAP AND TUNING = LIFE




  • Yarbay
    4272 Mesaj
    Mesela bide şu kötü özelliği var. Direk hafıza kartına dosya atamıyosun. Telefo hafızasından buyuk dosyaları alamıyosun bu yuzden. Ama bunun için bi program varmış Adını bilrn var mı acaba??
    |
    |
    _____________________________
    Asus N55SF S1194V
    Apple Iphone 6 Silver 64 GB
  • Yüzbaşı
    770 Mesaj
    YE ŞEKLİDE GÜZEL YA BU TELEFONUN ....
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1054 Mesaj
    3230dan uzak dur
    bak abi tavsiyesi ben kullanıyorum birisinin elinde gorunce uyuz oluyorum harbiden
    keske bi tek bende olsa bu telefon

    walla benim butun ihtiyaclarimi karsiliyor, seste sadece disari verirken mono
    radyo mp3 dinlerken otobuste falan bagirta bagirta dinletmeyeceksen senin icin sorun yoktur degil mi?

    bencede alma 3230
    git baska bisi al daha iyi

    |
    |
    _____________________________
    i tocuh







  • Yüzbaşı
    346 Mesaj
    yaw ölelim mi biz yani 3230 cular olarak o kadar da diil arkadaşım ses olayına katılıyom zaten savunucak bi yanı yok ama şekli şemali ele oturması daha iyi bence 6630 dan stereo mp3 dinniyemezsin bide işlemci hızı 6630 dan yavaş ama kalan herşey aynı iyi düşün bence.
    |
    |
    _____________________________
    Her Çok Azdan Olur
  • Binbaşı
    1352 Mesaj
    ilk günden değişen kamera ui-board'u değişti.1 ay sonra ekran titremeye başladı.sesi biraz yüksek mp3ler hoparlörü 2 defa patlattı.iletim raporları silinse bile geri geliyordu.işlemci, sık sık telefonu resetliyor.neresinden bakarsan bak 5 para etmez.para iadesi için başvurdum.garanti belgesinde yazan yasal hakkım bu benim.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    37 Mesaj
    arkadaşlar ben bu telefonu 10 aydır kullanıyorum ve hiç bir sorun yaşamadım tabi telefon hafızası biraz düşük fakat
    diğer herşeyi mükemmel bence, yine de kendin bilirsin tabi artık yeni modeller cıktı onlara yönel derim
    |
    |
    _____________________________
    sevmek midir önemli olan
    yoksa sevildiğini bilmek mi....
  • Yarbay
    4834 Mesaj
    bende 6630 arkadaşımda 3230 var ve 3230 şekil olarak çok az daha iyi ama gerisi...

    çok toz kaçıyor bir kerte ekrana ve çıkarma şansın yok kapak değişmiyor dağılmış arkadaşınki biraz ama değiştiremiyor ben ise öle bir durumda hemen değiştiririm.sesi kötü.yavaş ama çokta değil yani az şey yüklersen tabi.bence de 6630.o arkadaş dahi herkes böyle söylüyor
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    3 Mesaj
    arkadaşlar bende 2 haftadır nokia 3230 var ve asla bir sorunla karşılaşmadım kamerası gayet güzel.sesi konusunda bi fikrim yok çünkü daha önceden başka hiç bir telefonun sesini duymadım.ama ben çok memnunum gayet güzel bi telefon.ayrıca telefona kılıf alırsanız toz falan girmez.üstelik kameralı ve büyük ekranlı bir çok telefona kıyasla şarzı çook iyi dayanıyor.radyosu harika.50 dakika kesitisiz video çekimi...ne diyeyim ki başka.ben de sadece şu kelimeleri söylüyorum:

    ALACAK OLANLAR BİR DAKİKA BİLE BEKLEMEYİN
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    175 Mesaj
    herkes berbat demiş ama çok da geçerli sebepleri yok
    işlemci hızı evet düşük ama aynı işlemci 6670de de var
    6630 zaten en hızlı işlemciye sahip telefon hız açısından onunla karşılaştrmak kesinlkikle hata olur
    telefonun ilk yazılımı gerçekten kötüydü 3.küsürlü bi şeydi
    ama 4 ve 5 ten sonra telfon düzeldi
    iletim raporları konusunda aşağıya inip bakmadıklarınızı silmiyor(hepsini sil deyince)
    fotoğrafa yakınlaştrınca sağa sola oynatamama sorunu yeni yazılımlarda çözülmüş, ses olay ıddoğrudur çok iyi deil ama radyosu var sonuçta ve symbianlı radyolu telefon az, kamerası gerçek1.2mp.
    hafıza konusunda yetersiz ve bluetoothla dosya alırken boş alandan büyük dosya alınamıyor bu yüzden. ama pc suite veya benzeri programlarla doğrudan hafıza kartına kopyalama yapabilirsn.
    ama gene de yeni bir telefon alacaksan yeni al yani bu bir senelik bir telefon
    |
    |




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
Masal
haberler
üniversite
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.