Şimdi Ara

Nissan Antalya Kırmızıtaşlar Yetkili Servisi Orijinal Olmayan Parça Kullanımı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
838
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 02/09/2016 tarihinde 2015 Nissan qashqai marka aracımın 20.000km bakımı için Antalya Yetkili servisi Kırmızıtaş Otomotiv a. S ye götürdüm. Aynı gün aracı teslim alıp eve geldiğimde imzalamış olduğum servis formunda'''Aracınızda yapılan onarımda bilginiz dahilinde onayınızla Nissan Garanti sistemine dahil olmayan parça(lar) kullanılmıştır.Bu parçada meydana gelecek arızalar Nissan Otomotiv A.Ş'nin garantisi altında değildir.Söz konusu parçanın kullanımı dolayısı ile ilgili sistem ve/veya parçalarda oluşabilecek problemler nedeniyle aracın tamamen ve kısmen garanti kapsamı dışında kalması da ihtimal dahilindedir.Bu parçanın kullanımından doğacak her türlü problem(ler) Nissan sorumluluğunda olmayacaktır.''
    Servis danışmanı bu durumdan hiçbir şekilde tarafıma bahsetmemiştir. Müşteri güvenine dayalı olarak gittiğim Kırmızıtaşlar Nissan servisinde kendimi kandırılmış hissettim. Konu ile ilgili Nissan çağrı merkezine bilgi vermeme rağmen (Orjinal olmayan polen filtresi kullanıldığını söylemişlerdir aracımda şu an sürekli bir koku mevcut. ) Bugünkü görüşmemde Kırmızıtaşlar Yetkilisi şu cevabı vermiştir'' Polen filtresi aracın yürüyen aksamına ait olmadığı için problem arz etmez , elimizde orjinal parça olduğunda size ulaşabiliriz bununla ilgili bir zaman vermemiz mümkün değil''.Acaba aynı durumu (filtre bakımlarını) garanti kapsamında bir araç için
    sanayide yarı fiyatına yaptırsak yetkili servisin yaklaşımı ne olurdu?Bunun içinde önemsiz parça diyebilirler miydi?Gün itibariyle 28.gündeyiz hala Nissan'dan çözüm gelmemiştir. Nissan'a olan tüm güvenimi yitirmek üzereyim, bunlarla karşılacağım aklıma gelmezdi.Hem 20.000 bakıma 838 tl ödemek hem de kullanılan parçanın yan sanayi olması gerçekten şaka gibi , müşterinin aklıyla dalga geçmektir. Bu zamana kadar Renault ,Honda,Volkswagen grubu araçların tümünü kullandım fakat böyle bir davranışla asla karşılaşmadım.Nissan servis yaklaşımı açısından tam bir fiyasko..

     Nissan Antalya Kırmızıtaşlar Yetkili Servisi Orijinal Olmayan Parça Kullanımı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onuralp78 -- 30 Eylül 2016; 21:36:05 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.