Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (1185. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.185
Cevap
201
Favori
1.718.330
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11831184118511861187
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fewgo F kullanıcısına yanıt
    Uzamaya sebep olan zincir değil triger zincirinin gergisini sağlayan eksantrik gergisidir.
    Uzamaya sebep yağlama sistemi,bozuk yakıt,yokuşta-yükte zorlama vs.
    Eksantrik gergisi değiştirilerek sorun çözülür.
    Sadece zincir değiştirerek sorun çözülmez;Çünkü kaynak o değil, gereksiz masraf ve zaman kaybı olur.
    Set olarak değiştirmek en mantıklı olanıdır.Tüm setin ömrü sıfırdan başlamış olur.
    Ben değişim sonrası yakıttan oldukça memnun kaldım.Çok şükür hala bir sorunum yok.
    Olsada önemli değil çözeriz.
    2001 kango'da aynı hatayı yaptık ve öğrendik.İkinci masraf,ikinci bir işçilik,o kadar sinir ve zaman...
    Sadece zincir asla değil illede set.İnanmıyorsan denede gör diyeceğim ama yazık olacak.




  • Güzel bir çalışma olmuş tebrik ederim.Emeğine sağlık.
    Ossram,philips...hepsi bir yere kadar...Sonradan takılan Xenon yasak ama çakmalar yasak olmalı aslında ama herneyse
    önümüzdeki seçimlerde aday felan sanırlar hökümete(!) muhalefet yaparsak.
    Kısalar 25 m,uzunlar 100 m deniyorda bu farlarla önümü bile zor görüyorum.Mutlaka kartal gözlü birisi üretmiştir bu Almera farlarını.
    Yolları ezberledik artık gözü kapalı kullanıyoruz.(şaka şaka)
    Bu tampon ön traverslerine çelik punto yaptırdığım günden beri farlar biraz yükseldide kısalar 100,uzunlar 200 m oldu
    sanırım ki önümü ancak görür oldum.Zaten pek boy yok koltuğa gömülüyoruz.
    Sağolsun hanım yanımda olunca navigasyon görevi görüyor.Olmayınca 1 fatiha 3 ihlasla yola devam.
    Bu arada bu ''bitirgic'' dostumuzu gören,duyan var mı? Hala balık mı avlıyor yoksa? Özledik kendisini.




  • Fren hidroliğini alpzoom ustanın tavsiyesi olan hidrolik yağı ile değiştir geçecektir.
    Özellikle aracı çalıştırmadan önce frene bir iki bas çek aynı sesi biraz daha yüksek sesle duyma olasılığın oldukça yüksek.
    Dar ve yüksek duvarlarla çevrili bir yerden gidersen kesin o tiz bir trim sesinin yansımasını duyarsın.
    Sanayi ortamı gürültülü ortamdır.Kısık sesleri duymak için yarasa kulağı lazım.
  • haislip_13 kullanıcısına yanıt
    Birinci soruyu sormuşsun ama cevabını çok güzel vermişsin.
    Vites körüğü için elinden geliyorsa orjinal deri alıp kendin yapabilirsin,
    Döşemecilerde pekala yapabilir.İnternetten satılanlar genelde 1.sınıf suni deri.
  • Cevaplar için sağolun arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://urun.n11.com/fre...00-sx-18i-16v-P64175325

    http://urun.n11.com/fre...san-almera-ii-P64177019

    http://urun.n11.com/fre...p11-16i-20i-2-P64176902

    http://urun.n11.com/tah...ato-nissan-pr-P64161731

    http://urun.n11.com/tah...er-neon-chrys-P64159405

    Daha evvel bu ürünleri sipariş verdiğimi söylemiştim =) İlginçtir ki şasi numarası ile Düzce Aksan otomotivden verdiğim bu siparişlerden arka fren balatası hariç hiç biri uymadı =)

    Adana'ya yola çıkacağımdan işim acil, bundan dolayı bulunduğum ilden Maher marka 2 ön disk, iki balata satın aldım. Alternatör ve direksiyon kayışı da değişti.

    Aşağı yukarı aynı paraya geldiler.

    Ücret iadesi için de Aksan Otomotiv'den Ümit bey sağ olsun çok yardımcı oldu. TRW marka fren disk ve balataları çok istemiştim ama sağlık olsun artık. Çizik diskle de yola çıkmak istemedim =)
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ NISSAN ALMERA KLÜBÜ NISSAN ALMERA KLÜBÜ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Joya20 -- 10 Ekim 2015; 14:08:53 >




  • volverin33 kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkür ederim.triger zincir değisiminde krank ve egzantirikk sensorleri de kesin degismek zorundamidir.Ustama sordugumda sadece zincir ve bu iki sensoru yenileyip teslim edicez diyo.buarada aracim motor lambasi yanmasi disinda 5 gundur hicbir tekleme yapmadi.nedir bu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fewgo F kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.
    Sensörler değişmek zorunda değil.ES sensör arızasını veren zaten triger zinciri genleşmesidir.
    Motor arıza lambası yanması geçici bir sorunda olabilir.Acele etme o zaman bir sıkıntı yoksa.
  • 2012 model nissan quashqai arac sahibiyim ve turbo borusu patlamasi nedeniyle yolda kaldim ve yetkili serviste dunya para odedim. Yetkili serviste ayni arizadan dolayi 4 adet daha araba vardi. serviste gulumseyerek sizindemi turbo borunuz patladi cevabini aldim. 60000 kmde yetkili serviste bakimlari yapilmis bir araba garantisinin bitmesinden sadece 3 ay sonra bu arizayi vermesi cidden Manidar.

    Turbo borusu patlamasi sonucu dolan dizel partikul filtresi (yenisi 6000 tl) ile ise halen ugrasiyorum. Motor ariza lambasini yakiyor. Nissan ise bu arizanin kronik oldugunu kabul etmiyor ama bu arizanin kronik oldugunu kendileri/sanayi herkes cok iyi biliyor. ( sikayet var sitesinde en az 30 sikayet var hatta arabasinda yangin cikan var)

    NISSAN hic bir suretle turbo borusu arzasi ve sonrasinda cikan arizalari kabullenmediginden bende BIMER'e yazdim. Bu arizanin kac arabada olustugunu, kronik olup olmadigini vs.

    ve sonuc olarak ;

    SANAYİ ÜRÜNLERİ GÜVENLİĞİ VE DEnetİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

    muhsin.dere@sanayi.gov.tr

    0 (312) 201 54 51

    diye bir yere yonlendirdiler. bu mudurlukle kurdugum telefon koordonesi sonrasinda bu mudurlugun boyle kronik arizalara devlet yetkisiyle mudahele edip arac toplattirmaya kadar yetkili oldugu bilgisine Ulastim.

    Talebim uzerine nissan firmasina resmi bir yazi gonderildi ve 1 ekim 2015 te firma gayet yuvarlak bir cevap ile konuyu gecistirdi. Takiben ayni mudurlukte calisan Mehmet bey ile irtibata gectim. (0312) 201 54 78. Bu kadar genel olan bir sorunla ile ilgili yetkili devlet makami olan SANAYİ ÜRÜNLERİ GÜVENLİĞİ VE DENETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ile iletisime gecen tek kisinin ben oldugunu soylediler. Sikayet var sitesinde onlarca sikayet olmasina ragmen asil sikayetin iletilmesi gereken yere iletilmemis olmasi ilgincime gitti dogrusu.

    Sonuc olarak nissan arabalarin turbo sistemi ile ilgili sikayetiniz var ise Yukarida belirttigim email adresine mail atiniz veya verdigim telefon numarasini arayiniz lutfen.

    SANAYİ ÜRÜNLERİ GÜVENLİĞİ VE DENETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ne yeteri kadar basvuru yapildiginda devlet bunun hesabini soruyor hocam. Bu mudurluk kusurlu buldugu araclari toplatma konusunda firmayi yonlendirebiliyor. Baska bir deyisle nissan bize yaptigi uc kagitciligi bu mudurluge yapamiyor.

    Bu kan emici firmaya geregini yapalim arkadaslar. Benzer problemleri yasiyan tum arkadaslar detayli bilgi icin benimle irtibata geciniz.




  • Herkese hayırlı aksamlar uzun zamandır yazmiyordum. Hocam sizin sorunu ben 2 sene önce falan yazmıştım. Aynı sorun benim arabada da var ve ben alıştım. Sorun Abs ile ilgili. Abs soketi var onu çekip devre dışı bırakın ve kasise girin ses gelmeyecektir fakat bu sefer de abs devre dışı kalacak.arabaya herhangi bir zararı yok o sesin. Sadece rahatsız ediyor ama bir süre sonra alisiyorsunuz. Ben sadece problemin kaynağını merak etmiştim acaba ciddi birsey mi diye. Fakat usta önemli olmadığını söyledi 2 senedir de öyle kullanıyorum. Kazasız sürüşler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar. Aracımın ön paneldeki mod tuşu düştü. Elinde panel veya panele ait tuşlar bulunan arkadaşlar bilgi verebilirse memnun olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenerli34

    2007 model nissan almera ya antfriz yeşilmi-kırmızı mı konuluyor

    Her ikiside konulur. Ancak Normalde Yeşil iken üzerine kırmızı eklemenizi tavsiye etmem. Zira kırmızı antifirizin krozyonu eritme özelliği var. Yeşil üzerien eklertirsen Radyatörde olabilecek krozyonu eriteceğinden ansızın delinme olayı olabilir.

    BU sebebten komple boşaltıp ve bir miktar kırmızı ekleyip ,sonra biraz bekletip tekrar boşaltın ve bu işlemden sonra komple kırmızı doldurmanız durumunda en sağlıklı yöntemi uygulamış olursunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozanarslan26

    Arkadaşlar arabanın ön düzenine,amortisörlere,amortisör takozlarına,egzosuna ve bilimum noktasına defalarca liftte bakıldı,test sürüşü yapıldı ama ne fayda.Hepsi sağlam.İlk hareket anindan sonra 2-3 saniye boyunca veya sert bir kasis yada çukurdan GEÇTİKTEN SONRA aynı şekilde 2-3 saniye süren,daha önce olmayan bir kaç aydır türeyen,derinden bir lıkırtı sesi geliyor ve bu ses 10 kez aynı yerden geçsem 5 inde geliyor,5 inde gelmiyor ve ne hikmetse sanayide genelde gerçekten gelmiyor.

    Ayrıca bozuk yollarda ön tarafta tiz bir trim sesi mevcut ancak nerden geldigini anlayamadım,bunun için sanayide nereye gitmem gerekir?Kendim yapamam elimden bu tür işler maalesef hiç gelmez.

    Kule takozlarına nasıl baktılar (amortisör takozu)?

    Bu takozlar sökülmeden kesin sağlam denilemez bunu söylüyeyim. Sizin sorun bende de vardı. Kule takozundan geliyordu. Özellikle pletli kepçe toprak yoldan geçtiğinde tırtıklı izler bırakır. Onlardan geçince bariz belli oluyordu yeri.

    Ancak sizin sorun ile aynısı mı bilemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARISOYSOFT -- 12 Ekim 2015; 16:58:55 >




  • Arkadaşlar merhaba;

    Yaklaşık 1,5 haftadır foruma giremiyorum. Hatta özelden yazılan sorulara cevap bile veremedim.

    9 aylık tatlı bir telaş içerisinde olduğumuz ve beklediğimiz bebeğim 03.10.2015 tarihinde dünyaya geldi. Bu sebebten bu tarihten beri mesajlara ve sorulara cevap veremedim.

    Özellikle @GokhanGulAilesi kardeşimin sorularına cevap veremedim ve yokluğumdan dolayı satın aldığı ürünlerin (arka balata hariç) uyumsuz olmasından dolayı daha bir üzüldüm. Zaman kaybı yaşadı neticesinde.

    Kendisinden buradan özür diliyorum. Eğer ürünleri iade etmiş ve yeniden satın alacak ise uygun fiyata yardımcı olacağımı belirtmek istiyorum.
  • Rica ederim abi, özür dilemek ne demek. Ben tahmin etmiştim gerçi, bebek mevzusunu konuşmuştuk daha önce =) Bizim de başımızda tatlı bir telaş var öyle şu ara. Çok şükür atlattık...

    Özel mesajda da belirttim, Maher marka parçaları aldım artık. Şimdilik sıkıntısız, frenlerde ses veya vuruntu yok. Ama ilk defa duyduğum bir marka, inşallah 'hadi balatalar neyse de' özellikle disklerde sorun çıkarmaz.

    Bir de amortisör körüklerim yırtılmış, tozdan partikülden falan koruyor sanırım. Değişmesi mümkün müdür onların? Süspansiyonlarda sıkıntım yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GokhanGulAilesi

    Rica ederim abi, özür dilemek ne demek. Ben tahmin etmiştim gerçi, bebek mevzusunu konuşmuştuk daha önce =) Bizim de başımızda tatlı bir telaş var öyle şu ara. Çok şükür atlattık...

    Özel mesajda da belirttim, Maher marka parçaları aldım artık. Şimdilik sıkıntısız, frenlerde ses veya vuruntu yok. Ama ilk defa duyduğum bir marka, inşallah 'hadi balatalar neyse de' özellikle disklerde sorun çıkarmaz.

    Bir de amortisör körüklerim yırtılmış, tozdan partikülden falan koruyor sanırım. Değişmesi mümkün müdür onların? Süspansiyonlarda sıkıntım yok.

    Körüklerin Değişmesi mümkün.... Eğer almera uyumlu bulamazsanız piyasada farklı modellerin uyanlarını mutlaka bulabilirsiniz. Satıcıya sadece bir örneğini götürün yeter...

    NOT : Körükler değişirken Kule takozlarınıda söktürüp, içindeki bilye ve yatakların hareketlerini kontrol edin. Bariz esneme veya zorlama var ise bunlarıda değiştirmeniz sizin menfaatinize.. Yoksa ilerde ikinci işçilik kaçınılmaz....




  • Denizli'de Japon Ahmet diye bir yedek parçacı var. Oraya uğramak lazım.

    Esasen benim araçta şuan ıslık sesine benzer (özellikle 3500 RPM'den sonra) bir ses gelmeye başladı. Sanıyorum alternatörden. Çünkü bu ses, daha önceleri rölantide (özellikle yazın sıcaklarda) geliyordu. Işıklarda dur kalk yaparken çok net duyuyordum. Sonra motoru yıkattım, ses kesildi ama bu sefer de dediğim haline döndü. 3500 RPM'den sonra ıslık sesi başlıyor

    Tahminim alternatör bilyesi. Bu işi de hallersem araçla ilgili mekanik bir problemim kalmayacak. Şu vizeye girelim hayırlısıyla =)
  • volverin33 kullanıcısına yanıt
    Hocam selamlar almera teknaların bazı modellerinde renault motoru var deniyor bunlar hangi yıl olanlar bununla ilgili bir bilginiz varmı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • g.okhan G kullanıcısına yanıt
    Hocam bu abs soketi nerde acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam öncelikle Allah analı babalı büyütsün,hayırlı,sağlıklı ömür nasip etsin.

    2 farklı yerde aracı lifte kaldırıp baktılar ancak sökmediler,amortisör aksamında sorun olsa sesi her zaman duyarsınız,bazen olup bazen olmamazlık yapmaz sağlam dediler.Bahsettiğim ses yolda engebe olmasa dahi oluyor,özellikle park sonrası ilk harekette.

    Bide aracın sağ ön tarafında bozuk yollarda sürekli,derinden bir tıkırtı geliyor.Önceki sayfalarda airbagin bulunduğu yere çarpmasından gelebileceği yazılmıştı.Orda bakmamız gereken başka ses yapan parça varmı acaba torpido dışında?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FFBE26753 -- 12 Ekim 2015; 20:40:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 11831184118511861187
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.