Şimdi Ara

NİSSAN X-TRAİL (47. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.221
Cevap
56
Favori
399.273
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • oturkmen kullanıcısına yanıt
    Elektrikli koltuklar ile istediğiniz gibi ayarlayıp size uygun hale getirebilirsiniz.
  • mdv67 M kullanıcısına yanıt
    Sol alt tarafta bagaj kapağı açma tusu var ona basılı tutarsanız açılır.
    eko modda araç tepkisi düşer ani hızlanma biraz gecikebilir. performans için eko modu kapatmanızı öneririm.
    deterjansız sadece su ile silmenizi öneririm. önceden koltuk koruma yaptırabilirsiniz. deformasyonu engeller.
  • Sol alt taraftaki bagaj kapağı düğmesini ben de denedim. Fakat araç çalışıyorken basılı tutmama rağmen bagaj açılmıyor. Araç çalışmıyorken basılı tuttuğumda acip kapatabiliyorum.



    Eko mod evet performansı düşürüyor tamam peki yakıt tasarrufu açısından fark varmı? Yani yakıt çok fark ediyor mu?



    Bej koltuk temizliği için bende aynı şekilde düşünüyorum. Nemli bezle silmek herhalde en mantıklı si

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mdv67 M kullanıcısına yanıt
    AVM 'lere girer çıkarken gerçekten büyük sıkıntı....İçerideki Bagaj Kapağının çalışması için 2 Yöntem var.
    a) Vitesi Park durumuna getirmek
    b) Vitesi sola çekip Manuel pozisyona getirmek

    ben Park'a getiriyorum ama Kapağın açılması - Güvenlik Görevlisinin bakması - sonra tekrar düğmeye basıp Kapanması - Bagaj kapağının tamamen kapandıktan sonra D'ye alıp arabayı hareket ettirmem 1 dakikayı aşıyor ve bu sırada arkamdaki arabalardakiler tabii uyuz oluyor.

    Burada kapak tamamen kapanmadan D'ye alıp arabayı hareket ettirmemek lazım, çünkü kapak açık kalıyor.
    AVM'ye gelmeden 50 metre geriden Vitesi sola çekip manuel hale getirmek daha akıllıca olabilir.

    Ekpo Mod şehir için kullanmayın, hiç bir işe yaramıyor. Uzun yolda sabit hızda giderken nispeten fayda sağlıyor.

    Bej Koltuklar giydiğimiz koyu renk Blue-Jean vs yüzünden çok hızlı bir şekilde kirleniyor. Nemli bez iyi fikir




  • Mesajima cevap veren Jimmorrison84 ve Tornio çok teşekkür ederim. Bagaj kapağını açmayı artık öğrendim. Eko modda kullanıyordum fakat sizin yorumlarınız dan sonra bıraktım.Gercekten yakıt açısından bilmiyorum ama performans açısından çok fark etti. Geçen nemli bezle koltuklari silmeyi denedim fena olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selamlar
    2006 nissan x-trail sport tam otomatik düşünüyorum. Tavsiye eder misiniz?
    teşekkürler
  • Arkadaşlar Merhaba. Honda xtrail ve Crv arasında kaldım. Xtrail ferah ve sürümü kesinlikle daha rahat. Ama cvt sanziman 2 yıl garanti var.Honda 9 ileri 6 yıl garanti. Cvt şanzımandan korkuyorum lütfen yardımcı olun 🙏

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fukurt44 F kullanıcısına yanıt
    Cvt ve tork konvertörlü şanzıman en sorunsuz şanzımanlardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016 model sıfır aldığımız Xtrail 1.6 dci aracın turbosu ötmeye başladı ancak çekiş kaybı yok. Aracı amcam kullanıyor, kendisi özen göstermez pek ancak bundan önce 2011'de sıfır aldığı Kia cee'd 1.6 CRDi aracı 120.000dl'de sorun çıkarmadı. Xtrail ise 25.000 km'de turbosu ötmeye başladı, serviste bakıldı ve turbo değişimi yapılmasına karar verildi. Turbonun fiyatı 13.000 TL. Garantiden değişecek. Acaba Kia cee'd'in motoru mu çok sağlam, yoksa xtrail mi biraz nazlı anlayamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obyzr

    2016 model sıfır aldığımız Xtrail 1.6 dci aracın turbosu ötmeye başladı ancak çekiş kaybı yok. Aracı amcam kullanıyor, kendisi özen göstermez pek ancak bundan önce 2011'de sıfır aldığı Kia cee'd 1.6 CRDi aracı 120.000dl'de sorun çıkarmadı. Xtrail ise 25.000 km'de turbosu ötmeye başladı, serviste bakıldı ve turbo değişimi yapılmasına karar verildi. Turbonun fiyatı 13.000 TL. Garantiden değişecek. Acaba Kia cee'd'in motoru mu çok sağlam, yoksa xtrail mi biraz nazlı anlayamadım.

    Cvt sanziman sorunu yaşayan çok yorum okudum internette 2 gündür. Sırf şu yazdiginz sorun bile beni arabadan iyice soguttu. Garantisi 2 yıl. Garanti bittikten sonra su arizayi yaşadığınızı dusunsenize az parami .crv de kasa degistiriyirmus yakın zamanda o yüzden o mantıklı değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fukurt44 F kullanıcısına yanıt
    Yalnız belirttim, amcam çok özensiz kullanır. Çalıştırır çalıştırmaz gaz verip vitese atar ve eğer otoban vb yoldaysa tam gaz 100 110a çıkar ve o hızda seyreder. Motor ısıtmak, turbo yağlanmasını beklemek gibi birşey yok hiç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Defkhan3459 -- 22 Mart 2018; 19:54:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obyzr

    Yalnız belirttim, amcam çok özensiz kullanır. Çalıştırır çalıştırmaz gaz verip vitese atar ve eğer otoban vb yoldaysa tam gaz 100 110a çıkar ve o hızda seyreder. Motor ısıtmak, turbo yağlanmasını beklemek gibi birşey yok hiç.

    turbo yağlama bence hikayeden başka birşey değil. 2,5 sene oldu turbo araç alalı, aynen amcan gibi kullanıyorum ve tık demedi.
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Arabadan arabaya değişebilir, Kia cee'd 120.000de, onu da 100.000e kadar amcam kullandı. Ufak tefek problemler var ama motoru, turbosu, şanzımanı sağlam. Sadece ABS ve el freni ışığı yanıyor bazen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba 2018 model x trail alarak aranıza katıldım. dün yaklaşık 500km kullandım. fakat araç kaçıncı viteste gittiğini gösteren bir yer bulamadım. yokmu eğer varsa benmi bulamadım acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haritaci08 H kullanıcısına yanıt
    Bir müşterim katalizörün içini boşaltarak yokuşlarda çekmeme olayını çözüme kavuşturduğunu söylemişti. Peki "muayenede ne yapıyorsunuz?" diye sordum. Onu 350'tlye hallediyorum diye cevap verdi. Deneme sürüşü yaptığımda ciddi bir performans artışı olduğunu gördüm. Ciğerleri açılmış gibiydi. Yokuşta kaydırma bazen yapıyor bazen yapmıyor sanırım yokuşun dik oluşuna göre değişiyor.
  • gestapooo G kullanıcısına yanıt
    Otomatiklerde "D" ibaresi gözükür önünüzdeki göstergede, manuele alınca vitesler gözükür.
  • mazda_ozan kullanıcısına yanıt
    manuele nasıl alıyoruz? derken buldum teşekkürler zamanla alışacağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gestapooo -- 1 Mayıs 2018; 13:57:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gestapooo G kullanıcısına yanıt
    Öncelikle iyi günlerde kullanın....Bizim Yeni Makyajlı X-Trail Ağustos 2017'den beri 20bin KM oldu bile...

    Bizim arabalarda CVT şanzıman var....bu Konuda Youtube'da çok güzel açıklamalı Videolar var...onları izlemenizi tavsiye ederim. CVT şanzıman diğer arabalardaki 1-2-3-4-5-6-7 Vitesler gibi çalışmıyor...Sürekli dönen iki dişli aracın hızına göre şanzımanı ayarlayıp aracın gitmesini sağlıyor...Yani aracın bilgisayar gibi çalışan beyni kendisi Vites oranlarını düzenleyerek en iyi duruma getiriyor - bu yüzden Kaçıncı Vitesi diye bir şey yok !! herşeyi araba kendisi ayarlıyor....Manuele alsanız dahi o yine kendi bildiğini okuyor...
  • Tornio T kullanıcısına yanıt
    teşekkürederim zamanla deneyerek ve internetten öğreneceğim artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 ppp x trailimi satmış biri olarak yazıyorum.

    Olumlu özellikler
    İçi geniş ve konforlu
    Kameralar 360 derece ve gayet kullanışlı.
    İç mekan plastik kalitesi ve koltuklar güzel.
    Yol tutuşu iyi.
    Koltuk ısıtma başarılı.
    Bardak soğutma haznesi kullanışlı.
    Kör nokta uyarı sistemi olması güzel.
    Hız sınırlarını göstermesi güzel.
    Anahtarsız giriş ve çalıştırma güzel.
    Trim sesi ve sunroof çatırdısı yok.

    Olumsuz özellikler
    Cvt şanzıman çok sıkıcı ve geç tepkili
    Arabanın performansı yetersiz.
    Yakıt tüketimi ekonomik değil. İstanbul dur kalk trafikte 10 ltlere ulaşıyor. Şehir dışı 6-6.5
    Pencere camlarının sadece şöför camı otomatik açılıp kapanıyor, diğer camlarda düğmeye basmak gerekiyor
    Araç içi aydınlatma kapılarda ve ayak bölümlerinde yok.
    Araç 20 km ye çıktığında otomatik kapı kilitleme özelliği yok.
    Otomatik bagaj kapağı var ama çok yavaş. Avm girişlerinde kontrollerde sorun oluyor.
    Ön yolcu koltuk yükseklik ayarı yok.
    Otomatik katlanır yan aynalar var ama içerden düğmesine basarsanız. Anahtara basıp kilitleyince otomatik katlanmıyor yani.
    Anahtarla kilitleyince camlar ve sunroof otomatik kapanmıyor.
    Autohold yok. Yeni modelinde varsa bilmiyorum. Trafik ışıklarında frene basmak gerekiyor yada p ye almak gerekiyor.
    Şerit takip sistemi var ama sadece uyarı şeklinde direksiyona müdahale etmiyor.
    Öndeki araca yaklaşınca uyarıyor ama kendisi otomatik fren yapmıyor.
    Bilgi eğlence sistemi dokunmatiği kötü, kullanışsız, bluetoothda mesela favori arama listesi yok, teknolojisi başarısız.
    Navigasyon var ama iyi değil.
    2016 ve öncesi için direksiyon ve vites topuzu çirkin görünüyor.
    Ses yalıtımı başarısız. İçeriye gereğinden fazla ses alıyor.

    Performans düşüklüğü,gürültülü olması ve bilgi eğlence sistemininin iyi olmaması dışındaki sorunlar küçük gibi görünmekle birlikte bu kadar para veriyoruz neden böyle küçücük ama kullanışlı özellikler yok diye insan düşünmüyor değil. Sonuç olarak her arabanın olumlu ve olumsuz özellikleri var. Ben özellikle x trail almak isteyenler için kendimce gördüğüm olumlu ve olumsuz özellikleri yazıp alacakları bilgilendirmek istedim. Arabayı alırsanız güle güle kullanın konforlu bir arabaya binmiş olacaksınız ve hakkını yiyemem araba 2 yılda büyük bir arıza yapmad.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anakin34 -- 1 Haziran 2018; 1:42:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.