Şimdi Ara

NİSSAN MICRA CLUB (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6.495
Cevap
103
Favori
880.670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mşah



    BEN BUNU BEKLİYORUM



     NİSSAN MICRA CLUB



    o ne yahu

    beklediğinize değecek bir araç gibi.. oldukça sıradışı duruyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mşah

    yeni micra

     NİSSAN MICRA CLUB


    sanki önce renk belirlenmiş sonra kasa yapılmış gibi renk ne güzel olmuş...
    ama busefer öndeki karakterden arkaya aktarmışlar...
    arka oturmuş gibi ama ön bozulmuş sanki...
    hep micranın eleştiri aldığı arka stoplar bu sefer eleştirilmez herhalde...
    bu arada cevabınada teşekkür ederim...
  • bu araç juke B segmentine ait

     NİSSAN MICRA CLUB
  • Nissan Juke Renault Nissan İttifakı B-Platform dayanan ve 2530mm dingil mesafesi vardır, 4135mm uzunluğunda, 1765mm genişlik ve 1570mm boyunda. 17 inç jantlar ve 215/55 R17 lastikler kullanmaya aralığının üst izin vermek için, parça ön ve arka 1525mm, henüz İttifak B platformu üzerinde görülen en geniş olduğu.

    yeni modeller kadar bir platform bir dizi değişikliğin geçirecek ve gelişimi ile Nissan Juke müzik temelleri bir istisna vardır. Nissan Juke üzerine uygulama için, o, uzatılmış oldu genişlemiş ve önemli ölçüde güçlendirilmesi ve arıtma güvenliği artırmak için hafifleyen ve yakıt verimliliği.

    sırt, yeni bir beşik tipi ön körkasa olarak ön MacPherson ve burulma ışın diğer B-segmenti araçların üzerinde bulunan temel süspansiyon sistemi aynalar, meclis yanal gelişmiş olmasına rağmen. revize ön süspansiyon geometrisi ile birlikte, bu büyük arıtma ile birlikte daha iyi bir kullanım ve sürüş konforunu yükseltmek için yardımcı oldu.

    Yeni bir çok bağlantı kollu arka süspansiyon gelen Nissan Juke ve 4WD sürümleri daha fazla yarar. konfor korunmuştur ederken Nissan'ın yeni geliştirilmiş tork dışa sınırlamak için dört tekerlekten çekiş teknolojisi vektör birleştiğinde, Nissan Juke müzik işleme sınıfının üst kısmında yüksek yerden yükseklik rağmen bulunmaktadır.

    bir kent ortamında, yüksek yerden yükseklik ve büyük lastik kombinasyonu hız darbe ve kötü yol yüzeyleri çok rahatsızlık olarak neden olmaz - ya da zarar - anlamına yaparlardı geleneksel spor hatchback olarak.

    Motorlar ve drivetrains

    Avrupa'da üç motor ve manuel veya CVT şanzıman seçenekleri Nissan Juke satış 2010 yılının ikinci yarısında start olacak. aralığının üst kısmında yeni geliştirilen 1.6-litrelik direkt enjeksiyon Benzinli (190PS) ve 240Nm 140kW gelişen motor turbo olduğunu.

    Düşük sürtünme ve hafif tasarımı, 16 valf motoru yanma iyileştirmek için güç ve tork, ekonomi ve emisyonu optimize etmek için direkt enjeksiyon kullanır. Bir turbo eklenmesi ve intercooler güç artırma yardımcı olur - bu motor en güçlü kendi sınıfındaki - iken hem emme ve egzoz çevrimleri (ikiz VTC) alçak son motor yanıt geliştirir için değişken zamanlama kontrol. Bir derece gazı devridaim egzoz sağlar örtüşmektedir.

    Düşük sürtünme teknikleri elmas benzeri karbon (DLC) vana kaldırıcı için kaplama kabulü ve ayna bitirmek kam mili vardır. Sonuç, motoru normal emişli 2,5 litrelik motorun performans seviyeleri sunan ancak daha küçük bir motor yakıt ekonomisi ile.

    Nissan Juke iki çekişli versiyonlarda Enjeksiyon Benzinli motor altı-ileri manuel vitesle akuple edilecektir. Dört tekerlekten çekişli versiyonu üzerinde, Nissan'ın XTRONIC CVT şanzıman için, altı-ileri manuel mod ile çiftleş olacaktır.

    Ayrıca, 1.6-litre displaces ve silindir başına dört valf bulunuyor ikinci benzinli motor, HR ailesinin bir geniş reworked üyesidir. Özel HR16DE, o daha büyük bir manifold, bir retuned emme manifoldu, ikiz VTC, geliştirilmiş alımı çamaşır akışı ve bir altıgen hücre oluşumu ile yeni katalizör egzoz ile önemli bir dizi değişikliğin uğramıştır.

    revize kronlar ve integral yağ jet soğutma New pistonlu vana kaldırıcı üzerinde elmas benzeri karbon kaplama gibi düşük sürtünme teknikleri ile birlikte kabul edilmiştir.

    Ama en önemli değişiklik çift enjektör sisteminin geliştirilmesi - dünyada bir ilk - ince teslim etmek her silindir için iki enjektörler, her küçük memeleri ile devam etmiştir, daha yakından silindir içine daha verimli atomizasyon ve daha fazlası için yakıt spreyleri hedefli tam yanma.

    Birlikte değişiklik iktidarda önemli gelişmeler, tork ve yakıt ekonomisi yol açmıştır. Motor 86kW (117PS), altı yüzde iyileşme başına motorun önceki sürümlere göre temsil üretir. Tork tarafından geliştirilmiş 157Nm için yüzde üç başı ekonomi rakamlar 5,6 oranında iyileşme başına gösterirken. Normalde aspire benzinli motor güçleri iki tekerlekten çekişli versiyonları sadece ve kullanılabilir ya beş-ileri manuel veya güncellenmiş XTRONIC CVT şanzıman seçeneğinin, bir DIG motor kullanılan farklı bir CVT şanzıman ile olacaktır.

    Son motor seçeneği tanıdık İttifak K9K 1.5-litre dCi common rail dizel turbo geliştirilmiştir. 1.461 cc sekiz-valf motoru ve mükemmel sürüş ile işletme maliyetleri düşük emisyon iyi yakıt ekonomisi sunar.

    güç 81kW az (110PS) 4000 rpm ve tork gibi etkileyici bir 240 Nm 1.750 rpm bu birimde derecelendirme ile geliştirilmiş yakıt verimliliği için bir yakıt dönüş demiryolu ve kontrol ünitesi bulunuyor. Enjeksiyon basıncı 1600 bar. Geliştirilmiş kızdırma bujileri performansı soğuk çalıştırma performansını hızlandırır. Emisyon kontrol sistemleri, dizel filtresi (DPF), rejenerasyon için beşinci bir enjektör ile partikül ve egzoz gazı devridaim soğutmalı turbo düzeni ve DPF gibi arasındaki mesafe yapmak için değiştirilmiş ise de mümkün olduğunca kısa.

    Dizel kullanılabilir altı-ileri manüel şanzıman ile iki çekişli modeller olacak. Avrupa için, tüm motorlar tamamen Euro 5 uyumludur.

    Manuel vites büyük ölçüde Qashqai değişmemiş üzerinde yapılmıştır iken, her iki XTRONIC CVT sistemlerine ağırlık önemli gelişmeler söz anahtar teknolojileri bir dizi özelliği, ambalaj, performans ve yakıt verimliliği.

    içsel sürtünme olağanüstü bir yüzde 30 oranında azalırken güncelledi XTRONIC CVT ünitesi, geleneksel 1.6-litre benzinli motor ile kullanılan, yüzde 10 daha hafif öncesi ve yüzde 13 daha kısadır. Bu ünite bir alt ile dünyanın ilk CVT sağlayan planet dişli bir çok daha yüksek iletim oranı - 7.3:1 - önceki Nissan CVTs daha. , Hafif küçük kasnaklar, esnek bir kilit kadar damper ve daha verimli bir petrol tüm teşvik büyük yakıt verimliliği pompası.

    yönetim sisteminin yakıt verimliliği artırmak için yeniden programlanan olmuştur süre XTRONIC CVT turbo benzin motorlu Nissan Juke 6 ileri manuel mod ile keskin hızlanma için revize manuel mod ile daha sportif performans için ayarlanmıştır. Her iki CVTs Nissan Dinamik Kontrol Sistemi üzerinden seçilebilir adaptif kayma kontrol sistemleri var.



     NİSSAN MICRA CLUB




  • juke

     NİSSAN MICRA CLUB
  • KARDEŞ GERÇİ SERVİSE GETİRDİM DİYORSUNUZ AMA GÖZDEN KAÇABİLİR DİYE HATIRLATMAK İSTEDİM.KLİMA FLİTRESİ (POLEN FİLİTRESİ) Nİ NE ZAMAN DEĞİŞTİNİZ.BENCE SERVİSTEN ÖNCE BİR KLİMACIYA GİDİN GAZINA BAKTIRIN.POLEN FİLİTESİNİ KONTROL ETTİRİN VEYA DEĞİŞİN.(HER SERVİS İÇİN DİYEMEM AMA BİRÇOK SERVİS PARÇA SATMA SEVDASINDA.)
    DIŞARIDAN İŞİNİ BİLEN BİR KLİMACI YA SORUNUNUZU ÇÖZER YADA SİZE YÖNLENDİRMEDE FAYDALI BİLGİLER VERİR.
    KLİMA KAPALI İKEN HVALANDIRMAYI SICAK SOĞUK FARKETMEZ BİR AÇIN EĞER AYNI SORUN VARSA BENCE POLEN FİLİTRESİ OLABİLİR.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemes


    quote:

    Orijinalden alıntı: ışılbaba

    arkadaşlar selamlar.
    bagajdan yada arka tafaftan bi yerlerden gelen ses problemini hala çözemedik.çözemediğimiz gibi yerinide bulamıyoruz.ustalarla baktık en son arkada usta oturduğunda ses azaldığı ve koltuğa elimizle vurduğumuzda benzer bi ses yaptığı için arka koltuk dedik.fakat onunda garantisi yok çünkü arkada biri varkende arada ses geliyor.öbür uçtanmı artık bilmiyorum.aynadan koltuğa bakmaktan yola bakamıyorum acaba ses yapıcak kadar titriyormu diye.böyle bir şey başına gelen varmı acaba.
    not:stepne bagaj kapısı bagaj kilidi vs.. her yere baktık sorun yok..


    biraz forumu dolaştım...probleminizin aynısı ile karşılaştık...ve koltuktan...başka yerde aramayın derim..koltuğun sabitlendiği yerleri bir gözden geçirin...arka koltuk tam oturmuyor veya birleşme noktasından bu sesi yapıyor...servistekilerde yeni bişeyler öğrenip kendilerini geliştirmiş oldular...öğrenen kadar bütün mekanik aksan yağlanıp ballandı.

    teşekkürler zaten sökmediğimiz bir orası kalmıştı..en kısa zamanda sanayiye gidicem sonuçları yazarım..iyi günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemes

    2007 nissan micra 1.2 tecna at .....klima soğutmuyor..soğuk üfleme tamamen kayboldu...servise götürdük...14:00 arabayı teslim aldılar...sorunu 16:30 da anladılar...
    arabayı aynen teslim ettiler servise bıraktığım gibi...yani arızalı hali ile...114 tl fatura çıkardılar...
    bu ne dedim işçilik dediler...hakkımı arayacağımı söyledim ...
    prosedür böyle falan dediler..doğrudur dedim nasılsa bir prosedür bir kılıf uydurulmuştur...
    bir parçadan bahsettiler klima basınç ayarlatıcısı valfi gibi birşey...işçiliği 190 tl...parça 370 tl mi ne...
    bu klima sorunu ile karşılaşananız varmı...



    bende bugün sanayiye gittim...
    yapılanları hemen paylaşayım...
    önce hüseyin ustanın demleme çayıyla karşılandık...
    daha çayı iki yudumladım adam hemen eğildi içerden arabaya..
    filtreyi söktü yenisini söyledi çırağa kaptı parçacıdan filtreyi çocuk...
    eksik gaz kaçak falan bikaç cümle kurdu..bi çay daha söyledi çırağa...
    onuda bitirdik araba buzzzz...hocam borcun 40 lira...bu kadar...

    servis:
    arıza işçilği:52 tl
    gaz emme :58 tl
    eksik gaz :4.5 tl
    fatura :114 tl aynen gönderdiler servisten bu parayı alıp
    eeee efenim sorun ekspeşın valften onun değişmesi gerek
    parça 390 lira bide işçilik 170 lira olucak biraz uzun sürecek çünkiii falan filan...
    toplayalım: 52+58+4.5+390+170+bide neler çıkacak bakalım
    belki oktan artırıcıda koyarlar depoya onuda faturalandırcaklardı=700 tl falan yazık....
    hukuksal mücadelem bugün başlamıştır haberdar edeceğim.

    eline sağlık ustacım...sevgiler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemes -- 6 Ağustos 2010; 21:49:42 >




  • hayırlısı olsun. problem sadece filitre miymiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mşah

    hayırlısı olsun. problem sadece filitre miymiş

    filtreyi söktü,gaz ekledi sanırım 130 gr..gaz emip basan bir cihaz var displayine baktım arasıra "araçtan gaz emiliyor" kaçak konrol ediliyor" "aracca gaz basılıyor" "eksik gaz tamamlanıyor" ifadeleri vardı...
    servistede gazı emildi parasınıda aldılar ama ne hikmetse artık...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erbil61

    KARDEŞ GERÇİ SERVİSE GETİRDİM DİYORSUNUZ AMA GÖZDEN KAÇABİLİR DİYE HATIRLATMAK İSTEDİM.KLİMA FLİTRESİ (POLEN FİLİTRESİ) Nİ NE ZAMAN DEĞİŞTİNİZ.BENCE SERVİSTEN ÖNCE BİR KLİMACIYA GİDİN GAZINA BAKTIRIN.POLEN FİLİTESİNİ KONTROL ETTİRİN VEYA DEĞİŞİN.(HER SERVİS İÇİN DİYEMEM AMA BİRÇOK SERVİS PARÇA SATMA SEVDASINDA.)
    DIŞARIDAN İŞİNİ BİLEN BİR KLİMACI YA SORUNUNUZU ÇÖZER YADA SİZE YÖNLENDİRMEDE FAYDALI BİLGİLER VERİR.
    KLİMA KAPALI İKEN HVALANDIRMAYI SICAK SOĞUK FARKETMEZ BİR AÇIN EĞER AYNI SORUN VARSA BENCE POLEN FİLİTRESİ OLABİLİR.


    iyi tespit dedikleriniz çıktı...
  • CEMAŞ KARDEŞ BEN KARDEŞİME MİCRA ALMAK İÇİN ARAŞTIRMA YAPARKEN SİZİN SORUNUNUZU GÖRÜNCE YARDIMCI OLMAK İSTEDİM.
    YAPTIĞIM İNCELEMELERDE MİCRALARLA İLGİLİ SORUNLARI ARAŞTIRIRKEN ŞİKAYETVAR.COMADA GÖZ ATMIŞTIM.
    ŞİKAYETVAR.COMA SORUNUNUZU YAZDIĞINIZDA NİSSAN OTOMOTİV A.Ş. CRM BÖLÜMÜ BU SİTEYİ TAKİP EDİYOR (SİZE DAHA HIZLI ULAŞABİLMELERİ İÇİN AD SOYAD VE İLETİŞİM BİLGİLERİNİZİ GİRİN) VE HEMEN SORUNU ARAŞTIRIP CEVAP OLARAK SİZİN SORUNUNUZLA İLGİLİ ARAŞTIRMA YAPIP SONUCU BU SİTE YÖNETİCİLERİNE BİLDİRİP SİTEDE YAYINLATARAK TERCİH EDİLEN BİR FİRMA PROFİLİ ÇİZMEYE ÇALIŞIYORLAR.
    HUKUKİ UYGULAMANIZA SAYGI DUYUYORUM VE BİR EĞİTİMCİ OLARAKTA TEMİZ TOPLUM İÇİN HERKESİN SİZİN GİBİ DAVRANMASINI TEMENNİ EDİYORUM.
    YAZIM BİRAZ UZUN OLDU AMA SON OLARAKTA BENCE MESAJINIZDA HUKUKİ KONUYUDA BELİRTİN VE HUKUKİ MİCADELENİZİ KAZANDIĞINIZDA SONUCUDA YİNE BU SİTEDE YAYINLAYACAĞINIZI BELİRTİN BAKIN SİZE NASIL KUL KÖLE OLACAKLAR.




  • arkadaşlar 175/60-15 olan lastikler 185/60-15 ile değiştiren varmı. Varsada ne gibi fark yaratıyor yazarsanız sevinirim. Lastikleri değ.mem gerekiyor 6 yıl oldu. Yine continental düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mşah

    arkadaşlar 175/60-15 olan lastikler 185/60-15 ile değiştiren varmı. Varsada ne gibi fark yaratıyor yazarsanız sevinirim. Lastikleri değ.mem gerekiyor 6 yıl oldu. Yine continental düşünüyorum.


    beraberinde jant masrafı da çıkacak. bu açıdan bakarsak ekonomik bir tercih olmaz

    teorik olarak yakıt tüketimine olumsuz, yol tutuşuna olumlu etkisi olabilir. tercih sizin..
  • arkadaşlar geçen hafta izmirden manisaya giderken arıza lambası yandı sonra arabayı durdum servisi aradım arıza lambası yanıyor diye. hemen dedi yakın bir zamanda benzin aldınmı? gerçektende gece benzin almıştım kurşunsuz 97 oktan. bu cumartesi servise götürdüm arıza lambasını söndürdüler dediki 97 oktan yerine 95 oktan kullanmalısın katalizör görevini yerine getiremiyor dedi, katalizör serviste 1200tl sanayide 450 tl civarına değiiştireceklerini söyledi.
    bidaha yanmayada bilir dedi

    şimdi benim merak ettiğim bu katalizör çok önemlimi ve izmirde daha ucuza değiştirebileceğim bir yer var mı? 95 oktan kullansamda yanar bu arıza lambası?

    teşkkürler!
  • Merhabalar,

    Nissan micra satın almayı planlıyorum, ancak yıl sonunda gelecek olan yeni kasa micranın eski kasanın fiyatını düşürmesinden çekiniyorum. Yeni kasa arabalar piyasaya girdiğinde eski kasaların genelde 2-4 bin tl ucuza satıldıklarını duydum (Tabi ki yeni micranın eskisiyle aynı fiyat seviyelerinden satışa sunulacağı varsayımı altında). Bu ne kadar doğrudur? Öyle olursa şimdi alacağım micradan dolayı daha 3-4 ay geçmeden zarar etmiş olacağım. Eğer fiyatından dolayı zarar etmeyeceksem yeni kasa benim için çok önemli değil, ben eski kasayı seviyorum.

    Şimdi almayıp yıl sonunu mu beklemeliyim?

    Bu konu hakkında bilgisi ve/ya tecrübesi olan arkadaşlar bana tavsiyede bulunurlarsa sevinirim..
  • bence yıl sonunu bekleyin stokları eritmek için kampanyalar daha fazla
  • 2004 1.2 Tekna AT için oksijen sensörü gerekiyor. Ne yapmalıyım????? Araç 33000 km de Servis 700 tl diyor. :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerotheone -- 28 Ağustos 2010; 12:40:52 >
  • bence çıkmacıları bi araştırın
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.