Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (941. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir (1 Mobil) - 8 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.185
Cevap
201
Favori
1.718.289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 939940941942943
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 20-25 bin civarı para denkleyebilirsem almera aklıma yatıyor
    ama çevremden herkes ikinci eli zayıf tutlmuyor vs. diyor, ister istemez etkisinde kalıyor insan
    200 model focus ghia lara bile 20-22 bin yazmışlar, 98 model hondaya 19.500 yazmış
    el insaf yahu
    mantığım bu fiyata bu donanımda almera diyor, bakalım nasip ne olacak, ikinci el piyasasının düşeceği de yok gibi
    zira almera fiyatları da biraz çok gibi 22 bin altına neredeyse yok gibi ve 2005 model üzeri denk gelmedim bugün baktığımda, geçenlerde vardı ama
    sizin görüşleriniz neler, sizce uygun bir almera için takipte olayım mı? km, fiyat bazında düşünüldüğünde max ne kadar verilir temiz bir almeraya?
  • bitirgic B kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah üstat. Ben cevabındaki akıllıca espriye güldüm.
  • DarK PaSSenGeR kullanıcısına yanıt
    bende araba arayan birisi olarak piyasadaki araba fiyatlarının değerinin çok üstünde olduğunu düşünüyorum. kasım ortası veya sonuna doğru araba firmaları kampanya başlatacak. malum elindeki stk ve satış rakamı tutturması için. acelen yok ise beklemen iyidir .
  • kuru ve reçineli hava filtresinin farkını en detaylı şu site açıklamışhttp://www.motoec.com/category-37-0-filtrasyon-malzeme-ozellikleri.aspx

    başka bi kaynakta reçineli olanların diğerlerinden daha ince olduğu söylenmiş kuru kalın filtreye nazaran daha fazla hava geçirecek ve verimli yanmaya ekonomiye performansa etki edecektir fakat bu incelik motora giden havada küçük patiküllerin yakalanmasını güçleştiriyormuş reçine de tam burada devreye girerek hava akışına minimum direnç göstererek en küçük partikülleri dahi süzüyormuş hem nemi alıp havanın kuru olmasını da sağlıyormuş.

    daha önce forumda eğer serviste eski tip filtre yoksa subarunun reçineli filtresinin kullanılabileceği yazılmış paylaşılan linkteki bu ürünü alabilir miyizhttp://www.jaspasubaru.com/index.php?sayfa=urun&urun_id=19



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Piastre -- 8 Kasım 2014; 0:22:03 >




  • volverin33 kullanıcısına yanıt
    Peki bu katalitik konvektör ile alalkali olarak araba benzinde calısrken kirmizi isikta durduğunda stop edermi bunu da ara ara yapıyor ayrıca lpgde ayar tutmuyor çok yakmasada benzindeki gibi, ama 30 kuruş felan yada 28 kurus yakyor ortalama. Aslında numaranı versen olurmu yazarak çok net anlatlmyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ALTAN.80 A kullanıcısına yanıt
    pm attım.
  • arkadaşlar aracımı maddi sebeblerden dolayı satışa çıkarmayı düşünüyorum. bu forumdan degerlı ustatlar sayesınde cok sey öğrendim ve bir çok sorunu çözdüm aracın. sizden son ricam aracımı kaç tl den satışa çıkarmalıyım fiyat konusunda yardımcı olursanız sevinirim. 2006 model gri 106 binde atiker lpg bel altında muhtelıf zamanlarda oluşmuş boyalar mevcut bırırsı bende ıken oldu resımlerı paylaşmıştım.değişen yok kuleler şaseler tavanda (kaputta boyalı)sıkıntı yok orjınal kaportada ufak tefek çizikler mevcut lastik durumu iyi çelik jantlı çalışmayan aksamı yok sorunu direksiyon kutusundan yağ kaçırıyo ayda yarım çay bardağı kadar ekleyıp devam edıyorum aırbag lambası yanıp sönuyor ve vısıa modelı . rutun tum bakumları servısten parçalar alınarak yapılıyor trameri temizdir evet bana bır fıyat verırsenız o fıyattan satışa çıkarcam ıyı gunler




  • emniye+ kullanıcısına yanıt
    ben almera almayı düşünüyorum ama para durumum net değil, tekna serilerine baktım genelde
    forumdaki arkadaşların da önerilerini ve ayrıntılı bilgilendirmelerini bekliyorum almera alıp almama konusnda
  • forumu inceledinizmi bilmiyorum ama konu hakkında bir çok yorum mevcut
  • emniye+ kullanıcısına yanıt
    çok bakamadım, bayağı sayfa olmuş, fırsat buldukça bakacağım
    nissan-almera tr sayfasında artıları eksileri diye bir kısm var , bayağı aydınlatıcı olmuş
  • DarK PaSSenGeR kullanıcısına yanıt
    Sen bos ver cevrenden gelen seslere araba alacak olduğun zaman herkes bisey der sen kalbinin sesini dinle. Almeranın piyasası yavaş değil hem yavaş olsa bile ne önemi var kendisi hızlı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piastre

    kuru ve reçineli hava filtresinin farkını en detaylı şu site açıklamışhttp://www.motoec.com/category-37-0-filtrasyon-malzeme-ozellikleri.aspx

    başka bi kaynakta reçineli olanların diğerlerinden daha ince olduğu söylenmiş kuru kalın filtreye nazaran daha fazla hava geçirecek ve verimli yanmaya ekonomiye performansa etki edecektir fakat bu incelik motora giden havada küçük patiküllerin yakalanmasını güçleştiriyormuş reçine de tam burada devreye girerek hava akışına minimum direnç göstererek en küçük partikülleri dahi süzüyormuş hem nemi alıp havanın kuru olmasını da sağlıyormuş.

    daha önce forumda eğer serviste eski tip filtre yoksa subarunun reçineli filtresinin kullanılabileceği yazılmış paylaşılan linkteki bu ürünü alabilir miyizhttp://www.jaspasubaru.com/index.php?sayfa=urun&urun_id=19

    Bir önceki bakımımda yazmıştım. Yetkili servislere reçineli tip orjinal hava filtresi tekrar gelmiş -başka bir model için farklı kodla geliyormuş- ancak fiyatı 58TL. Kuru Noypa filtre 23TL olduğunu düşününce bence gereksiz.

    Yağ filtresinde de aynı durum var. Orjinali 26TL, Noypa 11TL.

    Subaru'larınki uyuyor ancak hangi modellerin uyduğunu şu anda hatırlamıyorum. Parça alımı için Jaspasubaru'yu tercih edebilirsiniz.




  • hocam teşekkürler
    eğer servislere tekrar gelmişse ve raf ömrü gibi bi durum yoksa fazladan alırım yazdığınız iyi oldu
    orj. hava ve yağ filtresinin 50 tl lik farkı yakıtla amorti edilir diye düşünüyorum.
  • Piastre kullanıcısına yanıt
    Yakıt ekonomisi açısından fark olacağını sanmıyorum hatta ilerleyen km'lerde reçineli filtre bence daha çok yaktırır. Basınçlı havayla temizlenme özelliği de pek yok. Ancak araç için daha iyi olacağı kesin. Özellikle tozlu ortamlarda reçineli filtre motor için çok faydalı.

    Alacaksınız Jaspasubaru'dan alın da, bizim için fiili tecrübe olsun. Bulunduğunuz yerdeki servis bu filtreden bihaber ise, Ankara-Mecsan'ı arayıp gerekli kodu alabilirsiniz.
  • Merhaba arkadaşlar. Temmuzda aldığım 124000'deki 2004 almeramin çekişinin düşüklüğünden ve aşırı yakıt tüketiminden şikayetciyim.. Aldığımda (3000 km önce) yağı (5/30 mobil) filtreleri değişti. Ancak düşük devirde Silkeleme ve kalkista stop etme egilimi şikayetiyle nissan Kırmızıtaş servisine gittim. 150 TL karşılığı tüm sensörlerin temizlenip, adaptasyonun yapildigini, bilgisayarda bir sorun olmadığı bilgisini verdiler. Alt devirdeki silkelemeden ve stop etme sorunlarından kurtulmuş olmama rağmen çekiş dusuklugu ve buna bagli tüketim artışı bir iki hafta sonra artarak devam etti. Ekim ortası tekrar nissan kırmızıtas'a gittim ve usta başına durumu anlattım. Test surusu yaptı ve herşey normal diyerek beni gönderdi. Şu an en dikkatli, nazik surusumle 11 lt. şehiriçi tuketiyor. Birkaç gün önce yakin bir arkadaşıma da 95000 km'de 2005 sedan bir Almera aldık. Aracı 2 gün ben kullandım ve 9,1 ortalama tutturdum 250 km'de. Ve normal kullandım. Ayrıca benim almerama gore bariz bir çekiş üstünlüğü var. Zaten alirken gösterdiğim computest merkezinde beygir ve tork sonuçları oldukça farklı çıktı. Benim torkum 98 iken onunki 133 gibi. Ayrıca güç eğrileri ve devirleri de oldukça farkli. Becerebilirsem her iki aracın test verilerini ekleyecegim. İlki arkadasimin, ikincisi benim test sonuclarim. Bu şartlar altında benim aklıma katalizör ve/veya oksijen sensoru geliyor ama tabii emin olamiyorum. Hafta içi çağrıkendigülun tavsiye ettiği ustaya gidip gorusecegim. Düşüncelerinizi bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yamman -- 9 Kasım 2014; 23:25:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamman

    Merhaba arkadaşlar. Temmuzda aldığım 124000'deki 2004 almeramin çekişinin düşüklüğünden ve aşırı yakıt tüketiminden şikayetciyim.. Aldığımda (3000 km önce) yağı (5/30 mobil) filtreleri değişti. Ancak düşük devirde Silkeleme ve kalkista stop etme egilimi şikayetiyle nissan Kırmızıtaş servisine gittim. 150 TL karşılığı tüm sensörlerin temizlenip, adaptasyonun yapildigini, bilgisayarda bir sorun olmadığı bilgisini verdiler. Alt devirdeki silkelemeden ve stop etme sorunlarından kurtulmuş olmama rağmen çekiş dusuklugu ve buna bagli tüketim artışı bir iki hafta sonra artarak devam etti. Ekim ortası tekrar nissan kırmızıtas'a gittim ve usta başına durumu anlattım. Test surusu yaptı ve herşey normal diyerek beni gönderdi. Şu an en dikkatli, nazik surusumle 11 lt. şehiriçi tuketiyor. Birkaç gün önce yakin bir arkadaşıma da 95000 km'de 2005 sedan bir Almera aldık. Aracı 2 gün ben kullandım ve 9,1 ortalama tutturdum 250 km'de. Ve normal kullandım. Ayrıca benim almerama gore bariz bir çekiş üstünlüğü var. Zaten alirken gösterdiğim computest merkezinde beygir ve tork sonuçları oldukça farklı çıktı. Benim torkum 98 iken onunki 133 gibi. Ayrıca güç eğrileri ve devirleri de oldukça farkli. Becerebilirsem her iki aracın test verilerini ekleyecegim. İlki arkadasimin, ikincisi benim test sonuclarim. Bu şartlar altında benim aklıma katalizör ve/veya oksijen sensoru geliyor ama tabii emin olamiyorum. Hafta içi çağrıkendigülun tavsiye ettiği ustaya gidip gorusecegim. Düşüncelerinizi bekliyorum.


    bu test sonuçları bana saçma geldi. her iki aracın test sonuçları farklı olduğu gibi aynı zamanda testten önceki girilen verileride tamamen yanlış. En başta 4.vites dişli oranlarının dereceleri bile farklı ayarda girilmiş bu bile sonucu farklı çıkarır yanlış hesaplama oluşur test cihazında. Max tork güç-devir orantıları bile yanlış. 5100 devirde değil max 4500 de son tork üretimi yapıyor almera 5100 de düşer zaten. yani sizin aracınızın torku 5100devirde 99 iken diğer aracınki tam max tork üretiminin olduğu devirlerde iken 133nm gibi tork gücü göstermiş. artı sizin aracın motor gücü CV (hp-beygir olarak 85 diğer aracınki ise 90civarında. ilginç noktalardan biriside bu sizinki 7350devirde 85hp üretmiş diğer arac 5100 devirde 90hp üretmiş. yine her iki aracınki özellikle sizinki yanlış ölçülmüş. almera zaten 7350 devire çıkamaz son devri 6950rpm dir... ve son beygir gücünü 5100 devirde değil en az 6000 devirde üretir... Bu test sonuçları bariz şekilde hatalı ve yanlış olduğu belli...




  • Ayni istasyonda ayni makinada 3 ay arayla yapıldı. Tabii rakamlar ilginç. Sözünü ettiğiniz dengesizlikleri ben de farkettim vites oranları hariç. Yanlış da olsa arka arkaya araçları kullandigimda arada bariz fark olduğunu görebiliyorum. Bunu arkadaşım da fark etti. Bayram usta ne görüş verecek bakalım. Yarın uğrayayım diyorum. Bu arada 195/55/16 ölçüde 200 tlye yaz lastiği önerilerinize de açığım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamman

    Ayni istasyonda ayni makinada 3 ay arayla yapıldı. Tabii rakamlar ilginç. Sözünü ettiğiniz dengesizlikleri ben de farkettim vites oranları hariç. Yanlış da olsa arka arkaya araçları kullandigimda arada bariz fark olduğunu görebiliyorum. Bunu arkadaşım da fark etti. Bayram usta ne görüş verecek bakalım. Yarın uğrayayım diyorum. Bu arada 195/55/16 ölçüde 200 tlye yaz lastiği önerilerinize de açığım.

    elbette dengesizlik olduğu kesin 100% !... Bayram ustaya gidiniz durumu anlatınız iyice ayrıntısıyla. Özel nissan krmızıtaşa gittiğinizi neler yaptırdığınızıda anlatınız sonrasında neler olduğunu falan anlatın... Lastik konusunda 200 tl altında iyi sayılabilecek lastik yok fakat 200 ün çok az üstünde kendiminde kullandığım markanın bendekinin bir üst seviye modeli olan ürünü öneriyorum size. Ben Nokian Hakka H kullanıyorum oldukça memnunum özellikle direksiyon yumuşaması ve yakıt tasarruf özelliği farkedililir ve yol sesi konusunda çok üstündür... Zaten marka dünyanın en sessiz lastiği ünvanına sahip bir markadır. Size Nokian ''H'' yerine daha üstün olan Nokian ''Line'' öneriyorum. Birde eğer antalya da bir Petlas bayinde Petlas Velox Sport PT-741 bulursanız ve fiyat konusunda adet olarak 190tl yi geçmezse alabilirsiniz piyasası 175-190 arasında değişen modeldir ve petlasın yeni kaliteli performanslı serisidir öneriyorum bunuda. Son alternatif olarak piyasası 200-220 arası olan Toyo Proxes CF2 olabilir. ANCAK biraz kendimi zorlarım 200 verdikten sonra 228tl de veririm diyorsanız kesinlikle Nokian Line alınız diyorum.
    Nokian Line :
    http://www.hepsiburada.com/liste/nokian-195-55-r16-87h-nokian-line-lastik-uretim-yili-2014-/productDetails.aspx?productId=otkmt428314&categoryId=259720

    Petlas Velox Sport PT741 :
    http://www.lastikal.com.tr/urun_goster.aspx?uid=10105

    Toyo Proxes CF2 :
    http://www.lastikal.com.tr/urun_goster.aspx?uid=4805




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emniye+

    arkadaşlar aracımı maddi sebeblerden dolayı satışa çıkarmayı düşünüyorum. bu forumdan degerlı ustatlar sayesınde cok sey öğrendim ve bir çok sorunu çözdüm aracın. sizden son ricam aracımı kaç tl den satışa çıkarmalıyım fiyat konusunda yardımcı olursanız sevinirim. 2006 model gri 106 binde atiker lpg bel altında muhtelıf zamanlarda oluşmuş boyalar mevcut bırırsı bende ıken oldu resımlerı paylaşmıştım.değişen yok kuleler şaseler tavanda (kaputta boyalı)sıkıntı yok orjınal kaportada ufak tefek çizikler mevcut lastik durumu iyi çelik jantlı çalışmayan aksamı yok sorunu direksiyon kutusundan yağ kaçırıyo ayda yarım çay bardağı kadar ekleyıp devam edıyorum aırbag lambası yanıp sönuyor ve vısıa modelı . rutun tum bakumları servısten parçalar alınarak yapılıyor trameri temizdir evet bana bır fıyat verırsenız o fıyattan satışa çıkarcam ıyı gunler


    sayın forum sakinleri tek cvp gelmemiş lütfen fıyat konusuna bil el atın ne fiyat verecegım ne pahalı ne ucuz ederı ne olur yardımcı olurmusunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emniye+

    quote:

    Orijinalden alıntı: emniye+

    arkadaşlar aracımı maddi sebeblerden dolayı satışa çıkarmayı düşünüyorum. bu forumdan degerlı ustatlar sayesınde cok sey öğrendim ve bir çok sorunu çözdüm aracın. sizden son ricam aracımı kaç tl den satışa çıkarmalıyım fiyat konusunda yardımcı olursanız sevinirim. 2006 model gri 106 binde atiker lpg bel altında muhtelıf zamanlarda oluşmuş boyalar mevcut bırırsı bende ıken oldu resımlerı paylaşmıştım.değişen yok kuleler şaseler tavanda (kaputta boyalı)sıkıntı yok orjınal kaportada ufak tefek çizikler mevcut lastik durumu iyi çelik jantlı çalışmayan aksamı yok sorunu direksiyon kutusundan yağ kaçırıyo ayda yarım çay bardağı kadar ekleyıp devam edıyorum aırbag lambası yanıp sönuyor ve vısıa modelı . rutun tum bakumları servısten parçalar alınarak yapılıyor trameri temizdir evet bana bır fıyat verırsenız o fıyattan satışa çıkarcam ıyı gunler


    sayın forum sakinleri tek cvp gelmemiş lütfen fıyat konusuna bil el atın ne fiyat verecegım ne pahalı ne ucuz ederı ne olur yardımcı olurmusunuz?

    Nereleri boyali oldugunu tam anlayamadim. Tavanda kaputta bagaj kapaginda boya var mi veya nerelerinde tek tek boya var yazarsaniz daha iyi olur cunku alicilar boyayi cok takiyorlar ona gore fiyatlandirmak lazim. Ancak tavanda boya yoksa kaput ve bagajda da yoksa direksiyon kutusu kusurunu da sayarsak visia model oldugu icin 20.bin tl fiyatlandiriniz pazarliga da gerekirse açik olunuz bekleyiniz acele etmeyin. 20 ye giderse iyidir derim cunku araciniz hem tekna degil en bos modeli hemde cogu yerinde boya oldugunu soyluyorsunuz. Dogal olarak bu ozelliklere sahip Tekna var 20 - 21 bin tl ye. Sizin aklinizdan ne fiyat geciyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 939940941942943
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.