Şimdi Ara

.::. NİSSAN QASHQAİ 2014 .::. (715. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
14.993
Cevap
178
Favori
1.017.652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 713714715716717
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İrfan 3448 İ kullanıcısına yanıt
    Hocam sanayide pederin aracının piston bloguna pul düşürüp söylemeyen kalfa yüzünden motoru elimize aldığımızda vardır zamanında.. ağzında sigara arka cebinde tornavida arabaya yaslanıp geyik yapan sanayi çalışanları da çok gördük.. kurumsal yerler herzaman daha garantili iş yapar..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tolgao2000 T kullanıcısına yanıt
    Haklısınız, sanayi bambaşka bir alem
    Bu konularda çok titiz biri olarak 2011'den bu yana Güney Servisten çok memnunum ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spawn1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: asdasda01

    1.6 dci m/t
    Sigorta 465 TL halk sigorta (2ay oldu)
    Kasko 909 tl unico kasko.cam muafiyeti yok(15gun oldu)
    30.000 bakımı yapıldı 643tl(bugun yapıldı)
    Kazasız belasız surusler.




    selamlar ,

    ben 2017 1.6 skypack xtronic aracıma allianz'dan 2800 TL'ye genişletilmiş kasko yaptırdım ki %60 hasarsızlık indirimimle 2800'e yaptırdım. Benim anlamadıgım husus 909 TL'lik kaskonun olayı nedir ? cidden herşeyi kapsıyor mu yoksa biz mi kazıklanıyoruz ?

    2015 1.6 PPP M/T Yaş 45 Adana

    En üst hasarsizlik neyse o kademeden yapıldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sydkcmz

    Yağ ışığı daha yanmamıştı, farkettikten sonra takip etmeye başlamıştım. İnternette araştırma yaparken İngiltere qashqai forumunda denk geldim. Özellikle 1.2 benzinli bazı araçlarda aşağıdaki problemden bahsediyor.



    http://www.qashqaiforums.co.uk/viewtopic.php?f=32&t=2780&sid=9ec87db31afcefa5476518118d6d45c4



    For those first time reading this thread, there is a lot of information. The problem boils down to the following:



    1. Poor build quality.

    Nissan have admitted that a number of engines have incorrectly sized pistons (read: smaller pistons within larger bores rather than them being matched perfectly). This can cause oil loss of varying degrees. Some engines are being replaced due to this.



    It appears that some dealers are testing engines via a compression test of some sort to identify a fault.



    2. Bad engine mapping

    It has been confirmed from Nissan that there is a new engine map available which can prevent loss of oil. It is unknown if this affects all engines, or specific range (see above). Currently unconfirmed reports that Nissan have altered the engine mapping to increase inlet manifold pressure at low speed/low power requirements which may prevent oil loss through the piston rings. I (SplanK) am awaiting information from my dealer regarding this issue.



    It is believed that the theory of the suggestion that Nissan are going to lower the oil pressure is incorrect.


    İlk sorun direk olarak piston hatasından bahsediyor, ikinci problemde ise motor yazılımı ile ilgili, sanirim o yüzden bakımda 1.2 araçlara yazılım atıyorlar

    Aracım 2014 1,2 otomatik.. Bazen belli devir aralığında bir titreşim ses oluyor ama sürekli değil 1700-2200 devir aralığında duyuyorum, serviste baktırdım tam bulamadılar ama yağ eksilmiş 2 litre ekledik dediler..




  • Brexit kapsamında orta/uzun vade'de İngiltere üretimleri araçlar + zamlanabilir ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cowboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: sydkcmz

    Yağ ışığı daha yanmamıştı, farkettikten sonra takip etmeye başlamıştım. İnternette araştırma yaparken İngiltere qashqai forumunda denk geldim. Özellikle 1.2 benzinli bazı araçlarda aşağıdaki problemden bahsediyor.



    http://www.qashqaiforums.co.uk/viewtopic.php?f=32&t=2780&sid=9ec87db31afcefa5476518118d6d45c4



    For those first time reading this thread, there is a lot of information. The problem boils down to the following:



    1. Poor build quality.

    Nissan have admitted that a number of engines have incorrectly sized pistons (read: smaller pistons within larger bores rather than them being matched perfectly). This can cause oil loss of varying degrees. Some engines are being replaced due to this.



    It appears that some dealers are testing engines via a compression test of some sort to identify a fault.



    2. Bad engine mapping

    It has been confirmed from Nissan that there is a new engine map available which can prevent loss of oil. It is unknown if this affects all engines, or specific range (see above). Currently unconfirmed reports that Nissan have altered the engine mapping to increase inlet manifold pressure at low speed/low power requirements which may prevent oil loss through the piston rings. I (SplanK) am awaiting information from my dealer regarding this issue.



    It is believed that the theory of the suggestion that Nissan are going to lower the oil pressure is incorrect.


    İlk sorun direk olarak piston hatasından bahsediyor, ikinci problemde ise motor yazılımı ile ilgili, sanirim o yüzden bakımda 1.2 araçlara yazılım atıyorlar

    Aracım 2014 1,2 otomatik.. Bazen belli devir aralığında bir titreşim ses oluyor ama sürekli değil 1700-2200 devir aralığında duyuyorum, serviste baktırdım tam bulamadılar ama yağ eksilmiş 2 litre ekledik dediler..

    Hocam bu yağ eksiltme bakımdan kaç kmsonra oluşup yağ eklendi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bende dün uzun zamandır araştırdığım 2016 1.2 t skypack modelini alarak aranıza katıldım. cümlemize kazasız belasız sürüşler dilerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: foktas

    bende dün uzun zamandır araştırdığım 2016 1.2 t skypack modelini alarak aranıza katıldım. cümlemize kazasız belasız sürüşler dilerim

    Hayırlı olsun otomatik mi ne zaman kaça maloldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim otomatik özürlü aracı olarak aldım 63 e oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: cowboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: sydkcmz

    Yağ ışığı daha yanmamıştı, farkettikten sonra takip etmeye başlamıştım. İnternette araştırma yaparken İngiltere qashqai forumunda denk geldim. Özellikle 1.2 benzinli bazı araçlarda aşağıdaki problemden bahsediyor.



    http://www.qashqaiforums.co.uk/viewtopic.php?f=32&t=2780&sid=9ec87db31afcefa5476518118d6d45c4



    For those first time reading this thread, there is a lot of information. The problem boils down to the following:



    1. Poor build quality.

    Nissan have admitted that a number of engines have incorrectly sized pistons (read: smaller pistons within larger bores rather than them being matched perfectly). This can cause oil loss of varying degrees. Some engines are being replaced due to this.



    It appears that some dealers are testing engines via a compression test of some sort to identify a fault.



    2. Bad engine mapping

    It has been confirmed from Nissan that there is a new engine map available which can prevent loss of oil. It is unknown if this affects all engines, or specific range (see above). Currently unconfirmed reports that Nissan have altered the engine mapping to increase inlet manifold pressure at low speed/low power requirements which may prevent oil loss through the piston rings. I (SplanK) am awaiting information from my dealer regarding this issue.



    It is believed that the theory of the suggestion that Nissan are going to lower the oil pressure is incorrect.


    İlk sorun direk olarak piston hatasından bahsediyor, ikinci problemde ise motor yazılımı ile ilgili, sanirim o yüzden bakımda 1.2 araçlara yazılım atıyorlar

    Aracım 2014 1,2 otomatik.. Bazen belli devir aralığında bir titreşim ses oluyor ama sürekli değil 1700-2200 devir aralığında duyuyorum, serviste baktırdım tam bulamadılar ama yağ eksilmiş 2 litre ekledik dediler..

    Hocam bu yağ eksiltme bakımdan kaç kmsonra oluşup yağ eklendi

    Bakımdan sonra 10.000 km sonrasında böyle bişey oldu ama aracın gidişinde yada çekişinde herhangi bir problem yok.. yağı eklediler ve araca yazılım güncellemesi gelmişti onu yüklediler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cowboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: cowboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: sydkcmz

    Yağ ışığı daha yanmamıştı, farkettikten sonra takip etmeye başlamıştım. İnternette araştırma yaparken İngiltere qashqai forumunda denk geldim. Özellikle 1.2 benzinli bazı araçlarda aşağıdaki problemden bahsediyor.



    http://www.qashqaiforums.co.uk/viewtopic.php?f=32&t=2780&sid=9ec87db31afcefa5476518118d6d45c4



    For those first time reading this thread, there is a lot of information. The problem boils down to the following:



    1. Poor build quality.

    Nissan have admitted that a number of engines have incorrectly sized pistons (read: smaller pistons within larger bores rather than them being matched perfectly). This can cause oil loss of varying degrees. Some engines are being replaced due to this.



    It appears that some dealers are testing engines via a compression test of some sort to identify a fault.



    2. Bad engine mapping

    It has been confirmed from Nissan that there is a new engine map available which can prevent loss of oil. It is unknown if this affects all engines, or specific range (see above). Currently unconfirmed reports that Nissan have altered the engine mapping to increase inlet manifold pressure at low speed/low power requirements which may prevent oil loss through the piston rings. I (SplanK) am awaiting information from my dealer regarding this issue.



    It is believed that the theory of the suggestion that Nissan are going to lower the oil pressure is incorrect.


    İlk sorun direk olarak piston hatasından bahsediyor, ikinci problemde ise motor yazılımı ile ilgili, sanirim o yüzden bakımda 1.2 araçlara yazılım atıyorlar

    Aracım 2014 1,2 otomatik.. Bazen belli devir aralığında bir titreşim ses oluyor ama sürekli değil 1700-2200 devir aralığında duyuyorum, serviste baktırdım tam bulamadılar ama yağ eksilmiş 2 litre ekledik dediler..

    Hocam bu yağ eksiltme bakımdan kaç kmsonra oluşup yağ eklendi

    Bakımdan sonra 10.000 km sonrasında böyle bişey oldu ama aracın gidişinde yada çekişinde herhangi bir problem yok.. yağı eklediler ve araca yazılım güncellemesi gelmişti onu yüklediler..

    Motora mı yazılım yüklüyorlar yoksa şanzımana mı bilmediğim için soruyorum ne kadar eksilme olmuştu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bagajdaki 2 parça yükseltme zımbırtıları katalogda en alta yerleştirilebiliyor gibi gösterilmiş ama becerip de koyamadım ikisini en alta,boşuna mı uğraşıyorum acaba?
  • Otomatik olanlarda şanzıman yağ çubuğu var mı? Eski kasa otomatikde şanzımanda yoktu. Belki yeni kasada vardır diye soruyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plateau

    Bagajdaki 2 parça yükseltme zımbırtıları katalogda en alta yerleştirilebiliyor gibi gösterilmiş ama becerip de koyamadım ikisini en alta,boşuna mı uğraşıyorum acaba?

    Valla kastetilen o değilki. Üst tabla en aşağıya konur diyor. Ben böyle anladım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: foktas

    bende dün uzun zamandır araştırdığım 2016 1.2 t skypack modelini alarak aranıza katıldım. cümlemize kazasız belasız sürüşler dilerim

    Hayırlı olsun hocam. Güle Güle kullanın. QQ'nun en f/p olduğunu düşündüğüm motor seçeneğini tercih etmişsiniz. Araçla ilgili ilk izlenimleriniz neler ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 9 Nisan 2017; 1:16:09 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: cowboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: cowboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: sydkcmz

    Yağ ışığı daha yanmamıştı, farkettikten sonra takip etmeye başlamıştım. İnternette araştırma yaparken İngiltere qashqai forumunda denk geldim. Özellikle 1.2 benzinli bazı araçlarda aşağıdaki problemden bahsediyor.



    http://www.qashqaiforums.co.uk/viewtopic.php?f=32&t=2780&sid=9ec87db31afcefa5476518118d6d45c4



    For those first time reading this thread, there is a lot of information. The problem boils down to the following:



    1. Poor build quality.

    Nissan have admitted that a number of engines have incorrectly sized pistons (read: smaller pistons within larger bores rather than them being matched perfectly). This can cause oil loss of varying degrees. Some engines are being replaced due to this.



    It appears that some dealers are testing engines via a compression test of some sort to identify a fault.



    2. Bad engine mapping

    It has been confirmed from Nissan that there is a new engine map available which can prevent loss of oil. It is unknown if this affects all engines, or specific range (see above). Currently unconfirmed reports that Nissan have altered the engine mapping to increase inlet manifold pressure at low speed/low power requirements which may prevent oil loss through the piston rings. I (SplanK) am awaiting information from my dealer regarding this issue.



    It is believed that the theory of the suggestion that Nissan are going to lower the oil pressure is incorrect.


    İlk sorun direk olarak piston hatasından bahsediyor, ikinci problemde ise motor yazılımı ile ilgili, sanirim o yüzden bakımda 1.2 araçlara yazılım atıyorlar

    Aracım 2014 1,2 otomatik.. Bazen belli devir aralığında bir titreşim ses oluyor ama sürekli değil 1700-2200 devir aralığında duyuyorum, serviste baktırdım tam bulamadılar ama yağ eksilmiş 2 litre ekledik dediler..

    Hocam bu yağ eksiltme bakımdan kaç kmsonra oluşup yağ eklendi

    Bakımdan sonra 10.000 km sonrasında böyle bişey oldu ama aracın gidişinde yada çekişinde herhangi bir problem yok.. yağı eklediler ve araca yazılım güncellemesi gelmişti onu yüklediler..

    Motora mı yazılım yüklüyorlar yoksa şanzımana mı bilmediğim için soruyorum ne kadar eksilme olmuştu

    Yazılım güncellemesi dendi ama sormadım motor yada şanzımanamı. Genel sanırım iyileştirme gelmiş olmalı ama öyle kullanırken hissedilir bir değişim hissetmedim, ayrıca şu davlumbaz içine braket denilen parçayıda taktırdım ücretsiz. 2 litre yağ ekledik dediler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cowboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: cowboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: cowboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: sydkcmz

    Yağ ışığı daha yanmamıştı, farkettikten sonra takip etmeye başlamıştım. İnternette araştırma yaparken İngiltere qashqai forumunda denk geldim. Özellikle 1.2 benzinli bazı araçlarda aşağıdaki problemden bahsediyor.



    http://www.qashqaiforums.co.uk/viewtopic.php?f=32&t=2780&sid=9ec87db31afcefa5476518118d6d45c4



    For those first time reading this thread, there is a lot of information. The problem boils down to the following:



    1. Poor build quality.

    Nissan have admitted that a number of engines have incorrectly sized pistons (read: smaller pistons within larger bores rather than them being matched perfectly). This can cause oil loss of varying degrees. Some engines are being replaced due to this.



    It appears that some dealers are testing engines via a compression test of some sort to identify a fault.



    2. Bad engine mapping

    It has been confirmed from Nissan that there is a new engine map available which can prevent loss of oil. It is unknown if this affects all engines, or specific range (see above). Currently unconfirmed reports that Nissan have altered the engine mapping to increase inlet manifold pressure at low speed/low power requirements which may prevent oil loss through the piston rings. I (SplanK) am awaiting information from my dealer regarding this issue.



    It is believed that the theory of the suggestion that Nissan are going to lower the oil pressure is incorrect.


    İlk sorun direk olarak piston hatasından bahsediyor, ikinci problemde ise motor yazılımı ile ilgili, sanirim o yüzden bakımda 1.2 araçlara yazılım atıyorlar

    Aracım 2014 1,2 otomatik.. Bazen belli devir aralığında bir titreşim ses oluyor ama sürekli değil 1700-2200 devir aralığında duyuyorum, serviste baktırdım tam bulamadılar ama yağ eksilmiş 2 litre ekledik dediler..

    Hocam bu yağ eksiltme bakımdan kaç kmsonra oluşup yağ eklendi

    Bakımdan sonra 10.000 km sonrasında böyle bişey oldu ama aracın gidişinde yada çekişinde herhangi bir problem yok.. yağı eklediler ve araca yazılım güncellemesi gelmişti onu yüklediler..

    Motora mı yazılım yüklüyorlar yoksa şanzımana mı bilmediğim için soruyorum ne kadar eksilme olmuştu

    Yazılım güncellemesi dendi ama sormadım motor yada şanzımanamı. Genel sanırım iyileştirme gelmiş olmalı ama öyle kullanırken hissedilir bir değişim hissetmedim, ayrıca şu davlumbaz içine braket denilen parçayıda taktırdım ücretsiz. 2 litre yağ ekledik dediler.

    Hocam dediğiniz parça tam olarak nasıl bir parça ? Fotoğrafını atmanız mümkün müdür ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cowboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: cowboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: cowboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: sydkcmz

    Yağ ışığı daha yanmamıştı, farkettikten sonra takip etmeye başlamıştım. İnternette araştırma yaparken İngiltere qashqai forumunda denk geldim. Özellikle 1.2 benzinli bazı araçlarda aşağıdaki problemden bahsediyor.



    http://www.qashqaiforums.co.uk/viewtopic.php?f=32&t=2780&sid=9ec87db31afcefa5476518118d6d45c4



    For those first time reading this thread, there is a lot of information. The problem boils down to the following:



    1. Poor build quality.

    Nissan have admitted that a number of engines have incorrectly sized pistons (read: smaller pistons within larger bores rather than them being matched perfectly). This can cause oil loss of varying degrees. Some engines are being replaced due to this.



    It appears that some dealers are testing engines via a compression test of some sort to identify a fault.



    2. Bad engine mapping

    It has been confirmed from Nissan that there is a new engine map available which can prevent loss of oil. It is unknown if this affects all engines, or specific range (see above). Currently unconfirmed reports that Nissan have altered the engine mapping to increase inlet manifold pressure at low speed/low power requirements which may prevent oil loss through the piston rings. I (SplanK) am awaiting information from my dealer regarding this issue.



    It is believed that the theory of the suggestion that Nissan are going to lower the oil pressure is incorrect.


    İlk sorun direk olarak piston hatasından bahsediyor, ikinci problemde ise motor yazılımı ile ilgili, sanirim o yüzden bakımda 1.2 araçlara yazılım atıyorlar

    Aracım 2014 1,2 otomatik.. Bazen belli devir aralığında bir titreşim ses oluyor ama sürekli değil 1700-2200 devir aralığında duyuyorum, serviste baktırdım tam bulamadılar ama yağ eksilmiş 2 litre ekledik dediler..

    Hocam bu yağ eksiltme bakımdan kaç kmsonra oluşup yağ eklendi

    Bakımdan sonra 10.000 km sonrasında böyle bişey oldu ama aracın gidişinde yada çekişinde herhangi bir problem yok.. yağı eklediler ve araca yazılım güncellemesi gelmişti onu yüklediler..

    Motora mı yazılım yüklüyorlar yoksa şanzımana mı bilmediğim için soruyorum ne kadar eksilme olmuştu

    Yazılım güncellemesi dendi ama sormadım motor yada şanzımanamı. Genel sanırım iyileştirme gelmiş olmalı ama öyle kullanırken hissedilir bir değişim hissetmedim, ayrıca şu davlumbaz içine braket denilen parçayıda taktırdım ücretsiz. 2 litre yağ ekledik dediler.

    2 litre mi Allah bu kadar eksiltiyorsa vay halimize acababu kadar yağ eksiltmesi normal mi .1.2 bu turbo aceleye mi geldi tamam hızlanması turbonun zevki bambaşka ama umarım kronik soruna dönüşmez ve atmosferiği aramayız inşallah.

    Bu arada kimse 1.2 yakıt değerletini pek paylaşmamış.

    Araç 1.2 2016 skypack manuel2000 kmde. 22 km hız ort 7.3 şehiriçi kısa sakin kullanım ama pompada 7.8 8 gibi çıkıyor.Sizlerin nasıl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: cowboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: cowboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: cowboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: sydkcmz

    Yağ ışığı daha yanmamıştı, farkettikten sonra takip etmeye başlamıştım. İnternette araştırma yaparken İngiltere qashqai forumunda denk geldim. Özellikle 1.2 benzinli bazı araçlarda aşağıdaki problemden bahsediyor.



    http://www.qashqaiforums.co.uk/viewtopic.php?f=32&t=2780&sid=9ec87db31afcefa5476518118d6d45c4



    For those first time reading this thread, there is a lot of information. The problem boils down to the following:



    1. Poor build quality.

    Nissan have admitted that a number of engines have incorrectly sized pistons (read: smaller pistons within larger bores rather than them being matched perfectly). This can cause oil loss of varying degrees. Some engines are being replaced due to this.



    It appears that some dealers are testing engines via a compression test of some sort to identify a fault.



    2. Bad engine mapping

    It has been confirmed from Nissan that there is a new engine map available which can prevent loss of oil. It is unknown if this affects all engines, or specific range (see above). Currently unconfirmed reports that Nissan have altered the engine mapping to increase inlet manifold pressure at low speed/low power requirements which may prevent oil loss through the piston rings. I (SplanK) am awaiting information from my dealer regarding this issue.



    It is believed that the theory of the suggestion that Nissan are going to lower the oil pressure is incorrect.


    İlk sorun direk olarak piston hatasından bahsediyor, ikinci problemde ise motor yazılımı ile ilgili, sanirim o yüzden bakımda 1.2 araçlara yazılım atıyorlar

    Aracım 2014 1,2 otomatik.. Bazen belli devir aralığında bir titreşim ses oluyor ama sürekli değil 1700-2200 devir aralığında duyuyorum, serviste baktırdım tam bulamadılar ama yağ eksilmiş 2 litre ekledik dediler..

    Hocam bu yağ eksiltme bakımdan kaç kmsonra oluşup yağ eklendi

    Bakımdan sonra 10.000 km sonrasında böyle bişey oldu ama aracın gidişinde yada çekişinde herhangi bir problem yok.. yağı eklediler ve araca yazılım güncellemesi gelmişti onu yüklediler..

    Motora mı yazılım yüklüyorlar yoksa şanzımana mı bilmediğim için soruyorum ne kadar eksilme olmuştu

    Yazılım güncellemesi dendi ama sormadım motor yada şanzımanamı. Genel sanırım iyileştirme gelmiş olmalı ama öyle kullanırken hissedilir bir değişim hissetmedim, ayrıca şu davlumbaz içine braket denilen parçayıda taktırdım ücretsiz. 2 litre yağ ekledik dediler.

    2 litre mi Allah bu kadar eksiltiyorsa vay halimize acababu kadar yağ eksiltmesi normal mi .1.2 bu turbo aceleye mi geldi tamam hızlanması turbonun zevki bambaşka ama umarım kronik soruna dönüşmez ve atmosferiği aramayız inşallah.

    Bu arada kimse 1.2 yakıt değerletini pek paylaşmamış.

    Araç 1.2 2016 skypack manuel2000 kmde. 22 km hız ort 7.3 şehiriçi kısa sakin kullanım ama pompada 7.8 8 gibi çıkıyor.Sizlerin nasıl

    Gayet normal pompa ile yol bilgisayarı bende de ortusmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    teşekkürler hocam valla yıllardır alçak arabadan sıkılan biri için sürüş olarak on numara 1.2 motor yönünden de istanbul trafiğinde kısa mesafede 9 ortalama ile kullamıyorum ama gecenlerde istanbul izmit yaptım gidiş dönüş boş sayılacak yolda sakin kulllanımde 5.5 ile gittim geldim bu arada skypack en full değil;)
  • 
Sayfa: önceki 713714715716717
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.