Şimdi Ara

NİSSAN NAVARA VE MİTSUBİSHİ L200 ÜN KIYASLANMASI? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
98.966
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ön far hadi neyse türkiiyenin her yerine servisi warmı

    arka farlar sanki dodge farlarına benziyor


    quote:

    Orjinalden alıntı: suyika

    2000 motor 141 beygir triptrinoik 6 vites vites otomatik klima hız sabitleyici arakada makas yok 4 firen disk motor şanzuman mercedes 0,25 kuruş yakıyor arkasını kapatınca tam suv oluyor vergisi yıllık 760 ytl fiyatı 42500 ytl 4 çeker ssangyong
  • ön ızgaraların orası çok iğrenç olmuş bana göre 80 yaşıan gelen bir ninenin bütün dişeri çekilmişte yemek yemeye hazırlanıyor gibi bir hali var
  • quote:

    Orjinalden alıntı: clio_TR

    ön ızgaraların orası çok iğrenç olmuş bana göre 80 yaşıan gelen bir ninenin bütün dişeri çekilmişte yemek yemeye hazırlanıyor gibi bir hali var


    amma benzetme olmuş
    ne yalan söyleyeyim dışardan tipini bende beğenmedim ama içi fena görünmüyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: clio_TR

    ön ızgaraların orası çok iğrenç olmuş bana göre 80 yaşıan gelen bir ninenin bütün dişeri çekilmişte yemek yemeye hazırlanıyor gibi bir hali var


    amma benzetme olmuş
    ne yalan söyleyeyim dışardan tipini bende beğenmedim ama içi fena görünmüyor.

    evet

    içi bence de fena değil.Ama malzeme kalitesiz l200 e göre..yani demem o ki o fiyata çok o araba.




  • Navara güzeldir tamam ama sınıfına göre lüx ve fiyatı vfazla
    fazla yakıyor
    bu devirde ekonomik olmasa kurtamıyor
  • hava atmak veya hiz yapmak, yarismak gibi amaclarin varsa navara
    yoksa 130-140 a kadar olan hizlarda L200
    digerlerinin de dedikleri gibi ekonomik guvenli ve fiyati daha uygun
    ben ford ranger kullaniyorum su anda ondan baya arastirdim bu araci almadan once pick uplari daha detayli sorularin varsa cevaplarim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ducky -- 1 Temmuz 2008; 18:26:03 >
  • merhaba arkadaşlar... 3 senedir 2006 model 4*2 nissan navara kullanıyorum. aracı diz boyu kardada kullandım, diz boyu çamurdada kullandım, şehirlerarası yollarda ve şehiriçindede çok kullandım. kısacası aklınıza gelebilecek her yere girdim. en başta şunu söyleyeyim araca 1300 1400 kg ya kadar yük koydum. motor banamısın demiyor. araçta nerede gezersen gez içerden ve dışarıdan sıfır gürültü. arka koltuğun dar olduğuna katılmıyorum oranın bi insanın ayaklarını sıkıştırması için boyunun 2 metreden fazla olması lazım :) ama dik olduğu doğru. bunun sebebide hem alt oturma yerinin katlanıp yukarı kalkması ve arka tarafın komple açılması. aynı şekilde yaslanma yeride öne yatırılabiliyor. 4*2 olduğu için çamurda ve karda kullanacağım zaman traktörümün ağırlıklarını koyuyorum kasasına. aşağı yukarı 300kg. heryerde rahat rahat geziyorum. araç iyice gömülüp askıda kalmasın yeter heryerden rahatlıkla geçiyorum. yakıt durumu aracı normal kullanırsanız (yani 1000 2500 devir arası. zaten otomatik vites o arada vites attırıyor. 3 kademeli olarak vites attırıyor. ilk kademe 2000 devirde attırıyor vitesi 2. kademe 2500 ve 3. kademe 4500 devir bunu gaz pedalıyla ayarlıyorsunuz çok güzel bir sistem) bu durumda yakıtı ilk şekilde 7.5ltnin üstüne çıkmıyor. 2. kademe 8.5- 9.5 civarı 3. kademe turbo diye biliyorum baya bir arttırıyor ama yük varmış yokmuş dik varmış yokmuş farketmiyor yada kısa mesafe sollamalarında falan mükemmel. araçta hız sabitleme olsun, abs olsun iki taraflı digital klima olsun direksiyon koltuk yüseklik ayarları olsun direksiyondan kumandası olsun vs herşey var. araç 100.000 oldu fren balataları hariç daha bir tek anahtar vurulmadı yağ ve filtre değişimi hariç kaputu bile açılmadı. filtrelerin ve yağın değişimi ise en kaliteli yağ konulduğunda 150 tl tutuyor. araç 100.000 de ve hala en ufak bir gürültü ne kasa bölgesinde ne motor bölgesinde yok ve ben köyde yaşadığım için bu aracı en ağır koşullarda kullanıyorum. görünüşünü zaten söylemeye bile gerek duymuyorum. ben çok çok çok memnunum. çoğu zaman traktörle gideceğim yerlere bile bu araçla gidiyorum. şehir merkezinde falan dolaştığımda ise araca bakan tekrar tekrar dönüp bakıyor. benim tecrübelerim bunlar. araç tam bir mükemmel. araçlar gazetede ve dergilerde yazan ve daha önce o araçları hiç kullanmamış birisinin kendi kafasından yazdığı yazılara göre değerlendirilmemeli bence.




  • .

     NİSSAN NAVARA VE MİTSUBİSHİ L200 ÜN KIYASLANMASI?
  • .

     NİSSAN NAVARA VE MİTSUBİSHİ L200 ÜN KIYASLANMASI?
  • Arkadaslar ben navara almayı düşünüyorum ama bende 99 nıssan var servis bana saglamlığı ve motor arzası sıkıntısı çok oldugundan önermiyor navarayı. benimki kaza yapmadıgım surece yag degişiminden baska masrafı olmuyor ama navaraya öyle binemessin arzası cok dıyolar aklım da kaldı sizce dedikleri doğrumu kullananlar varsa söylesin diger pikaplarında tipi hosuma gitmiyor ford ranger var tipliolan bide nıssanın reno motoru olarak cıktını duydum o eski nıssanlar kadar performans verirmi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mit.L200

    .

     NİSSAN NAVARA VE MİTSUBİSHİ L200 ÜN KIYASLANMASI?


    Merhaba arkadaşlar
    l200 stepne takma aparati varmış ismi nedir bunun 😁😁 hiç bir yerde bulamadım resmi var midir yada. Kasa altında demir zincir mevcut ama bi anahtar varmış çubuk şelinde o yok... arka koltuğun arkasında asılı dediler baktım bulamadım stepneyi çalacaklar :)
  • öncelikle merhaba ben 2011 navara sahibiyim aracımın yakıt konusuna değinmek istiyorum aracım 01,08,2015 tarihinde 5 kişi artvinden ankara yolculuk yaptık yakıtı 3,870 doldurduk ve hiç yakıt almadan ankaraya gittim mke ye ve gündüz yola çıktığım için samsuna kadar il ve ilçe merkezlerinde yoğun trafik de vardı gelirkende ve yolculuk boyunca çoğunlukla klima açık aracı sabitleyici ile 90 km hızda kullandım en fazla 30 dk 120 gitmişimdir ankaradan döndük 50 km küsür geri geldik ve yakıt işiğim yandı ve yol bilgisayarı o yakıtla 82 km gidebileceğimi verdi ve km 1021 km idi yakıt aldım 264 lira euro dizel aldı litresini 3,57 den aldım kırıkkale ankara arasından ve yine devan ettik samsunda gece konakladın orda şehir içinde 20 km civarı dolandık ve yola çıktık trabzona geldik maçkaya geçtik orasıda gidiş geliş yaklaşık 60 km ve bu arada samsun ordu arasından depoyu fulledik orada ucuz olduğundan borçkaya geldik tekrar fulledik aracı gidiş geliş toplamda 2054 km yol yaptık ve 520 lira yakıt tükettim ama gel görki inanan kimse yok aracıl yol bilgisayarı yola çıkmadan 8,5 litre gösteriyodu ve ordu samsun arasında 6,2 de kaldı ve bu şekilde geri geldim anlıycağınız aracı kullanımı önemli bu arabayı 100 km 15 litrede yaktırabilirsiniz ben aracımdan hiç şikayetci olmadım masrafsız araba ve en alt donanım olsada birçok şey sıtandart veriliyo hangi pikapta var bu tek şikayetim manevra kabiliyeti düşük şehir içinde bazen can sıkıyor başka hiçbir eksiği yok ve yeni kasada artık kusursuz gibi gözüküyor bekliyorum nasipse çekecem sıfırı




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.