Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (947. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.185
Cevap
201
Favori
1.718.741
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 945946947948949
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    4 haftadır 2006-2007 model küçk sınıf araç bakıyorduk. Fiyatlar 20-25 tl arası .

    Üç gün önce küçük sınıf araç bakarken , internette 2006 model Almera gördüm. 21000 tl fiyat vardı. Dün Fiyatını 20 000 tl düşürmüştü.

    Telefon la aradım arabayı gördüm ve aldım. Küçük sınıf arabaya 23000-24000 civarı vereceğime ALMERA tercih ettim. İki gündür kullanıyoruz. Çok güzel konforlu bir araç.
    Arabanın iç aksamı çok iyi . Kullanılan malzeme çok üst sınıf.
    İç hacim diz mesafeleri çok iyi. Ben 1,87 boyundayım , arka koltuğa oturanlar yinede rahat.
    Arabanın yol tutuşu çok iyi. Bu gün virajlarda biraz daha hız yaparak denedim. Araçta hiç arka ön atma olmuyor.
    HB de Dış görünümü çok başarılı, Hoş bi arakadan görünüm var. Ön farlar mercekli güzel bi görüntü olmuş.
    Yalıtımı da iyi , toyo lastikler var , yol sesi bence cok az. Arka camlardan hafifi rüzgar sesi geliyor.
    Benim aracın eksi yanı , ALMERA VİSİA PLUS arka camlar otamatik değil.

    Arabayı kullandıktan sonra iyi ki almışım dedim. Herkeze kazasız belasız sürüşler , arkadaşlar..




  • Birde arkadaşlar aküyü değiştiridim.

    Akü bitti hemen . :). İnci Akü Formul A Tırnaksız 12V 72Ah.

    72 ah akü uygunmudur ?
  • cetera kullanıcısına yanıt
    Aracınız hayırlı olsun üstündeki akü 47 amperdir. tır.Buradaki birçok arkadaşım ve ben değişimde 60 amper taktık.72 amper fazla olmuş sanki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bitirgic

    Aracınız hayırlı olsun üstündeki akü 47 amperdir. tır.Buradaki birçok arkadaşım ve ben değişimde 60 amper taktık.72 amper fazla olmuş sanki.

    Sağ olun ,

    Hocam amper fazla olursa ne gibi zarar oluru sizce ? Bir bilginiz var mı ?
  • cetera kullanıcısına yanıt
    Yüksek amperli akü eğer aracınızda müzik tesisatı taksimetre tepe lambası yani çok fazla elektrik çeken durumlar varsa konabilir. Sürekli marş yapan araçlarda da yüksek amperli akü tercih edilir.Yüksek amper şarj dinamosuna fazla yük bindirir . Sigortalara da fazla yük bindirir.Birçok araçta kronik sorundur yüksek amperden sigorta kutusu sigorta vb şeyleri yakar.Almerada hiç duymadım yüksek amperden araca zarar verdiğini.Bilgisi olan arkadaşlarda mutlaka yorum yazacaktır.optiarc üstad



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bitirgic -- 25 Kasım 2014; 14:23:15 >
  • Araç LPG li. Aslında hemen yakında KOÇTAŞ vardı. Ordada 60 amperlik kalmamıştı. Mecburen 72 lik aldım .

    İnşallah sorun çıkarmaz.

    Yada KOÇTAŞ a iadeye gitsem kabul edermi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cetera

    Araç LPG li. Aslında hemen yakında KOÇTAŞ vardı. Ordada 60 amperlik kalmamıştı. Mecburen 72 lik aldım .

    İnşallah sorun çıkarmaz.

    Yada KOÇTAŞ a iadeye gitsem kabul edermi ?

    Sanmam araca monte edildiği için iade almazlar. Yakınsa bir şansınızı deneyin.Birde dediğim gibi illaki bir şey olacak diye bir durumda yok ortada.Ben bildiklerimi paylaştım sizinle benim lafımla da iade etmeyin hemen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cetera

    Araç LPG li. Aslında hemen yakında KOÇTAŞ vardı. Ordada 60 amperlik kalmamıştı. Mecburen 72 lik aldım .

    İnşallah sorun çıkarmaz.

    Yada KOÇTAŞ a iadeye gitsem kabul edermi ?

    Oncelikle araciniz hayirli olsun kazasiz belasiz sorunsuz surusler dilerim. 72 amperlik aku zarar vermez bir sorun olmaz rahat olun. Herkes zarar verir diyorlar fakat birsey olmayacaktir 4 sene ben de kullandim 72 amp mutlu aku kullanmistim en ufak sorun gormedim. Bu yuzden elektrikcimin gorusu ve benimde deneyimim sonucu ve daha onceleri hic sikinti yasayani da gormedigimden dolayi bunu soyluyorum. Birde Toyo lastiginiz hangi modeli var proxses CF1 mi CF2 mi ? Veya baska modeli mi ? Bende sonraki degisimde CF2 dusunuyorum o yuzdenbilmek istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar Bende forumdaki tavsiyelere bakarak 2005 Almera HB tekna sahibi oldum. 84.000 km'de araç çok temiz çok hoşuma gitti benimde bu forum sayesinde almerayı tanıma fırsatım oldu, iyikide karşılaşmışım bu sayfayla araçtan çok memnunum, çok kaliteli bi araç, sürüş keyfi direksiyon yumuşaklığı vs üst sınıf bir araç. Bu paraya alınabilecek en konforlu araç bence. Bir sorunum var fanı kapatamıyorum araçta derece arttırıp azaltılan buton var onu çeviriyorum derece artınca hızlanıyor azalınca yavaşlıyor ama fanı kapatamadım. Birde yan yolcu kapısı direk açılmıyor cam düğmelerinin orda kapıları açma kapama düğmesi var ona basınca açılıyor. Bu konudada bilginizi almak isterim. İyi günler herkese
  • Bu arada fiyat 22.000 TL birde kullanım klavuzu bilgisayar ortamında varmıdır acaba? Arabanın özellikleri öğrenmem için lazım olacak :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SirSdü

    Bu arada fiyat 22.000 TL birde kullanım klavuzu bilgisayar ortamında varmıdır acaba? Arabanın özellikleri öğrenmem için lazım olacak :)

    Ohoooh siz çok yenisiniz almera konusunda Öncelikle hayirli olsun aramiza hosgeldiniz kazasiz belasiz keyifli surusler dilerim...
    sorulariniza cevap vereyim kullanim kilavuzu da var onuda bilgisayardan girdigim zaman benden once arkadaslar atmazsa ben atarim size.
    Almera nin kapilarini acmak icin anahtarin kapi acma tusuna 1 kere basarsaniz sadece tek sol surucu kapisi kilidi aciliyor. Ayni tuşa 2. kez bastigimiz zaman tüm diger kapilar ve bagaj kapagi kilidi de komple açilmiş konuma geliyor. bu ozellik araca tek basina binecekseniz faydali olur diye yapilmistir. tek binecekken veya tek bindikten sonra kapkac hirsizlik onlemleri ve gereksiz yere diger kapilarin kilit mekanizma sistemlerinin kullanilmayacagi zaman bos yere calismasini engellemek icin vardir. Dikkat ederseniz bunu denerken kapilar tamamen kilitliyken acma tusuna 1 kere basinca sinyal lambalari 2 kere hizli hizli yanip yanip sonecektir. 2. defa basinca sinyal lambalari bu defa normal ritimde yavas yavas 2 kere yanip sonecektir.
    klima kullanimi hakkinda almera otomatik klima sistemini ogrenene kadar zorluk cekmeniz normal. klima veya fani kapatmak icin 5. numarali tuşa basarak kapatabilirsiniz. üstteki ekranda klima ve muzik sistemi icin 1-2-3-4-5-6 numaralar gorunuyor tus takimini temsil ediyor. her bir numarali tusun ne fonksiyona geldigi sekillerle gosteriliyor ona gore tus takimini kullanin. ancak o rakamli tuslar ayni zamanda ses muzik sisteminide kontrol kumanda ediyor. muzik sistemini kontrol etmek icin devreye sokmak gerekiyor soldaki buyuk ses acma kapama tuşuna basarak klima bölümünü arka plana atip muzik bolumune gecer. CD dinliyorken baska muzige gecmek icin yine 3 ve 5 numarali tus ile komut verebilirsiniz basili tutarak sardirabilirsiniz ileri geri seklinde. tekrar klima komutuna gecmek icin sol taraftaki buyuk yuvarlak klima derecesini ayarlayan ve klimayi açip otomatik konuma getirmeye yarayan tusa basarak aktiflestirebilirsiniz. klima otomatik konumdayken dereceyi kac dereceye ayarliyorsaniz aracin kabinin sicakligina gore klima fani yuksek veya dusuk otomatik ayarlanarak calisir. manuele gecirmek icin numarali tus takimi fonksiyonu klima modundayken 1 ve 2 numarali tusa basarak klima fanini ayarlayabilirsiniz. sicaklik ayari kacta olursa olsun manuele aldiktaj sonra fan ayari kendiliginden degismeyi birakacaktir tamamen sizin yonetiminize gececektir hem derece ayari hem fan ayari hemde klima hava cikis bolmeleri ayak-yukari-ön cam modlari da dahil size gececektir... bu anlattiklarim biraz karisik gelecektir fakat detaylica ogrenmeniz gerekiyor dogru kullanim icin. adım adım ilerleyiniz. olmadi telefon vb. elektronik araçla irtibata geçerek yardimci oluruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • almeramı pazartesi aldım. ilk sahibinden 2005 mod. tekna sedan beyaz 72 bin km.de fiyat 21.750 tl
    sağ arka kapı değişmiş ve tam oturmuyor. anladığım kadarıyla debriyaj bitmiş. araba yerinden zor kalkıyor.
    sahibi 76 yaşında emekli. devirsiz kullanmış ayağı hep debriyajda kalmış araba hak. hiçbir bilğisi yok.
    bilinçsiz kullanmış. arka koltuklara hiç oturulmamış denilebilir
    acilen debriyaj değişimi gerekiyor. en hesaplı nereden alabilirim hangi markayı alayım.
    kullanma kitabı yok araç hak. bilgimde yok. micra dan sonra hantal ve güçsüz geldi bana.
    almera hakkında epey eğitime ihtiyacım var.
    debriyaj seti 2004 öncesi 90 hp olanlarla aynı mı? internetten araştırdım hep n15 90 hp olanlar yazıyor.
    markalara göre kodları bilen var mı acaba. yardımlarınız için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1ERDEM

    debriyaj setini değiştirdim.
    topkapıda akınsal sanayi sitesinde.
    parçayı aksarayda genç-el otodan aldım. valeo 170 tl. parçacı aisin al orjinal olsun dedi.
    aisin debriyaj seti =240 TL
    volan taşlama = 30 tl
    işçilik = 200 tl

    Toplam 470 tl

    tornacı volanı çok beğendi. 20 araçta bir gelir çok kaliteli bir döküm diyor. nissanın sağlamlığı :)
    araç şu anda süper ötesi.

    usta japon kore araçlara bakıyor. ayrıntıları biliyor ve temiz iş yapıyor.

    akınsal sanayi sitesinde hundaycı ismail usta dediniz mi gösterirler.

    bu arada araçtan aisin çıktı, ancak aldığımızdan farklıydı. usta benim aldığım daha iyi dedi. demekki aisinin çakması varmış daha önce. 2 yıl dayanmış :)

    almeranız 90 hp mi yoksa 98 hp. mi? debriyaj seti aldığınız yerin adres tel. verebilirmisiniz?




  • Thursy T kullanıcısına yanıt
    o kadarını bilemiyorum malesef. bağlantıda hata yapmış da olabilirim belki. ancak elm327tr diye bir site vardı orada desteklenen araba modellerinde de yazmıyordu almera o yüzden ben de sattım :D
  • Merhaba arkadaslar.
    Geçenlerde bahsetmistim. 2004 almeramda cekis dusuklugu ve aşırı yakıt tüketimi şikayetim vardı ve yetkili servis çözememisti. Bunum üzerine Cagri07'nin tavsiyesiyle Antalya yeni sanayide bulunan Bayram ustaya gittim. Test surusu ve compütest sonrasi maf sensörünün arizali oldugunu söyledi. Parçayı değistirdiğinde arabam gercek kimligini buldu ve özellikle alt devirlerde kendine geldi. Bu bile kendi basına memnun olmam icin yeterli. Bunun yaninda düzgün alt devirle birlikte kalkıslarda olan silkeleme de ortadan kalkti. Yakit tuketimini ilerde yine burada paylasacagım. Ustaya ve Cagrı07'ye buradan tesekkur ediyorum. Umarım sorunu olan arkadaslar bundan faydalanır.
    Herkese iyi günler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki arkadaş daha Almere almış.

    Hayırlı olsun SirSdü ve mustozt , Güle güle kullanın.

    Bu arada Büyük marketten AKÜ almanın faydaları , iade yaptım , 60 amperlik akü aldım.

    Çağrı Kendigül- 07 , arkadaş bilgi için sağ ol. Servisi aradaım. Servis alternatöre zarar verebilir dedi. O yüzden değiştirdim.

    Toyo çok iyi lastik daha evvelki arabalarımda da TOYO lastik kullanmıştım. Yarın üzerindeki modeli öğerinir yazarım ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustozt

    almeramı pazartesi aldım. ilk sahibinden 2005 mod. tekna sedan beyaz 72 bin km.de fiyat 21.750 tl
    sağ arka kapı değişmiş ve tam oturmuyor. anladığım kadarıyla debriyaj bitmiş. araba yerinden zor kalkıyor.
    sahibi 76 yaşında emekli. devirsiz kullanmış ayağı hep debriyajda kalmış araba hak. hiçbir bilğisi yok.
    bilinçsiz kullanmış. arka koltuklara hiç oturulmamış denilebilir
    acilen debriyaj değişimi gerekiyor. en hesaplı nereden alabilirim hangi markayı alayım.
    kullanma kitabı yok araç hak. bilgimde yok. micra dan sonra hantal ve güçsüz geldi bana.
    almera hakkında epey eğitime ihtiyacım var.
    debriyaj seti 2004 öncesi 90 hp olanlarla aynı mı? internetten araştırdım hep n15 90 hp olanlar yazıyor.
    markalara göre kodları bilen var mı acaba. yardımlarınız için teşekkürler.


    Merhaba. Micra benzin veya lpg versiyonu asla almera kadar atik güçlü değildir. Dizel 1.5 motoru şehiriçinde almeradan düşük devirlerde daha atiktir. Sizin micra benzinli motor mu dizel motor mu bilmiyorum. Dizel olsa bile almeradan sadece düşük devirli sürüşlerde güçlü olmaktadır. almera yüksek devirlerde asla micrayı yanına yaklaştırmaz. Sizin debriyaj bitmiş ise zaten performans kaybı ciddi derecede vardır demektir. Fakat debriyaj seti değişse bile hala performans yeterli gelmiyorsa Yaşlı amcamız aracına bakmadığından kaynaklı farklı sorunlar da olabilir. İşe önce baskı balata seti değişimiyle başlayınız. Sonra da mümkünatı varsa Dyno testi ile motor performans testi yaptırınız ona göre başka sorunlara bakılır. Türkiyede şasi kodu N15 versiyonuyla hiçbir almera bulunmamaktadır. N15 Versiyonları 1999 ve öncesi olanlardır. N16 versiyonunun 1. ve 2. nesil olarak (N16-I makyajsız, N16-II makyajlı) mevcuttur. N16 nın 1. ilk versiyonu 90hp motor olup 2000-2003 mod arasıdır. N16 nın 2. versiyonu güncel olan 98hp motor 2004-2008 arasıdır. 2004 öncesi ile 2004 sonrası almeralar arasında hem dış hem iç olarak hemde elektronik donanımlar arasında ciddi farklar vardır bunu ek olarak söylemek istedim... Gelelim debriyaj baskı seti uyumluluğuna. N15 bahsettiğim gibi çok eski ve türkiyede olmayan almeralardır. Siz N16 nın hangi model yılı olursa olsun hangi yıl olduğu önemli değil debriyaj seti aynı satılıyor. 2000 olsa da 2008 olsa da baskı balata seti birebir aynı kullanılıyor. yani 2000 ve sonrası n16 uyumlu olan setlerden taktıracaksınız. Almera nın baskı balatası araçlar sıfır üretilirken anlaşmalı olduğu LUK marka set ile üretiliyor. Tahminimce sizinki km ye bakılırsa bitmiş diyorsanız henüz değişmemiştir ve LUK marka set çıkacaktır. LUK oldukça pahalıdır 500-600 civarlarında fiyata sahip. Bu forum sayfamızdaki almera kullanıcılarının 1 ya da 2 tanesi anca LUK takmıştır. Çoğunluk olarak en bilgili arkadaşlar ve ben de dahil olarak japon ürünü olan AİSİN KN-008 kullanıyoruz bu aisin i fiyat olarak satıcısına göre 200-300 tl arasında bulabilirsiniz. Valeo marka da var ancak Valeo pek tutulmuyor. Aisin öneriyorum kimseden şikayet veya sorun duymadım bu zamana kadar ve japon olduğunu unutmayın ki toyota nın çoğu arabasında ve hatta nissan primera ve birçok modelinde sıfır üretilirken de AİSİN kullanılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cetera

    İki arkadaş daha Almere almış.

    Hayırlı olsun SirSdü ve mustozt , Güle güle kullanın.

    Bu arada Büyük marketten AKÜ almanın faydaları , iade yaptım , 60 amperlik akü aldım.

    Çağrı Kendigül- 07 , arkadaş bilgi için sağ ol. Servisi aradaım. Servis alternatöre zarar verebilir dedi. O yüzden değiştirdim.

    Toyo çok iyi lastik daha evvelki arabalarımda da TOYO lastik kullanmıştım. Yarın üzerindeki modeli öğerinir yazarım ...

    İyi yapmışsınız ben zararını görmedim belki siz görürdünüz suçlu konumunda hissetmemiş olurum en azından Evet 2 en fazla 3 yılda lastik değiştirirm 3 yılı asla geçirtmem. şuana kadar orjnal üstündeki Dunlop Sp3000 - Avon ZV5 - ve şuan 1,5 yılı geçkin olan Nokian Hakka H kullanıyorum. Nokian dan önce Toyo Proxes CF1 üzerinde çok durmuştum ancak araştırmalarım pek güven vermemişti AB güvenlik lastik etiket göstergeside oldukça düşüktü diye vazgeçmiştim. Amcamın 2010 Megane 3 ü var onda da geçen seneye kadar fabrikanın taktığı Goodyear Ef.Grip vardı şuan CF1 takılı 1 yıl olmuştur takılalı. Kendiside Goodyear ın daha iyi olduğunu söylemişti ben kullanınca da virajlarda zorlayınca eskiye göre daha çabuk yolda gezinmeye başlıyor ve yol seside fazla. Ancak 2014 başlarında Yeni CF2 türkiyeye geldi . AB Güvenlik standartları bile CF1 e göre çok çok daha ileride görünüyor birçok ünlü markaları geçmiş. Kullanıcı yorumlarınıda araştırdım herkes çok memnun ve kullanılan malzemeleride çok çok kaliteli seçilmiş. ses konusunda da şuan kullandığım lastiğe göre 2db daha iyi. Bu yüzden yaz ayına girmeye yakın mayıs ayı gibi iyice tekrar araştırıp canlı canlıda inceledikten sonra olumsuz bir durum görmezsem almera tekna nın orjinal ebatı olan 195/55/r16 CF2 87H alacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustozt

    almeramı pazartesi aldım. ilk sahibinden 2005 mod. tekna sedan beyaz 72 bin km.de fiyat 21.750 tl
    sağ arka kapı değişmiş ve tam oturmuyor. anladığım kadarıyla debriyaj bitmiş. araba yerinden zor kalkıyor.
    sahibi 76 yaşında emekli. devirsiz kullanmış ayağı hep debriyajda kalmış araba hak. hiçbir bilğisi yok.
    bilinçsiz kullanmış. arka koltuklara hiç oturulmamış denilebilir
    acilen debriyaj değişimi gerekiyor. en hesaplı nereden alabilirim hangi markayı alayım.
    kullanma kitabı yok araç hak. bilgimde yok. micra dan sonra hantal ve güçsüz geldi bana.
    almera hakkında epey eğitime ihtiyacım var.
    debriyaj seti 2004 öncesi 90 hp olanlarla aynı mı? internetten araştırdım hep n15 90 hp olanlar yazıyor.
    markalara göre kodları bilen var mı acaba. yardımlarınız için teşekkürler.


    Merhaba. Micra benzin veya lpg versiyonu asla almera kadar atik güçlü değildir. Dizel 1.5 motoru şehiriçinde almeradan düşük devirlerde daha atiktir. Sizin micra benzinli motor mu dizel motor mu bilmiyorum. Dizel olsa bile almeradan sadece düşük devirli sürüşlerde güçlü olmaktadır. almera yüksek devirlerde asla micrayı yanına yaklaştırmaz. Sizin debriyaj bitmiş ise zaten performans kaybı ciddi derecede vardır demektir. Fakat debriyaj seti değişse bile hala performans yeterli gelmiyorsa Yaşlı amcamız aracına bakmadığından kaynaklı farklı sorunlar da olabilir. İşe önce baskı balata seti değişimiyle başlayınız. Sonra da mümkünatı varsa Dyno testi ile motor performans testi yaptırınız ona göre başka sorunlara bakılır. Türkiyede şasi kodu N15 versiyonuyla hiçbir almera bulunmamaktadır. N15 Versiyonları 1999 ve öncesi olanlardır. N16 versiyonunun 1. ve 2. nesil olarak (N16-I makyajsız, N16-II makyajlı) mevcuttur. N16 nın 1. ilk versiyonu 90hp motor olup 2000-2003 mod arasıdır. N16 nın 2. versiyonu güncel olan 98hp motor 2004-2008 arasıdır. 2004 öncesi ile 2004 sonrası almeralar arasında hem dış hem iç olarak hemde elektronik donanımlar arasında ciddi farklar vardır bunu ek olarak söylemek istedim... Gelelim debriyaj baskı seti uyumluluğuna. N15 bahsettiğim gibi çok eski ve türkiyede olmayan almeralardır. Siz N16 nın hangi model yılı olursa olsun hangi yıl olduğu önemli değil debriyaj seti aynı satılıyor. 2000 olsa da 2008 olsa da baskı balata seti birebir aynı kullanılıyor. yani 2000 ve sonrası n16 uyumlu olan setlerden taktıracaksınız. Almera nın baskı balatası araçlar sıfır üretilirken anlaşmalı olduğu LUK marka set ile üretiliyor. Tahminimce sizinki km ye bakılırsa bitmiş diyorsanız henüz değişmemiştir ve LUK marka set çıkacaktır. LUK oldukça pahalıdır 500-600 civarlarında fiyata sahip. Bu forum sayfamızdaki almera kullanıcılarının 1 ya da 2 tanesi anca LUK takmıştır. Çoğunluk olarak en bilgili arkadaşlar ve ben de dahil olarak japon ürünü olan AİSİN KN-008 kullanıyoruz bu aisin i fiyat olarak satıcısına göre 200-300 tl arasında bulabilirsiniz. Valeo marka da var ancak Valeo pek tutulmuyor. Aisin öneriyorum kimseden şikayet veya sorun duymadım bu zamana kadar ve japon olduğunu unutmayın ki toyota nın çoğu arabasında ve hatta nissan primera ve birçok modelinde sıfır üretilirken de AİSİN kullanılıyor.

    çağrı bey çok teşekkürler. açıklamalar çok net ve teknik bilgi içeriyor. bilgi paylaşımı harika. sizin almera club daki yardımlaşmanız çok hoşuma gidiyor. 2

    seçeneğim vardı almera ve lancer. club sayesinde almeraya yöneldim pişmanlık duymak istemiyorum. benim micra 1.2 benzinli. 5 yıl önce ustanın birisi

    micranın debriyajı bitmiş dedi bende debriyaj aradım en hesaplı daikin aldım yıllardır evde duruyor, debriyaj hala bitecek. ben micradan çok memnunum.

    aldığım almera hayatımda ilk kullandığım almera olduğu için deneyim yok. hangi viteste olursa olsun gaza basınca sanki buzun üstünde patinaj yapıyor gibi

    motor devir saati aniden yükseliyor ama araba da hızlanma yok. debrj. çok yukarıdan kavrıyor. inşaallah debriyajdan başka sorunu yoktur. araba konusunda

    çok titizim her şeyi kafama takarım. arabam 50 yaşında bile olsa her şeyinin yeni araba gibi çalışmasını isterim.

    http://www.aloparca.com/yedek-parca/VALEO/801515/60880 bu sitedeki set bizim araca oluyor demektir o zaman sipariş edeyim mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nismits -- 9 Aralık 2014; 21:33:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamman

    Merhaba arkadaslar.
    Geçenlerde bahsetmistim. 2004 almeramda cekis dusuklugu ve aşırı yakıt tüketimi şikayetim vardı ve yetkili servis çözememisti. Bunum üzerine Cagri07'nin tavsiyesiyle Antalya yeni sanayide bulunan Bayram ustaya gittim. Test surusu ve compütest sonrasi maf sensörünün arizali oldugunu söyledi. Parçayı değistirdiğinde arabam gercek kimligini buldu ve özellikle alt devirlerde kendine geldi. Bu bile kendi basına memnun olmam icin yeterli. Bunun yaninda düzgün alt devirle birlikte kalkıslarda olan silkeleme de ortadan kalkti. Yakit tuketimini ilerde yine burada paylasacagım. Ustaya ve Cagrı07'ye buradan tesekkur ediyorum. Umarım sorunu olan arkadaslar bundan faydalanır.
    Herkese iyi günler.

    iyi akşamlar, aracımdada aşırı yakıt tüketimi mevcut. ne sorunu oldugunu bilemiyorum bakımları tam ama bir depo ile 400 km gittiğim oluyor. maf sensörünün arızalı oldugunu nasıl anlayabiliriz? ayrıca ecu hard reset işe yarar mı bilginiz var mı? teşekkürler




  • 
Sayfa: önceki 945946947948949
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.