Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (1181. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
28.183
Cevap
201
Favori
1.716.311
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11791180118111821183
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SirSdü

    Benim bi ışık yanmıyordu. Değişeyim dedim ama sökmesi bi hayli zor oldu. Dıştan taraftan söktüm. Benden önceki sahibide sökmüş herhalde tırnak yoktu yapışkan tutuyordu. Sonra tekrar uhu ile yerine yapıştırdım. Kolay kırılabilecek bi parça dikkatli olun.

    Onu sokmeye luzum yokki bagajdaki kumas gibi olan yalitim parcasini sokun oradan plaka isigini degistirin ben oyle yaptim hic bir zorlugu yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar arka tampon serviste 575 TL dediler sahibinden.com da 180 liraya falan 2004 üzeri model için var benim ki 2001 model fiyatı ne kadardır bilgisi olan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: saxn

    Arkadaslar merhaba aracimda frenlerde sıkıntı vardi balata vs degisti ama fren tutusundaki problem degismedi bugun baska bi frenciye gittim westinghause arizali dedi ilk basista fren tutuyor ikinci ve ucuncude ustune abaniyorum nerdeyse yokus asagi kabuski ne kabus tamiri olurmu cikmasi 500 tl imis

    Fren zayıflığın ana nedenleri;

    1. Fren hidroliğin DOT değerlerinin karışık ilave edilmesi.
    Örneğin DOT4 dolu araca eksilmeden dolayı DOT3 koymak veya DOT3 dolu araca DOT4 veya üzerini eklemek. Böyle bir durumda fren ilk başta iyi tutar. Sonrakilerde fren pedalı ya çok sert olur veya aşırı yumuşak. Sanki fren pedalı dibine kadar basılmış gibi.
    2. Westinghouse sistemi içindeki Diyagram lastiği veya Pistonlarda kaçırma var. Ya da Rekor bağlantı vidaları gevşek. Ayrıca Motora bağlanan hortumda tıkanıklık veya çatlama, kırılma olabilir.
    3. Fren Kaliperin balataları karşılıklı sıkabilmesi için hareket milinin paslı veya bir nedenden dolayı sıkı olması.
    Örneğin bu hareket mili normalde hafif eğri idi. Siz balata değiştirmek için ustaya gidince bu mili sökerken biraz daha eğriltmesi veya takarken eski konumunda değil farklı açıdan vidalaması. Bu da frende sorun yaratır. Bunu en iyi anlamak için aracı 20-30km hızla giderken frene hafiften basıp yavaşlamaya yakın birden frenlemeniz. Eğer direksiyon hangi tarafa dönerse, ters istikametinde frenlemede hava var veya heraket mili sorunlu, balatayı sıkmıyor veya ilk frenlemeden sonra bırakmıyor.
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ


    NOT: Fren balatası değişmeden önce sorun yok, değişimden sonra sorun oldu ise 2 numaralı seçenekte belirttiğim Westinghouse arızalı olması mümkün değil.

    1 veya 3 nolu seçeneklerdedir sizin sorununuz. Özellikle 3 nolu seçeneği kontrol ediniz.

    Hatta siz bile kontrol edebilirsiniz. Resimde işaretli yeri aracın direksiyonunu en sonuna kırarak bu vidaya ulaşabilirsiniz. Bunu Yıldız 10 veya lokma anahtarı ile gevşetin. ne çok az ne de vida çıkacak kadar çok fazla gevşetin. Orta halinde gevşetme yapın. (Sakın açık ağız anahtar ile sökmeye kalkmayın.)

    Şimdi aracı yüksek hızlarda KULLANMADAN, düşük hızlarda 50km geçmeden bir tur atın. frenleme daha iyi ve artık şişme yapmıyorsa, sizin sorununuz bu hareket milinde.

    Bunu kendinizde sökebileceğiniz gibi sanayide ustaya da değiştirebilirsiniz.

    Yalnız balata değişiminden sonra Westinghouse arızalı diyen ustaya götürmemenizi tavsiye ederim. Çünkü usta eğer frenlerde sorun varsa hareket miline veya havasının olup olmamasına bakar. Bu usta sanki biraz paracı gibime geldi.



    Ustad benimde sağ ön frende sıkma var. Araç lifte kaldırıldığında tekeri bilek kuvveti ile zor hareket ettirdim. Araç zeminde vites boşta iken insan gücü ile aracı arkadan iterken bile farkediliyor. Kırmızı ışıkta durduğumda hafif eğimde yanımda duran aracın biri kendilğinden arkaya gidiyor. ben freni bıraksam da kımıldamıyor . geri vitese takıp aracı hafif kımıldatıp tekrar debriyaja basınca hemen geri duruyor. Sorunum sağ ön fren sisteminde. Sorun ne olabilir bilmiyorum ama sıkma olduğu bir gerçek...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haislip_13

    herkese merhabalar
    almera tekna 2006 aracımızda devir gösterge çubuğu sert kasislere girip çıkıldığında veya 1. vitesten 2. vitese hızlı geçilirken ki ani gaza yüklenme durumlarında zıplayıp iniyor sonra tekrar rayına oturuyor. Son birkaç aydır böyle bu çubuk,acaba sert bi kasise girdiğim bir anda mı oldu ki bu? amortrisörlere bağlandığını düşünmeye başlayacağım artık devir çubuğunun

    devir çubuğun bağlanan manyetik bobin makara miline bağlı bir yay var. bu yay eğilmiş, yiv yerinden çıkmış veya daha önceki sahibi bir nedenden söktükten sonra takmayı unutmuş veya söküm aynında yay fırlayıp kaybetmiş olabilir.

    Göstergeyi açıp kontrol ediniz.

    NOT : Bu yay Hız göstergesinde de var.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: saxn

    Arkadaslar merhaba aracimda frenlerde sıkıntı vardi balata vs degisti ama fren tutusundaki problem degismedi bugun baska bi frenciye gittim westinghause arizali dedi ilk basista fren tutuyor ikinci ve ucuncude ustune abaniyorum nerdeyse yokus asagi kabuski ne kabus tamiri olurmu cikmasi 500 tl imis

    Fren zayıflığın ana nedenleri;

    1. Fren hidroliğin DOT değerlerinin karışık ilave edilmesi.
    Örneğin DOT4 dolu araca eksilmeden dolayı DOT3 koymak veya DOT3 dolu araca DOT4 veya üzerini eklemek. Böyle bir durumda fren ilk başta iyi tutar. Sonrakilerde fren pedalı ya çok sert olur veya aşırı yumuşak. Sanki fren pedalı dibine kadar basılmış gibi.
    2. Westinghouse sistemi içindeki Diyagram lastiği veya Pistonlarda kaçırma var. Ya da Rekor bağlantı vidaları gevşek. Ayrıca Motora bağlanan hortumda tıkanıklık veya çatlama, kırılma olabilir.
    3. Fren Kaliperin balataları karşılıklı sıkabilmesi için hareket milinin paslı veya bir nedenden dolayı sıkı olması.
    Örneğin bu hareket mili normalde hafif eğri idi. Siz balata değiştirmek için ustaya gidince bu mili sökerken biraz daha eğriltmesi veya takarken eski konumunda değil farklı açıdan vidalaması. Bu da frende sorun yaratır. Bunu en iyi anlamak için aracı 20-30km hızla giderken frene hafiften basıp yavaşlamaya yakın birden frenlemeniz. Eğer direksiyon hangi tarafa dönerse, ters istikametinde frenlemede hava var veya heraket mili sorunlu, balatayı sıkmıyor veya ilk frenlemeden sonra bırakmıyor.
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ


    NOT: Fren balatası değişmeden önce sorun yok, değişimden sonra sorun oldu ise 2 numaralı seçenekte belirttiğim Westinghouse arızalı olması mümkün değil.

    1 veya 3 nolu seçeneklerdedir sizin sorununuz. Özellikle 3 nolu seçeneği kontrol ediniz.

    Hatta siz bile kontrol edebilirsiniz. Resimde işaretli yeri aracın direksiyonunu en sonuna kırarak bu vidaya ulaşabilirsiniz. Bunu Yıldız 10 veya lokma anahtarı ile gevşetin. ne çok az ne de vida çıkacak kadar çok fazla gevşetin. Orta halinde gevşetme yapın. (Sakın açık ağız anahtar ile sökmeye kalkmayın.)

    Şimdi aracı yüksek hızlarda KULLANMADAN, düşük hızlarda 50km geçmeden bir tur atın. frenleme daha iyi ve artık şişme yapmıyorsa, sizin sorununuz bu hareket milinde.

    Bunu kendinizde sökebileceğiniz gibi sanayide ustaya da değiştirebilirsiniz.

    Yalnız balata değişiminden sonra Westinghouse arızalı diyen ustaya götürmemenizi tavsiye ederim. Çünkü usta eğer frenlerde sorun varsa hareket miline veya havasının olup olmamasına bakar. Bu usta sanki biraz paracı gibime geldi.



    Ustad benimde sağ ön frende sıkma var. Araç lifte kaldırıldığında tekeri bilek kuvveti ile zor hareket ettirdim. Araç zeminde vites boşta iken insan gücü ile aracı arkadan iterken bile farkediliyor. Kırmızı ışıkta durduğumda hafif eğimde yanımda duran aracın biri kendilğinden arkaya gidiyor. ben freni bıraksam da kımıldamıyor . geri vitese takıp aracı hafif kımıldatıp tekrar debriyaja basınca hemen geri duruyor. Sorunum sağ ön fren sisteminde. Sorun ne olabilir bilmiyorum ama sıkma olduğu bir gerçek...

    Ben balata değiştirdiğimde resimde işaretli parçayı zor sökmüştüm. Neyse bir şekilde söktüm, balata taktım ancak çok sıkmıştı. Sebebi ilk frene bastıktan sonra bırakmamasıydı.

    O parçayı söktüm yeniden, parçanın etrafı aşırı paslıydı.... Pasları taş spiral ile paslarını zımparaladım hafiften, sonra wurty gress sürdüm..

    Şuan sorunum yok. Hatta aracımın freni aldığımdan beri bana hafif sert geliyordu. Şimdi yumuşacık.

    (Hatta yeni frene alışamadım. Hafif biraz fazla basarsam abs devreye girip, lastik kayıyor. )



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • Ustalar almreranın katalizatörün içindeki seramik petek degişirmi aliekspires de katalizatör ararken gördüm de 25$ bilgisi olan arkadaşlar cevaplarmı



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • Hocam geçenlerde yazmıştım gullas diye bir firma var o bizim araçlara uygun olanını satıyor 4 kapı fiyati 220 gibi bir rakamdi. Veya metre usulü alıp kesip yapacaksın bence yapar veya yaptirirsan kapının ustunede yap daha sonra iyi bir ustaya kapı ayarı yaptirmalisin.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • Hocam geçenlerde yazmıştım gullas diye bir firma var o bizim araçlara uygun olanını satıyor 4 kapı fiyati 220 gibi bir rakamdi. Veya metre usulü alıp kesip yapacaksın bence yapar veya yaptirirsan kapının ustunede yap daha sonra iyi bir ustaya kapı ayarı yaptirmalisin.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • Ustalar almera katalizatörünün içindeki porselen petek degişirmi aliekspires de gördüm fiytı 25 dolar olursa katalizatörü kurtarız tecrübeli almeracı ustar cevap verebilirmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, ön paneldeki "mod" düğmesini düşmüş, nasıl temin edebilirim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laci-81

    Ustalar almera katalizatörünün içindeki porselen petek degişirmi aliekspires de gördüm fiytı 25 dolar olursa katalizatörü kurtarız tecrübeli almeracı ustar cevap verebilirmi

    link?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: laci-81

    Ustalar almera katalizatörünün içindeki porselen petek degişirmi aliekspires de gördüm fiytı 25 dolar olursa katalizatörü kurtarız tecrübeli almeracı ustar cevap verebilirmi

    link?

    Forumun acemisiyim nasıl link atıldıgını bilmiyorum? Nasıl yapabilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm bu işlemleri sanayideki herhangi bir usta yapabilir mi? Ve tabi ne kadara mál olur?
    Ya da siz nerde yaşıyorsunuz..? :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aparati alsak direksiyondaki kumanda calisirmi
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saxn -- 19 Eylül 2015; 20:35:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar iyi akşamlar.2005 model tekna aracımvar. yaklaşık iki üç aydır aracımın sağ ön tarafından kasislerden geçerken LIKIR LIKIR ses geliyordu . Çeşitli ustalara götürdüm sesin sebebini bulamadılar.Son olarak nissan yetkili servisine götürdüm.aracı ustabaşı test etti.sağ ön taraftaki gerekli parçalar degişti aracın altını üstünü iyice kontrol ettiler.ama halen ses geliyor.aracı tekrar götürdüm Aynı usta tekrar test etti.sesin merkezi fren sisteminden geldiğini söyledi araba her kasisten geçtiğinde fren sistemi kendini kontrol eder ve yağ basra o sesinde ondan olduğunu o sese takılmamam gerektiğini syledi. bende ona okadar parçayı boşuna mı değiştirdik dedim.cevap veremedi.bana bu almeraların hepsinde olduğunu söyledi .Bana mantıklı gelmedi acaba sizin araçlarda da böyle EBD sisteminden ses geliyor mu veya EBD ses yapar mı .bilglendidrseniz sevinirim.
  • toni74 T kullanıcısına yanıt
    Yolcu hava yastığınin yaptığı ses sanırım ben zor ulaştım o bölüme torpidonun altından hava yastigi ile çarptığı metal parça arasına deri bi parça koydum ses kesildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MESUT026 Bugün denicem İnşallah odur.Yorumunuz için sağolun
  • MESUT026 o dediğiniz yere nasıl bir işlem yapmalıyım daha detaylı anlatırsanız sevinirim
  • toni74 T kullanıcısına yanıt
    Torpidonun kapağını ve arkasındaki parçayı çıkar polen filtresinin üst kısmından elini içeri sok öteki elinle hava yastiginin üstüne hafifçe vur içerideki metal bara çarpıyorsa arasına sünger deri veya kağıt artık ne eline geçerse sıkıştırıp carpmayi engelle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar konuyla alakası yok yeni doğan çocuğu olan varsa oğlum için aldigim yatak bebek arabasi gibi malzemeler var gayet temizdir uygun fiyata satacam bilginize.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 11791180118111821183
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.