Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (202. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
28.185
Cevap
201
Favori
1.718.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 200201202203204
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    rica ederim her zaman ;)

     NISSAN ALMERA KLÜBÜ



    aydınlatma sisteminde neler yaptın bizide aydınlatır mısın. ışıklar çok keskin parlak duruyor.
  • evet alarm yok bende ancak aracın kendı merkezi kilidi ile uyumlu ve çalışıyor
  • aydınlatma sisteminde pek fazla bi oynama yok sis farı orjinal. park lambası olarak güçlü beyaz mavimsi led ampül kullanıyorum
  • Orijinalden alıntı: volverin33


    Orijinalden alıntı: ufuktaşkesenprins


    Sayın Çirkin Ördek Yavrusu,

    Keihin enjektörler 1.8 değil 1.2 milisanyede açılır,
    lütfen keihin'i diğerleri ile bir tutmayın !

    tekrar ediyim aynı basınç altında kehin enjektörler 1,2 m/s ile Zavolinin 1,7 m/s PAN enjektöründen daha hızlı açılır...

    daha hızlı açılan keihin performans kaybını daha aza indirmez mi?

    şu ara piyasada çok enjektör değiştirenler var,

    ancak kimse keihin enjektör değiştirmiyor...

    hala ilk taktığımız keihin enjektörler problemsiz ve sessiz çalışıyor(500.000 ,600.000 km....)...

    Prins 'in arıza lambasını yakmaması tolerans aralığının geniş olmasından değildir.
    Aksine Keihin 'in maksimum ve minimum lpg dozajlaması arasındaki fark veya tolerans aralığı çok dardır.

    Bu yüzden keihin enkjektörler motorun tam ihtiyacı olan lpg nin motora en dar tolerans aralığı ile verilmesine ve arıza lambasının yanmamasında fayda sağlar.

    Montaj kesinlikle her markada önemlidir,

    bana bağlı Prins bayileriyle kimseyi mağdur etmemek için elimizden gelen herşeyi yapmaya çalışıyoruz...

    saygılarımla,




    teşekkür ederim.güzel aydınlatma olmuş.ancak görünen o ki almeraya hangi kit takılmışsa herkes yakıttan performanstan memnun.prins'in üst düzeydeğilde artılarının fazla olduğunu öğrenmiş olduk. acaba 1.2 m/s çalıştığını map haritasını ekler misiniz. ayrıca motorda subab yanmasını nasıl engelliyorsunuz.neticede en mükemmel kit olsada hepsinin yakıtı LPG. ayrıca Keihin 'in maksimum ve minimum lpg dozajlaması arasındaki fark veya tolerans aralığı nedir. bu kadar soru sormamın sebebi sitemizde lpg kitlerinin artılarını eksilerini belirten yazı dizisi hazırlayacağım.yanlış bilgilendirme olmasın diye.bu arada fiyatta verirseniz buradaki arkadaşlara bir fikir verir.
    atiker takılı almerada şehiriçi 1 litrede 9-10 km yol yapan biri aynı şartlarda prinsle kaç km yol yapar. eger fark yoksa boşuna fazla para vermenin anlamı kalıyor mu. şikayetvar.com da prins hakkındaki şikayetlerin çoğu sence nedir.montaj hatası mıdır.araca uyumsuzluk mudur.
    saygılarımla.
    [/quo







    Sayın Volverin,

    teşekkür ederim,

    1.2 m/s değil ,1.2 ohm olması lazım,
    mukayese ederken aynı teknik verilerle değerlendirmek lazım,

    keihin'in resistans olarak değeri 1.2 ohm ;Zavolinin PAN enjektörü veya diğerleri kaç ohm ?????????????

    paylaşırsanız hepimiz doğru bilgilendirilmiş oluruz,

    ohm 'U düşük olan enjektör aynı basınç altında daha hızlı açılır,

    keihin 'in maks. ve min. dozajlama farkı benim bildiğim teknik verilerde %2 ,

    bu da olabilecek en doğru yakıtı vermeye ,

    arıza lambası yaktırmamaya ve artı tasarrufa neden olmaz mı?

    tabiiki bu enjektörler yeri geldiğinde 4 bar' a kadar çıkabilen reglatör ve yazılımla desteklenmeli ,mesela Prins VSI gibi...

    aynı araçta başka kit'le Prins test edilirse sonuç daha net olmaz mı?

    saygılarımla,




  • Sayın Volverin,

    teşekkür ederim,

    1.2 m/s değil ,1.2 ohm olması lazım,
    mukayese ederken aynı teknik verilerle değerlendirmek lazım,

    keihin'in resistans olarak değeri 1.2 ohm ;Zavolinin PAN enjektörü veya diğerleri kaç ohm ?????????????

    paylaşırsanız hepimiz doğru bilgilendirilmiş oluruz,

    ohm 'U düşük olan enjektör aynı basınç altında daha hızlı açılır,

    keihin 'in maks. ve min. dozajlama farkı benim bildiğim teknik verilerde %2 ,

    bu da olabilecek en doğru yakıtı vermeye ,

    arıza lambası yaktırmamaya ve artı tasarrufa neden olmaz mı?

    tabiiki bu enjektörler yeri geldiğinde 4 bar' a kadar çıkabilen reglatör ve yazılımla desteklenmeli ,mesela Prins VSI gibi...

    aynı araçta başka kit'le Prins test edilirse sonuç daha net olmaz mı?

    saygılarımla,
  • ARKADAŞLAR MERHABA 2006 MODEL 1.5 TEKNA ARACIMI EV ALACAIMDAN DOLAYI MECBURİYETTEN SATMAK ZORUNDAYIM. İLGİNEN OLURSA AŞAĞIDAKİ LİNKTEN BAKABİLİRLER. ARAÇTAN ÇOK MEMNUNUM 1-2 SENE SONRA YİNE ARABA ALIRSAM İLK ÖNCE ALMERALARA BAKACAĞIM. ARABAM TERTEMİZDİR.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-nissan-ogretmenden-tam-bir-japon-harikasi-nissan-almera-1-5-tekna-56678048/detay/
  • manager79 teşekkürler.bugun servise gittim ve japonya üretimi olduğunu söylediler.bayağı methettiler arabayı sevindim.japon olmasınada nedense daha fazla sevindim:)
  • bu arada almera yı satıp 2007-2008 primera tekna düşünüyorum sizin görüşlerinizi alabilrmiyim artıları eksileri kıyaslarsak almera ya oranla ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktaşkesenprins

    Sayın Volverin,

    teşekkür ederim,

    1.2 m/s değil ,1.2 ohm olması lazım,
    mukayese ederken aynı teknik verilerle değerlendirmek lazım,

    keihin'in resistans olarak değeri 1.2 ohm ;Zavolinin PAN enjektörü veya diğerleri kaç ohm ?????????????

    paylaşırsanız hepimiz doğru bilgilendirilmiş oluruz,

    ohm 'U düşük olan enjektör aynı basınç altında daha hızlı açılır,

    keihin 'in maks. ve min. dozajlama farkı benim bildiğim teknik verilerde %2 ,

    bu da olabilecek en doğru yakıtı vermeye ,

    arıza lambası yaktırmamaya ve artı tasarrufa neden olmaz mı?

    tabiiki bu enjektörler yeri geldiğinde 4 bar' a kadar çıkabilen reglatör ve yazılımla desteklenmeli ,mesela Prins VSI gibi...

    aynı araçta başka kit'le Prins test edilirse sonuç daha net olmaz mı?

    saygılarımla,



    Yeni nesil Zavoli Pan Evo Enjektör 2 Ohm’luk bobini ile performanstan ödün vermezken,2 katına çıkan kullanım ömrü ile en yüksek faydayı elde etmenizi sağlar
    100 bin km. garantilidir

    Ancak sorduğum birçok sorular yanıtsız kalmış siz bana soruma soruyla cevap vermişsiniz. Prins’i en iyi tanıyan sizsiniz.

    En düşük ohm enjektör en kaliteli enjektör müdür?

    Valtek firmasının 1 ohm bobin dirençli enjektörleri var. O zaman 1 ohm valtek enjektör piyasasındaki eşit basınç şartlarında rakiplerine göre en hızlı açılan ve en yüksek teknolojili enjektörüdür diyebilir miyiz? Keihin enjektörlerden daha kalitelidir manası çıkmaz mı?

    Kaldı ki biz almera kullanıcılarında her marka lpg takılı. Lpg gayet uyumlu bizim araçlara. Ancak en büyük sıkıntımız motor arıza lambası. Ancak motor arıza lambasının ne olduğunu bilmeyen birçok lpg li almera kullanıcısı var. Bu ya küçük enjeksiyon memesi ya map ayarı düşüklüğü ya filtrelerden ya da kötü yakıttan kaynaklanıyor.

    Sorum açık ve net: benim aracımda kullandığım atiker,zavolli,brc,landi rezzo,lovato….lpg kiti hiçbir sorun yaşatmıyorsa; şehiriçi 9 /100 lt şehirdışı 6/100 lt yol gidiyorsam(ayda ortalama 75/1000 lt/km) prins’in benim cebime 8 yıl 4 aylık(100 ay;ayda ortalama 1000 km yol ) getirisi bunlardan daha fazla ne olacaktır. Tüm kit maliyeti,bakım maliyetini,100.000 km yol gidilecek hesabı yapacak olursak.

    Ben zavolli hatasız düzgün montaj yapılmış olarak hesabını size çıkartayım:99.999 km olarak. Çünkü 100.000 km’de resetleyelim.
    Zavolliden bilgi alarak yazıyorum.

    Kit=1400 tl
    Her 15000 km küçük filtre 30X6=180 tl
    Her 10.000 km kalibrasyon=20x9=180 tl
    Her 25000 km büyük filtre tabir-i caizse=20x3=60 tl
    100.000 km’de 7500 lt lpg fiyatı sabitleyelim=7500x2=15000 tl
    TOPLAM=1400+180+180+60+15000=16.820 TL

    Bu durumda prins’in bana maliyeti ve getirisi ne olacaktır. Gördüğünüz gibi asıl masraf yakıtta gizli. Ayrıca amacım polemiğe girmek değil. Sorularıma soruyla değil net cevap verirsen sevinirim. Cevabın için şimdiden teşekkür ederim.

    Hayırlı ramazanlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    bu arada almera yı satıp 2007-2008 primera tekna düşünüyorum sizin görüşlerinizi alabilrmiyim artıları eksileri kıyaslarsak almera ya oranla ?


    foruma daha yeni geldin. bilginden faydalanacağız daha. göndermeyiz seni bir yere. otur oturduğun almera koltuğuna bir süre daha. şaka yapıyorum alınma. Primeralar D segmentinde passat,jetta,mondeo gibi araçlara eşdeğer bir araçtır. C segmenti almera kardeşiyle kıyaslamak doğru olmaz.

    almeradan fazlası; geri görüş kamerası, ısıtmalı ön koltuklar,ısıtmalı ve elektrik kumandalı yan aynalar, xenon farlar, merkezikilit, alarm,far yıkama sistemi,mobil telefon ön hazırlığı,ISOFIX çocuk koltuğu bağlantıları,ESP,Sabit Hız Kontrolü gibi donanımları var. bence çok güzel araba primera almera gibi. ayrıca kasası daha ağır ona görede motor gücü daha fazla. fiyatıda ona göre daha fazla. lastik ebatları daha geniş durma mesafesi daha kısa. yakıt olarak almera biraz daha cimri ve almeraların hepsi japon motoru ve renaultun parmağı yok. primera motorlarında renault eli var mı yok mu bilmiyorum. çünkü kimin eli kimin cebinde belli değil bu otomotiv dünyasında. ama dizel micraların motorlarının renault olduğu artık aşikar. ben primera kullandım ve hiçbir eksi yanını bulamadım. hızlanması gayet iyi kasa ağır gelmiyor 1.6 motora.

    yedek parçalarının çoğu almerayla aynı. Asla pişman olmuyacağın bir araç. bu primeların 2006 ile 2007 modelleri arasında çok fiyat farkı var neden bilmiyorum. artık renaultun parmağı değince mi öyle oldu reklamların etkisinden bir didikle bakalım.

    şehirdışı daha çok kullanacaksan ve kalabalık bir aileysen kesinlikle tavsiye ederim. çünkü D segmentinde fiyat,donanım,güvenlik,yakıt olarak en iyisi primera. C segmentinde fiyat,donanım,güvenlik,yakıt olarak en iyisi Almera.




  • öncelikle herkese merhaba.aranıza yeni katıldım.bende 2001 almera var.servislerle ilgili tavsiye gönderebilir misiniz? hangisinin yaptığı işin eline yüzüne bakılıyor. bulunduğum yerde debriyaj balatasını değiştirdim. hiç memnun değilim. aynı hatayı bi daha yapmak istemiyorum. çanakkale de ikamet ediyorum.teşekkürler.
  • primera ile ılgılı baya bır arastırma da yapmıştım ama sanırım daha uzun bı sure almera ile yola devam :D
  • bana bir hayli uzaktasınız o bölgelerdeki nissan servisleri hakkında bi bilgim yok ancak ben genelde antalya merkez - kırmızıtaş nissan servisine giderim çok memnunum gayet sorunsuz ve temiz iş çıkartıyorlar ve hiç bi sıkıntı olmuyor
  • raydin hoşgeldin.1.6 mı var 1.5 mü?
  • merhaba
    form sayesinde gebze amasya arası 110 tl tüp yaktı. 612 km yolda 110 tl uygun. tüp taktırdım perşembe günü taktırdım arabada daha önce hareket yoktu ama tüpten sonra araba hararet yükseltmeye başladı. bir motorcu beynin havası alınmamış diye havasını aldı. hareret düzeldi derken hararet tekrar yükseldi bu seferde radyotürün icindeki su bitmesi ile hararet yükseliyor bu konuda yardımcı olurmusunuz. Radymtürün yanındaki borunun kelepcesi gevşemişi ordan hava kacırıyor acep bu da neden olabilir mi?
    Not: Fornda edindiğim bilgilerle gebze amasya arası cok ekonomik yolculuk ettim. Bilgi paylaşan arkadaşlara tşk ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mita55 -- 24 Ağustos 2011; 8:56:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mita55

    bu seferde karbörütürün icindeki su bitmesi ile hararet yükseliyor


    karbüratör olduğundan emin misin mita55.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktaşkesenprins

    Sayın Volverin,

    teşekkür ederim,

    1.2 m/s değil ,1.2 ohm olması lazım,
    mukayese ederken aynı teknik verilerle değerlendirmek lazım,

    keihin'in resistans olarak değeri 1.2 ohm ;Zavolinin PAN enjektörü veya diğerleri kaç ohm ?????????????

    paylaşırsanız hepimiz doğru bilgilendirilmiş oluruz,

    ohm 'U düşük olan enjektör aynı basınç altında daha hızlı açılır,

    keihin 'in maks. ve min. dozajlama farkı benim bildiğim teknik verilerde %2 ,

    bu da olabilecek en doğru yakıtı vermeye ,

    arıza lambası yaktırmamaya ve artı tasarrufa neden olmaz mı?

    tabiiki bu enjektörler yeri geldiğinde 4 bar' a kadar çıkabilen reglatör ve yazılımla desteklenmeli ,mesela Prins VSI gibi...

    aynı araçta başka kit'le Prins test edilirse sonuç daha net olmaz mı?

    saygılarımla,



    Yeni nesil Zavoli Pan Evo Enjektör 2 Ohm’luk bobini ile performanstan ödün vermezken,2 katına çıkan kullanım ömrü ile en yüksek faydayı elde etmenizi sağlar
    100 bin km. garantilidir

    Ancak sorduğum birçok sorular yanıtsız kalmış siz bana soruma soruyla cevap vermişsiniz. Prins’i en iyi tanıyan sizsiniz.

    En düşük ohm enjektör en kaliteli enjektör müdür?

    Valtek firmasının 1 ohm bobin dirençli enjektörleri var. O zaman 1 ohm valtek enjektör piyasasındaki eşit basınç şartlarında rakiplerine göre en hızlı açılan ve en yüksek teknolojili enjektörüdür diyebilir miyiz? Keihin enjektörlerden daha kalitelidir manası çıkmaz mı?

    Kaldı ki biz almera kullanıcılarında her marka lpg takılı. Lpg gayet uyumlu bizim araçlara. Ancak en büyük sıkıntımız motor arıza lambası. Ancak motor arıza lambasının ne olduğunu bilmeyen birçok lpg li almera kullanıcısı var. Bu ya küçük enjeksiyon memesi ya map ayarı düşüklüğü ya filtrelerden ya da kötü yakıttan kaynaklanıyor.

    Sorum açık ve net: benim aracımda kullandığım atiker,zavolli,brc,landi rezzo,lovato….lpg kiti hiçbir sorun yaşatmıyorsa; şehiriçi 9 /100 lt şehirdışı 6/100 lt yol gidiyorsam(ayda ortalama 75/1000 lt/km) prins’in benim cebime 8 yıl 4 aylık(100 ay;ayda ortalama 1000 km yol ) getirisi bunlardan daha fazla ne olacaktır. Tüm kit maliyeti,bakım maliyetini,100.000 km yol gidilecek hesabı yapacak olursak.

    Ben zavolli hatasız düzgün montaj yapılmış olarak hesabını size çıkartayım:99.999 km olarak. Çünkü 100.000 km’de resetleyelim.
    Zavolliden bilgi alarak yazıyorum.

    Kit=1400 tl
    Her 15000 km küçük filtre 30X6=180 tl
    Her 10.000 km kalibrasyon=20x9=180 tl
    Her 25000 km büyük filtre tabir-i caizse=20x3=60 tl
    100.000 km’de 7500 lt lpg fiyatı sabitleyelim=7500x2=15000 tl
    TOPLAM=1400+180+180+60+15000=16.820 TL

    Bu durumda prins’in bana maliyeti ve getirisi ne olacaktır. Gördüğünüz gibi asıl masraf yakıtta gizli. Ayrıca amacım polemiğe girmek değil. Sorularıma soruyla değil net cevap verirsen sevinirim. Cevabın için şimdiden teşekkür ederim.

    Hayırlı ramazanlar.






    Sayın Volverin,


    Pan Evo enjektör 2 ohm ise ;AYNI BASINÇ ALTINDA ! 1.2 ohm Keihin enjektörden DAHA HIZLI AÇILAMAZ,

    2 OHM Pan Evo ENJEKTÖR Faraday ve lenz kanunlarına göre,PERFORMANSTAN ÖDÜN VERMEDİĞİ Doğrumudur?

    en basit formül V=IxR I=V/R ,V demek araçtaki 12-14 volt ,R resistans ,1.2 veya 2 ohm,
    I akım ,hangisinde akım büyük olur sizce?yüksek akım aynı basınç altında enjektörü daha hızlı açar...

    EN DÜŞÜK OHM ENJEKTÖR EN HIZLI AÇILAN ENJEKTÖR DEMEKTİR!

    KALİTEYİ ZAMAN BELİRLER ,BİR DE DEĞİŞTİRİLEN ENJEKTÖR MİKTARI!

    2003 'de montaj yapılan Keihinler hala çalışıyorsa bu neyin göstergesi olabilir acaba?

    Valtek 1 ohm enjektör, evet Keihinden hızlı açılır ama ne yazıkki kaliteyi zaman belirler...

    1 ohm enjektör takan ve tecrübesini paylaşan biri varsa lütfen paylaşsın,


    Almera kullanıcılarında Prins taktıran var MI ?
    yoksa farkı farkedememeniz normal,

    Motor arıza lambası yanması demek CİDDİ BİR PROBLEMDİR...
    Arıza lambası yanıyorsa bir nedeni vardır ,bu giderilmezse sonucu size ekstra bir masraf olarak dönecektir...
    eğer herşey lpg de de sorunsuzsa neden arıza lambası yansın,
    o motoru üreten üretici ,o motor hakkında LPG kit üreticilerinden daha mı az bilmektedir de gereksiz yere arıza lambası yanmasına sebep olmaktadır...

    ilave olarak ,keihin'de enjekte edilen max ve min .lpg miktarındaki sapma %2 civarı (300.000 km ve sonrası dahil),

    15 yıllık tecrübeme dayanarak,

    eğer bu sapma çok olursa arıza lambanız da yanar ,lpg tüketiminiz de artar,

    PAN enjektör bilgisi verirseniz sevinirim?


    eğer katkısız otogaz alırsanız,

    kit 2340
    her 20.000 de küçük filitre 20 tl,
    ekstra kalibrasyona gerek yok,

    Prins kolay kolay ayar bozmaz,

    60-70 binde büyük filitre 120 tl,

    Tabii arıza lambanız yanmadan ,
    lütfen diğer kitler takalı aynı araçta Prins'i deneyin,ben kiti gönderebilirim,

    saygılarımla,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33


    quote:

    Orijinalden alıntı: ismayil007

    ÇÖY KARDEŞ MOTORU KUCAKLAYAN ARKADAŞ, BU GÜN SANAYİYE GİTTİM, ÜST KAPAK BİTMİŞ, SEGMAN GELMİŞ, YANLIŞ GELMİŞ, GERİ GÖNDERMİŞ, YENİSİ GELİYORMUŞ, USTA İLE BİRAZ KONUŞTUK, SEN BU ARABAYI SAT SANA OPEL FELAN ALALIM DİYOR, MOTOR YAPILDIKTAN SONRA ACABA HALEN SIKINTI YAŞARMIYIM? BUNU SATSAM ZATEN YİNE ALMERA ALIRIM HERHALDE DAHA ARABAYA DOYAMADIM NE YAPIYIM BİLMİYORUM VALLA.....

    platince lpg kiti atikerden daha ucuz.şikayet var com'da en fazla şikayet olan kitlerden biri.her ne hikmetse takıldığı her aracın motoru 20.000 km den sonra çöküyor.motoru rektefiye ettikten sonra lpg taktırmak istersen atiker taktır kurumsal montaj yapan bir yere.platince olduğu müddetce sorunlar bitmeyecektir.satmak istersende masrafları düş öyle sat.alan mağdur olmasın.bizim arkadaşın toyotasında vardı,kaldı ki piyasada lpg en uyumlu motor toyotanın.platinceden 6 ay sonra motoru eline aldı.burada hiçbir kiti karalamak istemiyorum sadece gördüklerimi yazıyorum.hiçbiri umurumda bile değil.rektefiyeden sonra satacağını hiç sanmıyorum.leon-almera takas teklifi aldım;değiştirmeye gücüm yetmedi.


    Arkdadaşlar bende 2005 almera aldım 1.5 tekna sedan. üzerinde platinca marka sıralı sistem var. Forumda bir arkadaşın 20.000km sonra motorun elde kaldığını yazdığını gördüm de. Bir kit motoru bu şekilde etkileyebilir mi? Aracı yeni aldım, yoksa kit setinin değişimini mi düşünmemiz gerekiyor. Ha bir de arıza lambasını arada yakıyor. Bu karışımla ilgili bir konuymuş galiba.Sıralı sistem ile ilgili çok bilgim yok bilgi verirseniz sevinirim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fecihi -- 24 Ağustos 2011; 8:18:11 >




  • günaydın gece yazmıştım uykum sersemliğine karbörütür değil radyöter tabii. hararet yapması acep radyötürün yanındaki boruların kelepcesi gevşemiş bundan olabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mita55 -- 24 Ağustos 2011; 10:05:27 >
  • fecihi, arkadasım normalde her lpg sıralı sistem almeraya uyumludur ve sorun cıkma olasılığı cok azdır. arıza lambasının yanmaması lazım cunku almeralarda buna pek rastlanmıyor. kontrol ettirmende fayda olacaktır. 20.000 km de motor elde kaldıya gelince lpg den kaynaklanmış olabılır ama nedenını tam olarak bılemeyız 2006 almera teknam var yaklasık 1 bucuk sene once 48.000 km de lpg atiker sıralı sistem taktırdım şuanda 69.000km de ve şuana kadar en küçük bi sorunla karşılaşmadım gayet düzgün ve sorunsuz çalışıyor kolay kolay almera sorun cıkarmaz düzenli kontrol ettirirsen kafana takmana gerek yok hiçbirşeyi. eğer bir sorun olacaksa zaten düzen tutmaz ve ufak ufak belli etmeye başlar kendini.
  • 
Sayfa: önceki 200201202203204
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.