Şimdi Ara

NIGHTWATCHERS PRO TEAM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
335
Cevap
0
Favori
7.309
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 32
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 99
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 gün 23 saat 32 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 7
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ghimco (99 mesaj) XII.Nicksiz (40 mesaj) elhussoo (33 mesaj) ReoxTR (23 mesaj) towyedi (21 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (38 mesaj) Mobil (10 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyuna Özel Forumlar >> FIFA Serisi >> NIGHTWATCHERS PRO TEAM
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2106 Mesaj
    Valla any ile oynamak takımı inanılmaz rahatlattı dünde gördük oldukça başarılı bir geceydi ,ah birde son maç ottomanslara yenilmeseydik

    Zala anyde kaldığı sürece defans oynamama pek gerek yok sanırım,ilerisi dolarsa geçerim artık .
    |
    |
  • Yarbay
    3219 Mesaj
    gençler final maçları için bi adet zigic e ihtiyacınız varmış bende geldim
    |
    |
  • Yüzbaşı
    627 Mesaj
    dün geceki penaltılara kalan maç zevkliydi baya ben kırmızı kart görmesem zor kazanırlardı birde sesiniz kısık geliyor micden, kulakcalığı takayım belki sesleri duyabilirim derken top ayağıma geldi bugün daha erken toplanırsak süper olur 22 gibi felan daha fazla maç atarız
    |
    |
  • Yarbay
    3498 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: makarov

    dün geceki penaltılara kalan maç zevkliydi baya ben kırmızı kart görmesem zor kazanırlardı birde sesiniz kısık geliyor micden, kulakcalığı takayım belki sesleri duyabilirim derken top ayağıma geldi bugün daha erken toplanırsak süper olur 22 gibi felan daha fazla maç atarız


    Hocam 22 olmaz bugün halı saha maçım var , zaten erken başlayınca feci lag oluyo geç saatlerde oynamamızın bir nedeni de bu Bugün 00.30 da gelebilenler kulüpte olsunlar Yarın yine 23:00 da yaparız
    |
    |




  • Teğmen
    185 Mesaj
    selam milleeet,

    bu gece takimdaki yerimi aliyorum insallaaaah. hirslandim performansimin zirvesinde oynayacam bu gece
    |
    |
  • Yarbay
    3498 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Tekrar söylüyorum bu gece 00.30 yok ben maçtaydım , yok ben tv mi açamıyorum filan olmasın
    |
    |
  • Teğmen
    185 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ghimco

    Tekrar söylüyorum bu gece 00.30 yok ben maçtaydım , yok ben tv mi açamıyorum filan olmasın


    hahaha. aha kafasi yarildi. tas bana mi adas yeaaaa
    |
    |
  • Yarbay
    3498 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Takımın msn grup adresini herkese pm olarak yolladım ... Ekleyin
    |
    |
  • Yüzbaşı
    520 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ghimco

    Takımın msn grup adresini herkese pm olarak yolladım ... Ekleyin

    ekli olanlar ne yapsın başgan
    |
    |
  • Yarbay
    3498 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: elhussoo


    quote:

    Orijinalden alıntı: ghimco

    Takımın msn grup adresini herkese pm olarak yolladım ... Ekleyin

    ekli olanlar ne yapsın başgan


    Tv alıcınla oynama sen

    Bugün bize katılan tüm dostların ellerine sağlık lag vardı ama iyiydik
    |
    |




  • Binbaşı
    1441 Mesaj
    Merhaba arkadaşlar.

    Donanım haber forumlarında,klüp sayısı her geçen gün artmakta
    Buna bağlı olarak,klüplerin sorunları,bilgi paylaşımı ve oyuncu ihtiyacı gibi konuları buradan paylaşabiliceğimiz düşündüm.
    Böylece ortak sorunlarımızı tartışabiliceğimiz bir sayfamız olmuş olur.

    Öncelikle,tespit ettiğiniz hilekar klüpleri(oyunu donduran vs),daha sonra oyuncu geliştirme ile ilgili bilgileri ve ihtiyacınız olan oyuncularla ilgili istekleri paylaşırsanız,karşılıklı yardımlaşabiliriz.

    Hayırlı olsun..


    http://forum.donanimhaber.com/m_44392505/mpage_1/f_/key_//tm.htm#44392505
    |
    |
  • Yüzbaşı
    520 Mesaj
    Başkandan görev yerlerinin kesinlik kazanmasını bekliyoruz. Böylelikle herkes oynadığı mevkiyi kaybetmeden takım için faydalı olucaktır.
    Tek sorunumuzun bu olduğunu ama bununda aşılamayacak bi sorun olmadığını söyleyebilirim.
    |
    |
  • Binbaşı
    1737 Mesaj
    saol hakan abı takipçisiyiz konunun

    Şimdi bizim takım yeni gelen arkadaşlar bikaç şeyden bahsetmek ıstıyorum az once msnde konustuk ve bu ortak kararımızdır.

    rdm ve ldm oynıyan arkadaslar forvet gbısınız hep defans tek yakalanıyor. Lutfen defansıf oynayın. Bu demek değilki hep defansta kalın 2 kişisiniz 1 kişi ataktayken diğer kişi defansta kalabılır değişmeli oynıyabılırsınız. Hep mevkiler saçma sapan oluyor. Bi bakıyorum ram yada lamde 6 kısı ve oyun sıkısıyor. Uzun top oynayıp oyunuda acamıyoruz boyle olunca .

    Forvet oynıyan arkadas hocam hıcbıyerde forvet cızgıye gelıp top almaz helekı tek forvet oynanıyor ise sen herzaman uç kısımda durmalısın rakıp defansta gerıdekı oynuncunun orda sende cızgıye gelınce saçmalıyoruz orta kesıcek adam olmuyor bazen cunku ben kanat zaten kısayım lamde kısa zaten orta gol mantıgı ıle oynuyoruz daha cok lutfen çizgiye ınme hocam sen sabret sureklı rakıp defansta ol.

    Başkan daha kadroyu oturtmadıgı ıcın bıreysel konuşamıyorum inş bir gun baskanda kadroyu oturtucak fifa 12 cıkmadan
    |
    |




  • Yarbay
    3498 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Beyler haklısınız bu RDM ve LDM işleri benim de canımı sıkıyo ... Özellikle maçın başında kanatlara geçmek çok gereksiz çünkü kulüpte sol kanat belli , sağ kanat belli , forvet arkası belli ... Olur da biz olmayız tabii ki yerimize geçebilirsiniz ama biz oyundayken böyle yapmak çok garip Onu da geçtim LDM ve RDM alan dostlarım oyunda RF ve LF gibisiniz , tamam gol atmak , asist yapmak hepimiz isteriz ama sonuçta hepimiz bu takımın bi parçasıyız galibiyet alınca hepimiz aynı oranda mutlu oluyoruz o yüzden yerlerimizi kaybetmemeye özen gösterelim ... Kulüp olarak iyi yoldayız emeği geçen ve gece bizleri yalnız bırakmayan tüm dostlarıma kendi adıma teşekkür ederim
    |
    |




  • Binbaşı
    1737 Mesaj
    başkan gazeteye çıkmışsınız

    |
    |
  • Yüzbaşı
    520 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: XII.Nicksiz

    başkan gazeteye çıkmışsınız




    TSYD yi kınıyorum aile içi olayı nereye getirmişler
    |
    |




  • Yarbay
    3498 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: XII.Nicksiz

    başkan gazeteye çıkmışsınız




    Olm hüso hep senin yüzünden aile içi olayları sahanın ortasında tartıştın benle
    |
    |
  • Binbaşı
    1737 Mesaj
    |
    |
  • Yarbay
    3498 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: XII.Nicksiz







    Bu iyi olmuş işte özellikle 7200 puanlı takımı elimizden kaçırdıktan sonra
    |
    |




  • Yarbay
    2106 Mesaj
    Arkadaşlar son günlerde forvet oynuyorum ama ,cidden hiç iddialı değilim bu konuda ,defans pozisyonuna geçebilirim istediğiniz zaman.

    Klübe girerken defans istediğimi söyledim zaten hiç sorun etmem
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,312
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.