Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (833. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
28.183
Cevap
201
Favori
1.716.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 831832833834835
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    V-kayışı gergisi için yetkili servise gittim. Öyle bir parça sistemlerinde gözükmüyor. Teknik çizimlerde yeri var ama parça kodu alınamıyor. Dolayısıyla satışı ve fiyatı yok. Servistekilerin söylediği "Biz bugüne kadar o parçayı hiç değiştirmedik. Bozulan da olmadı. Bozulacak olsa çok uzun süre önceden ses yapmaya başlar."

    Alternatör gergi kasnağı-rulmanı, eksantrik gergisi, kayış gergi kasnağı gibi araç parça tedarikçilerine göre adlandırılmıştır sözü edilen parçamız. Kolay arıza yapmaz. Neden değiştirme ihtiyacı duydun acaba?

    Kayıtlara göre 2000-2007 almera 26mm genişlik x 65 mm dış çap kango,megane,clio,scenic parçalarıda uyar.

    8200053294 Oem No ile arama yapabilirsiniz renault parçacılarından.

    Ayda ortalama 1000 tl yakıt giderin olacak tahminimce. 2 ayda bir bakım masraflarında olacak. Bu süre zarfında lastiklerde yenilenecektir sürenin içinde ya da sonunda. Fren balataları,diğer yağlar,suyu derken yaklaşık 15000 tl giderin olacak en iyi ihtimalle yıllık bakım-yakıt masrafı olarak. Bu durumda heleki kasko zorunlu hal alıyor. Sigortası, gelmişse muayenesi, vergisi derken bu masraflarıda sen ekle. Bu kadar kısa sürede bu kadar km ve masraf yapacak olsam hiçbir yalıtım modifiyesi ile zamanımı harcamaz aracın güvenlik ve yakıt ekipmanı takipçisi olurdum. Zaman dahada önemli olacak senin için. Müziksiz, yollar çekilmez. Böyle zorunlu haller çözüme kavuşmalıdır erkenden.Müzik rahatsızlık verici sesleri pekte duyurmayacaktır zaten.

    Yok mutlaka yapacağım dersen yalıtım konusunda sıkı takipteyiz. Mutlaka klipsleri ve şeffaf silikonuda ekle kullanacağın yalıtım parçaları arasına.

    Daha önceden 205/50/16 lastiklerle kalkışlardaki, yüksek hızlardaki yol sesine hayrandım.Tok bir ses duymak için tecrübelerimin tavsiyesidir.

    Seni aramızda görmek güven veriyor. Daha sık görmek isteriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metin2000000

    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33


    Vites kutusu rulmanı olsa,şanzuman yağı problemi olsa debriyaj değişmeden öncede ses duyulurdu.


    İşçilik hatası olduğu kesin.



    evet arkadaşlar bugün dört ayrı ustaya sorunumla ilgili gittim. 3'ü prizdirek bilyası dedi ki bence volverin üstatın cevabına göre mümkün değil..... bu araba için şanzıman yağı talebi gelmedi dedi. dedim o zaman değiştir yağı. yağı değiştirdi bir 50-60 km yaptım ses yine var ama değiştirmeden önceki duruma göre çok çok az. muhtemelen biraz kullandıktan sonra ses de normale döner. yardımlarınız için teşekkürler

    Demek ki şanzuman yağı problemi ustanın işgüzarlığıyla olmuş.Geçmiş olsun. Keşke şanzumana şanzuman için bor katkısı ekletseydin.Senin araca artık olmazsa olmazlardan olmuş katkı eklemek.Geç kalmış sayılmazsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    Alternatör gergi kasnağı-rulmanı, eksantrik gergisi, kayış gergi kasnağı gibi araç parça tedarikçilerine göre adlandırılmıştır sözü edilen parçamız. Kolay arıza yapmaz. Neden değiştirme ihtiyacı duydun acaba?

    Kayıtlara göre 2000-2007 almera 26mm genişlik x 65 mm dış çap kango,megane,clio,scenic parçalarıda uyar.

    8200053294 Oem No ile arama yapabilirsiniz renault parçacılarından.

    Ayda ortalama 1000 tl yakıt giderin olacak tahminimce. 2 ayda bir bakım masraflarında olacak. Bu süre zarfında lastiklerde yenilenecektir sürenin içinde ya da sonunda. Fren balataları,diğer yağlar,suyu derken yaklaşık 15000 tl giderin olacak en iyi ihtimalle yıllık bakım-yakıt masrafı olarak. Bu durumda heleki kasko zorunlu hal alıyor. Sigortası, gelmişse muayenesi, vergisi derken bu masraflarıda sen ekle. Bu kadar kısa sürede bu kadar km ve masraf yapacak olsam hiçbir yalıtım modifiyesi ile zamanımı harcamaz aracın güvenlik ve yakıt ekipmanı takipçisi olurdum. Zaman dahada önemli olacak senin için. Müziksiz, yollar çekilmez. Böyle zorunlu haller çözüme kavuşmalıdır erkenden.Müzik rahatsızlık verici sesleri pekte duyurmayacaktır zaten.

    Yok mutlaka yapacağım dersen yalıtım konusunda sıkı takipteyiz. Mutlaka klipsleri ve şeffaf silikonuda ekle kullanacağın yalıtım parçaları arasına.

    Daha önceden 205/50/16 lastiklerle kalkışlardaki, yüksek hızlardaki yol sesine hayrandım.Tok bir ses duymak için tecrübelerimin tavsiyesidir.

    Seni aramızda görmek güven veriyor. Daha sık görmek isteriz.


    Sağol Volverin hocam, çok şükür araçta hiç bir sıkıntı yok. Ancak ben işimi garantiye almak istiyorum. Renault parçası uyması iyi olmuş. Ben bunun Japon versiyonlarını bulurum.

    Bu 50.000km günlük kullanımıma homojen olarak dağılan bir km olmayacak. Senelik normal ortalamam son iki senedir yaklaşık 20.000km ve değişmiyor. Önümüzdeki seneyi farklı kılan gelecek yaz 2 aylık ve 30.000km'lik bir Avrupa turu planlamam. Neden arabayla? Çünkü uçakla bir haftalık bir Paris yapıp gelmek yerine, Avrupa'nın olabildiğince büyük bir kesimini köylerine kadar tanımak istiyorum. Ufacık bir çantaya sıkışıp kalmak yerine koca bir arabayla gitmek istiyorum. Gittiğim yerlerde kafa nereye, ben oraya gezmek istiyorum. Tercihim otobanlardan mümkün olduğunca kaçıp o coğrafyaların dokusunu hissetmek, camı açınca oraların havasını solumak olacak ve aynı zamanda yolu hissetmek için 110km/h hızı mümkün olduğunca aşmayacağım.

    Yani bu 30.000km'nin büyük bir bölümü uzun yol olacak ve araba yorulmayacak. Fakat yolda kalma ihtimalini minimize etmem lazım. Yolda kalmaktan korktuğum tek sistem de aracın şarj sistemi, bu sebeple en büyük önceliğim bu kayışları ve gergileri yola çıkmadan 2-3 ay önce değiştirmek olacak.

    Neden Almera? Aracın her köşesini tanıyorum ve güveniyorum. Uzun yolda yormaması, LPG'yle ekonomik olarak tüm Avrupa'yı gezebilmem, subap sorunu olmaması benim için Almera'yı ideal yapıyor. Japon dışında bir araca güvenip zaten böyle uzun bir yola çıkmam, şayet ikinci el bir Japon alırsam bu güveni duyabilmem için en az 6 ay aracı zorlayıp sağlamlığından emin olmam lazım. Sıfır mevcut yeni araçlar içinde iki araba var biri Corolla/Auris diğeri Civic. Bu arada bunlar bu güveni verseler de, Almera'nın girdiği yollara giremeyecek araçlar. Yani amacıma hizmet etmeyecekler. Fiyatlarının şu anda değmeyecek kadar yüksek olması da ayrı sıkıntı. Ayrıca bu ikisinden birini şu anda alıp bir senede 50.000km yapmak ve aracı hemen yıpratmak mantıklı değil. 2011 Lancer 1.6 Invite mantıklı ama subap sorunu var ve 50.000km yapınca, bir senede onunla yüzleşmek istemiyorum. Ayrıca yeni araç demek LPG kiti, bi-xenon farlar, paspaslar, park sensörü... derken bana daha araca adımımı atmadan en az 3.500TL-4.000TL ek maliyet demek. Bu sebeple uzun süre binmeyeceğim bir aracı almak istemiyorum. Bu maliyetin yarısını Almera'ya yatırmak Almera'yı sıfırlayacak. Bir de daha 100.000'i görmemiş içi dışı tertemiz bir araçtan vazgeçmek istemiyorum. İlk kez binenlerin 2004 model olduğunu duyunca tepkisi, "2004 mü?" olurken bu araçtan vazgeçmek akıl karı değil.

    Bu uzun yolculuk dolayısıyla yalıtım düşünüyorum. Yeni alacağım her araca da aynı işlemi yapmak gibi bir kafa yapım oluştu. Çünkü uçuk araçlar dışında hiç bir araçta bu şekilde toklaştırılmış bir karoser yok. Hakkını vererek yalıtım yapmış herkes, çıkan sonuçtan çok fazlasıyla memnun. Bu yalıtım Almera'dan vazgeçmemi daha da zorlaştıracak muhtemelen. Ses sisteminden aldığım ses yalıtım sayesinde çok daha iyi olacak. Klipsleri değiştirmek benim de aklımda.

    Yaz lastikleri yola çıkarken yaklaşık 3 yaş 30.000km'de olacak. Gezi sonrası değiştirme planları yapıyorum. Ya da değiştirmeden araba 150.000km'leri görünce arabayı satma durumum o an olabilir. Fren balatasının yeri gelmişken ondan da bahsedeyim. İlk fabrika çıkışı fren balatalarımı ön-arka 42.000km kullandım. Ferodo ön balatayı 48.000km kullanıp ötmeye başlayınca TRW ile değiştirdim. Ferodo arka balata 54.000'inci km'de halen sıkıntısız. Muhtemelen geziden önce arka balataları değiştiririm. Diskler halen çok iyi. Hiç torna bile görmedi. 30.000km yaparsam yolda 2 defa yağ filtre bakımı göreceğim ki bunlar mesele değil.

    205/50 konforu çok düşürür bu sebeple düşünmüyorum. Ve 205/55'lerin çamurluğu doldurması, 205/55'lerle sedanın yüksek/heybetli duruşu çok hoş.

    Bunlar şimdilik bir aksilik olmazsa diye kurduğum planlar. Seneye kim öle kim kala fakat hayali bile hoş, böyle hayaller ve hedefler insanı hayata daha da bağlıyor. Bilmukabele, mümkün olduğunca buradayım.
  • terry85 T kullanıcısına yanıt
    MERHABA BEN DE BİR AY ÖNCE 2004 ALMERA ALDIM ARAÇ DONANIMI AÇISINDAN İYİ BEKLEDİĞİMDEN ÇOK İYİ ÇKTI ARAÇ HAKKINDA BİLGİSİ OLAN PAYLAŞIRSA MEMNUN OLURUM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    Alternatör gergi kasnağı-rulmanı, eksantrik gergisi, kayış gergi kasnağı gibi araç parça tedarikçilerine göre adlandırılmıştır sözü edilen parçamız. Kolay arıza yapmaz. Neden değiştirme ihtiyacı duydun acaba?

    Kayıtlara göre 2000-2007 almera 26mm genişlik x 65 mm dış çap kango,megane,clio,scenic parçalarıda uyar.

    8200053294 Oem No ile arama yapabilirsiniz renault parçacılarından.

    Ayda ortalama 1000 tl yakıt giderin olacak tahminimce. 2 ayda bir bakım masraflarında olacak. Bu süre zarfında lastiklerde yenilenecektir sürenin içinde ya da sonunda. Fren balataları,diğer yağlar,suyu derken yaklaşık 15000 tl giderin olacak en iyi ihtimalle yıllık bakım-yakıt masrafı olarak. Bu durumda heleki kasko zorunlu hal alıyor. Sigortası, gelmişse muayenesi, vergisi derken bu masraflarıda sen ekle. Bu kadar kısa sürede bu kadar km ve masraf yapacak olsam hiçbir yalıtım modifiyesi ile zamanımı harcamaz aracın güvenlik ve yakıt ekipmanı takipçisi olurdum. Zaman dahada önemli olacak senin için. Müziksiz, yollar çekilmez. Böyle zorunlu haller çözüme kavuşmalıdır erkenden.Müzik rahatsızlık verici sesleri pekte duyurmayacaktır zaten.

    Yok mutlaka yapacağım dersen yalıtım konusunda sıkı takipteyiz. Mutlaka klipsleri ve şeffaf silikonuda ekle kullanacağın yalıtım parçaları arasına.

    Daha önceden 205/50/16 lastiklerle kalkışlardaki, yüksek hızlardaki yol sesine hayrandım.Tok bir ses duymak için tecrübelerimin tavsiyesidir.

    Seni aramızda görmek güven veriyor. Daha sık görmek isteriz.


    Sağol Volverin hocam, çok şükür araçta hiç bir sıkıntı yok. Ancak ben işimi garantiye almak istiyorum. Renault parçası uyması iyi olmuş. Ben bunun Japon versiyonlarını bulurum.

    Bu 50.000km günlük kullanımıma homojen olarak dağılan bir km olmayacak. Senelik normal ortalamam son iki senedir yaklaşık 20.000km ve değişmiyor. Önümüzdeki seneyi farklı kılan gelecek yaz 2 aylık ve 30.000km'lik bir Avrupa turu planlamam. Neden arabayla? Çünkü uçakla bir haftalık bir Paris yapıp gelmek yerine, Avrupa'nın olabildiğince büyük bir kesimini köylerine kadar tanımak istiyorum. Ufacık bir çantaya sıkışıp kalmak yerine koca bir arabayla gitmek istiyorum. Gittiğim yerlerde kafa nereye, ben oraya gezmek istiyorum. Tercihim otobanlardan mümkün olduğunca kaçıp o coğrafyaların dokusunu hissetmek, camı açınca oraların havasını solumak olacak ve aynı zamanda yolu hissetmek için 110km/h hızı mümkün olduğunca aşmayacağım.

    Yani bu 30.000km'nin büyük bir bölümü uzun yol olacak ve araba yorulmayacak. Fakat yolda kalma ihtimalini minimize etmem lazım. Yolda kalmaktan korktuğum tek sistem de aracın şarj sistemi, bu sebeple en büyük önceliğim bu kayışları ve gergileri yola çıkmadan 2-3 ay önce değiştirmek olacak.

    Neden Almera? Aracın her köşesini tanıyorum ve güveniyorum. Uzun yolda yormaması, LPG'yle ekonomik olarak tüm Avrupa'yı gezebilmem, subap sorunu olmaması benim için Almera'yı ideal yapıyor. Japon dışında bir araca güvenip zaten böyle uzun bir yola çıkmam, şayet ikinci el bir Japon alırsam bu güveni duyabilmem için en az 6 ay aracı zorlayıp sağlamlığından emin olmam lazım. Sıfır mevcut yeni araçlar içinde iki araba var biri Corolla/Auris diğeri Civic. Bu arada bunlar bu güveni verseler de, Almera'nın girdiği yollara giremeyecek araçlar. Yani amacıma hizmet etmeyecekler. Fiyatlarının şu anda değmeyecek kadar yüksek olması da ayrı sıkıntı. Ayrıca bu ikisinden birini şu anda alıp bir senede 50.000km yapmak ve aracı hemen yıpratmak mantıklı değil. 2011 Lancer 1.6 Invite mantıklı ama subap sorunu var ve 50.000km yapınca, bir senede onunla yüzleşmek istemiyorum. Ayrıca yeni araç demek LPG kiti, bi-xenon farlar, paspaslar, park sensörü... derken bana daha araca adımımı atmadan en az 3.500TL-4.000TL ek maliyet demek. Bu sebeple uzun süre binmeyeceğim bir aracı almak istemiyorum. Bu maliyetin yarısını Almera'ya yatırmak Almera'yı sıfırlayacak. Bir de daha 100.000'i görmemiş içi dışı tertemiz bir araçtan vazgeçmek istemiyorum. İlk kez binenlerin 2004 model olduğunu duyunca tepkisi, "2004 mü?" olurken bu araçtan vazgeçmek akıl karı değil.

    Bu uzun yolculuk dolayısıyla yalıtım düşünüyorum. Yeni alacağım her araca da aynı işlemi yapmak gibi bir kafa yapım oluştu. Çünkü uçuk araçlar dışında hiç bir araçta bu şekilde toklaştırılmış bir karoser yok. Hakkını vererek yalıtım yapmış herkes, çıkan sonuçtan çok fazlasıyla memnun. Bu yalıtım Almera'dan vazgeçmemi daha da zorlaştıracak muhtemelen. Ses sisteminden aldığım ses yalıtım sayesinde çok daha iyi olacak. Klipsleri değiştirmek benim de aklımda.

    Yaz lastikleri yola çıkarken yaklaşık 3 yaş 30.000km'de olacak. Gezi sonrası değiştirme planları yapıyorum. Ya da değiştirmeden araba 150.000km'leri görünce arabayı satma durumum o an olabilir. Fren balatasının yeri gelmişken ondan da bahsedeyim. İlk fabrika çıkışı fren balatalarımı ön-arka 42.000km kullandım. Ferodo ön balatayı 48.000km kullanıp ötmeye başlayınca TRW ile değiştirdim. Ferodo arka balata 54.000'inci km'de halen sıkıntısız. Muhtemelen geziden önce arka balataları değiştiririm. Diskler halen çok iyi. Hiç torna bile görmedi. 30.000km yaparsam yolda 2 defa yağ filtre bakımı göreceğim ki bunlar mesele değil.

    205/50 konforu çok düşürür bu sebeple düşünmüyorum. Ve 205/55'lerin çamurluğu doldurması, 205/55'lerle sedanın yüksek/heybetli duruşu çok hoş.

    Bunlar şimdilik bir aksilik olmazsa diye kurduğum planlar. Seneye kim öle kim kala fakat hayali bile hoş, böyle hayaller ve hedefler insanı hayata daha da bağlıyor. Bilmukabele, mümkün olduğunca buradayım.

    Sanki ben yolculuk yapıyormuşum gibi hissettim. Hep hayalimdir Almerayla dünya turu.

    Özellikle yurtdışı plakalı araçlara dikkat ederim.Genelde gördüğüm Audi,Kia,Nissan ya da üst segmentlerde BMW,Mercedes.Diğer modellerdede gördüğüm oluyor ancak nadir.
    Almerayı segmentinde farklı kılan benzin sistemli araçlarda triger zinciri+çelik subap aynı anda barındırmasıdır.Bu da lpg kaynaklı subap erimesi korkusu yaşanmayacağı anlamı taşıyor.En çokta uzun yolda lazım olacak parçalar. Almera uzun yol arabasıdır dememizin sebeplerinden biriside budur. Ancak siz, ben ya da birileri 30-40 bin km’lik uzun yola çıkabilir. Uzun yolculuk öncesi tüm aksamın kontrol ve bakımlarını yaptırmanız, en ufak ayrıntıyı gözden kaçırmamanız;Hatta lastik siboplarından tutunda,bijonlara kadar detaylı incelemeniz sıkıntılarınızı minimize edecektir. Uzun yolda şarj sisteminden pek sorun yaşayacağınızı sanmam ama elden geçirmekte büyük fayda var. Ama uzun yolculuk öncesi mutlaka eksantrik sensörü ve bobin yedekte bulundurmanızı;lastiklere nitrojen basmanızı tavsiye ederim.
    Hayırlısı olsun diyelim.
  • buglem2011 B kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun,güle güle kullanın.
    Forumu pek okumadın galiba?
  • volverin33 kullanıcısına yanıt
    üstat bor katkısını nasıl ekleticez tekrardan şanzıman yağı mı değiştirmem lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metin2000000

    üstat bor katkısını nasıl ekleticez tekrardan şanzıman yağı mı değiştirmem lazım

    Gerek yok bir kutu alacaksın şanzuman için olanı. Kaç gr ise o kadar şanzuman yağını çekip yerine bor'u katacaksın. Nasıl olsa fazla km yapmamışsın.İllaki içerde ufak tefek aşınmalar olmuştur.Sonradan yaygara koparma ustanla:))
  • volverin33 kullanıcısına yanıt
    tamam sağol üstat. en kısa zamanda onu da deneyeceğim. ama yaygara koparmakta haklıydım. adam şanzıman yağını değiştirmemiş baskı balata değişiminden sonra. sen olsan ne yapardın
  • metin2000000 kullanıcısına yanıt
    o nasıl iş öyle, şanzuman inmişken yağ da değişir, kızmakta haklsınız
  • sinan3405 kullanıcısına yanıt
    ee solda hiç bi sıkıntı yok yalnız sadece sag onden ses gelıyor bozuk yola gırdıgımde lıkırlıkır dıye tahmın edıyorum bunlardan bırınde sıkıntı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33
    Sanki ben yolculuk yapıyormuşum gibi hissettim. Hep hayalimdir Almerayla dünya turu.

    Özellikle yurtdışı plakalı araçlara dikkat ederim.Genelde gördüğüm Audi,Kia,Nissan ya da üst segmentlerde BMW,Mercedes.Diğer modellerdede gördüğüm oluyor ancak nadir.
    Almerayı segmentinde farklı kılan benzin sistemli araçlarda triger zinciri+çelik subap aynı anda barındırmasıdır.Bu da lpg kaynaklı subap erimesi korkusu yaşanmayacağı anlamı taşıyor.En çokta uzun yolda lazım olacak parçalar. Almera uzun yol arabasıdır dememizin sebeplerinden biriside budur. Ancak siz, ben ya da birileri 30-40 bin km’lik uzun yola çıkabilir. Uzun yolculuk öncesi tüm aksamın kontrol ve bakımlarını yaptırmanız, en ufak ayrıntıyı gözden kaçırmamanız;Hatta lastik siboplarından tutunda,bijonlara kadar detaylı incelemeniz sıkıntılarınızı minimize edecektir. Uzun yolda şarj sisteminden pek sorun yaşayacağınızı sanmam ama elden geçirmekte büyük fayda var. Ama uzun yolculuk öncesi mutlaka eksantrik sensörü ve bobin yedekte bulundurmanızı;lastiklere nitrojen basmanızı tavsiye ederim.
    Hayırlısı olsun diyelim.


    Teşekkürler hocam. Eksantrik sensörü ve bobini not aldım. Nitrojen yazın uzun yolculuk için çok mantıklı. Lastik siboplarını da gitmeden önce değiştirip, lastiklerin balanslarını yaptırmakta fayda var. İki tane V-kayışı da her ihtimale karşı yedek olarak bagajda durmalı.
  • h.baspinar H kullanıcısına yanıt
    Arkadas sagi degistirdi sadece simdide soldan geliyor, bence iki tarafi degistirmek daha mantikli bir taraf eski olucak. Arkadasimin basina gelen sizdede olucak durumu olmayabilir ama olur gozuyle bakmak gerek iki defa iscilik vermekten iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • h.baspinar H kullanıcısına yanıt
    lıkırtı geliyorsa amortisör patlamıştır.
    çifti birden değişmelidir, sadece ses gelen taraf değil, hatta amortisör takozu ve diğer parçalarda değişilmeli diye biliyorum
    monroe marka amortisörleri tavsiye etmişlerdi bana daha önce
  • DarK PaSSenGeR kullanıcısına yanıt
    wallahi hocam baktırdım 2 ustaya ıkısıde amortısor patlak degıl dedı. birisi salıkcak burclarını gosterdı plastık bısey bunlar degısecek dedı bosluk var bundan yapar sesı dedı diğeri z rotu degısecek dedı degıstırdım yınede cozum olmadı bıde salıncak burcunu denıcem olmadı diyorum iyi bi ön düzencıye mı gıtsem acaba bilemiyorum gecen ay nissan yetkılı servsınde arkadsım var aracın perıyodık bakımını yaptırırken soylemıstım ondada almera var bnm arabadada aynı sıkıntı var bozuk yolda lakırtı gelıyo asfatta tık yok demıstı aynı durum yanı hıc bısey olmaz oyle bın dedı ama ses gıcık verıyo :D
  • sinan3405 kullanıcısına yanıt
    yaa bi atarafı degıstırıyım ılerde oda sorun cıkartırsa onuda degıstırırız ne ypalım degısecek olan komsum zaten :Dcok saol dusuncelerın ıcın..
  • h.baspinar H kullanıcısına yanıt
    dediğiniz ses farklı, bende de oluyordu arada (bu arada ben nissan sahibi değilim merakımdan takip ediyorum)
    amortisör boşluğu, amortisör takozu, zrot bunlar yapar demişler sesi, doğrudur
    bir de amortisör arasına pislik, toz falan giriyor o da ses yapar
    zamanla geçiyor, sürekli tekrar etmiyorsa sıkıntı yok
    ya da hepsini komple değişmek lazım
  • DarK PaSSenGeR kullanıcısına yanıt
    yok ses daimi süreklı var bozuk yola ne zaman gırsem gelıyor ses :D yaa sorun yaratmıyor ama ses gelınce ıster ıstemez rahatsız edıyo ..amortısoru takuzu falan degıstırmek fazla para degıl ama salıncak komple degısecekse o zmaan cok masraf cıkıyo ıns oyle değildir :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi h.baspinar -- 28 Mayıs 2014; 22:59:05 >
  • h.baspinar H kullanıcısına yanıt
    Onemli degil. Salincak tablasinda egilme bozulma yok ise icinde plastik var o da cok cuzi bir fiyat amatsor takozuda oyle ben boyle dusunerek hepsini degistir demistim salincaklari komple degistirirsen cok para tutar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sinan3405 kullanıcısına yanıt
    işte usta o plastıklerde bosluk var dedı salıncaklarda bısey yok anladıgım kadarıyla olmazsa onuda bı degıstırcez :D
  • 
Sayfa: önceki 831832833834835
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.