Şimdi Ara

Nissan Debriyaj Baskı Balata Volant Dişlisi Arızasını Kullanıcı Hatası Deyip Garantiye Sokmadı!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
1
Favori
894
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Nissan Debriyaj Baskı Balata Volant Dişlisi Arızasını Kullanıcı Hatası Deyip Garantiye Sokmadı!
    2015 model Nissan Qashqai Platinum Premium 13.500 kilometrede olan oğlumun adına kayıtlı engelli aracım debriyaj baskı balatası arızası ile Sinop Ayancık arasında ailemle birlikte yolda kaldım çekici yardımı ile en yakın Samsun Asal Otomotiv servisine yönlendirildi yapılan tespitlerde! Debriyaj baskı balata seti ve daha önemlisi volant dişlisi de zarar görmüş ancak aracım garanti kapsamında olmasına rağmen kullanıcı hatası deyip bana 8.000 TL fatura çıkardılar.

    Nissan müşteri hizmetlerini aradım geri döndüler arızanın garanti kapsamına alamayacaklarını söylediler biz neden sıfır araç alıyoruz ki! Not 25 yıldan beri araç kullanıyorum 4 tane sıfır araç 2 tane ikinci el araç olmak üzere Nissan'a kadar hiç böyle bir problem yaşamadım gerçekten hatalı olsam kabul edeceğim! Borç para bularak aracımı yaptırmak zorunda kaldım 4 günde Samsun'da kaldım! Bütün yasal haklarımı kullanacağım! bu arada aranıza yeni katıldım donanım haber üyelerinede slm olsun nissanda benzer proplem yaşayan arkadaş oldumu yasal olarak nasıl bir yol izlememiz gerekiyor bilgisi olan arkadaş varsa paylaşımda bulunursanız sevinirim tşk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şevketarda -- 8 Ağustos 2017; 12:49:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Geçmiş olsun balata disk vs... ayrı parçalardır garantiye girmez 13bin de baskı balata nasıl zarar görmüş nasıl kullanıldı araç biraz bilgi verirseniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende şaşırdım.Aracı benden başka kimse kullanmadı.Ve daha önce belirttiğim üzere acemi bir şoför de değilim.Ve aracı şehir içinde yoğun trafiktede kullanmadım.Özetle gercekten mağdur oldum ve pişman oldum.Yani kusurum olmayan bir olaydan mağdur oldum.Ancak kullanıcı hatası denilerek mağduriyetim giderilmedi.Bu balatayı araca ben takmadım.Balatada bir sorun olmasaydı böyle bir mağduriyetle karşılaşmayacağımı düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani 13binde bence de baskıyı yememişsinizdir diye düşünüyorum muhakkak ki parçada sorun var üzüldüm eğer garantiye girmiyoraa madem parçayı dışardan alın dışarda yaptırın 8000 lira çok çift kavramalar bile anca o kadara maloluyo nissan çok istemiş dışarda 2000 -2500e yaptırırsınız bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kesinlikle hatam olmadıgını iyi biliyorum nissan zaten bu tip arızaları hiç bir şekilde kabul etmeme yönetmenliyi oldugu için ön yargılı davranıldını çok iyi gözlemledim aracı servise çektik detayları görüştük Garanti'den kesin olmazda demediler debriyaj balata setini volant dişlisi ni söktüler Daha sonrası garanti kapsamına giremeyeceği Hayal Kırıklığı başka bir yere götürsem sökülen işçilik +tekrar çekici ücreti ödemek zorunda kalacaktım !!! klasik cevap&uygulamalarıile hiç güven vermediler kısaca özetlersek arabam garantili deyip hiç kimse yola çıkmasın 8.000 tl dan 6.000 tl indirdiler zor durumda kaldıgım için altarnetif olmadıgı için yaptırmak zorunda kaldım!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.