Şimdi Ara

Nissan 'PULSAR' Fan Club (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
552
Cevap
20
Favori
51.538
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hfa61 H kullanıcısına yanıt
    Hocam iyi aksamlar. Arabanızı keyifle kazasız belasız kullanmaniz dilegiyle. Gecen serviste bir isim vardi. Konu ötv ye geldi. Şu siralar showroom lar sinek avliyormus. Yeni Qashqai ler, yeni 1.3 motorla ama 240000 tl.den geliyormus. Arabalarimiza gözümüz gibi bakalim diyorlardı en son. Istanbul gibi bir yerde yaşamak herhalde her yönden biraz daha zordur. O keşmekeşte, 9.lt ler bana iyi bir veri gibi geldi arabanin en cok motor sogukken ve dur kalklarda yakıtı ictigini dusunursek...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • x-tronic X kullanıcısına yanıt
    Hocam kusura bakma biraz gecikti, cam filmi fotoları aşağıda.

    Kapalı cam görünüş
    Nissan "PULSAR" Fan Club

    Yarı açık görüntü
    Nissan "PULSAR" Fan Club

    Dışarıdan cam yarı açık
    Nissan "PULSAR" Fan Club

    dışarıdan cam kapalı
    Nissan "PULSAR" Fan Club



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drk_m -- 20 Temmuz 2019; 19:40:33 >




  • drk_m kullanıcısına yanıt
    Estafurullah hocam iyi oldu yolladiginiz yakinda ben de açık ton yaptiriyorum. Bir zaman araştırdiktan sonra Llumar Atr50 taktiriyorum ön cam haric. Paspas konusunda da rizline i aradim. Internet satis sitesi varmis. N11, hb gibi firmalar uzerinden satislarini yapiyorlarmis. Hb uzerinden onlardan siparis ettim. Herhangi bir problem olmasi durumunda her turlu cozumu uretiriz dediler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Nissan "PULSAR" Fan Club

    Arkadaşlar 10000 km de lastik rotasyonu yapan oldu mu? Yaptiran varsa sol önü sol arka, sag önu de sag arka şeklinde mi degistirttiniz? Bir de lastik degistirilirken gromet keçesi, subap ignesi ve kapagini degistirin falan diyor klavuzda. Bunlari lastikçi mi yapiyor? Servis mi yapiyor? Nissan "PULSAR" Fan Club

    Continental contiecocontanc 5 ten memnunum yol tutusu iyi geliyor bana. Bizim araclara uygun farkli marka/model lastik deneyimleyen ve performans kiyaslamasi yapan oldu mu? Degisim söz konusu oldugunda fikir olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x-tronic -- 21 Temmuz 2019; 1:9:19 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hfa61

    Herkese iyi geceler 1.6 tekna otomatik arac

    Sehir icinde 9 litrenin altina nerdeyse hic dusmedi yakit temmuz 6 da ayvaliga gitti arac sakin kullanimda 5.3 litreye indi. Istanbul trafiginin dur kalklarinida hesaba katarsak 9 litre cokta yuksek degil aslinda can yakan benzini yuksek fiyati

    Guvenli surusler
    Hacam iyi günler, bizim arabalarin 1.6 benzinli modeli var mı,ya 1.2 benzinli yada 1.5 dizel var diye biliyorum ama yanlış mı biliyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Merhaba,

    Geçen bayram arifesinde aracımın ve benım başımdan geçenleri anlatmak istiyorum.Biraz uzun olabilir fakat belki aranızda aynı durumu yaşayacak olanlar olabilir.

    Ramazan bayramı arifesi günü aracımın arka camını park halınde patlamış buldum.Sabah ilk iş olarak kaskomu aradım (UNICO) kasko anlaşmalı özel servis (OLIMPIA CAM) ve yetkılı servisde cam değişimini ücretsiz olarak kasko poliçeniz kapsamında yaptırabilirsiniz dedi.

    Aynı gece uzun yola çıkacağımdan evımın yakınında olan OLIMPIA ya gittim. OLIMPIA aracı gördü ve bu aracın camını bizde bulamazsın hatta yerlı üretim hiçbir yerde bulamazsınız dedi.Ben sonuçta siz bu işi yapıyorsunuz bu araca özel tek cam dahi olsa ölçüp biçip takamazmısınız dedim.Arka camlarda öyle birşey söz konusu değil tüm camlar hazır olarak gelir ve montajı yapılır bu modele ait bizim bir üretimimiz yok cevabını aldım ve yetkılı servise yönlendirildim.

    Ardından mecburen yetkılı servıse gıttım (NISSAN/GERCEK).Yetkılı servise araç şasemi söyleyince kontrol etti ve bu camın bırak kendılerınde ve başka servislerde Türkiye'de bulunmadıgını söyledi.Siparis üzerine getırılebileceğini bunun 1.5 aylık bir süre süreceğini söylediler.Tabi şok oldum.bir cam için 1,5 ay beklemek aracı mecbur otopark'a çekmek vs. gerektirecek herşeyden önce akşam memleketime seyahat edeceğimden tüm tatil planlarım iptal olacaktı.Bu arada cam fiyatını 3500.00 TRY verdiler.

    Sevisden çıktım ve kırık arka cam ile sanayileri gezmeye başladım.Derken en son Maslak oto sanayide bana yardımcı olan bir camcı buldum.Aracı gördü ve bu camı ancak İstanbulda tek bir yerde bulabilirsin dedi. İkitelli de bir ithal camcı. Aradı konuştu ve camın ellerinde oldugunu söyledi. İthal cam oldugunu ama bir sıkıntı yaşamayacağını başka türlü bir cam bulamayacağını söyledi. Fiyatı 1000 lira veridler. Pazarlık etmeye çalıştım ama inmediler.Benım kasko şirketim ile anlaşmasının olmadıgını fakat işlemin faturasını verebilecekleri bu sayede kaskodan ödeme alabileceğimi söylediler.

    Yolda giderken Kasko şirketim UNICO yu aradım.Durumu izah ettim.Telefondakı yetkılı poliçemi inceledi ve hiçbir muafiyetin olmadıgını.Yaptırdıgınıız işlemin faturası, hasarın fotograflarını ve beyan yazısını bildirdiğiniz takdirde ödemeyi alabilirsiniz dendi.Vel hasıl aynı gün cam takıldı ve ödemeyi yaptım beyan ve faturamı aldım.

    Bayram sonrası kasko şirketime hasraı bildirdim.Gerekli evrakları(beyan,fatura,foto vs) gönderdim. Tam 15 gün sonra bilgilendirme yapıldı ve yaklaşık 600.00 try ödeme yapılacağı bilgisini aldım. Telefon açtım ve bağlanabildiğim tüm yetkılılere durumu anlattım.Herbirinden farklı bir cevap aldım.Şikayet birimlerine mail ile bildirim yaptım cevaplayan olmadı.Yetkılı servisde cam fiyatının 3500.00 try oldugunu.Bu 600 liralık tutarı neye göre belirledikleri sordugumda liste fiyatı gibi saçma bir cevap aldım. Peki hangı liste bu dediğimde ise cevap alamadım.Çünkü ellerinde olmayan (anlaşmalı cam servisi) bir cam için afaki bir rakam ödediler.

    Bende son çare olarak kaskonun bu sorumsuz davranışlarından ötürü tüketici hakem heyetıne başvurdum.Şu anda yaklaşık 15 gun oldu ve sistemde karşı tarafdan ''savunması istendi'' olarak görünüyor.

    İnşallah aynı şey kimsenin başına gelmez ama eğer gelirse diye belki bir referans olabilir. Aracın parçaları kolay bulunmuyor ve pahalı. Herkese kazasız belasız sürüşler.
    Nissan "PULSAR" Fan Club




  • pulsar1.2 P kullanıcısına yanıt
    Böyle sacmalik mi olur. Bi kere bu Nissan, Turkiyede sattigi araclar icin gerekli parcalari Turkiye de bayide ya da kendi bunyesinde bulundurmak zorunda degil midir? Çok uzun bir sure camsiz napar insan? Yan sanayi cami bile olmayan bir urunu nasil satar? Biz sattik naparsaniz yapin bu kadar surede anca gelir cam diye bir mantik olabilir mi ya? Bakkaldan sakız mi aliyoruz!! Sigorta desen soyleyecek söz bulamadim. Bunlar hep ders oluyor ama ne acı ki hep son tuketici almak zorunda kaliyor bu dersi. O zaman muafiyetsiz 2-3 cam degistirme hakki veren bi sigorta sirketi bulacaz. Hadi onu bulduk diyelim o kadar sure cam bekleyecez, servise birakacaz yatacak araba orada. En basta nissan turkiyenin bu hazirliksizligi ve servis,satis sonrasi tutumu degissin diye sikayet edilmeli ama nereye? Sizin basiniza gelenin bizim basimiza gelmeyecek gibi bir garantisi yok. Bu baska bir kullanicida baska bir parcada da olabilir o zaman. Forumda kim varsa bu konuyu Nissan Turkiye mi, yabanci dili olanlar icin Nissan Japonya mi neresiyse guzelce izah etmek gerek. Yoksa Allah gostermesin kotu bir durumda basimiz cok agriyacak. Biz bu markaya bu modele guvendik diye bunlari yasamak zorunda miyiz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Arkadaslar kusura bakmayin kendime bile kizdim. Bizim madem boyle sorunlarimiz var, ben kalkmis forumda cam filmi vs seyler soruyorum. Birdaha boyle birsey yasanmamasi icin ne yapabiliriz fikri olan var midir? Herkes tepki verirse belki onlem alirlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aracı almadan önce yedek parça konusunda sıkıntı yaşayabileceğimi bazı çevrelerden duymuştum fakat bu kadar hazırlıksız olduklarını açıkcası tahmın edemedim.

    Yetkili servisin kendi ürettiği aracın elinde bulundurmadıgı camı ithal çin malı cam satan bir esnaf akıl etmiş ve Pulsar camı sipariş etmiş ve stoklu olarak çalışıyor.

    ÜStüne üstlük telefondakı yetkılı öyle bir tavırla bunu dile getırdi ki. ''abi sen başka servisi bırak Türkiyede yok bu parça mecbur yurt dışından getireceksin'' gibi hafif alaycı bir edayla sanki bu arabayı seçerek hata etmişsin izlenimi verdi ve 1,5 ay gibi absürt bir süre verdiler.

    İnşallah kimsenin aracına çizik dahi gelmez tememnnim ama aracınızın es kaza arka camına birşey olursa Türkiye'de orjinal cam yok arkadaşlar.Eğer isterseniz 1,5 ay bekleyeceksiniz.Malesef.

    Kasko şirketiylede işim henüz bitmedi söz konusu olayın maddiyatından ziyade gösterdikleri baştan savmalık ve ciddiyetsizlik beni hayli gerdi ve kendilerine karşı tavır almama sebep oldu.1 kuruş dahi olsa peşini sürdüreceğim ve artık UNICO sigortadan aracımı sigorta ve kasko yaptırmayacağım.Ben kendilerine sosyal medyanın gücünü söylediğimde takmamışlardı ama ben göstereceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pulsar1.2 -- 22 Temmuz 2019; 15:52:5 >




  • Merhaba arkadaşlar.
    Öncelikle geçmiş olsun hocam.
    Daha önceki postlarımda kaporta ve cam konusunda sıkıntı yaşayabileceğimizi ama diğer parçalarda sıkıntı olmayacağını yazmıştım. Neyse Allahtan bir esnaf koca Nissan Türkiye'nin yapamadığını yapmış.
    x-tronic arkadaşımız film felan soruyorum diye hayıflanmış ama işte tamda bu yüzden camlarımızı film kaplatmalıyız. Film kaplı cam patlayıp dağılmaz. Çatladığıyla kalır. Arka camı 2 numara yani %20 lik film kaplatırsanız gece far ışığı da çok rahatsızlık vermez. Firma 10 yıl boyunca aracın parçalarını bulundurmak zorunda, ama bunu stok şeklinde bulundurma zorunluluğu var mı, bilemiyorum. Eğer böyle bir zorunluluk varsa farklı tarihlerde, cam , kaporta gibi parçalarını servislerden sordurup, ellerinde olmadığına dair servis kaydı alıp şikayet edebiliriz. Aksi halde zorunlu değilse yapabileceğimiz çok birşey kalmıyor.
  • Hocam evet arastirdim kaliteli bir cam filmi gunesten korumanin yaninda camin tuz buz olmasini da zorlastiriyor. Filme tutunup kalmasini sagliyor. Guvenlik icin de gerekliligi varmis. Ön cama şeffafa yakin da olsa takitirmak yasak oldugundan en risklisi ön camlarimiz olacak . Dediginiz gibi forumda aracla ilgili herseyi konusmanin yarari oluyor. Oyle ya da böyle bir kisinin yazdigi diger kullanicilarin cok isine yariyor ya da bilgileniliyor. Firsatini bulabilirsem yarin nissan turkiyeyi arayip bu cam konusunu soracagim. Öyle ya da böyle yüzlerce pulsar sattilar bu ulkede. Kullanicilarin magdur olmamasi icin bizim burda dusunmeye calistiklarimizi onlarin dusunuyor olmasi lazim. Danisacam bakalim ne cevap verecekler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaslar aradim. Talebimi ilettim. Talebim: Nissan Turkiye bunyesinde ulkemizde kac tane pulsar satildiysa ornegin 1500 diyelim, bunun 3 te 1 ya da 4 te 1 i kadar cam stogunun yapilmasi ya da Nissan Türkiye nin bir deposu vs yok ise Turkiyedeki yetkili servislere bir kismina ya da hepsine belirlenen miktar kadar pulsar icin cam stogu bulundurma zorunlulugu getirilsin. 1.5 ay camsiz ne yapacagiz basimiza boyle bir sey gelirse. Quashqai almadik alamadik pulsar aldik, sonucta bizim guvenimiz markaya... Biz nissan markasina guvenerek bu araclari aldik olarak bildirimde bulundum. Konu icin bildirim actilar. Fakat temsilci gayet relax sekilde geri bildirim yapilmiyor dedi. Ben ne zaman arayayim dedim sonuc icin, yine cok rahat tavirla bu uzun bir surec isleyis olarak nissan konuyu kendi icinde degerlendiriyor dedi. Sinir oldugumla kaldim. Bilgi icin tesekkurler deyip konusmayi sonlandirdim. Benim bildirmimle hic bir sonuc cikmayacak onu net anladim. Sizlerden ricam herkes arayip bu konu icin bildirimde bulunabilirse, ayrica sikayet var a falan da bu konuyu tasiyabilirsek en azindan belki rahatsizlik duyarlar ve belki aksiyon alinir bizler de basimiza boyle bir durum gelirse bir daha magdur olmayiz. Arabani satiyorsan nasil megane da dakkasinda cam tedarigi saglaniyorsa bizlerinde sorunlarimiz oldugunda markamiz hizli aksiyon ile sorunu cozebilmelidir kanaatim. Konunun üstünde duralim derim. Hatta ingilizcesi iyi olan bir arkadaş " postoffice@nissan.co.jp " Japonya nissan motor a konuyu uygun dille anlatabilirse bizim yararimiza olabilecegini dusunuyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • x-tronic X kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba,
    Daha bugün polen filtresi için servise gittim, yanımda bir önceki versiyon x-trail camı nissanda yok, getirtilecek cümlesini duydum!
    Yani amiral gemisi modelinde bile stoklu çalışmıyorlar. Pulsar için hiç ümitlenmeye gerek yok. Japonya için yazması sorun değil, yazalım ama onlarda bu konuyu nissan Avrupaya Avrupa da Türkiye'ye yönlendirecek. Daha önce yaşandı zira.
    Kısacası; cam ve kaporta yedek parça anlamında sıkıntı olacak ama Allah'tan diğer parçalarda sorun yok. Allah herkese kazasız, belasız yolculuklar nasip etsin.

    Not: Ön cam için Zaten parçalanmasını önleyen kaplama orijinalde var hocam. O bakımdn sıkıntı olmaz.
  • drk_m kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam demek sistem boyle isliyor. Allah korusun diyelim.
    Hocam ben bir sey danisacam dun bi kisinin dikkatini cekti. Bi sizin arabalarda bakabilir misiniz ayni mi? Sol ön kapinin ic kapanma yerinde bir deri parcasi varken sag taraftakinde plastikten bir parca var ne ise yaradigini da anlamadim ama. Sonra butun kapilara baktim. Sol ön ve sag arkada deri parcasi var. Sag ön ve sol arkada plastik parca. Fotograf ornegi de atiyorum. Sizde de durum ayni mi? Nissan "PULSAR" Fan Club Nissan "PULSAR" Fan Club

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Merhabalar,
    Geçmiş dönemlerde birkaç konu hakkında bildirimim olmuştu. Şimdi son dönemde yaşadıklarımı paylaşmak istedim, Nissan markası satış sonrasında gerçekten facia.
    Aracım 27.000 km de 1.5 dci..
    12.000 km de amortisör rulmanları ses yapmaya başladı. Servise sesi inandırmak 1 ay zamanımı aldı. Malum ses arasıra kesiyordu ancak anlamak isteyen servis kesin tanıyı anında koyabilirdi. Neyse sesi duyurduk parça sipariş ettiler neredeyse 20 gün bekledim gelmeyince kendim fabrika ile görüştüm, müşteri hizmetleri vs. derken neredeyse servise parçayı ulaştırmak kendi çabalarım ile oldu.
    22.000 km de klima sıcak üflemeye başladı. Servise götürdüm klima borusunda kaçak var değişmesi lazım dediler herzamanki gibi parça yok gelmesi 15-20 gün sürer dediler. Bende şu sıcak günlerde aracı nasıl kullanacağım dedim ama nafile. Yine müşteri hizmetleri, yedek parça depoya kadar herkese ulaştım 20 gün sonra parça geldi taktılar. Düşünün yazın ortasında altı üstü Bi klima borusu için 20 gün parça bekledim.
    12.000km de değişen amırtisör rulmanları 17.000 kmde yine ses yapmaya başladı. 20.000 km bakıma gittiğimde ses gelmiyordu servise ilettim her zamanki gibi ses gelmeyince bişey yapamam nasılsa garantisi var ses artınca gelirsin diyerek bakımı yaptılar 1.300 TL bakım parasını cebine koydular beni paketlediler. Neyse neticesinde ses yeniden arttı servise aracı götürdüm dediler ki yağladık geçti, bu nasıl servis anlayışı ne demek yağladık geçti diye biraz sesimi yükseltince Ok sipariş verdik gelince değiştireceğiz dediler. Yani inanılması zor ama Nissan merkez servise demiş ki yağlayın ya da servis kayıt açmamak için beni böyle başından savmaya çalıştı. Bir de neymiş ilk kez amortisör rulmanında tekrar eden görüyoruz vs gibi cümleler sarf ettiler. Takılan rulmanlar iyileştirilmiş rulman mıydı diye sorunca biz bilemeyiz dediler o zaman sesin tekrar etmesine neden şaşırıyorsunuz diyince sizi anlıyorum vs. Neyse çok uzattım sanırım aracımda ikinciye amortisör rulmanı değişecek, bir kez klima borusu değişti, bir kez akü değişti. Akü hariç diğer parçaların hepsinin geliş süresi çok uzun ve kendi imkanlarım diyebilirim. Düşünün artık Nissan şikayet kısmında Pulsar yok, kendileri bile ne hali varsa görsünler diyerek kaldırmışlar. Nissan maillerime artık dönüş yapmıyor. Aracı sevmesem dakika tutmam ancak Nissan'da durumlar içler acısı.. İçimi dökmek istedim aynı sıkıntılar ile karşılaşan olur ise kolaylık dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar mesajimdaki fotograflara gore kapilarina bakabilen oldu mu sizde de durum ayni midir? Bir de nissan dan uzatilmis garanti mesaji geliyor. Son gun 1 agustos diye. Bu uzatilmis garantiyi yaptiran oldu mu ya da bize bir yarari olur mu bunun. Mantikli bir sey midir? Ozayyildiz in yasadiginin garanti sonrasi yasanmasi durumunda ise yarar bir uygulama gibi geldi. Bileniniz varsa ya da yaptiraniniz aydinlatirsa sevinirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaslar sitesinden baktim oyle 3-5 yillik yapmiyorlar. 1 yil ya da 2 yil var o da cep yakan cinsten. 2 yillik ek garanti icin 2600-3000 tl arasi gorunuyor listede.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • x-tronic X kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Evet bende de kapılarda aynı plastik ve derimsi parçalar mevcut. Ne işe yararlar bilemedim. Garanti konusunda geniş kapsamlı bir kaskoya 3 kuruş fazla vermeyi tercih ederim. Sonuçta motor ve şanzımanda sorun çıkmadıkça diğer parçalar müşteriden ücreti alınarak değişiyor. Misal salıncaklar, amortisörler vb. Ayrıca istedikleri ek garanti ücreti de az değil. 2 seneye neredeyse 3 bin TL para istiyor. Birde bakımları bu sürede zorunlu olarak servisde yaptıracağımiz da düşünülürse oldukça pahalıya geliyor bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • özayyıldız Ö kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Maalesef hocam, Nissan servis fiyat ve hizmetten memnun olan yok gibi. Polen filtresine 175 TL verdim! En baba polen filtresi dışarıda 70tl. Fiyatları da öyle böyle değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar herkese iyi haftalar. drk_m nin kullandıgı paspastan siparis etmistim. Bu kadarini beklemiyordum. Bize verilen universallerden sonra sanki döşeme gibi oldu😁 yanlardan guzel sariyor. Kaplamasi gereken alana uyum saglamasi %99 civari. Basarili bir oran. Universaller gibi agir hantal degil. Kaliteli oldugunu hissettiriyor. Koku yok bunun yaninda. Ince olmasina ragmen bu hissi bana verdi. Bir iki örnek fotograf atiyorum.
    Nissan "PULSAR" Fan Club Nissan "PULSAR" Fan Club

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.