Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (1321. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.185
Cevap
201
Favori
1.718.369
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13191320132113221323
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eray EKER E kullanıcısına yanıt
    almeranız tekna mı visia mı, kulavuzda yazan 195/55/16 dır 15 değil. teknaysa orj. ölçü budur. onu alınız 205 kullanan arkadaşlar tavsiye etmiyor ama siz bilirsiniz orj. ölçülerden şaşmayın. eğer 16" jantsa 195 55 16 başka ölçüyle uğraşmayın
  • Hocam araç yolu yani çukurları çok hissettiriyor. 195 e geri donecegim 205 ten ve yanak payini arttırsam konfor sağlanir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eray EKER -- 18 Ocak 2017; 22:41:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun bir aradan sonra yeni projeler ile geri dönüyorum.



    Detaylı fotoğraflar ve videoları hazırlıyorum. Ekleyince bilgisini vereceğim.



    @ispirizm whatsapp ile gönderdiğim projelerimi sakın basına sızdırma

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARISOYSOFT

    Uzun bir aradan sonra yeni projeler ile geri dönüyorum.



    Detaylı fotoğraflar ve videoları hazırlıyorum. Ekleyince bilgisini vereceğim.



    @ispirizm whatsapp ile gönderdiğim projelerimi sakın basına sızdırma





    Kendime bile sızdırmadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARISOYSOFT kullanıcısına yanıt
    Hocam, almera hakkında video çekip youtube a yüklersen süper olur. DH forum üyeleri için yazarsın örneğin boğaz kelebeği hakkında. Sabırsızlıkla bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ispirizm


    quote:

    Orijinalden alıntı: ARISOYSOFT

    Uzun bir aradan sonra yeni projeler ile geri dönüyorum.



    Detaylı fotoğraflar ve videoları hazırlıyorum. Ekleyince bilgisini vereceğim.



    @ispirizm whatsapp ile gönderdiğim projelerimi sakın basına sızdırma





    Kendime bile sızdırmadım


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARISOYSOFT


    quote:

    Orijinalden alıntı: ispirizm


    quote:

    Orijinalden alıntı: ARISOYSOFT

    Uzun bir aradan sonra yeni projeler ile geri dönüyorum.



    Detaylı fotoğraflar ve videoları hazırlıyorum. Ekleyince bilgisini vereceğim.



    @ispirizm whatsapp ile gönderdiğim projelerimi sakın basına sızdırma





    Kendime bile sızdırmadım



    Yalnız hocam büyük bir nazar boncuğu taktirmak lazım senin arabaya haberin olsun. İstersen ben sana temin edebilirim 😉

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ispirizm


    quote:

    Orijinalden alıntı: ARISOYSOFT


    quote:

    Orijinalden alıntı: ispirizm


    quote:

    Orijinalden alıntı: ARISOYSOFT

    Uzun bir aradan sonra yeni projeler ile geri dönüyorum.



    Detaylı fotoğraflar ve videoları hazırlıyorum. Ekleyince bilgisini vereceğim.



    @ispirizm whatsapp ile gönderdiğim projelerimi sakın basına sızdırma





    Kendime bile sızdırmadım



    Yalnız hocam büyük bir nazar boncuğu taktirmak lazım senin arabaya haberin olsun. İstersen ben sana temin edebilirim &#128521;

    Hediyeleşmek sünnettir
    Ama zaten arabam mavi. Nazar boncuğu gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARISOYSOFT -- 22 Ocak 2017; 20:54:9 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sabırsızlıkla , Bekliyoruz ARISOYSOFT kardeşim... :)
  • ARISOYSOFT kullanıcısına yanıt
    Kardeşim merhabalar, bu sıralar yoğunluktan araçla alakalı sıkıntıyla hala ılgılenemedım. Bugun vakit bulup izmir gümüş nissanı aradım enjektör fiyatı teyidi için o da aynı şeyi soyledi tanesi 800 tl senin bahsettiğin fiyatlarla alakaları yok üstüne basarak soyledım 4 tanesi olmasın o diye ama yok dediler. Şimdi bu enjektordeki dogru rakam nedir? Senin yukarıda bahsettiğin rakamlara satan bir yer varmı yonlendirebilecegın? Teşekkurler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muraterr

    Kardeşim merhabalar, bu sıralar yoğunluktan araçla alakalı sıkıntıyla hala ılgılenemedım. Bugun vakit bulup izmir gümüş nissanı aradım enjektör fiyatı teyidi için o da aynı şeyi soyledi tanesi 800 tl senin bahsettiğin fiyatlarla alakaları yok üstüne basarak soyledım 4 tanesi olmasın o diye ama yok dediler. Şimdi bu enjektordeki dogru rakam nedir? Senin yukarıda bahsettiğin rakamlara satan bir yer varmı yonlendirebilecegın? Teşekkurler

    Vayyy bee nasıl bir vicdan anlamadım. Sana verdiğim fiyat Türkiye fiyatı değil. Verdiğim fiyata yakındır diyerek yazmıştım. Ama maşallah vicdanları bayağı iyiymiş... Tanesi 800tl...



    Kendi ülkemin satıcılarını veya ustalarını destekleyelim, Onlardan alışveriş yapalım diyorum. Adamlarda ki vicdansızlık haddini aşmış. Sonra bana "neden bana hep yurtdışından alıyorsunuz" deniliyor.



    İyi de benim ne çöpe atacak ne param var ne de enayiye koyulacak kişiliğim.



    Kardeşim 4 tanesi kaliteli oem ürün 99$. Orjinal Febi-nissan 4 tanesi 160$ (ki bu yaklaşık senin tanesi dediğin 800tl denk geliyor)



    Oem ürün adet fiyatı 30$. Orjinal ürün adet fiyatı 55$.



    Şimdi aynısı yazacam ama gerçekde bu yani.



    Herşeyi kendimiz yapar veya anlatırsak, o sanayide ki ustalar ne yiyecek. Onlarda evine ekmek götürecek diyorlar.



    Şimdi fiyatlar ortada 1 adet enjektör için 800tl istemiş.



    Böyle ustalar evine helal ekmek götürmedikten sonra kim için ne savunuluyor anlamıyorum.



    Kimse kusura bakmasın dinimiz bile %40 kazanca helal denirken takım fiyatını adet fiyatı diyerek söyleyen böyle ustaları yerden yere çalarım.



    Not : Kaliteli oem haricinde taiwan üretimi enjektör tanesi 13-25$ arasında değişiyor. Ancak kalite durumu söz konusu.



    Kararınızı verin. Ben yardımcı olurum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkese merhaba.

    Pazartesi günü yag, yağ filtresi, hava filtresi değişimi yaptım. Birgun bu şekilde kullandıktan sonra salı günü sıcak motora motor silk uyguladim. Aracım 153 bin km'de. Normal suruste 10 bin km'de yaklaşık 250 cc yağ eksiltiyor. Ben daha çok önlem olması ve biraz da ses ve vibrasyonu azaltmak için kullandım. Gerçi birkaç yüz km sonra tam etki ettiği söylense de bugün itibarıyla (50 km suruste sonra) titresim ve seste bariz bir azalma oldu. Arac sanki akıyor gibi bir suruş sergiledi. Sadece 3000 devir civarı hep olan ugultuda bir degisim olmadı. Araç lifte kaldırıldığında sol ön amortisörde yağ akıntısı gördük. Ayrıca arka amortisorlerden birinin de koruma körüğünun de yirtildigini gorduk. Ufukta bir amortisör masrafı göründü birden 😃 KYB marka almayı dusunuyorum. Başka bir önerisi olan var mı? Ya da uygun fiyatlı bir parçacı tavsiyesine de açığım. Ayrıca ön takım sökülmüşken yapilmasi gereken birseyler varsa üstatların tavsiyesini duymak isterim.

    Bu arada son yağmurlarda bagaj sürücü tarafından az miktarda su almıştı. Bunun da sebebi tamponu tutan 2 braketin dibinden su almasiymis. Tamponu sokmeden içerden braket bağlantılarını siyah silikonla kaplayip kapattılar. Umarım sorun halloldu. Aksi takdirde tampon sökülecek ve o şekilde tamir edilecek.

    Motor silk ile ilgili zaman zaman durumu anlatırım burada.

    Kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yamman kullanıcısına yanıt
    Hocam motor silk işlemi hakkında bilgi verirmisiniz?

    Birde amortisör körüğü derken plastik dışarda olan kısım mı? Ben aracı aldığımda arka amortisörler yeni değişmişti lifte kaldırdığımızda yırtıktı ne gibi sorun olur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eray EKER E kullanıcısına yanıt
    Koruyucu katkı işlemini ben aşınmaya başlamış araclarimda kullandım ve iyi sonuçlar aldım. İlk olarak 200 bin km'deki peugeot 405 sri daha sonra 150 bin deki Ford escort'da kullandım ve memnun kaldım. Daha az titresim ve ses öncelikle görduklerim. Özellikle Peugeotda ciddi fark meydana gelmişti. Ustelik bunlarda kullandığım 444 marka daha az bilinir ve ucuz urunlerdi. Bu kez motor silk denemek istedim. Bilinirliği ve fiyatının daha yüksek olması da beklentimi arttırıyor. Bakalım yaşayıp göreceğiz..

    Amortisör körüğünun yırtık olması onemli mi ben de bilmiyorum. Yedek parça olarak arka körüğün teki 50 tl gibi gördüm. 150 yenisi olan şeyin korugune bu kadar para vermem. Değiştirir unuturum. 🤓 Körük amortisörun ince (piston) tarafını toz, kir, su gibi etkenlerden uzak tutan lastik, esnek, körüklü yapıya sahip siyah bir parça. Ancak bir yağ kaçağı falan olmadığı için şu an için sağlam kabul ediyorum tabii ki. Ancak ilerde arkalara da sıra geleceği ortada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamman

    Koruyucu katkı işlemini ben aşınmaya başlamış araclarimda kullandım ve iyi sonuçlar aldım. İlk olarak 200 bin km'deki peugeot 405 sri daha sonra 150 bin deki Ford escort'da kullandım ve memnun kaldım. Daha az titresim ve ses öncelikle görduklerim. Özellikle Peugeotda ciddi fark meydana gelmişti. Ustelik bunlarda kullandığım 444 marka daha az bilinir ve ucuz urunlerdi. Bu kez motor silk denemek istedim. Bilinirliği ve fiyatının daha yüksek olması da beklentimi arttırıyor. Bakalım yaşayıp göreceğiz..

    Amortisör körüğünun yırtık olması onemli mi ben de bilmiyorum. Yedek parça olarak arka körüğün teki 50 tl gibi gördüm. 150 yenisi olan şeyin korugune bu kadar para vermem. Değiştirir unuturum. &#129299; Körük amortisörun ince (piston) tarafını toz, kir, su gibi etkenlerden uzak tutan lastik, esnek, körüklü yapıya sahip siyah bir parça. Ancak bir yağ kaçağı falan olmadığı için şu an için sağlam kabul ediyorum tabii ki. Ancak ilerde arkalara da sıra geleceği ortada.

    Arka körüğün yırtılması özellikle yağışlı ve karlı havalarda garç-gırç seslerine sebep olur.

    Körük değişmez ise ilerleyen zamanlarda amortisörün pistonunu pas ve krozyon sebeplerinden dolayı amortisörün yeterli tepki vermemesine ve sertliğe sebep olur. Hatta bu sertlikten dolayı ani kasislerde amortisör bile patlatabilir.

    Körüklerin orjinalini pahalı. Basit bir parça ancak arz-talep meselesinden dolayı pahalı.

    Bunun yerine toyota corolla amortisör körüğü ve ara takozu kullanılabilir. Sadece ara takozu 2.nci boğumdan kesilecek. Yoksa uzun kalıyor. Fiyatı 10 ile 20tl arası.

    Ayrıca aks kafası körüğünüde kontrol ettirin. Yırtık delik varsa bunuda değiştirin. Orjinal yerine Ford Connect aks körüğü takın. Çok daha iyi oluyor. Çünkü bizim araçların körük boğumu 3. Connect 6 boğumlu. Dönüşlerde körük esnemesi az olduğu için daha uzun ömürlü oluyor. Tanesi 8 ile 20tl arasında.

    Başka aklınıza takılan varsa yardımcı olurum.

    @Eray EKER



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARISOYSOFT -- 27 Ocak 2017; 9:59:54 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaslar beyaz sedan almera var fakat satmak istiyorum .ilgilenen varsa irtibat kurabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eray EKER

    Hocam motor silk işlemi hakkında bilgi verirmisiniz?

    Birde amortisör körüğü derken plastik dışarda olan kısım mı? Ben aracı aldığımda arka amortisörler yeni değişmişti lifte kaldırdığımızda yırtıktı ne gibi sorun olur?

    sizinki gibi benim aracında arka amortisör körükleri yırtılmıştı ve kavisli yollarda garç gurç diye ses geliyordu, 2 hafta önce değiştirttim tanesi 20 liradan 2 adet şu anda ses kesildi aynı kavisten geçiyorum her gün ses gelmiyor artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beatles33


    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray EKER

    Hocam motor silk işlemi hakkında bilgi verirmisiniz?

    Birde amortisör körüğü derken plastik dışarda olan kısım mı? Ben aracı aldığımda arka amortisörler yeni değişmişti lifte kaldırdığımızda yırtıktı ne gibi sorun olur?

    sizinki gibi benim aracında arka amortisör körükleri yırtılmıştı ve kavisli yollarda garç gurç diye ses geliyordu, 2 hafta önce değiştirttim tanesi 20 liradan 2 adet şu anda ses kesildi aynı kavisten geçiyorum her gün ses gelmiyor artık

    körükleri nereden aldınız, değişim nasıl oluyor amortisör sökülüyor mu? bilgi verebilirmisiniz.




  • japon parça satan işyerinden aldım hocam amortisör sökülüp yaylar çıkartılıyor
  • Bütün almera sürücülerine hayırlı akşamlar.
    Şu an opel omega a aracım var. Silindir kapağı sıkıntısından dolayı satmayı düşünüyorum.
    Satarsam eğer Japon malı araç düşünmekteyim. Almera ilk tercihim. Primera ikincisi. Mazdayı eledim. Mazda daha alçak. Malum Trabzon'da olup yaylaya çıkmamak olmaz.Ekonomik durumum almeraya daha çok uyuyor.
    Yanlız her iki formu da taradım kullanıcılar arasında almera ve primaranın dizelini kullananı rastlamadım.
    Alırsam dizel o olmaz ise benzinli olarak sürmeyi düşünüyorum. Sizler ne dersiniz?
    Cevap vereceklere şimdiden teşekkür ederim. Allah'a emanet olun.
  • 
Sayfa: önceki 13191320132113221323
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.