Şimdi Ara

Nitro 5 AN515-54 kronik sorunlarla beraber geldi(üst kapak soldan sağa doğru eğik)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
1
Favori
2.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Laptobu aldiğimdan beri kronik hataları yeni yeni görmeye başladım(alalı 1 ay olmadı),bazıları benimle aynı konuyu açar konu en populere çıkar bizim konularimiz çıkmaz onu da anlamış değilim neyse.

    1 tane ekranın orta sağ kisminda yeşil renkli dönmüş pixel var,kırmızı renkte daha da büyük görünüyor.
    Sol menteşe kısımıda büyük bir siyah kemer var,ekran soldan sağa kaymış ortalanmamis.
    Üst orta mentesede rahat görünür ışık sızması var.
    Dosya aktarırken ince arı viziltisi şeklinde transistör sesi geliyor,ortalama 2-3 dk bir harddisk kafa atma sesi geliyor.

    Bir çok laptop aldim ancak bu derece sorunlu ve yüksek fiyata laptop almadım,hepsi burada üzerinden alındı ne yapmam gerekiyor şimdi bilmiyorum size danışmak istedim.
    Değişim veya para iadesi kapsamına girer mi ? Özellikle para iadesi istiyorum çünkü bu nitro 5 serisinden dilim yandı.

    Nitro 5 AN515-54 kronik sorunlarla beraber geldi(üst kapak soldan sağa doğru eğik)
    Nitro 5 AN515-54 kronik sorunlarla beraber geldi(üst kapak soldan sağa doğru eğik)
    Nitro 5 AN515-54 kronik sorunlarla beraber geldi(üst kapak soldan sağa doğru eğik)
    Nitro 5 AN515-54 kronik sorunlarla beraber geldi(üst kapak soldan sağa doğru eğik)

    İlk başta eğik hissine kapıldım sonra dedim ulan koskoca firma,fabrikasyon üretimde hataları görmezler mi de ben göreceğim,kullandığım masa eğiktir dedim ancak gerçekten eğikmiş.
    Bence üretim hatası ürünleri Türkiye'ye kakalıyorlar,bu da beni buldu.

    Alır almaz iade edemedim çünkü aynı hafta sonra çok önemli bir bir sınavım vardı.
    Aldığım linkhttps://www.hepsiburada.com/acer-nitro-an515-54-734m-intel-core-i7-9750h-16gb-1tb-256gb-ssd-gtx1650-freedos-15-6-fhd-tasinabilir-bilgisayar-nh-q59ey-00c-pm-HB00000PJLQ4

    Gtx 670 ekran kartım 3 kere garantiye gidip değişti,lenovo ideapad labtobumu aldığımdan 1 hafta sonra harddiski yandı,değişim oldu ikinci harddiskte yandı sonra sattık.
    Acer vn7 571g laptopumun ekranı aniden dondu geri gelmedi,şu an garantide çinden parça gelmiyor 1 aydır onu bekliyorum.
    Neden hep beni buluyor bunlar onu da anlamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oksygen -- 14 Mart 2020; 18:48:29 >







  • Ürününüz baya defolu mal gibi. Şansınıza kötü denk gelmiş. Kullanıp memnun olanlar da var.

    Hepsi burada üzerinden iade oluşturup gönderirsiniz de satıcılar yok iade için servis raporu falan isterler, iade nedenine vazgeçtim tarzı bir şey varsa öyle gönderebilirsiniz. (bunun hakkında çok bilgim yok, forumda gördüğüm kadarıyla böylesi daha kolay. Yoksa sizi bir de teknik servisle uğraşaltırıyorlar)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enes-_-

    Ürününüz baya defolu mal gibi. Şansınıza kötü denk gelmiş. Kullanıp memnun olanlar da var.

    Hepsi burada üzerinden iade oluşturup gönderirsiniz de satıcılar yok iade için servis raporu falan isterler, iade nedenine vazgeçtim tarzı bir şey varsa öyle gönderebilirsiniz. (bunun hakkında çok bilgim yok, forumda gördüğüm kadarıyla böylesi daha kolay. Yoksa sizi bir de teknik servisle uğraşaltırıyorlar)
    Hocam alalı 1 ay oldu,iade sistemi ilk 1 hafta geçerli diye biliyorum.
    Kullanırım büyük ihtimal,şimdiye kadar elimden çok elektronik ürün gecti,hepsi de garantiden geldiğinde daha kötüydü.
    Bir gonderirsin kasayı çizerler,ekran değişir tam takamazlar içinde iz kalır,klavyesi gıcırdar.Hepsi geldi başıma.
    Zaten son senemdeyim,okul bitince laptopla işim olmaz masaustum var.
    Bu oyuncu laptoplarinin çoğu kronik sorunlu.

    Buradan şunu anladım,artık oyuncu laptoplarina bulasmam.
    Masaüstü + uygun fiyatlı bir Macbook Air + oyun için playstation.Ohh mis gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oksygen -- 15 Mart 2020; 4:43:26 >




  • oksygen kullanıcısına yanıt
    Lenovo garantiden hiç problemim olmadı mesela. Ne problemim varsa halledip aldıkları gibi verdiler. Ama kuzenimin asus ta garantide altını tornavidayla çizmişler. Hani garantiye göndermen bana kalırsa iyi olur, ekranı falan değiştirebilirler belki. Ama böyle kullanırım diyorsanız da sizin tercihiniz.

    Kronik sorunlar her teknolojik cihazda olur da size çok denk gelmiş demek ki :) Masaüstü kullanmak tabi o konuda daha rahat ama herkesin durumu farklı olunca yapcak bir şey kalmıyor. Mesela benim evde masaüstü kurabilecek bir yerim yok gibi.

    Bu arada aldığınız siteyi arayıp veya siteden iade süreleri hakkında bilgi alabilirsiniz. Bir bakın derim.
  • Geçen hafta Acer Nitro 5 aldım (NH.Q5BEY.007) bu model. Ürün güzel fakat ekranında ips den kaynaklı çok bariz belli olan ışık sızması vardı. Kameranın hemen alt bölgesinde. Dizi ve Film izlerken gerçekten çok rahatsız ediyordu ve gözünüz hep oraya kayıyor. Hemen iade ettim

    Nitro 5 AN515-54 kronik sorunlarla beraber geldi(üst kapak soldan sağa doğru eğik)
    Nitro 5 AN515-54 kronik sorunlarla beraber geldi(üst kapak soldan sağa doğru eğik)Nitro 5 AN515-54 kronik sorunlarla beraber geldi(üst kapak soldan sağa doğru eğik)
    Nitro 5 AN515-54 kronik sorunlarla beraber geldi(üst kapak soldan sağa doğru eğik)Nitro 5 AN515-54 kronik sorunlarla beraber geldi(üst kapak soldan sağa doğru eğik)




  • Ben de nitro 5 an515-54 almıştım. 8 gb ram i5 9300h 256 ssd gtx1650 olan modelinden. Cihazdan çok memnundum ancak bende de şöyle bir sorun vardı. Klavyenin sol üst kısmından cızırtı sesi geliyordu. Coil whine ya da o tarz bi ses olabilir. Fandayken belli olmuyordu ama özellikle bu corona muhabbetinden sonra home office çalışmaya başlayınca sessiz ortamda çok rahatsız oldum. En son dayanamayıp garantiye gönderdim. Ben iade değil de değişim istiyorum aslında. Ya da onarım çünkü cihazı 4400 liraya aldım black friday indiriminde. Bir daha bu fiyata bu özelliklerde hayatta bulamam :) Umarım herkesin sorunu çözülür ben ekran ışık sızmayıla karşılaşmadım.
  • Bende Acer ASPİRE 7 A715-74G modeli var sizinkiyle özellikleri birebir aynı kasaları farklı bi tek. Ekran yamukluğu sorunu varmı yokmu diye su terazisi ile ölçtüm normal çıktı. Ekranda ışık sızması yok denecek kadar az fakat önemli bir sıkıntı gördüm zoom adlı uygulamayı açıp yemeğe geçtim aradan 30 dakika geçtikten sonra dönünce siyah gri arkaplanda dikkatli bakınca belirli olucak şekilde bir iz kaldığını gördüm yani bu cihazlar ghost screen olma arafesinde LG panel kullanmasından kaynaklı diye düşünüyorum. Ayrıcak sol alt kısımda bir cızırtı sesi geliyor fakat aşırı derece az bilgisayarın boştaki sesinden bir tık az olduğu için normal karşılıyorum ama şunu belirtliyim ben bu kadar para verdikten sonra bunları görmek açıkcası üzüyor cihazı alalı 5 ay oldu ghost sorunu kendini belirli etmeye başlarsa bizzat acer yetkili servisine gidip durumu izah etçem sizede bunu tavsiye ederim bi kaç kere böyle teknoloji şanssızlığımdan böyle şeyler yaşadım en iyi çözüm yüzyüze konuşup halletmek sanaldan garantiye verince ilgilenmiyor böyle markalar.




  • Acer Nitro 5 Geçtiğimiz hafta bende satın aldım. AYnı ekranda ışık sızmasını farkettim. Hepsiburaradadan satın aldım. HEmen iade talebi oluşturdum. Teknik servis raporuna göre iade edeceklerini söylediler. sizce burdan bir sonuç alabilir miyim? Yada Tüketici mahkemesine gitsem bir sonuç alabilir miyim ?Nitro 5 AN515-54 kronik sorunlarla beraber geldi(üst kapak soldan sağa doğru eğik)Nitro 5 AN515-54 kronik sorunlarla beraber geldi(üst kapak soldan sağa doğru eğik)Nitro 5 AN515-54 kronik sorunlarla beraber geldi(üst kapak soldan sağa doğru eğik)




  • EinsteininTorunu kullanıcısına yanıt
    Aynı sorun bendede var iade sürecini nasıl yaptınız? Ürünü nerden satın aldınkz
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.