Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (940. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
28.185
Cevap
201
Favori
1.718.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 938939940941942
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thursy

    Sağ cam yukarı çıkarken çok yavaş çıkıyor. Hatta bazen hiç çıkmıyor ben elimle tutup çekiyorum öyle kapatıyorum. Nasıl çözücez bu sorunu? Toz olmuştur diye hava tabancasıyla iyice temizledim ama hala aynı.

    cam kaldırma indirme krikosu hatalı olabilir ray eğilmiş bükülmüş olabilir. Kaza veya darbe gibi birşeyler olduysa veya cam kırıldı cam değişirken hasar verilmişse olabilir. Bunun gibi birçok sebepten dolayı olabilir camın yavaş hareket etmesi tamamen kriko veya camın hareket ettiği ray ile alakalı. Bir kaportacı ustası veya camcı ile oto elektrikçiye gösteriniz. Bu şekilde sorun bulmak zordur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thursy

    Sağ cam yukarı çıkarken çok yavaş çıkıyor. Hatta bazen hiç çıkmıyor ben elimle tutup çekiyorum öyle kapatıyorum. Nasıl çözücez bu sorunu? Toz olmuştur diye hava tabancasıyla iyice temizledim ama hala aynı.

    cam kaldırma indirme krikosu hatalı olabilir ray eğilmiş bükülmüş olabilir. Kaza veya darbe gibi birşeyler olduysa veya cam kırıldı cam değişirken hasar verilmişse olabilir. Bunun gibi birçok sebepten dolayı olabilir camın yavaş hareket etmesi tamamen kriko veya camın hareket ettiği ray ile alakalı. Bir kaportacı ustası veya camcı ile oto elektrikçiye gösteriniz. Bu şekilde sorun bulmak zordur.

    yorumunuz için teşekkür ederim. nissan yetkili servisine göstermiştim hiç bir sorun yok demişlerdi. camın kapanmaması normal demekki onlara göre en yakın zamanda göstereceğim tekrar teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thursy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thursy

    Sağ cam yukarı çıkarken çok yavaş çıkıyor. Hatta bazen hiç çıkmıyor ben elimle tutup çekiyorum öyle kapatıyorum. Nasıl çözücez bu sorunu? Toz olmuştur diye hava tabancasıyla iyice temizledim ama hala aynı.

    cam kaldırma indirme krikosu hatalı olabilir ray eğilmiş bükülmüş olabilir. Kaza veya darbe gibi birşeyler olduysa veya cam kırıldı cam değişirken hasar verilmişse olabilir. Bunun gibi birçok sebepten dolayı olabilir camın yavaş hareket etmesi tamamen kriko veya camın hareket ettiği ray ile alakalı. Bir kaportacı ustası veya camcı ile oto elektrikçiye gösteriniz. Bu şekilde sorun bulmak zordur.

    yorumunuz için teşekkür ederim. nissan yetkili servisine göstermiştim hiç bir sorun yok demişlerdi. camın kapanmaması normal demekki onlara göre en yakın zamanda göstereceğim tekrar teşekkürler.

    Cam fitili sıkısmasi yuksek bir ihtimal oto camci caresini bulur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün itibarıyla 10W-40 yağdan tekrar kurtulup, Mobil ESP 5W-30'a geçiş yaptım. 10W-40 için 7.500km olarak belirlediğim değiştirme sürecim, fırsat bulana kadar 8.000km oldu.

    Bir daha aracın motoruna 10W-40 yağ sokmayı hiç düşünmüyorum. Motor tekrar süt dökmüş kediye döndü, sesi-titreşimi azaldı. Alt devirleri de, üst devirleri de keyiflendi. 10W-40'ı asla tavsiye etmiyorum. Bundan sonra 8.000km'de bir Mobil ESP 5W-30 ve yağ filtresi değişimi düşünüyorum. 10W-40 ile pistonların dönüşündeki zorlanma çok net hissediliyor.

    Aracın ön takımındaki kauçuk aksamlar yılların etkisiyle iyiden iyiye yıpranmış. Hava 2 derecenin altına düşünce, gıcırtı ile kendini iyice belli ediyor. Değişmelerinde fayda var.

    Kapı fitillerinin bakım spreyi ile canlandırılmaları da faydalı. Çünkü 0 derecenin altında iyice sertleşip, kapının kapanmasını bile zorlaştırıyorlar. Bir kapı fitilini hortum geçirirken istemsiz olarak 2 zamanlı motor yağı ile yağlamıştım. O pamuk gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karasu2

    Arkadaşlar bende de cd sıkışma sorunu var. İstanbul Pendik te oturuyorum. Bu civarda ya da anadolu yakasında tavsiye edebileceğiniz iyi bir elektronikçi var mı? Birde kırıldıysa maliyet ne olur ??? acil cevap bekliyorum....

    Arkadaşlar yardımcı olacak yok mu??????
  • S.a arkadaşlar 2005 model nissan almera teknada benzin geri dönüşüm valfi varmi. Birde benzin enjektörleri ne kadar dir ? Arizali olan enjektör nasıl bulunur ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CD çalıyordu değiştireyim dedi bir arkadaşım cd yi çıkartmadı Türk usulu bi kaç darbeden sonra cd yi verdi ama şimdi içeri almıyor elle itincede geri vermiyor daha önce başına gelen arkadaşlar olmuş fakat herhangi bir cevap yok bilen eden varsa bi cevap yazarsa mutlu olacağım...
  • Arkadaşlar Merhaba;

    LPG de aracım gaz yemiyor, pedalın arkasında bişi var sanki basınca direnç gösteriyor ve araç yığılma yapıyor. Nedeni nedir ?

    Bir de dün alkıştan hemen sonra 1. viteste iken stop etti ve arıza aşığını yaktı.

    Verdiği arıza ; P0340 - Camshaft Position Sensor 'A' Circuit Malfunction

    LPG ayarından olabilir ? Benzinde hiç bir sorun yok..
  • MRTKMMZ27 M kullanıcısına yanıt
    arkadaşlar aşağıdaki linkteki söküm şeklini takip ederek teybi sökebilirsiniz.CD sıkıştıysa teybin kapağını çıkartıp içinden alır ve hareketli cd yi iten çeken parçanın kontrolü yapılır.Lastik arızalı ise lastik değişir yada komple o parça değişir.İyi bir elektronikçi işinizi halleder ben ve birçok arkadaş tamir işlerini kendimiz yaptık tamiride zor değil.Forumda önceki konularda birçok kez anlatımı gerçekleşti orada değişen parçalarıda bulabilirsiniz.Takıldığınız yer varsa yardımcı olurum.

    http://nissan-almera.tr.gg/MP3-BA%26%23286%3BLAMA-.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bitirgic -- 6 Kasım 2014; 12:39:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karasu2

    quote:

    Orijinalden alıntı: karasu2

    Arkadaşlar bende de cd sıkışma sorunu var. İstanbul Pendik te oturuyorum. Bu civarda ya da anadolu yakasında tavsiye edebileceğiniz iyi bir elektronikçi var mı? Birde kırıldıysa maliyet ne olur ??? acil cevap bekliyorum....

    Arkadaşlar yardımcı olacak yok mu??????

    Ben Avrupa yakasındayım buradan yer isterseniz tavsiye edebilirim.Maliyeti çok düşük ama fazlaca işçilik alırlar.Dışarda toplam 100 TL'yi geçmez kendiniz 15-20 TL ye halledersiniz.Söküm şekline buradan bakabilirsiniz.

    http://nissan-almera.tr.gg/MP3-BA%26%23286%3BLAMA-.htm




  • Abi bu ne ya... Bi de anlamadığınız bişi olsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S.a arkadaşlar 2005 model nissan almera teknada benzin geri dönüşüm valfi varmi. Birde benzin enjektörleri ne kadar dir ? Arizali olan enjektör nasıl bulunur ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ALTAN.80 A kullanıcısına yanıt
    valf var verdiğim linkteki sayfayı sonuna kadar okuyunuz volverin33 üstad herşeyi anlatmış burada zaten bu konularda üstad gerekli açıklamayı size yapacaktır
    Almera enjektörleri çok sağlamdır kolay kolay arıza vermez sayfayı inceleyiniz.
    http://forum.donanimhaber.com/m_38276990/mpage_297/tm.htm
  • Akresi A kullanıcısına yanıt
    Ben bu mesajdan bir şey anlamadım vallahi
  • Tskler ama ben benim derdime derman bulamadım :-)
    Az kaldı satacam artık bu benzinde siyahduman atma ve çok yakma olayini bir türlü Çözemedimm ya araba resmen benzin kokuyor benzinde calstıgında inanın cevredeki insanalr boguluyor dumandan sanki sinek zehri sıkyorum sayn volverin sen hangi ildesin kardeşim al götür benim bu almerayı ne yapyorsan yap küçük bir sorun belki ama bunaltti artık boğaz kelebeği demişlerdi ama değilmiş LPG de sorun yok ama biraz fazla yakıyor LPG ustası diyor benzinde sıkntı olduğu için ayar tutmuyor diyor ve ne zaman LPG ayarı bozulsa ve ayar yaplsa arza lambası yanyor(((kod:p0171 yakıt kesme ,cok fakir))).Aslında en büyük sorun Osmaniyede nissandan anlayan usta yok sarm o yüzden satacam çünkü bugün 3 ayri ustaya gittim benzin geri dönüşüm valfimi nedir hepsi yok dedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ALTAN.80 -- 7 Kasım 2014; 0:07:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • expert_mcse kullanıcısına yanıt
    Lpg ayarının bozulması demek aracın ms değerlerinin değişmesi demektir.
    Aracın ms değerlerinin değişmesinin nedeni hem soğukların başlaması hemde istasyonlardaki propan ve bütan ayarındaki değişikliklerin yapılmasından dolayı olabilir. Tekrar bir ayar yaptırmanızda fayda var. Ya da istasyonu değiştirmenizi tavsiye ederim.Hangi lpg kullanıyorsanız aynı yakıtta ayar yaptırmanız olası arızaların daha doğru teşhis edilmesini sağlayacaktır.

    1.vitesten kalkışta stop etmesi ve ardından p0340 arıza kodu vermesi triger zinciri ile alakalıdır.
    Yağ değişiminde ;eğer aracınızda kaçak yoksa tam sentetik yağa geçiş yapmanızı tavsiye ederim.
    Böylelikle trigerin ömrünü artırmış ve stop olayını engellemiş olursunuz.
    Zaten tam sentetik var diyorsanız sorun yok,ayarsızlık fazla yük bindirmiştir.
  • ALTAN.80 A kullanıcısına yanıt
    2-3 sorun aynı ana denk gelmişse sizde çok uğraşırsınız,ustalarda uğraştırır durur. Hele ki yan etkilerin sonucu olan bir arızanın kaynağını bulmak dahada can sıkıcıdır.

    Benzin kokuyorsa ve siyah duman çıkıyorsa çiğ benzin atıyordur.Sebebi; bir yerlerden az-çok damla,buhar şeklinde kaçak,katalitik konvektör ve oksijen sensörü olabilir.
    Başkada sebep arama.

    Kaçak; yakıt pompası kapağından,depo kapağından,depodan,rekorlardan,enjektör salıncaklarından olabilir.
    Bazı kaçaklar ve oksijen sensörü kontrolü cihazla olabilecek durumdur,usta gözüyle anlaşılabilecek durumlar değildir.

    Zaman zaman katalitik konvektör arıza belirtilerinden bahsederiz maddeler halinde.
    Bunlardan hiçbir belirtiyi göstermez ama sadece yakıt artışıyla,çiğ benzin atışıyla belli eder kendini.Yakıt artışı arızanın bir sonucudur çünkü.
    Katalitik arızalıysa onunda çözümü var.Egzozcuya kontrol ettirebilirsin.
    Aracının bosch a car, nissan servisi gibi donanımlı bir yerde kaçak ve lambda sensörü kontrolunu yaptır.

    Şu an aracın zengin yakıtta fakir karışım veriyor.
    Bu ise herşeyi sorunsuz tam bir araçta genelde enjektör meme çapıyla alakalıdır.
    Her lpg kiti farklı olmakla beraber Almeralar için genelde 2.0-2.1-2.2 mm çaplardan biri daha uygundur.
    Ancak yukarıda belirttiğim parçaların sıkıntısız olduğundan emin ol öncelikle.




  • Tekrar kaçak olacak mı diye 10w-40 denedim ama yok.Artık bende en kısa zamanda 5w-40'a sonrası 5w-30'a geçiş yapacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volverin33 -- 8 Kasım 2014; 10:19:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bitirgic

    Ben bu mesajdan bir şey anlamadım vallahi

    Anlamadığın bişey çıktı vallahi.
  • volverin33 kullanıcısına yanıt
    Üstadım senden öğrendiklerimizle dilimizin döndüğünce bir şeyler anlatmaya çalışıyoruz.
  • 
Sayfa: önceki 938939940941942
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.