Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (747. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
28.185
Cevap
201
Favori
1.718.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 745746747748749
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • pua kullanıcısına yanıt
    tşkrler ilgin için. farların merceklerını açtık ikiside farın yamuk takılmasından dolayı yanmış. çıkma temız 2 tane mercek taktı. bıde temızlettım farların ıcını xenonda baglayınca şimdi projektor gibi calısıyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s3rhan! -- 23 Ocak 2014; 17:13:48 >
  • awensis A kullanıcısına yanıt
    O parça kule gergisi, modifiyecilerin vazgeçilmezidir virajlarda daha fazla kontrol sağlar daha sportif sürüş yaparsın tabi konforda azalır tek handikapı olası bi kazada darbeyi tüm kaportaya yayar geçmiş sayfalarda paylaşımları bulabilirsin yapanlar vardı öyle hatırlıyorum. Viraj denge çubuğu ise alt takıma yapılan biraz daha farklı uygulama aynı işlevi görür şu sitede yapım aşamasına bakabilirsinhttp://www.opelcarclub.com/ben-nasil-yaptim-168/viraj-denge-cubugu-montaji-resimli-11670.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pua -- 23 Ocak 2014; 23:33:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: awensis

    arkadaşlar resimdeki gibi marşpiye, spoi ve tamponlara ek parça takmak veya taktırmak istiyorum...gözüme daha güzel görünüyo almera bunlarla siz ne dersiniz?


    Sade tasarımı daha hoş bence. Temiz ve cilalı araç olunca daha iyi gösteriyor kendini






  • Hatta kırmızısının cazibesine dayanamayıp üstüne atlayanlarda oluyormuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pua

    Hatta kırmızısının cazibesine dayanamayıp üstüne atlayanlarda oluyormuş


    kırmızı harbide iyiymiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pua

    Hatta kırmızısının cazibesine dayanamayıp üstüne atlayanlarda oluyormuş



    Benim diye söylemiyorum kırmızı almera candır nazar değmesin:D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pua

    Hatta kırmızısının cazibesine dayanamayıp üstüne atlayanlarda oluyormuş


    kırmızıda yakmış yani,ne bileyim arkadaşlar kullandığımız araç olduğu içinmi diycem ama yok yok gerçekten çok değişik bir cazibesi var 2012 şubatta aldım aracımı durduğu yerde talibi çıktı 5-6 tane hemde bir kere sorup bırakmadılar iki üç kez sordular (2.el piyasası yok diyenlere) parçası pahalı dediler parça ihtiyacım olmadı olursa da az çok nerelere başvuracağımızı öğrendik muadil araçlarla çok ta büyük fark göremiyorum aslında muadil tutmuyor gözüm ya (sanayiye bol bol gidiyorum ustalarla çay içmeye sohpete) arabanın neresine ne yapsak diye düşünüp duruyoruz nette bakıyorum modifiyeli hallerine o halide güzel taşıyor amma sadesi başka güzel aroması farklı hani bir şekilde ayrılacak olsam piyasadaki diğer markaları gözüm tutmuyor,resmen ayrıcalıklı görüyorum kendimi abarttım mı? yoksa sizlerde benim gibimi düşünüyorsunuz




  • Mrb arkadaşlar netten gordugum kapı altı logolar var ışıklı yere yansıyor çok hoş duruyor gormussunuzdur . Fıyatı düşmüş satın aldım netten geldıler. ancak ve malesef oto elektrıkçı kapı dösemeyı sokemedı ve takamadık.Forumda sokup takan arkadaslar vardı o sıyah aksam yerınden cıkmıyor yardımcı olabılırmısınız nasıl sokecegım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emniye+

    Mrb arkadaşlar netten gordugum kapı altı logolar var ışıklı yere yansıyor çok hoş duruyor gormussunuzdur . Fıyatı düşmüş satın aldım netten geldıler. ancak ve malesef oto elektrıkçı kapı dösemeyı sokemedı ve takamadık.Forumda sokup takan arkadaslar vardı o sıyah aksam yerınden cıkmıyor yardımcı olabılırmısınız nasıl sokecegım

    burada resimli anlatımı almera tr gg ye gir parça onarma eklemeyi aç kapı pandizot sökümünde resimli anlatım var her zamanki gibi emeğine sağlık arkadaşların ne kadar teşekkür etsek azdır.
  • Cevap için teşekkür ederim o resmi inceledim daha önce ancak sökülmüş hali var o plastıgı hangı ıstıkatte cekmek gerek emın degılım bır tırnagı falan kırarım dıye cekınıyorum acıkcası
  • Arkadaşlar sizlere bir sorum olacak. Bildiğiniz gibi arabamı sattım ve yeniden almera almaya karar verdim. Temiz bir almera için tabir yerindeyse kıvranıyorum. Hoşuma giden birkaç araba var. Şimdi alacağım araba en az 5 sene bana büyük sorun çıkarmamalı. Yılda 20-25 bin km yol yapıyorum. buda 5 senede 120-130 bin km demek.

    Almera alma işi birazda gurur meselesine döndü; sağdan soldan gelen düz mantık yorumlarına aldırış etmeden bu işi yapacağım. Ama eski arabadaki talihsizleri bu sefer tekrar yaşarsam vay halime. Bu sefer biz sana 2 sefer dedik, dinlemedin derler mi derler. Ağız tadıyla sorunsuz binmek nasip olur inşallah.


    Sizce maksimum kaç kmdeki bir almera 5 yıl/120bin km sıkıntısız götürür?
    Atiker hakkında ne düşünüyorsunuz? Kullanan ve çok memnun olan Çağrı Kendigül bir yandan, hiç tavsiye etmeyen almeracılar bir yandan kafamı karıştırıyorlar

    Atikerin yakıt tüketimine, motor ömrüne etkisi ne olur? Yüksek devirlerde atikerle berecenin, lovatonun prinsin farkı olur mu? Ben yakıt tüketiminde sorun yaşayacağımı sanmam, çevrim aynı çevrim; sonuçta hiçbirinin mucize yaratacak hali yok. Ama diğer hususları bilmiyorum. Bilhassa yüksek devir meselesi düşündürüyor. 6000 deviride 6500 deviride görür benim arabam Çağrıda bu konuda en az benimn kadar, o sorun yaşamıyor ama genede kafam karışık. Eski aracım BRCliydi, bir artısını görmemekle beraber bir eksisinide görmedim, idare ediyordu.


    Atiker lpgli olan ilk sahibinden 78000 kmde bir almera var, ne dersiniz? Benim işimi görür mü?

    Birde 39binde olan lpgsiz var. Buda ilk sahibinden sayılır. 1 yaşında 7000 kmdeyken almış. ancak 6 hasar kaydı var, biri 6000 tllik. Toplamda 12000 tlyi buluyor. Araba yaşlı bir amcanın, pek düzgün kullanamamış ne yazıkki.

    Bu 2 araçta İstanbulda.

    Artık parasından da geçtim, 3 gecedir rüyamda araba görüyorum, arabasızlık gibi bir sorun yaşamıyorum çok şükür ancak bu konu hep aklımda, sürekli beynimi yoruyor. acele etmek istemiyorum ancak bu işe de bir son vermek istiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MÜNÜRB

    quote:

    Orijinalden alıntı: emniye+

    Mrb arkadaşlar netten gordugum kapı altı logolar var ışıklı yere yansıyor çok hoş duruyor gormussunuzdur . Fıyatı düşmüş satın aldım netten geldıler. ancak ve malesef oto elektrıkçı kapı dösemeyı sokemedı ve takamadık.Forumda sokup takan arkadaslar vardı o sıyah aksam yerınden cıkmıyor yardımcı olabılırmısınız nasıl sokecegım

    burada resimli anlatımı almera tr gg ye gir parça onarma eklemeyi aç kapı pandizot sökümünde resimli anlatım var her zamanki gibi emeğine sağlık arkadaşların ne kadar teşekkür etsek azdır.

    Arkadaşlar bu konuda yardımcı olursanız sevınırım. kımsemı sökmedı kapı döşemesini yada sökülürken izleyen olmadımı üstatlar bır el atın su konuya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emniye+

    quote:

    Orijinalden alıntı: MÜNÜRB

    quote:

    Orijinalden alıntı: emniye+

    Mrb arkadaşlar netten gordugum kapı altı logolar var ışıklı yere yansıyor çok hoş duruyor gormussunuzdur . Fıyatı düşmüş satın aldım netten geldıler. ancak ve malesef oto elektrıkçı kapı dösemeyı sokemedı ve takamadık.Forumda sokup takan arkadaslar vardı o sıyah aksam yerınden cıkmıyor yardımcı olabılırmısınız nasıl sokecegım

    burada resimli anlatımı almera tr gg ye gir parça onarma eklemeyi aç kapı pandizot sökümünde resimli anlatım var her zamanki gibi emeğine sağlık arkadaşların ne kadar teşekkür etsek azdır.

    Arkadaşlar bu konuda yardımcı olursanız sevınırım. kımsemı sökmedı kapı döşemesini yada sökülürken izleyen olmadımı üstatlar bır el atın su konuya


    Hemen yardımcı olalım.Çok söktüm taktım kapı döşemesini pm den ulaşın bana cep nuamramı vereyim arayın anlatayım isterseniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emniye+

    Mrb arkadaşlar netten gordugum kapı altı logolar var ışıklı yere yansıyor çok hoş duruyor gormussunuzdur . Fıyatı düşmüş satın aldım netten geldıler. ancak ve malesef oto elektrıkçı kapı dösemeyı sokemedı ve takamadık.Forumda sokup takan arkadaslar vardı o sıyah aksam yerınden cıkmıyor yardımcı olabılırmısınız nasıl sokecegım

    siyah aksam derken kumandaların olduğu parça ve uzantısı ise tornavida ile esneterek çıkardılar diye hatırlıyorum iç açma kolu bozulmuştu daha sonra vidaları söküp tamamiyle alınıyor şöyle bir tiyo vereyim elektrikçinin sökmesi lazımd dı ancak olabilir bir çok değişik model var çekinebilir kırıcam dökücem diye kilitçi var ise kilitçiye söktür son çare




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    Arkadaşlar sizlere bir sorum olacak. Bildiğiniz gibi arabamı sattım ve yeniden almera almaya karar verdim. Temiz bir almera için tabir yerindeyse kıvranıyorum. Hoşuma giden birkaç araba var. Şimdi alacağım araba en az 5 sene bana büyük sorun çıkarmamalı. Yılda 20-25 bin km yol yapıyorum. buda 5 senede 120-130 bin km demek.

    Almera alma işi birazda gurur meselesine döndü; sağdan soldan gelen düz mantık yorumlarına aldırış etmeden bu işi yapacağım. Ama eski arabadaki talihsizleri bu sefer tekrar yaşarsam vay halime. Bu sefer biz sana 2 sefer dedik, dinlemedin derler mi derler. Ağız tadıyla sorunsuz binmek nasip olur inşallah.


    Sizce maksimum kaç kmdeki bir almera 5 yıl/120bin km sıkıntısız götürür?
    Atiker hakkında ne düşünüyorsunuz? Kullanan ve çok memnun olan Çağrı Kendigül bir yandan, hiç tavsiye etmeyen almeracılar bir yandan kafamı karıştırıyorlar

    Atikerin yakıt tüketimine, motor ömrüne etkisi ne olur? Yüksek devirlerde atikerle berecenin, lovatonun prinsin farkı olur mu? Ben yakıt tüketiminde sorun yaşayacağımı sanmam, çevrim aynı çevrim; sonuçta hiçbirinin mucize yaratacak hali yok. Ama diğer hususları bilmiyorum. Bilhassa yüksek devir meselesi düşündürüyor. 6000 deviride 6500 deviride görür benim arabam Çağrıda bu konuda en az benimn kadar, o sorun yaşamıyor ama genede kafam karışık. Eski aracım BRCliydi, bir artısını görmemekle beraber bir eksisinide görmedim, idare ediyordu.


    Atiker lpgli olan ilk sahibinden 78000 kmde bir almera var, ne dersiniz? Benim işimi görür mü?

    Birde 39binde olan lpgsiz var. Buda ilk sahibinden sayılır. 1 yaşında 7000 kmdeyken almış. ancak 6 hasar kaydı var, biri 6000 tllik. Toplamda 12000 tlyi buluyor. Araba yaşlı bir amcanın, pek düzgün kullanamamış ne yazıkki.

    Bu 2 araçta İstanbulda.

    Artık parasından da geçtim, 3 gecedir rüyamda araba görüyorum, arabasızlık gibi bir sorun yaşamıyorum çok şükür ancak bu konu hep aklımda, sürekli beynimi yoruyor. acele etmek istemiyorum ancak bu işe de bir son vermek istiyorum.

    üstadım senin yerine kendimi koyuyorumda Allah kolaylık versin ben o pozisyonda armudun sapı üzümün çöpü dolaşır dolaşır almadan geri dönerdim herhalde benzinli araçlarla ilgili hor kullanılmamışsa km çok ta takıntım değil eskisi gibi özelliklede nissanda 100 - 150 bine kadar çağrı kendiğül a......er kullanıyor memnun ustasının emeğine sağlık kazalı durumundan bahsetmişsin bizim araçlarda önden alınan çok şiddetli olmayan bir darbe bile 6-7 bin nasılmı airbağ açtı 4 adet 3500-4000 2 far komple 1000 tampon 500 yan çamurluklar 1000 kabasından hesap böyle bir tanıdığın araç reno kaza yaptı tampon düştü sadece bu olay ikiyıl önce 5600 tl hesap serviste sanayiye git 200 tl ye halledilecek olay ne dolaplar var üstadım 5-6 binlik hasarı kabartıp 15-20 bin gösterip arabayı perte çıkartıp yenisini alanlarmı evvelki senelerde çoktu bunlar hep duyardık apayrı bir sektör buda yani ben daha çok kafanı karıştırmıyim istersen insanına ve ustasına denk gelirsen her işin rast gider yoksa çekicek çilen var mış derim Allah gönlüne göre versin ben çok aradım nissan pahalı geliyordu gözüme ama Allah nasip etti 2 yıldan bu yana kazasız,belasız,cezasız,sürüyorum iki günden bu yana çok yazıyorum bi sıkıntı var herhalde bende hayır olsun bakalım sürçhü lisan ettik ise affola




  • üstadım sen araç işini ne yaptın beklemedemisin
  • MÜNÜRB kullanıcısına yanıt
    Bakma aşamasındayım çok araca baktım fakat dürüst insan yok denecek kadar az.Araçların hemen hepsinde kaza boya var rütuş yaptım diyende kaput boyalı çıkıyorHalen takipteyim İStanbul dışında birkaç araç buldum eğer satıcı güven verirse Adana ve İzmir'de araçlar var gidip bakacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    Arkadaşlar sizlere bir sorum olacak. Bildiğiniz gibi arabamı sattım ve yeniden almera almaya karar verdim. Temiz bir almera için tabir yerindeyse kıvranıyorum. Hoşuma giden birkaç araba var. Şimdi alacağım araba en az 5 sene bana büyük sorun çıkarmamalı. Yılda 20-25 bin km yol yapıyorum. buda 5 senede 120-130 bin km demek.

    Almera alma işi birazda gurur meselesine döndü; sağdan soldan gelen düz mantık yorumlarına aldırış etmeden bu işi yapacağım. Ama eski arabadaki talihsizleri bu sefer tekrar yaşarsam vay halime. Bu sefer biz sana 2 sefer dedik, dinlemedin derler mi derler. Ağız tadıyla sorunsuz binmek nasip olur inşallah.


    Sizce maksimum kaç kmdeki bir almera 5 yıl/120bin km sıkıntısız götürür?
    Atiker hakkında ne düşünüyorsunuz? Kullanan ve çok memnun olan Çağrı Kendigül bir yandan, hiç tavsiye etmeyen almeracılar bir yandan kafamı karıştırıyorlar

    Atikerin yakıt tüketimine, motor ömrüne etkisi ne olur? Yüksek devirlerde atikerle berecenin, lovatonun prinsin farkı olur mu? Ben yakıt tüketiminde sorun yaşayacağımı sanmam, çevrim aynı çevrim; sonuçta hiçbirinin mucize yaratacak hali yok. Ama diğer hususları bilmiyorum. Bilhassa yüksek devir meselesi düşündürüyor. 6000 deviride 6500 deviride görür benim arabam Çağrıda bu konuda en az benimn kadar, o sorun yaşamıyor ama genede kafam karışık. Eski aracım BRCliydi, bir artısını görmemekle beraber bir eksisinide görmedim, idare ediyordu.


    Atiker lpgli olan ilk sahibinden 78000 kmde bir almera var, ne dersiniz? Benim işimi görür mü?

    Birde 39binde olan lpgsiz var. Buda ilk sahibinden sayılır. 1 yaşında 7000 kmdeyken almış. ancak 6 hasar kaydı var, biri 6000 tllik. Toplamda 12000 tlyi buluyor. Araba yaşlı bir amcanın, pek düzgün kullanamamış ne yazıkki.

    Bu 2 araçta İstanbulda.

    Artık parasından da geçtim, 3 gecedir rüyamda araba görüyorum, arabasızlık gibi bir sorun yaşamıyorum çok şükür ancak bu konu hep aklımda, sürekli beynimi yoruyor. acele etmek istemiyorum ancak bu işe de bir son vermek istiyorum.

    Kardesim bende atiker var 4. Yilina girmek uzere 20 bin bakimini yaptiriyorum sadece filitre degisim kacak kontrol vs bugune kadar iki defa ayar yaptirdim memnunum yakita gelince daha dun denedim 260 km cakili istanbul trafigi 110 km istanbul kocaeli arasi ortalama hiz 120 kmh toplam km 370 km yaptim 2.92 tl aldigim lpg 85 tl ye depoyu fulledim tekrar 85/370=23 kurus yakmakta. Bu arada aracta 3 kisiydik kocaeline giderjen benim arac luxury 2001 olani teknada yakit ne olur bilemem tekna 8 hp daha fazla ama luxury den kasasi 70 kg filanda hafif. Brc nin iscilik birazdaha iyi benim mesela lpg borulari ciplak arac altinda gozukuyor brcde elektrik hortumu ile kapatilmis beyin regulator filitre farkli sekil olarak tank ayni calisma sistemi zaten ikiside ayni biri yurdun mali diyeri italyan. Araci lifte kaldirip bende 10 metre elektrik kablosu alip borulari kapatacam 5 dk alir. Suana kadar sorun yasamadim. Yuksek devirde pek arac kullanmam uzun yolda hafif eyimli bir yolda 4 kisi 210 kmh kadar ciktim lpg yi ilk taktirdigimdabu yaz Duz yolda 195 kmh gordum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ozas_91 kullanıcısına yanıt
    Kardeşim meşakatli bir işe giriştin, arabaları tanıyan birinin rastgele araba almasına benzemiyor, belli kriterleri tutturmak durumundasın yoksa içine sinmiyor.

    Bineceğin sürede 120 binden fazla km yapacağına göre aldığının arabanın km si düşük olsun mümkünse 80 bin altı. Eğer lpg li araba bulursan markadan ziyade hangi ustaya montajı yaptırılmış öğren bilmiyorsa alma

    Prins de olsa atiker de olsa montaj önemli, dediğin gibi hiç bir kit mucize yaratacak değil. Performanslı kullanabilmek için enjektör-regülatör seçiminin doğru yapılması lazı, atikerle brc ve muadili kitler arasında en başta yazılım farklılığı var. Yazılımdaki fark da bazı hassas ayarları menüsünde barındırması ama motor iyiyse o hassas ayarlara gerek de olmaz.
    Atikerin bir üst versiyonu var wentgas, bundaki yazılım da brc ve muadillerinin kullandığı yazılımla aynı yani AEB. Eğer brc takamıyorsan en azından yazılımı brc ile aynı olan wentgas düşün. Bu noktada sadece enjektör farkı ortaya çıkar o da çok kötü değil. Atiker 1100 lira wentgas 1150 brc ise 1700, ben kesinlikle wentgas taktıracaktım ama erteledim.

    Allah kolaylık versin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    Arkadaşlar sizlere bir sorum olacak. Bildiğiniz gibi arabamı sattım ve yeniden almera almaya karar verdim. Temiz bir almera için tabir yerindeyse kıvranıyorum. Hoşuma giden birkaç araba var. Şimdi alacağım araba en az 5 sene bana büyük sorun çıkarmamalı. Yılda 20-25 bin km yol yapıyorum. buda 5 senede 120-130 bin km demek.

    Almera alma işi birazda gurur meselesine döndü; sağdan soldan gelen düz mantık yorumlarına aldırış etmeden bu işi yapacağım. Ama eski arabadaki talihsizleri bu sefer tekrar yaşarsam vay halime. Bu sefer biz sana 2 sefer dedik, dinlemedin derler mi derler. Ağız tadıyla sorunsuz binmek nasip olur inşallah.


    Sizce maksimum kaç kmdeki bir almera 5 yıl/120bin km sıkıntısız götürür?
    Atiker hakkında ne düşünüyorsunuz? Kullanan ve çok memnun olan Çağrı Kendigül bir yandan, hiç tavsiye etmeyen almeracılar bir yandan kafamı karıştırıyorlar

    Atikerin yakıt tüketimine, motor ömrüne etkisi ne olur? Yüksek devirlerde atikerle berecenin, lovatonun prinsin farkı olur mu? Ben yakıt tüketiminde sorun yaşayacağımı sanmam, çevrim aynı çevrim; sonuçta hiçbirinin mucize yaratacak hali yok. Ama diğer hususları bilmiyorum. Bilhassa yüksek devir meselesi düşündürüyor. 6000 deviride 6500 deviride görür benim arabam Çağrıda bu konuda en az benimn kadar, o sorun yaşamıyor ama genede kafam karışık. Eski aracım BRCliydi, bir artısını görmemekle beraber bir eksisinide görmedim, idare ediyordu.


    Atiker lpgli olan ilk sahibinden 78000 kmde bir almera var, ne dersiniz? Benim işimi görür mü?

    Birde 39binde olan lpgsiz var. Buda ilk sahibinden sayılır. 1 yaşında 7000 kmdeyken almış. ancak 6 hasar kaydı var, biri 6000 tllik. Toplamda 12000 tlyi buluyor. Araba yaşlı bir amcanın, pek düzgün kullanamamış ne yazıkki.

    Bu 2 araçta İstanbulda.

    Artık parasından da geçtim, 3 gecedir rüyamda araba görüyorum, arabasızlık gibi bir sorun yaşamıyorum çok şükür ancak bu konu hep aklımda, sürekli beynimi yoruyor. acele etmek istemiyorum ancak bu işe de bir son vermek istiyorum.

    Seni atiker lpg ile düz yolda avladığım günleri unutma. kalkışlarda ufak tefek önde olsanda son hızlarda atiker kötü olsada sedan ve Hb aerodinamik yapının avantajını kaybettirmesi lazımdı ama yinede hiç kusur yaratmadığını unutma ki artı olarak yakıt konusunda her türlü şekilde en az net 1 litre az yaktığımı unutma. Anlatıyorum ; Arabam 2005 eylül trafiğe çıkışlı ve şuan 8 buçuk yıl olmuş durumda 138.000km de... Sene 2010 da iken 65.000km de atiker takıldı 73.000 km atiker ile yol gitmişim. Motorumun durumunu bu forumda sadece sen iyi biliyosun. 60bin bakımından sonra şuan bile 5W/30 tam sentetik yağ kullanmama rağmen 12 - 13bin km de sadece maximum 250gr eksilme oluyor. Bu eksilme sayılmaz buharlaşma sıcaklık etkisi vs. En ufak kaçak ve motor yağı yakma durumu söz konusu olmadığını biliyosun. Eğer atiker dediğim gibi olsaydı kardeşim şuana kadar motorum ilk yağ sorunu ile gündeme gelir bobinler ateşleme sorunu bütün yakıt ile ilgili olan parçalarda muhtemel sorun olması gerekirdi. Lpg kitinde bile en ufak arıza olmadı sadece her 10.000 kmde lpg filtresi ve 30 veye 40 bin km de lpg enjektörlerini temizletiyorum başka hiçbir sorun yaşamıyorum. Yakıt olarak ise Lpg takıldığından bu yana AYGAZ EURO LPG kullanmaya devam ediyorum... Eee herkes katkılı iyi olmaz ilerde sorun çıkartır falan filan diyor. Kardeşim biliyosun en az 65 bin km aygazla gittim nerde bu ilerde arıza olayı ne zaman gelecek hiçbir belirti yok. Israrla kefil bile oluyorum dert etme şu atikeri dert etme al arabayı bin paşa paşa bakımları düzenli yaptırarak sorunsuzca




  • 
Sayfa: önceki 745746747748749
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.