Şimdi Ara

Nintendo Wii işlemcisi hakkında teknik bilgi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
111
Cevap
0
Favori
1.980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 15 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 19
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 54 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Zeyth (30 mesaj) aykhut (21 mesaj) .Zatoichi. (13 mesaj) ParsOne (12 mesaj) Adventure (10 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> Nintendo >> Nintendo Wii işlemcisi hakkında teknik bilgi
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3843 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Nintondo wii için Ibm in geliştirdiği 750CL kodlu Broadway işlemcisinin teknik bilgileri verildi.Buna göre işlemci daha önceki Gecko (gamecube ün işlemcisi) nun özelliklerinde hiç bir farkı yok.Sadece 90nm lik ve 900 mhz lik hıza çıkmış olması farklı.işlemcinin data sheeti de verildi.İlgilenenler bakabilir.


    Kaynak :http://arstechnica.com/news.ars/post/20061031-8112.html




    |
    |




  • Yarbay
    3843 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Kimsenin ilgisini çekmedi galiba Wii ın işlemcisinin çok düşük seviyeli olduğu.Gamecube den çok da hızlı olmayacak grafikler de yakın bir zamanda mesela 6-8 ay sonra tatmin etmeyeye başlayacak.
    |
    |
  • Binbaşı
    1503 Mesaj
    Eline sağlık arkadaşım değerli bi bilgi forumda senin gibi adam az olsada ilgisiz
    |
    |
  • Yarbay
    26012 Mesaj
    Wii icin cıkacak oyunlar bakarsak grafik olarak Game Cube konsolundan nerdeyse farkı yok hatta ben Gc konsolundaki Re Remake oyunun sahip oldugu grafiklere sahip bir Wii oyunu cıkacagına bile inanmıyorum.
    |
    |
  • Binbaşı
    1310 Mesaj
    bu zaten baştan belli birşeydi..zelda : twilight princess in aynı görüntülerle hem gc e hem de wii çıkacağı kesinleşti gibi birşeydi..nintendo nun bu yaptığının elbet bir anlamı vardır bakalım demekki wii ye okadar grafik yeterli diye düşündülernasıl ki ds de olduğu gibi..gerçi ds de rakip sadece psp iydi şimdi önünde ps3 ve xbox360 var..yine de başarısının yüksek olacağından eminim çünkü nintendo dünyada sony ve microsoft tan farklı olarak bir marka değil bir bakış açısı oyunda ayrı bir tarz o nedenle millet nintendo nintendo diye ölüyor o kadar fanları var..çoğu zaman oyunlarda verilmeyeni veriyorlar..benim rüyama gircek kadar kafamı kurcalayan, hikayesiyle büyülendiğim sayılı oyunların hepsi nintendo dadır..örneğin final fantasy..şimdi kimse kalkıp harika görüntülerde bi futbol oyununu ya da süper bi action ı oynarken konusu içerisinde büyülenmez..ama nintendo nun zelda ve ff başta olmak üzere oyunları böyle bir kesim içerisinde..
    neden kimse ds den bıkmadı?çünkü ortada hiçbir konsolda olmayan birçok rpg oyunları çıkarttılar..hitap ettiği kesim farklı ve bu oyunların çoğunun arkasına square enix vs gibi özgün nintendo firmalarını aldılar..
    wii de de aynı şekilde olabilir..o nedenle tatmin etmeyecek demek biraz önyargılı davranmak olur..sonuçta ben ve benim gibi birçok rpg tutkunu insan oyunda grafiğe değil konuya bakıyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykhut -- 2 Kasım 2006; 0:17:03 >
    |
    |




  • Binbaşı
    1503 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: aykhut

    bu zaten baştan belli birşeydi..zelda : twilight princess in aynı görüntülerle hem gc e hem de wii çıkacağı kesinleşti gibi birşeydi..nintendo nun bu yaptığının elbet bir anlamı vardır bakalım demekki wii ye okadar grafik yeterli diye düşündülernasıl ki ds de olduğu gibi..gerçi ds de rakip sadece psp iydi ama şimdi önünde ps3 ve xbox360 var..başarısının yüksek olacağından eminim çünkü nintendo dünyada sony ve microsoft tan farklı olarak bir marka değil bir bakış açısı oyunda ayrı bir tarz o nedenle millet nintendo nintendo diye ölüyor..
    neden kimse ds den bıkmadı?çünkü oyunları ortada hiçbir konsolda olmayan birçok rpg oyunları çıkarttılar..hitap ettiği kesim farklı ve bu oyunların çoğunun arkasına square enix vs gibi özgün nintendo firmalarını aldılar..
    wii de de aynı şekilde olabilir..o nedenle tatmin etmeyecek demek biraz önyargılı davranmak olur..sonuçta ben ve benim gibi birçok rpg tutkunu insan oyunda grafiğe değil konuya bakıyor..




    kardeşime katılıyorum ön yargılı olmayalım o düsünce ile gidersen zaten baştan hoşnut olmazsın bikere bence wii ile konsol dünyasına başka boyut getircek ve türünün teki ve öncü olcak
    |
    |




  • Yarbay
    8845 Mesaj
    iyide hem kontroller devrimsel olup hem grafikler neden iyi olmuyor onu anlayamadık...sen yine yap istediğin kumandayı ama görselliğide ön planda tut...

    yine bildik pasif saçma nintendo politikaları...yok efendim biz eğlendiririzmiş e yok artık bari onuda yapma adı üstünde oyun konsolu sanki diğer konsolları oynayanlar sıkıntıdan patlıyorlar bu ne aciz ve ezik bir tutumdur böyle...işte bu yüzden nintendo dadan nefret ediyorum tez zamanda sega nın yanına gömülmeleri dileğiyle...
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Katıldığım nokta...

    quote:

    Orjinalden alıntı: ereneren

    iyide hem kontroller devrimsel olup hem grafikler neden iyi olmuyor onu anlayamadık...sen yine yap istediğin kumandayı ama görselliğide ön planda tut...



    Katıldığım ve koptuğum nokta...

    quote:


    yine bildik pasif saçma nintendo politikaları...yok efendim biz eğlendiririzmiş e yok artık bari onuda yapma adı üstünde oyun konsolu sanki diğer konsolları oynayanlar sıkıntıdan patlıyorlar


    Töbestafurullah koprdın beni gece gece be ereneren!!!
    |
    |




  • Yarbay
    26012 Mesaj
    Arkadasım FF diyorsunda asıl FF oyunları Ps3 için geliyor ve Square firması Sony Ps3 için tam destek diyor ve genel olarakta bakarsan konsollar arasında en saglam FF oyunları Ps konsollarında var.El konsollarında durum farklı Nintendo yılların verdigi el konsolu tecbürübesini iyi kullanıyor o konuda adamlar hakaten basarılı ama ev konsolu olayında maalesef aynı basarı yok.

    Ayrıca genel olarak bakarsan Ps konsolları serisinde bircok Rpg oyunu var ve cogu Japon Rpg tarzı.

    Nintendo kontroller olayının arkasına sıgınmıs durumda bence alın size kontroller peki grafik dediginizde ne grafigi canım bak salla elini ne kadar zevkli ne gerek var grafige mantıgı güdüyorlar Ds ornegi vermeyin hemen el konsolu ve ev konsolları durumu farklıdır arkadaslar.

    Birde bizim amacımız eglendirmek hakaten ya ereneren arkadasım sonuna kadar katılıyorum ne yani Ps3 yada X box 360 oynuyanlar eglenmiyormu.Nintendo bu klasik lafları bıraksın herseferinde aynı pilavı sunuyor oyuncularının onune aslında adamlar haklı nasılsa herseferinde Nintendo kitlesi yiyor bu pilavı.

    Nintendo Game Cube konsolunu gelistirseydi hakaten cok ciddi isler yapardı ama yapmadı bence Wii konsolunun sonu spor salonları olucak orda kol kası aracı olarak müsterilere sunulcak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .Zatoichi. -- 2 Kasım 2006; 0:31:04 >
    |
    |




  • Binbaşı
    1310 Mesaj
    bi bakıma haklısın eren..ama kimse eğlenceden bahsetmiyor tabiki bütün oyunlar eğlendiriyor ama sana şöle anlatayım..ff veya rpg gibi oyunlar oynamadığın için beni tam anlayamayabilirsin ama birinde içerik konu var edebiyat yaratıcılık var insanı büyülüyen bir dünya var diğerinde çoğunlukla sadece ateş et, mağlup et, onu öldür,nişan al, bu arabayı şöle solla geç vs vs var..çoğunlukla diyorum dikkat et ama..yaratıcılık çoğunlukla gerçek dünyayı yansıtma çabasıyla körelir..epik fantazi gibi düşün..yoksa nintendo ya çıkan niye çoğu oyunlar anime çizimli olsun nintendo nun grafiği yetmiyor mu yetiyor gördük nfs carbon ile nekadr harika grafikler de içeren oyunlar olabileceğini..
    tabiki 2si de eğlence..zevk senin karar senin..nintendo nun dünyada fanları bütün konsollardan fazlayken nintendo dan senin nefret etmen de senin zevkin kararın..ama nintendo nun tez zamanda gömüleceğini pek sanmam..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykhut -- 2 Kasım 2006; 0:31:26 >
    |
    |




  • Yarbay
    26012 Mesaj
    Arkadasım Nintendo fanları diger konsolların fanlarından fazla diyorsun yanılıyorsun o dedigin el konsolu sektorunde gecerli aksini iddia edersen sorarım Ps 2 satısları Gc satısları Psone satısları Nintendo 64 satısları nerde bu fanlar yoksa bu fanlar sogutma fanımı ???

    El konsolu olarak bakarsan fanda deil aslında yıllarca Nintendonun el konsolunda tek olması bu kadar onu ileri goturdu Sonyde ise yeni girdi tam yer edinemedi ama bundan sonraki yeni el konsollarında Nintendo bence eskisi gibi rahat olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .Zatoichi. -- 2 Kasım 2006; 0:35:27 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1310 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Resident Evil

    Arkadasım FF diyorsunda asıl FF oyunları Ps3 için geliyor ve Square firması Sony Ps3 için tam destek diyor ve genel olarakta bakarsan konsollar arasında en saglam FF oyunları Ps konsollarında var.El konsollarında durum farklı Nintendo yılların verdigi el konsolu tecbürübesini iyi kullanıyor o konuda adamlar hakaten basarılı ama ev konsolu olayında maalesef aynı basarı yok.

    Ayrıca genel olarak bakarsan Ps konsolları serisinde bircok Rpg oyunu var ve cogu Japon Rpg tarzı.


    Nintendo kontroller olayının arkasına sıgınmıs durumda bence alın size kontroller peki grafik dediginizde ne grafigi canım bak salla elini ne kadar zevkli ne gerek var grafige mantıgı güdüyorlar Ds ornegi vermeyin hemen el konsolu ve ev konsolları durumu farklıdır arkadaslar.

    Birde bizim amacımız eglendirmek hakaten ya ereneren arkadasım sonuna kadar katılıyorum ne yani Ps3 yada X box 360 oynuyanlar eglenmiyormu.Nintendo bu klasik lafları bıraksın herseferinde aynı pilavı sunuyor oyuncularının onune aslında adamlar haklı nasılsa herseferinde Nintendo kitlesi yiyor bu pilavı.

    Nintendo Game Cube konsolunu gelistirseydi hakaten cok ciddi isler yapardı ama yapmadı bence Wii konsolunun sonu spor salonları olucak orda kol kası aracı olarak müsterilere sunulcak




    evet tabiki ps de de çoğu japon rpg tarzı oyun var ama bu olayın üstadı nintendo dur buna kimse karşı çıkamaz..square enix sony e 1 oyun yaparsa nintendo ya zamanla 3 4 oyun yapar bu açık bir şey..sony de 3 rpg oyunu 15 action vs oyunu varken rakamlar nintendo da tam tersidir..çünkü bu tip firmalar nintendo ya yönelir çünkü kesimi ordadır..resident evil arkadaşım bir istisna olabilir ama kaç kişi evine ps2 xbox alıp anime hjapon tarzı rpg oynar ki?ben wii yi ya da onun görüntüsünü iyileştirmemesini savunmuyorum yanlış anlamayın..ama nintendo sony den microsoft tan çok daha farklı bir bakış açısı ve bence diğerlerinden kulvarı çok farklı çünkü hitap kesimi çok farklı..ve benim demek istediğim şey nintendo eğlendiriyor adamı filan değil nintendo insanı farklı eğlendiriyor..
    |
    |




  • Binbaşı
    1310 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Resident Evil

    Arkadasım Nintendo fanları diger konsolların fanlarından fazla diyorsun yanılıyorsun o dedigin el konsolu sektorunde gecerli aksini iddia edersen sorarım Ps 2 satısları Gc satısları Psone satısları Nintendo 64 satısları nerde bu fanlar yoksa bu fanlar sogutma fanımı ???

    El konsolu olarak bakarsan fanda deil aslında yıllarca Nintendonun el konsolunda tek olması bu kadar onu ileri goturdu Sonyde ise yeni girdi tam yer edinemedi ama bundan sonraki yeni el konsollarında Nintendo bence eskisi gibi rahat olmaz.



    satış oranları hiçbir zaman fan sayısını göstermez..o satılan ps lerin xboxların kaçını ps fanları xbox fanları alıyor sanıyorsun ki?bu konuda yanılıyorsun bence..nintendo yu alanların çoğu kendi fanlarıdır..bu tartışılmaz bişey biraz japonya ya vs ye bakarsan anlarsın..hangi firmanın konsolunda çıkacağı gün bir kapının önünde km lerce kuyruk olur ki?ben bunu nintendo da görüm sadece..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykhut -- 2 Kasım 2006; 0:42:07 >
    |
    |




  • Binbaşı
    1503 Mesaj
    yaa gene elma armut arasında ne fark wardır gibi oldu bu....

    bakın ps2 de 3 de 1 de alır oynarım ordada sağlam sevdim oyunlar war futbol diyince aklıma ps gelir bikaç rpg çıktı hele 1de cok rpg wardı 2 hayel kırılığına uğrattı neyse girmeyecem bunlara..

    ama rpg deyince aklıma nintendo gelir nintendonun atmosferi banbaşka biz toplanır gb ve ps2 li arkadaş toplantılarda futbol icin ps2 oynardık sonrası gb öyle güzel oyunlar warki rpg uyukusuz geceler resmen nescafe niyetine oynardık malesef ps de öyle rpgler nadir cıkıyor rpg dedince nintendo geliyor aklıma ..

    ama 2side bence farklı kişiklere hitap ediyor... arası buluşluyor bi noktada ozaman gelin konsolları kapıştıralım ..
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Yav nintendo insanı farklı eğlendiriyo eyvallah da, ps3 de adamı farklı eğlendirecek, 360 da farklı eğlendiriyo.. Yani bu fark hepsinde var. Hepsi kendilerine özgü makinalar neticede. şimdi ps3 de sixaxis'i koydu alete, noldu kontroller fark yaratır oldu. Olay bu değil... Olay hem o kontrolleri yapıp hem de nextgen oyun anlayışını iyi kotarabilmekti. Uzun lafın kısası, Nintendo ne yaptı size söylim; bu herifler microsoft ve sony kadar bu işe para yatıramayacaklarını anladılar, grafik olayında çuvalladılar bile bile (mecburen) kontrollere yöneldiler, ağırlık verdiler. Ha noldu sonra, çok basit, biz kontrollerimizl devrim yaratacaz bu dönem. Bunun türkçe meali şöyle oluyo 'grafiklerde zıçtık, ama kontroller o biçim, vallaha bak, aştık...'

    Alırız oynarız, o sorun değil... Ama gözle görülen bi gerçek var. Mantıklı olmayan bişeyler var nintendoda...
    |
    |
  • Binbaşı
    1310 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Zeyth

    yaa gene elma armut arasında ne fark wardır gibi oldu bu....

    bakın ps2 de 3 de 1 de alır oynarım ordada sağlam sevdim oyunlar war futbol diyince aklıma ps gelir bikaç rpg çıktı hele 1de cok rpg wardı 2 hayel kırılığına uğrattı neyse girmeyecem bunlara..

    ama rpg deyince aklıma nintendo gelir nintendonun atmosferi banbaşka biz toplanır gb ve ps2 li arkadaş toplantılarda futbol icin ps2 oynardık sonrası gb öyle güzel oyunlar warki rpg uyukusuz geceler resmen nescafe niyetine oynardık malesef ps de öyle rpgler nadir cıkıyor rpg dedince nintendo geliyor aklıma ..

    ama 2side bence farklı kişiklere hitap ediyor... arası buluşluyor bi noktada ozaman gelin konsolları kapıştıralım ..

    kesinlike..nintendo nun insanı eğlendirme stili farklı, diğer konsolların farklı..yoksa kimse biri eğlendiriyor diğeri sıkar ozaman dememeli bu demogojiden ileriye gitmez..
    |
    |




  • Binbaşı
    1503 Mesaj
    Ne bu nintendoya savaş anlamadım gitti bazı arkadaşlar TEK KİŞİLİK DEV GÖSTERİ YAPABİLİRLER
    |
    |
  • Yarbay
    8845 Mesaj
    çok basit realite ler var ortada 22 milyon satmış bir n64 karşısında 130 milyonm satmış psone 40 milyon satmış gamecube onunda karşısında 120 milyon satmış bir ps2 şimdi nasıl olurda nintendo fanı daha fazla olabilir...

    zaten yukarda yazdım çoğunu iwata nın kendi sözleridir onlar bizim asıl amacımız eğlendirmek diye...yani bu kadar absurd bi söyleyiş olabilirmi sony nin ms nin amacı ne peki heralde eğlendireceksin bu boş sözlerin arkasına sığınıp dönemin çok gerisinde kalan konsollarıyla züğürt tesellilerine dalıyorlar...
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    aykhut, nintendo'nun eğlendirme styilinin diğer konsollara göre ne gibi bi farkı vardı şimdiye kadar? Hayır oyunları daha farklıydı, onu kadtediyosan o eğlence stilinin değil oyun türlerinin farklı oluşudur.. Yanılıyo muyum? Yoksa teknik olarak başka farklar vardı da ben mi göremedim şimdiye kadar mirim?
    |
    |
  • Binbaşı
    1310 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Zeyth

    Ne bu nintendoya savaş anlamadım gitti bazı arkadaşlar TEK KİŞİLİK DEV GÖSTERİ YAPABİLİRLER



    hakikaten bi nintendoya savaştır gidioherkesin zevki oyundan bekledikleri farklı..bunu da farklı farklı konsollar veriyor..
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
pubg mobile uc
Sohbet
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.