Şimdi Ara

Nikon D300 ve D3 Çıktı.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
3.088
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ayrıntılar dpreviewde.
    d3 FF bir kamera.
    adamlar canon a 2 gün içinde çok sert bir yanıt verdiler resmen
     Nikon D300 ve D3 Çıktı.

     Nikon D300 ve D3 Çıktı.



    _____________________________




  • 400d de 9 focus point var bunda 51 tane varmış
    _____________________________
    I am Jack's wasted life. ..

  • D300; Neler Yeni?


    2 gün önce duyurulan yeni sony sensörden sonra D300 ün 12mp olması zaten kesindi. 12,3mp CMOS sensör.

    3''LCD ekran. 170 derece görüş açısı ve 930000 piksel , yahooo

    iso 200-3200 ve Hi6400

    mağnezyum alışımlı gövde

    wireless

    1,5x crop faktörlü

    live view

    52 fokus noktası

    200-3200 default iso ayarları, ayrıca 100-6400 iso seçenekleri, oha yani

    147 x 114 x 74 mm , 925 gram.




    3D Neler Yeni?

    -36 x 23.9 mm CMOS sensor

    -12.9Mp

    -14bit AD conversiyon

    -51 fokus noktası

    -9 frames

    -3''TFT LCD, 930 000 piksel (bu dünya üzerindeki en mükemmel 3'' lcd)


     Nikon D300 ve D3 Çıktı.

    AF-S 400mm f/2.8G ED VR, AF-S 500mm f/4G ED VR and AF-S 600mm f/4G ED VR

     Nikon D300 ve D3 Çıktı.

    AF-S NIKKOR 14-24mm f/2.8G ED ,AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED
    _____________________________




  • 9 nokta kullanıcı tarafından görüneni, Nikon uyanıklık yapıp 51 tane demiş, görünmeyenleri de saymış.

    40D'den 500 dolar fazla (%40) etiket fiyatına göre fazla birşeyler sunmasa ayıp olurdu zaten

    Türkiye'de ise, 40D'den yaklaşık 800-1.000 YTL daha fazla fiyatla satılacağı ortada. 3,5 milyar TL tahmin ediyorum.


    Ekleme: Nikon Press Release, 1980 Euro diye fiyat yazmış. KDV ekleyince 4.000 YTL'de aşağı olmaz artık ülkemizde. Fiyatı 3.000 YTL sınırında olsa düşünürdüm ama uçuk bir fiyatı var açıkçası. 1,5 yıl sonra yenisi çıkacak bir cihaza 4.000 YTL vermek için kolay para kazanıyor olmam lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 23 Ağustos 2007; 9:00:55 >
    _____________________________
  • valla verenler çok :) bu makineler sonuçta ileri amatörlere ve profsyonellere hitap ediyor. o nedenle fiyatları tuzlu.
    _____________________________
  • e artık bi 40D ve D300 karşılaştırması yaparlar
    _____________________________
    ''Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e...''
  • valla bu makinenin 40d den epeyce iyi olduğunu düşünüyorum.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    PENTAX FF İLK GÖRÜNTÜLERİ
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • D3'ün sol alt tarafında da deklanşör vs var.makineyi yan yatırıp çekmek için heralde.vay be.makine budur.sensöre bak
  • zaten bunların hiçbiri sürpriz değildi,
    asıl önemli olan avrupa'da ve diğer büyük pazarlarda satışa çıkmasından sonra olacaklar.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: stilll

    D3'ün sol alt tarafında da deklanşör vs var.makineyi yan yatırıp çekmek için heralde.vay be.makine budur.sensöre bak

    Dikey grip tüm pro. makinelerde var nerdeyse, Canon 1D serisinde de var eskiden beri. Ayrıca tüm slr'lara da ek olarak takılabiliyor


    Nikon durdu durdu güm diye indirdi yine valla, D80 haberi de böyle 2 gün içinde çıkmıştı Bi de millet D3 "veya" D300 çıkcak diyodu ahan da ikisi birden çıktı, hadi hayırlı olsun.
    _____________________________




  • Hakan sana bi D300 iyi gider şimdi ama
    _____________________________
    ''Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e...''
  • quote:

    Orjinalden alıntı: graphtec

    Hakan sana bi D300 iyi gider şimdi ama



    kışkırtma adamı, daha grip alacak o
    _____________________________
  • yok yok D300 alsın ne yapacak gripi
    baksana aleti dehset yapmıslar
    _____________________________
    ''Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e...''
  • Zopalıksınız siz ama allah allaaah...
    _____________________________
  • oldu olacak 3D alsın o zaman

    biz de 40D alıp kurtulalım
    _____________________________
  • 3''lcd, hem de 930 000 piksel....hem de live view....başlıbaşına bir yenilik valla.
    _____________________________
  • Yalnız 3 inç bir ekranda 930 bin piksellik ayrıntıyı (plazma ve lcd'lerde kullanılan 1280x720 çözünürlük) ayırdedecek bir insanoğlu gözü var mıdır, onu merak ettim şimdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 23 Ağustos 2007; 13:51:01 >
    _____________________________
  • Canon Eos 1DsMark III mü yoksa Nikon D3 mü alayım??

    ya da

    Canon 40D mi yoksa Nikon D300 mü alayım?



    Gelecek 1 yılın soruları..
    _____________________________
    Intel i5 9400F – Asus Prime H310M – Corsair 2 x 8GB DDR4 3000 Mhz - MSI GTX 1660 6 GB - Sandisk 480 GB SSD
    Xigmatek Tauro 80+ Gold 750W PSU - Creative SBS 2.1 270 - Gigabyte Aorus M2 – Zalman Z3-Plus – Lenovo D24f-10 23.6" 144hz 1ms
  • quote:

    Orjinalden alıntı: flywalker


    quote:

    Orjinalden alıntı: graphtec

    Hakan sana bi D300 iyi gider şimdi ama



    kışkırtma adamı, daha grip alacak o


    d80 neyine yetmiyormuş.. aslanlar gibi makina

    d400 alacaz ona biz, az sabretsin ayıp yani, daha d80'i bulamayanlar var
    _____________________________
    iNSaNLaRı iNaNDıKLaRı ŞeYLeRDeN VaZGeÇiRMEK, BiRŞeYe iNaNDıRMaKTaN DaHa ZoRDuR..ernest renan




  • quote:

    Orjinalden alıntı: WILLIAMs

    Canon Eos 1DsMark III mü yoksa Nikon D3 mü alayım??

    ya da

    Canon 40D mi yoksa Nikon D300 mü alayım?



    Gelecek 1 yılın soruları..

    Her ikisine de Nikon derim. d300 açık ara daha iyi 40d den.
    1Dsmark da D3 ten daha iyi gibi dursa da f/p denen şey ve kullanılabilirlik .vs.vs.vs.
    _____________________________




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.