Şimdi Ara

Nissan Qashqai 1.6Dci Skypack + Cam tavan

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
4.446
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 165.000tl 2018 fiyat alındı yarın alınacak daha iyi fiyat alan oldumu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Skypack pakette cam tavan standart zaten.

    Bu gidişle siz aracı alana kadar( tabi öyle bir durum varsa)10 bin lira falan daha zam yer araçlar...
    _____________________________
    2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
  • Skypack zaten cam tavan ve ufak ekstralar , bir alt donanımı sanırım tekna mıydı? aynı motorlusunu 1 ay önce yakın arkadaşım 136.000 tlye aldı. 1.6 dci otomatik .
    _____________________________
    Nobody can interfere everybody's life
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    bugün alıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Lego95 kullanıcısına yanıt
    Cam tavan ve anahtarsız giriş dışında ciddi fark yokta cam tavanla anahtarsız giriş önemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • tekna olanını 132,5 a aldık 2017 model ama makyajlı kasa
    _____________________________
    valar morghulis
  • mrvolkan kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    QASHQAİ vs KADJAR...?
    7 yıl önce açıldı
    Qashqai vs Tucson
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • C segment suvcuklara şu istenilen verilen paraları gördükçe içim acıyor..2 yaşında Premium D-E segment arabalar alınır yahu..Sırf yerden yüksek diye kalite hak getire arabalar bunlar..
    _____________________________
    "No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero
  • 165 bin birime yurt dışında millet son model maseratilere biniyor bizim aldıklarımıza bak bir de !

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selamolsun1

    165 bin birime yurt dışında millet son model maseratilere biniyor bizim aldıklarımıza bak bir de !
    Burasi Türkiye. Dünyanın en yuksek vergisi ile alinan araclara dunyanin en pahali benzini ile binmeye calisiyoruz. Bana bedava masarati verseler alamam. Almam. Alir satarim diyenleri duyar gibiyim. Satmak yasak olsun da bin bakalim hadi. Araba 100 km de 18 lt yakar. Vergisi yillik 8 10 bin tl. Burasi yeni Turkiye. Internetin ülkeye 2000 li yillarda gelmesinin ustune yatarak zaten gelismekte "mecbur" olan hastane sira sistemlerini övünç kaynagi yapan yeni Turkiye. Bu ulkede masretiye binmek bu zihniyetlerle hicbir zaman mumkun olamayacaktır.



    Sinirden konudan sapıyoruz ama k.b. quashquai gayet guzel bir araba bence suv cuk degil tam bir suv bu ulkede yeter cok bile. Ilk baktigim iz yer aracin yakıtı bu arabada gayet iyi.

    Hayirli olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • O paraya 2015 a4 1.4 tfsi veya 2015- 2016 1.6 tdi passat highline alınır.



    Hic olmadı gla falan bakın2.el. Gecen yıl 1500 km kadar black edition 1.6 dci otomatik kullaandım, ilk gün farklı geldi, sonra sedanı arattı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.