|
Bildirim
|
Bu Nissanın ya da herhangi bir markanın sorunu değildir. Her firma ilgili ülkenin alım gücüne göre ürün üretir, bu otomotiv sektörü değil her sektörde böyle. AB alım gücü yüksek olduğu için ürün standartlarını yüksek tutarak Birlik üyesi ülke vatandaşlarının hayatını korumaktadır.
Herhangi bir Afrika ülkesi istemesi halinde AB şartlarını sağlamayan ürünlerin ülkesinde satışına izin vermeyebilir. Ancak bu durumda gelecek ürünlerin fiyatını vatandaşının karşılayabilecek imkanı olmalı. Daha önce de örnek vermiştim, bugün İran'ın krizden dolayı parası oldukça değersiz ve vatandaşı sıfır araca ulaşımda sıkıntı çekiyor. Çözüm olarak onlarda emisyon ve güvenlik olarak AB normlarının çok gerisinde araçları üretip vatandaşlarına TL karşılığı 40-50 bin olacak şekilde satıyorlar. Gümrük Birliği anlaşmasına kadar bizde bu şekildeydik, bugün tabut olarak adlandırdığınız araçlar o günlerin eseri. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 9 Haziran 2020; 17:8:24 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 9 Haziran 2020; 17:9:13 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 9 Haziran 2020; 17:32:19 > < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |