Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (1179. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
28.185
Cevap
201
Favori
1.718.732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11771178117911801181
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thursy

    plaka aydınlatmasında hangi tip ampul kullanılıyor? kitapçığa baktım ancak göremedim..

    Bilgisi olan var mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstadım,
    berner motor iç temizleme ve yağ katkısı ürünlerini kullandığınızı ve bunun yağ eksiltme sorununu çözdüğünü söylemiştiniz bir mesajınızda. würth'ün aynı amaçlı ürünlerinin daha iyi olduğunu da söylemiştiniz. wüth'ün motor iç temizleme ürününü buluyorum ancak yağ katkısı için würth motor yağı perfprmans iyileştirici ve würth motor yağı katkısı olarak iki farklı ürün var, hangisini kullanmalıyım? bir de motor iç temizleme uygulamasını yaparken aracın lpgde veya benzinde çalışmasının bir önemi var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMIRALI

    Merhaba Metin Bey


    benim otomatik klimayı kontrol eden 1-2-3-4-5-6 numaralı sayı tuşlarına ihtiyacım var çok uzun zaman olmuş ama hala duruyor mu ??



    Forumda yasın Bener Arkadaş da olması gerek bir görusun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thursy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thursy

    plaka aydınlatmasında hangi tip ampul kullanılıyor? kitapçığa baktım ancak göremedim..

    Bilgisi olan var mi?

    T10 dipsiz
  • Dışındaki cam gibi kısmı nasıl çıkartabiliriz tırnaklarını kırmadan?
  • Arkadaslar merhaba aracimda frenlerde sıkıntı vardi balata vs degisti ama fren tutusundaki problem degismedi bugun baska bi frenciye gittim westinghause arizali dedi ilk basista fren tutuyor ikinci ve ucuncude ustune abaniyorum nerdeyse yokus asagi kabuski ne kabus tamiri olurmu cikmasi 500 tl imis
  • DEMIRALI D kullanıcısına yanıt
    Satıldı hocam o tarihte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha once kapi fitillerini degistiren varmi arkadaslar varsa nerden kaca degistirdi benim aracim baya su aliyor kapilardan
  • Arkadaslar daha once kapi fitilleri degistiren oldu mu olduysa veya bilgisi olan varsa bana yardimci olsun lutfen kaca degisir nerden buluruz kapilardan su giriyor iceri cunku ozellikle sag arka kapidan
  • merhabalar bugün alayda talihsiz bir olay oldu :)

    Arkadan vurdular, tamponun tırnaklarından bir tanesi kırıldı ortalardada puntalardan çıkan var ve iki tane sağlam demir parçası var galiba onlarda vurmanın etkisiyle tamponu ezmiş ve kırmış, tamir olursa eminim içime hiç sinmeyecek vuran adam yarın istediğin yerde yaptıralım dedi, sizin fikriniz nedir emanet tutturacak onu kaportacı, daha öncedende kaporta işini tanıdığım birisi var ona yaptırıyordum ama işçiliğini beğenmedim, komple tamponu değişsem sizce adil olur mu?
  • Merhaba Nissan Almera almayı düşünüyorum artıı,eksi yönleri ile ufakta olsa bahsedermisiniz 1.5 motor versiyonuna bakıyorum lpg önerirmisiniz ve parça sorunu yaşarmıyım ?.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi btelgezer -- 13 Eylül 2015; 20:04:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasin8584

    Arkadaslar daha once kapi fitilleri degistiren oldu mu olduysa veya bilgisi olan varsa bana yardimci olsun lutfen kaca degisir nerden buluruz kapilardan su giriyor iceri cunku ozellikle sag arka kapidan

    Kapı fitillerinde yırtık filan yoksa, Ama yerinden çıkıyorsa fitil tabanını (saca takılan yon) prense ile hafifçe ezip yerine iterek takmayı demeyin. Fitilini içinde tel bir düzen var zamanla açılıp gevseyebiliyor. Bir de fitil ezilmiş olabilir, içine serum lastiği doldurup kullananlar var. Değerlendirin..
    Kolay gelsin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • btelgezer kullanıcısına yanıt
    Parça sorunu kesinlikle var, servisinden alırsanız tabikide parça sorunu yok, alacağınız araç sağlamsa, sıkıntısı yoksa diğer araçlar kadar kısa sürede parça değişimi yapacağınızı dşünmüyorum. Yaşı geçmiş araç ne kadar sağlam olursa olsun illa ki ufak tefek problemler çıkartacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thursy

    Dışındaki cam gibi kısmı nasıl çıkartabiliriz tırnaklarını kırmadan?

    dşındaki cam derken... haftasonu forumda olmayınca birşeyler kaçırıyorum. Neyin camını söylerseniz yardımcı olmaya çalışayım !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saxn

    Arkadaslar merhaba aracimda frenlerde sıkıntı vardi balata vs degisti ama fren tutusundaki problem degismedi bugun baska bi frenciye gittim westinghause arizali dedi ilk basista fren tutuyor ikinci ve ucuncude ustune abaniyorum nerdeyse yokus asagi kabuski ne kabus tamiri olurmu cikmasi 500 tl imis

    Fren zayıflığın ana nedenleri;

    1. Fren hidroliğin DOT değerlerinin karışık ilave edilmesi.
    Örneğin DOT4 dolu araca eksilmeden dolayı DOT3 koymak veya DOT3 dolu araca DOT4 veya üzerini eklemek. Böyle bir durumda fren ilk başta iyi tutar. Sonrakilerde fren pedalı ya çok sert olur veya aşırı yumuşak. Sanki fren pedalı dibine kadar basılmış gibi.
    2. Westinghouse sistemi içindeki Diyagram lastiği veya Pistonlarda kaçırma var. Ya da Rekor bağlantı vidaları gevşek. Ayrıca Motora bağlanan hortumda tıkanıklık veya çatlama, kırılma olabilir.
    3. Fren Kaliperin balataları karşılıklı sıkabilmesi için hareket milinin paslı veya bir nedenden dolayı sıkı olması.
    Örneğin bu hareket mili normalde hafif eğri idi. Siz balata değiştirmek için ustaya gidince bu mili sökerken biraz daha eğriltmesi veya takarken eski konumunda değil farklı açıdan vidalaması. Bu da frende sorun yaratır. Bunu en iyi anlamak için aracı 20-30km hızla giderken frene hafiften basıp yavaşlamaya yakın birden frenlemeniz. Eğer direksiyon hangi tarafa dönerse, ters istikametinde frenlemede hava var veya heraket mili sorunlu, balatayı sıkmıyor veya ilk frenlemeden sonra bırakmıyor.
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ


    NOT: Fren balatası değişmeden önce sorun yok, değişimden sonra sorun oldu ise 2 numaralı seçenekte belirttiğim Westinghouse arızalı olması mümkün değil.

    1 veya 3 nolu seçeneklerdedir sizin sorununuz. Özellikle 3 nolu seçeneği kontrol ediniz.

    Hatta siz bile kontrol edebilirsiniz. Resimde işaretli yeri aracın direksiyonunu en sonuna kırarak bu vidaya ulaşabilirsiniz. Bunu Yıldız 10 veya lokma anahtarı ile gevşetin. ne çok az ne de vida çıkacak kadar çok fazla gevşetin. Orta halinde gevşetme yapın. (Sakın açık ağız anahtar ile sökmeye kalkmayın.)

    Şimdi aracı yüksek hızlarda KULLANMADAN, düşük hızlarda 50km geçmeden bir tur atın. frenleme daha iyi ve artık şişme yapmıyorsa, sizin sorununuz bu hareket milinde.

    Bunu kendinizde sökebileceğiniz gibi sanayide ustaya da değiştirebilirsiniz.

    Yalnız balata değişiminden sonra Westinghouse arızalı diyen ustaya götürmemenizi tavsiye ederim. Çünkü usta eğer frenlerde sorun varsa hareket miline veya havasının olup olmamasına bakar. Bu usta sanki biraz paracı gibime geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARISOYSOFT -- 14 Eylül 2015; 9:50:27 >




  • Arkadaşlar merhaba. 2001 Nissan Almera 1.5 Luxury aracım var. Dün akşam aracımı park ettim, sabah çalıştırmayı denedim çalışmadı. Tamirci bir arkadaşım bilgisayara bağladı P1610 ve P1612 arızaları çıkıyor. NATS ile ilgili bir problemim var yani. Çözme konusunda yardımcı olabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s4h1n

    Arkadaşlar merhaba. 2001 Nissan Almera 1.5 Luxury aracım var. Dün akşam aracımı park ettim, sabah çalıştırmayı denedim çalışmadı. Tamirci bir arkadaşım bilgisayara bağladı P1610 ve P1612 arızaları çıkıyor. NATS ile ilgili bir problemim var yani. Çözme konusunda yardımcı olabilir misiniz?

    Kontak anahtarınızda oynama var mı kontrol edin. Oynama varsa Kontak anahtarındaki imobilizer çipini göremiyor.

    Büyük olasılıkla direksiyon üzerindeki kontak anahtarını tutan vida gevşek veya içindeki okuyucu gevşek.

    Bunun için, direksiyonun bakalitini sökmeniz gerekiyor ve üst-alt olarak 2 parçadan oluşuyor. Direksiyon yükseklik kolunu gevşeterek direksiyonu aşağı indirin. Sonra söylediğim bakalitin vidalarını sökmeniz gerekecek. Yıldız tornavida ile 4 adet vida bulunmaktadır. (Siz yinede dikkatli olun başka yerlerede önceki sahibi vida atmış olabilir.)

    Bu bakalitleri söktükten sonra Kontak anahtar yuvası gözükecektir. Bunu tutan vidaları kontrol edin ve gevşeme varsa sıkın. Birde imobilizer okuyan çip var. Bunun gevşek olmaması gerek, gevşeklik varsa ve sıkılabilecek yeri, sıkın, yoksa altına sabitlenmesini sağlayacak bir parça yerleştiriniz.

    Bakalitleri takmadan aracı çalıştırınız. Çalışırsa sorun kalmamış demektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamman


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasin8584

    Arkadaslar daha once kapi fitilleri degistiren oldu mu olduysa veya bilgisi olan varsa bana yardimci olsun lutfen kaca degisir nerden buluruz kapilardan su giriyor iceri cunku ozellikle sag arka kapidan

    Kapı fitillerinde yırtık filan yoksa, Ama yerinden çıkıyorsa fitil tabanını (saca takılan yon) prense ile hafifçe ezip yerine iterek takmayı demeyin. Fitilini içinde tel bir düzen var zamanla açılıp gevseyebiliyor. Bir de fitil ezilmiş olabilir, içine serum lastiği doldurup kullananlar var. Değerlendirin..
    Kolay gelsin..

    Onlari yaptim kardesim tekrar deneyecegim bugun bakalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim yardımınız için. Dediklerinizi uyguladım, nats okuyucu sabit, anahtarda oynama yok. Ama araba hala çalışmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracimin sag on fari cizildi,cikma far buldum.Sadece far camini degistirebilirmiyim?Birde aldigim farin yukseklik ayar motoru yok kendi icinden cikani takmayi dusunuyorum.Nasil degistirebilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 11771178117911801181
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.